Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.79 (539)
wyświetleń: 284168

Komentarze (1055)

Screeny (96)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar tomek123321
29 lipca, 14:08

Hehe,jeżeli chcecie odblokować wszystkie tryby to w głównym menu gdzie są napisy kliknijcie na dziób pingwina :D

Avatar Miki500
Edytowano - 29 lipca, 09:32

Omega catalog items+Brick+dark matter=mega speed no poprostu 1695.9 top speed miałem :')

Avatar TheBestPlayer
7 lipca, 15:14

spoko gierka polecam

Avatar Patrykon2003
(Patryk)
3 lipca, 12:09

Jak chcecie szybko szybować to kupcie to za 1000 BP i macie najszybsze ity.

Avatar koxu9
2 lipca, 17:27

mam też nadzieje że będzie 3 część

Avatar koxu9
2 lipca, 17:15

ja mam szybsze

Avatar wulkan42
2 marca, 14:42

Ta część fajniejsza od jedynki :)

Avatar PolskaKuba
(Kuba)
8 czerwca, 18:26

@wulkan42: Popieram,1 część jest do (Wiesz czego).

Avatar martyna2112
(Martyna)
2 czerwca, 18:06

Rzeczy z katalogu omega + CEGŁA (jest na ostatniej stronie katalogu glider) = ZAJE***TA SZYBKOŚĆ O.o Chyba jest maksymalna, bo za każdym następnym razem wychodziła taka sama, co do ułamka.
I ogólnie super gra i do ulu :)

Avatar Mafionek
(Maksymilian)
1 czerwca, 15:30

heh easter egg jak będziesz miał odległość 666 to zamiast tego boga potem przylatuje szatan xDD

Avatar Kot900
(Kuba)
30 maja, 21:30

fajna gra ;) przypominam sobie dziecinstwo jak sie w to grało :)

Avatar ePiotrek2003
26 maja, 16:49

O co chodzi w classic mode? Proszę o szybką odpowiedź.

Avatar swojskieXDD
21 maja, 10:29

wygrałem całą grę super!

Avatar kacperos15
9 maja, 08:53

54 dni :D

Avatar TuRneWielkowaty
28 kwietnia, 22:11

hahahah 4400 DISTANCE

Avatar kungfi
(Aryman)
5 maja, 13:27

@TuRneWielkowaty: wygrałem całom hahahahhahahha

Avatar TuRneWielkowaty
Edytowano - 28 kwietnia, 21:21

:D

Avatar esc88
28 kwietnia, 20:46

Super gierka daje mocne 10/10

Avatar bartesiak
28 kwietnia, 13:42

Fajna gierka 10/10:)

Avatar szeregowa07
2 kwietnia, 17:41

super super i fajny avatar WiktoriaSz

Avatar superuber
(Maks)
28 kwietnia, 09:15

@szeregowa07: takie super jak super uber??? XD

Avatar spinojura
27 kwietnia, 16:39

przeszłem całe

Avatar kamil0720
6 lutego, 19:59

hue hue

Avatar paskal77
24 lutego, 22:46

@kamil0720: żal przeszedłem całą grę

Avatar kamil0720
11 marca, 22:38

@paskal77: no i :D?

Avatar szymonek1503
Konto usunięte
(szymon)
25 kwietnia, 12:13

@kamil0720: na pewno na czitach w 25 dni jasne

Avatar wulkan42
2 marca, 15:24

poprawka 616 km/h XD

Avatar ElcaPomaster
6 kwietnia, 16:53

@wulkan42: haha ja mialem 1012 km/h

Avatar maciek24d11
(Maciej)
6 kwietnia, 15:28

Supciogra do ulu ooooooooooooo

Avatar WiktoriaSz
2 kwietnia, 17:20

fajne polecam ♥

Avatar lukasz649
1 kwietnia, 20:27

Ten Pingwinek jest słodki:)

Avatar lukasz649
Edytowano - 2 kwietnia, 15:40
Avatar RocketChuckDuck
(Chuck)
23 marca, 14:33

Uwielbiam tą grę ^^

Avatar jarek132132132
(jarek)
5 marca, 14:47

10/10 i buzka ㋛

Avatar wulkan42
2 marca, 15:19

527 km/h kto podskoczy :D :D XD

Avatar oliwa99
26 lutego, 18:34

37 dni
xD

Avatar oleczek225
(olek)
3 lutego, 13:51

HA HA ROZWALIŁEM PLANETE ZIEMIE

Avatar paskal77
24 lutego, 22:47

@oleczek225: ja też

Avatar mateusz130
29 stycznia, 16:35

ale szybko leciałem aż 298 mph

Avatar oleczek225
(olek)
3 lutego, 14:06

@mateusz130: SERIO LOL MI CI MÓJ REKORD TO 672 A TY SIE TY CZYMŚ CHWALISZ AMATOR

Avatar abuq1
(Mikołaj)
8 lutego, 15:29

@oleczek225: amator to znaczy że ktoś nie uprawia czegoś zawodowo, a więc jeżeli nie zarabiasz za granie w gry, to też jesteś amatorem.

Avatar adi329
5 października 2014, 12:04

najlepsze co mogło by być :3 mam wykupione wszystko z omega catalog :33333

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar kacpi48
16 listopada 2014, 09:27

@adi329: przeszłeś tą gre??

Avatar adi329
3 lutego, 19:35

@kacpi48: nooooo prosta ale wciąga ;P

Avatar przemukus1940
24 stycznia, 15:56

50 dni :D

Avatar mich805k
(Michał)
23 stycznia, 23:03

kto przeleciał nad Ścianą? bo ja tak! uwaga spoiler: rozwala się chatę dodo!

Avatar machalll
22 stycznia, 13:45

45 dni :D

Avatar XAVIERgra
(xavier)
5 stycznia, 19:57

58 dni nieźle ?

Avatar Miki500
6 stycznia, 12:40

@XAVIERgra: 50 dni

Avatar pawelek52p
Konto usunięte
14 stycznia, 19:20

@XAVIERgra: ale story czy klasyczny?

Avatar Piotr121
14 stycznia, 17:47

łatwa gra ale fajna co 10/10

Avatar Damian33221123
4 października 2014, 16:35

Boska gierka lubię takie gry z ulepszeniami, story mode 47 dni

Avatar pawelek52p
Konto usunięte
14 stycznia, 10:08
Avatar Miki500
23 listopada 2014, 08:26

jestem nie pokonany!

Avatar pawelek52p
Konto usunięte
13 stycznia, 10:33

@Miki500: skąd masz superslide?

Avatar pawelek52p
Konto usunięte
13 stycznia, 10:53

już wiem

Avatar pawelek52p
Konto usunięte
14 stycznia, 09:53

@Miki500: po co ulepszyłeś paliwo skoro nie miałeś booster'a?

Avatar czacha11
28 kwietnia, 17:29

@Miki500: fajnie co?

Avatar Fusiliusz
7 stycznia, 17:17

kto lubi placki like :)

Avatar Fusiliusz
4 stycznia, 10:06

bardzo fajna gierka 10/10

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Nauka latania 2

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Nauka latania 2
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (137)
Opis

Sympatyczny pingwinek marzący o lataniu powraca w drugiej odsłonie gry. Niestety jego ostatnie próby ptasich podbojów skończyły się tragicznie i ostatecznie wylądował w szpitalu. Jednak nawet przez chwilę nie przyszło mu do głowy żeby zrezygnować. Dalej ma ogromną motywację i z pewnością udowodni wszystkim niedowiarkom na co go stać. Tak czy siak przyda mu się jeszcze Twoja pomoc.

Sterowanie

Strzałka w lewo/prawo - Sterowanie pingwinem
Spacja - Użycie rakiety

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Learn to Fly 2

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu