Koszmary 3

Gra Koszmary 3 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Koszmary 3 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 48769
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar slenderr

Edytowano - 30 grudnia 2013, 18:13

Gra mojego dzieciństwa =)

Avatar blahblah123

30 grudnia 2013, 22:46

@slenderr: Mojego też ... tylko żadna część nie została przezemnie ukończona >.<

Avatar slenderr

31 grudnia 2013, 12:38

@blahblah123: mi się udało przejść 1 i 2 kilka lat temu =)

Avatar blahblah123

31 grudnia 2013, 13:41

@slenderr: Ja teraz najpierw sprawdzam czy nie ma opisu przejścia w komentarzach ... nic nie umiem T-T

Avatar Nelly_94

15 lutego 2008, 11:19

Jakby ktoś nie wiedział jak przejść tą banalną gierkę to daje instrukcję:
Bierzemy linę i klucz, kluczem otwieramy książkę. Przesuwamy drabinę i mamy teraz czetery różne drogi. Idziemy na górę, tą drogą po prawej. Zabieramy okulary, a za pomocą liny wyciągamy karalucha...czy co to tam jest... Wracamy na pierwszą planszę idziemy tamtą drogą, którą znalezlismy otwierając książkę. Używamy okularów i straszymy kota. Wchodzimy na prawą stronę książki, zabieramy brzuchol bałwana, marchewkę (nos) i rękę. Idziemy na lewą stronę książki i bierzemy drugą rękę, oczy i łeb. Teraz składamy bałwana. Idziemy razem z bałwanem na prawą stronę książki i ziom ściąga nam łopatę. Wracamy do pomieszczenia z książką i z takiej zielonej drugiej książki wyciągamy żółte piorko.

Avatar poled

26 grudnia 2013, 15:45

@Nelly_94: lepiej nie pisz odpowiedzi

Avatar Sauron1992

14 lipca 2013, 15:22

Bierzemy linę i klucz, kluczem otwieramy książkę. Przesuwamy drabinę i mamy teraz czetery różne drogi. Idziemy na górę, tą drogą po prawej. Zabieramy okulary, a za pomocą liny wyciągamy karalucha...czy co to tam jest... Wracamy na pierwszą planszę idziemy tamtą drogą, którą znalezlismy otwierając książkę. Używamy okularów i straszymy kota. Wchodzimy na prawą stronę książki, zabieramy brzuchol bałwana, marchewkę (nos) i rękę. Idziemy na lewą stronę książki i bierzemy drugą rękę, oczy i łeb. Teraz składamy bałwana. Idziemy razem z bałwanem na prawą stronę książki i ziom ściąga nam łopatę. Wracamy do pomieszczenia z książką i z takiej zielonej drugiej książki wyciągamy żółte piorko.Potem idziemy drogą na górze po lewej i używamy piórka aby uwolnić drugiego karalucha. Idziemy na pierwszą planszę, a potem drogą po prawej. Układamy obrazek i jak nam się uda to w pomieszczeniu zrobi się jasno. Zobaczymy trzeciego karalucha na którym trzeba użyć łopaty. Wracamy na pierwszą planszę i ...koniec :) kopia :D

Avatar Miyoki

23 marca 2013, 16:34

Ułożyłam. :3

Avatar natanek05

15 lutego 2013, 10:43

ulozylem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar wikisss

17 lutego 2008, 11:17

nie moge ułozyc obrazka.

Avatar natanek05

15 lutego 2013, 10:38

@wikisss: ja tez nie moge go ulozyc

Avatar natanek05

8 lutego 2013, 13:14

2/5 najglupsza czesc tej gry

Avatar Valkyrie

27 grudnia 2012, 12:37

4/5

Avatar kasia13k

6 lutego 2011, 13:31

Bierzemy linę i klucz, kluczem otwieramy książkę. Przesuwamy drabinę i mamy teraz czetery różne drogi. Idziemy na górę, tą drogą po prawej. Zabieramy okulary, a za pomocą liny wyciągamy karalucha...czy co to tam jest... Wracamy na pierwszą planszę idziemy tamtą drogą, którą znalezlismy otwierając książkę. Używamy okularów i straszymy kota. Wchodzimy na prawą stronę książki, zabieramy brzuchol bałwana, marchewkę (nos) i rękę. Idziemy na lewą stronę książki i bierzemy drugą rękę, oczy i łeb. Teraz składamy bałwana. Idziemy razem z bałwanem na prawą stronę książki i ziom ściąga nam łopatę. Wracamy do pomieszczenia z książką i z takiej zielonej drugiej książki wyciągamy żółte piorko.Potem idziemy drogą na górze po lewej i używamy piórka aby uwolnić drugiego karalucha. Idziemy na pierwszą planszę, a potem drogą po prawej. Układamy obrazek i jak nam się uda to w pomieszczeniu zrobi się jasno. Zobaczymy trzeciego karalucha na którym trzeba użyć łopaty. Wracamy na pierwszą planszę i ...koniec :) kopia :D

Avatar NoFear

31 grudnia 2010, 14:33

Łatwy ten obrazek w prawym dolnym rogu nic nie dajecie i git a gra 4/5 bo za łatwa

Avatar ziomuss

26 maja 2009, 19:01

Ja nie umiem obrazka ;/

Avatar ziomuss

26 maja 2009, 18:51

Bierzemy linę i klucz, kluczem otwieramy książkę. Przesuwamy drabinę i mamy teraz czetery różne drogi. Idziemy na górę, tą drogą po prawej. Zabieramy okulary, a za pomocą liny wyciągamy karalucha...czy co to tam jest... Wracamy na pierwszą planszę idziemy tamtą drogą, którą znalezlismy otwierając książkę. Używamy okularów i straszymy kota. Wchodzimy na prawą stronę książki, zabieramy brzuchol bałwana, marchewkę (nos) i rękę. Idziemy na lewą stronę książki i bierzemy drugą rękę, oczy i łeb. Teraz składamy bałwana. Idziemy razem z bałwanem na prawą stronę książki i ziom ściąga nam łopatę. Wracamy do pomieszczenia z książką i z takiej zielonej drugiej książki wyciągamy żółte piorko.Potem idziemy drogą na górze po lewej i używamy piórka aby uwolnić drugiego karalucha. Idziemy na pierwszą planszę, a potem drogą po prawej. Układamy obrazek i jak nam się uda to w pomieszczeniu zrobi się jasno. Zobaczymy trzeciego karalucha na którym trzeba użyć łopaty. Wracamy na pierwszą planszę i ...koniec :) kopia

Avatar Kliksio

3 lipca 2008, 20:39

Jakby ktoś nie wiedział jak przejść tą banalną gierkę to daje instrukcję:
Bierzemy linę i klucz, kluczem otwieramy książkę. Przesuwamy drabinę i mamy teraz czetery różne drogi. Idziemy na górę, tą drogą po prawej. Zabieramy okulary, a za pomocą liny wyciągamy karalucha...czy co to tam jest... Wracamy na pierwszą planszę idziemy tamtą drogą, którą znalezlismy otwierając książkę. Używamy okularów i straszymy kota. Wchodzimy na prawą stronę książki, zabieramy brzuchol bałwana, marchewkę (nos) i rękę. Idziemy na lewą stronę książki i bierzemy drugą rękę, oczy i łeb. Teraz składamy bałwana. Idziemy razem z bałwanem na prawą stronę książki i ziom ściąga nam łopatę. Wracamy do pomieszczenia z książką i z takiej zielonej drugiej książki wyciągamy żółte piorko.Potem idziemy drogą na górze po lewej i używamy piórka aby uwolnić drugiego karalucha. Idziemy na pierwszą planszę, a potem drogą po prawej. Układamy obrazek i jak nam się uda to w pomieszczeniu zrobi się jasno. Zobaczymy trzeciego karalucha na którym trzeba użyć łopaty. Wracamy na pierwszą planszę i ...koniec :) kopia

Avatar Aro0n

27 lutego 2008, 22:35

ta czesc jest chyba najprostrza ze wszystkich ;)

Avatar
Konto usunięte

26 lutego 2008, 20:38

czy ktos wie jak ułożyc ten durny obrazek??

Avatar wokes

23 lutego 2008, 11:40

ja też

Avatar lilalo

15 lutego 2008, 22:26

podobają mi się koszmary Wiktora...;)

Avatar kondziu1

15 lutego 2008, 20:29

fajna gra tylko troche logiczne było z tym słońcem daje 9\10

Avatar marol

15 lutego 2008, 18:34

zryte

Avatar mario2

15 lutego 2008, 12:37

Nie lubie takich gierek wiec daje 3/5

Avatar Nelly_94

15 lutego 2008, 11:28

Potem idziemy drogą na górze po lewej i używamy piórka aby uwolnić drugiego karalucha. Idziemy na pierwszą planszę, a potem drogą po prawej. Układamy obrazek i jak nam się uda to w pomieszczeniu zrobi się jasno. Zobaczymy trzeciego karalucha na którym trzeba użyć łopaty. Wracamy na pierwszą planszę i ...koniec :)

Avatar kubaboss

15 lutego 2008, 10:33

ja na pewno nie daje 0/11

Avatar bartezbb13

15 lutego 2008, 08:19

super gra..kolejna część oczywiście 5/5 ;) ;) ;) Kto jest Za ?? ;)

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Trzecia część ciekawej gry przygodowej. Pomóż Viktorowi pokonać kolejny koszmar. Pamiętaj, ze musisz się spieszyć, żeby go nie obudzić.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier