Ucieczka z szkarłatnego pokoju

Gra Ucieczka z szkarłatnego pokoju wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Ucieczka z szkarłatnego pokoju wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 66604
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar kamila123456789

21 listopada 2015, 20:00

64355

Avatar Lubie_Placki

14 lutego 2013, 12:33

jaki jest kod do sejfu ??

Avatar nalorek1972

6 lutego 2015, 12:44

@Lubie_Placki: kod jest przypadkowy w kolejności: kółko, trójkąt, kwadrat, x, 2 trójkąt
kółko to cyfra z koszulki.
trójkąt to cyfra z dywanu. gasisz swiatlo i patrzysz po prawej(cyfra to zawsze 3)
kwadrat to cyfra z tv. uruchamiasz tv i w lewym gornym rogu mignie cyfra.
x to cyfra z obrazu. bedzie tam napisane x = costam.
2 trójkąt to liczba klamek żółtych i zamków na klucz.
jeśli będzie error to cyfry się zmieniają
sorry ze niewyraznie ;d

Avatar Ghost_PL

2 stycznia 2011, 15:21

* mała poprawka do Waszego opisu:

KÓŁKO - na plecach koszulki
ODWR.TRÓJKĄT - gasicie światło i patrzycie na dywan pod oknem - mucha jak przeleci na prawą stronę to pokaże 2x cyfrę
KWADRAT - z TV
X - z obrazu na ścianie
TRÓJKĄT - to liczba klamek (żółtych) i zamków na klucz (nie zapomnijcie o stoliku RTV) - u mnie było 9

Po wpisaniu złego kodu trzeba wszystko na nowo sprawdzać bo cyfry się zmieniają.

Avatar Kichote

30 października 2010, 20:03

1. W pomarańczowym koszu jest papier. Wyjmijcie go.
2. Na półce nad łóżkiem jest karton. Wyjmijcie z niego futerał, ale nie łamcie kodu. Następnie weźcie kluczyk znajdujący się pomiędzy zieloną i niebieską książką.
3.Klikajcie uparcie pod łóżkiem, dokładnie wszędzie, to w końcu natraficie na kartkę.Weźcie ją.
4. Blisko łóżka wisi jakiś dziwaczny obraz. Poklikajcie parę razy - wypadnie kluczyk. Zabierzcie go z podłogi.
5. Ustawcie godziną na 11.35. Użyjcie do tego guzików - H do godziny, a M do minut.
6.Kluczkami, które już posiadasz otwórz szuflady. Weź koszulkę.
7. Aby rozszyfrowac kod:
*Kółko - kliknij na koszukę, a potem, jak już się powiększy, kliknijcie jeszcze raz. Cyfra z tyłu koszulki odpowiada kółku.
*Kwadrat - kliknijcie w miejsce gdzie widac jest przyciski na telewizorze. Następnie wciśnijcie POWER i uważnie wpatrujcie się w lewy, górny róg telewizora. Szybko mignie cyfra odpowiadająca kwadratowi.
*Trójkąt odwrócony - zawsze będzie 5
*Trójkąt - gdy się zgasi światło, kulka za oknem pokaże nam liczbę 3
*X - spjorzmy z powrotem na obraz wiszacy przy lozku. Jest na nim niebieskimi liniami namalowane wyraznie: X =...(liczba). Ta liczba odpowiada X.
8.Sejf znajduje sie w prawej szafce pod telewizorem. Wpisujemy kod zgodnie z kolejnoscia z kartki z kosza.
9. Bierzemy nozyce.
10. Klikamy na futeral, i nozycami klikamy na nim na prawo od ekspresu.
11.Klikamy na suwaku, i wyjmujemy konsole. Nastepnie nalezy wyciagnac rysik znajdujacy sie napod lewa krawedzia konsoli.
12.Wsun kartke spod lozka pod drzwi, i szybko, zanim sie kartka wysunie na nowo, wycelujcie rysik w dziurke od klucza.
13.Kliknijcie na kartke, a gdy juz wroci do schowka, najedzcie na nia nozycami.
14.Wsuncie wycinki pod drzwi, i ponownie wycelujcie rysik w dziurke.
15.Rysik zniknie, a wycinanki wroca ciut zdeformowane ;D. Nalezy je z powrotem wlozyc pod drzwi, odczekac parenascie sekund i wyjac. Bedzie do nich zalaczony klucz. trzeba go wycelowac w dziurke w drzwiach jak uprzednio rysik i....

kopia by bylo wyzej

Avatar Isaira12

4 sierpnia 2009, 16:50

Gra bardzo fajna, ale nieźle się namęczyłam, wiec napisze jeszcze prostsze instrukcje do tej gry.
1. W pomarańczowym koszu jest papier. Wyjmijcie go.
2. Na półce nad łóżkiem jest karton. Wyjmijcie z niego futerał, ale nie łamcie kodu. Następnie weźcie kluczyk znajdujący się pomiędzy zieloną i niebieską książką.
3.Klikajcie uparcie pod łóżkiem, dokładnie wszędzie, to w końcu natraficie na kartkę.Weźcie ją.
4. Blisko łóżka wisi jakiś dziwaczny obraz. Poklikajcie parę razy - wypadnie kluczyk. Zabierzcie go z podłogi.
5. Ustawcie godziną na 11.35. Użyjcie do tego guzików - H do godziny, a M do minut.
6.Kluczkami, które już posiadasz otwórz szuflady. Weź koszulkę.
7. Aby rozszyfrowac kod:
*Kółko - kliknij na koszukę, a potem, jak już się powiększy, kliknijcie jeszcze raz. Cyfra z tyłu koszulki odpowiada kółku.
*Kwadrat - kliknijcie w miejsce gdzie widac jest przyciski na telewizorze. Następnie wciśnijcie POWER i uważnie wpatrujcie się w lewy, górny róg telewizora. Szybko mignie cyfra odpowiadająca kwadratowi.
*Trójkąt odwrócony - zawsze będzie 5
*Trójkąt - gdy się zgasi światło, kulka za oknem pokaże nam liczbę 3
*X - spjorzmy z powrotem na obraz wiszacy przy lozku. Jest na nim niebieskimi liniami namalowane wyraznie: X =...(liczba). Ta liczba odpowiada X.
8.Sejf znajduje sie w prawej szafce pod telewizorem. Wpisujemy kod zgodnie z kolejnoscia z kartki z kosza.
9. Bierzemy nozyce.
10. Klikamy na futeral, i nozycami klikamy na nim na prawo od ekspresu.
11.Klikamy na suwaku, i wyjmujemy konsole. Nastepnie nalezy wyciagnac rysik znajdujacy sie napod lewa krawedzia konsoli.
12.Wsun kartke spod lozka pod drzwi, i szybko, zanim sie kartka wysunie na nowo, wycelujcie rysik w dziurke od klucza.
13.Kliknijcie na kartke, a gdy juz wroci do schowka, najedzcie na nia nozycami.
14.Wsuncie wycinki pod drzwi, i ponownie wycelujcie rysik w dziurke.
15.Rysik zniknie, a wycinanki wroca ciut zdeformowane ;D. Nalezy je z powrotem wlozyc pod drzwi, odczekac parenascie sekund i wyjac. Bedzie do nich zalaczony klucz. trzeba go wycelowac w dziurke w drzwiach jak uprzednio rysik i....
.....
Daje grze 5/5.Polecam, i czekam na kontynuacje.

Avatar adro11

1 czerwca 2009, 21:01

1. wez papier z kosza
2. wez futeral z kartonu na polce, klucz spomiedzy ksiazek i kawalek papieru spod lozka.
3. Kliknij kila razy w lewy,gorny rok obrazka, wypadnie kluczyk.
4. Otworz obie szuflady, wez koszulke
5. Stan twarza do TV i lampy na gorze wez papier. Na podstawie opowiadania zmien na zegarze godzine na 11.35 (musisz poszukac na nim przyciskow)
6. Aby otworzy kod:
- spojrz na papier z kosza. kombinacje tworza figury geometryczne:
- okrag to cyfra z koszulki
- jeden z trojkatow to cyfra z dywanou(nie pamietam juz ktory, zobaczycie). Aby sie do niego dokopac nalezy wylaczyc swiatla (w pokoju powinno byc czerwono) i spojrzec na dywan. Latajaca kuleczka pokaze nam cyfre po prawej stronie dywanu.
- Cyfra kwadratu to cyfra, jaka bardzo szybko mignie nam w lewym gornym rogu telewizora, gdy go wlaczymy
- X to cyfra z obrazu, mniej wiecej lewy dolny rog. Spojrz na niebieskie linie na prawo od X. Widaz cyrazie, ze jest tam X = costam. Odczytaj co (kod dla kazdego sie zmienia, wiec nie ma sensu podawac, jaka tam jest cyfra)
- kolejna cyfra jest w szufladzie. Uzyjcie wzoru, jaki tam sie znajduje, to otrzymacie cyfre
7. Wklepcie kod od sejfu. Nie pomylcie sie, bo trzeba bedize wszystko zrobic od nowa !!
8. Wez nozyczki
9. Uzyj nozyczek na pokrowcu, ktory znalazles w kartonie. Kodu nie lam, bo szkoda czasu.
10. Wyjmij konsole z pokrowca, a z niej,po prawej stronie, jakis szpikulec, czy cos takiego
11. Pusty papier z pod lozka wsun pod drzwi. Nic sie nie stanie. Wez go jeszcze raz, ale teraz potnij nozyczkami. Wsun pod drzwi. Fajnie, nie? Wez jeszcze raz i wsun.
12. Jak papier bedzie pod drzwiami, wsun szpikulec w dziurke od klucza

Avatar barbarela

10 stycznia 2009, 17:55

jak wkładasz drugi raz papier to trzrba włożyć szpikulec wteddy się potnie fajna gra

Avatar Aslan312

14 lipca 2008, 11:44

1. wez papier z kosza
2. wez futeral z kartonu na polce, klucz spomiedzy ksiazek i kawalek papieru spod lozka.
3. Kliknij kila razy w lewy,gorny rok obrazka, wypadnie kluczyk.
4. Otworz obie szuflady, wez koszulke
5. Stan twarza do TV i lampy na gorze wez papier. Na podstawie opowiadania zmien na zegarze godzine na 11.35 (musisz poszukac na nim przyciskow)
6. Aby otworzy kod:
- spojrz na papier z kosza. kombinacje tworza figury geometryczne:
- okrag to cyfra z koszulki
- jeden z trojkatow to cyfra z dywanou(nie pamietam juz ktory, zobaczycie). Aby sie do niego dokopac nalezy wylaczyc swiatla (w pokoju powinno byc czerwono) i spojrzec na dywan. Latajaca kuleczka pokaze nam cyfre po prawej stronie dywanu.
- Cyfra kwadratu to cyfra, jaka bardzo szybko mignie nam w lewym gornym rogu telewizora, gdy go wlaczymy
- X to cyfra z obrazu, mniej wiecej lewy dolny rog. Spojrz na niebieskie linie na prawo od X. Widaz cyrazie, ze jest tam X = costam. Odczytaj co (kod dla kazdego sie zmienia, wiec nie ma sensu podawac, jaka tam jest cyfra)
- kolejna cyfra jest w szufladzie. Uzyjcie wzoru, jaki tam sie znajduje, to otrzymacie cyfre
7. Wklepcie kod od sejfu. Nie pomylcie sie, bo trzeba bedize wszystko zrobic od nowa !!
8. Wez nozyczki
9. Uzyj nozyczek na pokrowcu, ktory znalazles w kartonie. Kodu nie lam, bo szkoda czasu.
10. Wyjmij konsole z pokrowca, a z niej,po prawej stronie, jakis szpikulec, czy cos takiego
11. Pusty papier z pod lozka wsun pod drzwi. Nic sie nie stanie. Wez go jeszcze raz, ale teraz potnij nozyczkami. Wsun pod drzwi. Fajnie, nie? Wez jeszcze raz i wsun.
12. Jak papier bedzie pod drzwiami, wsun szpikulec w dziurke od klucza

Avatar akita123

30 czerwca 2008, 15:32

do bani

Avatar
Konto usunięte

10 maja 2008, 12:11

ze szkarłatnego pokoju? szkarłany to taki czerwono-bordowy! ten jest SZMARAGDOWY!

Avatar kiwika

19 kwietnia 2008, 14:25

1. wez papier z kosza
2. wez futeral z kartonu na polce, klucz spomiedzy ksiazek i kawalek papieru spod lozka.
3. Kliknij kila razy w lewy,gorny rok obrazka, wypadnie kluczyk.
4. Otworz obie szuflady, wez koszulke
5. Stan twarza do TV i lampy na gorze wez papier. Na podstawie opowiadania zmien na zegarze godzine na 11.35 (musisz poszukac na nim przyciskow)
6. Aby otworzy kod:
- spojrz na papier z kosza. kombinacje tworza figury geometryczne:
- okrag to cyfra z koszulki
- jeden z trojkatow to cyfra z dywanou(nie pamietam juz ktory, zobaczycie). Aby sie do niego dokopac nalezy wylaczyc swiatla (w pokoju powinno byc czerwono) i spojrzec na dywan. Latajaca kuleczka pokaze nam cyfre po prawej stronie dywanu.
- Cyfra kwadratu to cyfra, jaka bardzo szybko mignie nam w lewym gornym rogu telewizora, gdy go wlaczymy
- X to cyfra z obrazu, mniej wiecej lewy dolny rog. Spojrz na niebieskie linie na prawo od X. Widaz cyrazie, ze jest tam X = costam. Odczytaj co (kod dla kazdego sie zmienia, wiec nie ma sensu podawac, jaka tam jest cyfra)
- kolejna cyfra jest w szufladzie. Uzyjcie wzoru, jaki tam sie znajduje, to otrzymacie cyfre
7. Wklepcie kod od sejfu. Nie pomylcie sie, bo trzeba bedize wszystko zrobic od nowa !!
8. Wez nozyczki
9. Uzyj nozyczek na pokrowcu, ktory znalazles w kartonie. Kodu nie lam, bo szkoda czasu.
10. Wyjmij konsole z pokrowca, a z niej,po prawej stronie, jakis szpikulec, czy cos takiego
11. Pusty papier z pod lozka wsun pod drzwi. Nic sie nie stanie. Wez go jeszcze raz, ale teraz potnij nozyczkami. Wsun pod drzwi. Fajnie, nie? Wez jeszcze raz i wsun.
12. Jak papier bedzie pod drzwiami, wsun szpikulec w dziurke od klucza

Avatar Dorota4

16 marca 2008, 15:08

Tam nie było żadnej krwi...

Avatar kitek12

6 marca 2008, 17:45

kolko-z koszulki
odwrocony trojkat-nie wiem
kwadrat-szybko mignie na ekranie telewizora w lewym gornym rogo
x-na jakiejs macie w lewym dolnym rogu jest x=i cyfra
trojkat-trzeba popatrzec na kartke z kosza i policzyc wszystkie kolka zolte i kolak szare.zobacz czy w szufladzie jest lub - i to trzeba zrobic.Potem wpisac ten kod do sejfu.

Avatar waterdryad

4 marca 2008, 16:20

Jak to pociąć?ten papier?

Avatar sooniq

16 lutego 2008, 13:22

a dobra juz wiem, fajne fajne te wycinanki :D

Avatar sooniq

16 lutego 2008, 12:53

jak zrobić żeby pociąć tą pustą kartkę? celuje w każde miejsce i tylko mi mówi ze nie będzie ciąć bo może się później do czegoś pzrydać? Help ...

Avatar a2222

15 lutego 2008, 20:43

Kurna, przeczytaj sobie komentarze to ZNAJDZIESZ INSTRUKCJE

Avatar bubulinka

15 lutego 2008, 19:35

kolka z kreska to zamki od szuflad=2,zolte kolka to uchwyty=7,

Avatar dagmara7474

15 lutego 2008, 16:19

Jak rozwiązać te działanie z dolnej szufladki obok drzwi?? Ja mam zawsze okrąg-okrg z kreska w środku= trójkąt

Avatar bubulinka

15 lutego 2008, 15:23

fajne,nie wiedzialam tylko jak rozwiazac rownanie ale gra niezla,czekam na kontynuacje :)

Avatar bubulinka

15 lutego 2008, 15:00

dzieki hug_me

Avatar paquitta

15 lutego 2008, 13:43

NEO1326, dlaczego kopiujesz moj opis przejscia i wklejasz jeszcze raz?

Avatar a2222

15 lutego 2008, 12:57

Gdzie wycelować miernikiem od nożyczek w ten pokrowiec, by się otworzył?

Avatar gimbt

15 lutego 2008, 12:37

przeszłem, fajna gierka 5/5

Avatar dawid98

15 lutego 2008, 12:25

nie fajne

Avatar Fitek

15 lutego 2008, 12:14

wale to

Avatar hug_me

15 lutego 2008, 10:36

bubulinka: odwroć tą kartkę, gdzie podany jest kod - czyli w jakiej kolejności te figury, i odwróc ją ;)

Avatar piontakos

15 lutego 2008, 10:16

głupie

Avatar carai

15 lutego 2008, 08:33

aha... tek od z szuflady to wszystkie gałki od szafek plus te zamki na klucze w szafce na drzwiczkach..i te kartke trzeba pociąć w zgaszonym świetle,będzie potem bardzo fajna,zapalamy światło,bierzemy karteczke i tym "miernikiem" (to czerwone przy każdym przedmiocie)centrralnie pod drzwi xD.Kto sie boji widoku krwi niech zamknie oczy ..... a kto nie to wiecie...jeszcze raz wsówamy to coś wycięte,wkładamy "szpikulec"...i... dostajemy niespodziankę z piekła rodem hihihi... no i otwieramy drzwi

NIC łatwiejszego... 10/10

Avatar Fitek

15 lutego 2008, 08:06

kolko-z koszulki
odwrocony trojkat-nie wiem
kwadrat-szybko mignie na ekranie telewizora w lewym gornym rogo
x-na jakiejs macie w lewym dolnym rogu jest x=i cyfra
trojkat-trzeba popatrzec na kartke z kosza i policzyc wszystkie kolka zolte i kolak szare.zobacz czy w szufladzie jest lub - i to trzeba zrobic.Potem wpisac ten kod do sejfu.

Avatar bubulinka

15 lutego 2008, 04:30

jak rozwiazac to cholerne zadanie? bierzemy liczbe z koszulki ,telewizora i mamy otrzymac trojkat?za kazdym razem wychodzi error.nienawidze tego zadania...

Avatar neo1326

14 lutego 2008, 21:38

1. wez papier z kosza
2. wez futeral z kartonu na polce, klucz spomiedzy ksiazek i kawalek papieru spod lozka.
3. Kliknij kila razy w lewy,gorny rok obrazka, wypadnie kluczyk.
4. Otworz obie szuflady, wez koszulke
5. Stan twarza do TV i lampy na gorze wez papier. Na podstawie opowiadania zmien na zegarze godzine na 11.35 (musisz poszukac na nim przyciskow)
6. Aby otworzy kod:
- spojrz na papier z kosza. kombinacje tworza figury geometryczne:
- okrag to cyfra z koszulki
- jeden z trojkatow to cyfra z dywanou(nie pamietam juz ktory, zobaczycie). Aby sie do niego dokopac nalezy wylaczyc swiatla (w pokoju powinno byc czerwono) i spojrzec na dywan. Latajaca kuleczka pokaze nam cyfre po prawej stronie dywanu.
- Cyfra kwadratu to cyfra, jaka bardzo szybko mignie nam w lewym gornym rogu telewizora, gdy go wlaczymy
- X to cyfra z obrazu, mniej wiecej lewy dolny rog. Spojrz na niebieskie linie na prawo od X. Widaz cyrazie, ze jest tam X = costam. Odczytaj co (kod dla kazdego sie zmienia, wiec nie ma sensu podawac, jaka tam jest cyfra)
- kolejna cyfra jest w szufladzie. Uzyjcie wzoru, jaki tam sie znajduje, to otrzymacie cyfre
7. Wklepcie kod od sejfu. Nie pomylcie sie, bo trzeba bedize wszystko zrobic od nowa !!
8. Wez nozyczki
9. Uzyj nozyczek na pokrowcu, ktory znalazles w kartonie. Kodu nie lam, bo szkoda czasu.
10. Wyjmij konsole z pokrowca, a z niej,po prawej stronie, jakis szpikulec, czy cos takiego
11. Pusty papier z pod lozka wsun pod drzwi. Nic sie nie stanie. Wez go jeszcze raz, ale teraz potnij nozyczkami. Wsun pod drzwi. Fajnie, nie? Wez jeszcze raz i wsun.
12. Jak papier bedzie pod drzwiami, wsun szpikulec w dziurke od klucza.

