Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Zemsta na szefie

Gra może zawierać treści przeznaczone wyłącznie dla pełnoletnich użytkowników (krew, przemoc, wulgaryzmy itp.). Aby w nią zagrać konieczne jest potwierdzenie swojego wieku.
Czy potwierdzasz, że masz 18 lat i chcesz uruchomić grę?

nie

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Avatar Juziek

Opis:

Zestaw brutalnych animacji, tylko dla dojrzałej publiczności. Wybierz jeden z 17 sposobów na pozbycie się denerwującego szefa. Pamiętaj o przywołaniu sprzątacza, kiedy będzie już po wszystkim!

Sterowanie:

Myszka



Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Whack Your Boss

Podobne gry:

Zemsta zombie

Zemsta zombie

Zagrań: 332511

Ocena: 4.52 (55)

Kategoria: Strzelanki

Rozwal kompa

Rozwal kompa

Zagrań: 102641

Ocena: 3.88 (110)

Kategoria: Logiczne

Zemsta Bohuna

Zemsta Bohuna

Zagrań: 56150

Ocena: 4.01 (69)

Kategoria: Bijatyki

Zemsta demona

Zemsta demona

Zagrań: 10738

Ocena: 4.33 (15)

Kategoria: Platformówki

Zemsta Ryoshisiego

Zemsta Ryoshisiego

Zagrań: 15169

Ocena: 3.13 (22)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 244736Ulubiona: 212

Dodaj komentarz

Avatar Kirke

Kirke8 lipca, 16:04

ja lubie gdy wyawla się go przez okno:D

Avatar epicmen

epicmen3 lipca, 08:55

ja najbardziej lubie z krzesłem xd

Avatar jacek1285

jacek1285 (Jacek)24 czerwca, 17:39

BĘDZIE Bliżej
1.spinacz
2.parasol
3.kosz na śmieci
4.monitor
5.klawiatura
6.nożyczki
7.kubek
8.wieszak na kurtkę
9. zbiornik na wodę
10.ściana
11.krzesło
12.teczka
13.szafka na ścianie
14.szuflada w biurku
15.ołówek szefa
16.ręce
17.linijka

Avatar Maksio89

Maksio8920 czerwca, 21:19

nozyczki i parasol najlepsze

Avatar Krystian121212

Krystian12121218 czerwca, 20:01

super

Avatar anime_lover

anime_lover (Paulina)5 czerwca, 21:17

Nożyce były najlepsze :D

Avatar TruskawkaXD

TruskawkaXD4 czerwca, 18:15

Ciekawe,kto tu ma 18 lat XDD

Avatar Dustrevover

Dustrevover (Michał) odpowiada na komentarzwczoraj, 21:35

@TruskawkaXD: Ja.

Avatar mkus29

mkus294 czerwca, 18:07

z koszem wygląda jak uprawiają co to się robi w łóżku

Avatar mkus29

mkus293 czerwca, 14:49

xD

Avatar Lewy555

Lewy555 (Dawid)30 maja, 22:37

5/5 i do ulu ps SZUKAM ZNAJ

Avatar PanRico

PanRico23 maja, 16:10

Wygrałem internety xD 5/5

Avatar hej123

hej123 (adrian)21 maja, 20:54

wygrałem kubek

Avatar ciamamamama1726844

ciamamamama172684419 maja, 16:39

ja mam 8 lat i włączyłem jestem niesłuh

Avatar hej123

hej123 (adrian) odpowiada na komentarz21 maja, 20:50

@ciamamamama1726844: noi ja tak zawsze robie ale jesteś super bo mnie papukujesz

Avatar Sinners

Sinners17 maja, 16:09

i z krzesłem

Avatar Sinners

Sinners17 maja, 16:09

lubie z szufladą

Avatar KacperGG

KacperGG17 maja, 13:26

zaje***** polecam!

Avatar romek135

romek135 (romek)17 maja, 12:45

faine

Avatar dominikkurzawa8

dominikkurzawa8 (dominik)27 kwietnia, 21:40

uwielbiam gry z tej serii 5/5

Avatar Applejack13

Applejack13 odpowiada na komentarz30 kwietnia, 11:02

@dominikkurzawa8: ja też *^*

Avatar bravo1

bravo119 kwietnia, 16:47

po godzinie grania jest mniej ***ista

Avatar bravo1

bravo119 kwietnia, 16:40

***ista

Avatar bravo1

bravo119 kwietnia, 16:40

fajna gra

Avatar speedcuber

speedcuber (Gabriel)16 kwietnia, 09:33

*****ista!!!

Avatar dragon609

dragon60916 kwietnia, 09:13

zemsta na szefie to jest to !!!!

Avatar ugrant

ugrant (Ogień)8 kwietnia, 18:12

fajne

Avatar jasiek323

jasiek323 odpowiada na komentarz11 kwietnia, 15:44

@ugrant: nie fajne tylko super!!!!!!!

Avatar zajebisty_kuba

zajebisty_kuba (Kuba)8 kwietnia, 17:42

fajne 5/5 i do ulu

Avatar micgra42

micgra42 (Jakub)8 kwietnia, 14:47

1.spinacz
2.parasol
3.kosz na śmieci
4.monitor
5.klawiatura
6.nożyczki
7.kubek
8.wieszak na kurtkę
9. zbiornik na wodę
10.ściana
11.krzesło
12.teczka
13.szafka na ścianie
14.szuflada w biurku
15.ołówek szefa
16.ręce
17.linijka

Avatar sucharekPL

sucharekPL (kamil)8 kwietnia, 14:11

10/10 super!

Avatar Czacha20

Czacha20 (michał)8 kwietnia, 10:49

***iste

Avatar opcipcia

opcipcia (Kacper)6 kwietnia, 16:39

jak wali nożyczkami to nie zdaje se sprawy jaki jest teraz brzydki...

Avatar matireziaka

matireziaka4 marca, 19:31

ja mam 9

Avatar jemes007

jemes007 (Mikołaj)23 lutego, 22:31

nożyczki...

Avatar MrsakoPl

MrsakoPl23 lutego, 18:16

ja mam 8 i gram :D

Avatar jayjayjoker

jayjayjoker (adrian)23 lutego, 17:34

nozyczki najlepsze

Avatar pinkie_pie

pinkie_pie23 lutego, 15:37

HAHAHHAHAHAH XD

Avatar maksym123

maksym12326 stycznia, 17:16

aschloch szef

Avatar Near1

Near1 odpowiada na komentarz23 lutego, 13:45

@maksym123: Właśnie słucham piosenkę Die Ärzte - Schrei Nach Liebe, gdzie to słowo dużo razy jest powtarzane xD

Avatar linki

linki10 lutego, 18:45

o matko można kupić bluzkę i kubek czego to ludzie nie wymyślą

Avatar linki

linki10 lutego, 18:43

***ista gra jest jeszcze zemsta na ex i na nauczycielu chyba najlepsza............................... nauczyciele precz............. zabić ich

Avatar maksym123

maksym12326 stycznia, 17:16

fycktich szef

Avatar lismenek

lismenek (filip)26 stycznia, 11:55

1.spinacz
2.parasol
3.kosz na śmieci
4.monitor
5.klawiatura
6.nożyczki
7.kubek
8.wieszak na kurtkę
9. zbiornik na wodę
10.ściana
11.krzesło
12.teczka
13.szafka na ścianie
14.szuflada w biurku
15.ołówek szefa
16.ręce
17.linijka

Avatar adidas432

adidas432 (adi)29 grudnia 2013, 21:31

klawiatura ***bista

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.