Avatar Fitek

14 lutego 2008, 20:36

gasze światło i kulka za oknem nie pokazuje mi nic na dywanie plz

Avatar men388

14 lutego 2008, 18:09

ta gra jest taka po***na człłowieku skont ty jo wyttrzasnołesi

Avatar lilalo

14 lutego 2008, 15:23

a gdzie jest kontynuacja??

Avatar hug_me

14 lutego 2008, 14:38

ej pomoże mi ktoś?
koło=3
trójkąt z dywanu=3
kwadrat=7
krzyżyk=2
czyli jak rozwiązać to działanie?
bo mi wychodzi 10 a nie może tak być...

Avatar shante

14 lutego 2008, 13:19

dobra papatki :D

Avatar shante

14 lutego 2008, 13:15

gdzie dokladnie kliknac na ta kartke papieru zeby ja pociac??

Avatar Gorky2220

14 lutego 2008, 13:12

Zastanawia mnie jeszcze jedno...
Na tej kopercie(na górze) z szuflady jest także jakaś inna wartość dla tego trójkąta z dywanu. U mnie wynosi 2, podczas gdy na dywanie 3

Avatar paquitta

14 lutego 2008, 13:10

1. wez papier z kosza
2. wez futeral z kartonu na polce, klucz spomiedzy ksiazek i kawalek papieru spod lozka.
3. Kliknij kila razy w lewy,gorny rok obrazka, wypadnie kluczyk.
4. Otworz obie szuflady, wez koszulke
5. Stan twarza do TV i lampy na gorze wez papier. Na podstawie opowiadania zmien na zegarze godzine na 11.35 (musisz poszukac na nim przyciskow)
6. Aby otworzy kod:
- spojrz na papier z kosza. kombinacje tworza figury geometryczne:
- okrag to cyfra z koszulki
- jeden z trojkatow to cyfra z dywanou(nie pamietam juz ktory, zobaczycie). Aby sie do niego dokopac nalezy wylaczyc swiatla (w pokoju powinno byc czerwono) i spojrzec na dywan. Latajaca kuleczka pokaze nam cyfre po prawej stronie dywanu.
- Cyfra kwadratu to cyfra, jaka bardzo szybko mignie nam w lewym gornym rogu telewizora, gdy go wlaczymy
- X to cyfra z obrazu, mniej wiecej lewy dolny rog. Spojrz na niebieskie linie na prawo od X. Widaz cyrazie, ze jest tam X = costam. Odczytaj co (kod dla kazdego sie zmienia, wiec nie ma sensu podawac, jaka tam jest cyfra)
- kolejna cyfra jest w szufladzie. Uzyjcie wzoru, jaki tam sie znajduje, to otrzymacie cyfre
7. Wklepcie kod od sejfu. Nie pomylcie sie, bo trzeba bedize wszystko zrobic od nowa !!
8. Wez nozyczki
9. Uzyj nozyczek na pokrowcu, ktory znalazles w kartonie. Kodu nie lam, bo szkoda czasu.
10. Wyjmij konsole z pokrowca, a z niej,po prawej stronie, jakis szpikulec, czy cos takiego
11. Pusty papier z pod lozka wsun pod drzwi. Nic sie nie stanie. Wez go jeszcze raz, ale teraz potnij nozyczkami. Wsun pod drzwi. Fajnie, nie? Wez jeszcze raz i wsun.
12. Jak papier bedzie pod drzwiami, wsun szpikulec w dziurke od klucza.

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

I tym razem celem gry jest wydostanie się z pokoju. Przeglądaj wszelkie kartki papieru itp rzeczy, bo wszędzie mogą być ukryte kody. Całości dopełniają dźwięki rodem z horroru.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier