Submachine 5: The Root

Gra Submachine 5: The Root wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Submachine 5: The Root wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 28892
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar zombotron

5 kwietnia 2013, 21:51

dolemi masz rację niech ktoś napisze całą instrukcję od początku do końca

Avatar ulas0106

1 sierpnia 2011, 14:28

Hardcore. Niezłe kombinowanie. 5/5.

Avatar MarcinMiQ

28 września 2010, 13:08

naucz sie pisac baranie ***ny

Avatar marol

4 sierpnia 2010, 22:33

1.bieżemy kartka i długopis
2.idziemy na dół podhodimy do komputera i go włanczmy
3.włączamy każdą wiadomisic
4.wchodzimy do drzwi i idziemy na dół
5.wpisujemy 552 iteleprtujemy się na dwur.
6.przehodimy przez cały most i whodzimy do jaskini.
7.jak zobaczycie jesiniejszy przedmiot w cegłah bieżemy go i idziemy dalej
8.naciskamy obok wtyczki które tżymają wtyczke
9.otwieramy skżynie i naciskamy na wtyczke.
10.idziemy wdół a potem na koniec korytaża i idziemy na góre
11.idziemy na koniec korytaża whodzimy dopokoju i bieżemy klucz francuski który leży pod kszesłem
12.schodzimy na dół i podhodzimy do drabinki wdół.
13.podhodzimy do kwadratu i odkręcamu kluczem małe kwadraty
14.bieżemy klucz i idziemy na samą góre whodzimy do drugih drzwi otwieramy skżynke i wyciągamy pżedmiot
15.to cosi wkładamy do tej skżynki z guzikiem po prawej i wciskamy
16.idziemy w dół a potem w prawo bieżemy to cosi2 wptawo a pierwsze wyciągam

Avatar Sauron

17 października 2009, 09:19

przeszedłem

Avatar
Konto usunięte

25 lipca 2009, 16:19

A o co wam chodzi. Jeżeli chodzi o posąg psa to dajcie to kółko na każdą płytę

Avatar
Konto usunięte

3 czerwca 2009, 20:55

2 zawalone drzwi
tam powinny być 2 płytki a dalej trzeba będzie pewnie się teleportować...
... ......... ...
... ... ... ...
... ... ... ...
...... ......... ......
...... ......... ......

Avatar
Konto usunięte

3 czerwca 2009, 20:52

te płytki (,,zaginione'') to prawdopodobnie są w 2 miejscach (jest ich na pewno więcej ale tylko te znam) :
1 przy posągu psa to przejście z kolcami w ścianie trzeba czymś zastawić (jak w Submachine Zero) chyba płytką z tych co się wala dużo

Avatar fraginn

3 lutego 2009, 12:07

przeszedłem całą gre i w bonusowej lokacji pisze że tych płytek do pudełka powinno być6 a nie 2!!!!

Avatar fraginn

3 lutego 2009, 11:45

aha i kombinacja 2.0 to płytka numer 2 w lewym otworze 1.2 płytka 1 lewy płytka 2 prawy 1.2 tak samo itd.

Avatar fraginn

3 lutego 2009, 11:43

inni już napisali część solucji więc ja tylko dopisze:

16.na samym dole tego pomieszczenia jest przejście w lewo trzeba sie dobrze przypatrzeć
17.w pomieszczeniu za przejściem odsuwamy to coś po lewej
18.odkręcamy tabliczkę? i mamy sekret 1/5
19.to pudło na ścianie ma różne kombinacje tych płytek
20. 1.0, 0.1, 2.1, 1.2, 0.2, 2.0
21.idziemy do lokacji 2.0 i w każdej rurze ustawiamy wskaźnik na prawo
22.w środkowej rurze jest fiolka
23.wracamy do pudełka i idziemy do lokacji 0.1
24.idziemy na sam dół do tego urządzenia i wstawiammy na góre fiolke
25.kręcimy 3 razy kołem aż fiolka sie naładuje
26.z powrotem do pudła i do lokacji 1.0 reszte napisze kiedy indziej mam nadzieje że pomogłem xD

Avatar barbarela

11 grudnia 2008, 19:55

bardzo lubię tego rodzaju gry czekam na dalsze

Avatar Hyba_ja

27 maja 2008, 15:16

wieeee przeszedlem lae nie mam ani jednego secretu

Avatar Hyba_ja

27 maja 2008, 14:38

The Lab

1. pick up notes from the ground.
2. go left and open the hatch.
3. go down the ladder and to the left. Turn on the computer. Read onscreen notes (crucial information will be written in notes).
4. go far right and open door.
5. enter new area and go right.
6. open another hatch.
7. go down the ladder and right.
8. enter numbers 5-5-2 on the portal. and hit the button.

The ROOT

1. go right until the opening in the wall.
2. enter the opening and go right. In the screen where colors change notice an object. Lead Casting. Pick it up.
3. enter the ROOT location.
4. open the box on the wall.
5. notice small locks right next to the big plug. Click them and then click the plug. Click the plug again to power up this location.
6. go right and down and right again until you find a ladder going up.
7. go up the ladder, then go far eft and enter the control room.
8. pick up wrench from the ground.
9. exit the room and go back to the lower level.
10. locate ladder going down and go there.
11. go right and use wrench to unscrew the plate from the wall.
12. collect rusty key.
13. go back to the level eith control room, but enter the previous room. The one that you previously passed by going to the control room.
14. use rusty key on the left panel. Collect cipher plate 1.
15. go to the level below and locate a device on the wall. It

Avatar kiwika

18 kwietnia 2008, 16:10

1.bieżemy kartka i długopis
2.idziemy na dół podhodimy do komputera i go włanczmy
3.włączamy każdą wiadomisic
4.wchodzimy do drzwi i idziemy na dół
5.wpisujemy 552 iteleprtujemy się na dwur.
6.przehodimy przez cały most i whodzimy do jaskini.
7.jak zobaczycie jesiniejszy przedmiot w cegłah bieżemy go i idziemy dalej
8.naciskamy obok wtyczki które tżymają wtyczke
9.otwieramy skżynie i naciskamy na wtyczke.
10.idziemy wdół a potem na koniec korytaża i idziemy na góre
11.idziemy na koniec korytaża whodzimy dopokoju i bieżemy klucz francuski który leży pod kszesłem
12.schodzimy na dół i podhodzimy do drabinki wdół.
13.podhodzimy do kwadratu i odkręcamu kluczem małe kwadraty
14.bieżemy klucz i idziemy na samą góre whodzimy do drugih drzwi otwieramy skżynke i wyciągamy pżedmiot
15.to cosi wkładamy do tej skżynki z guzikiem po prawej i wciskamy
16.idziemy w dół a potem w prawo bieżemy to cosi2 wptawo a pierwsze wyciągamy

Avatar rak300

11 kwietnia 2008, 14:20

15.to cosi wkładamy do tej skżynki z guzikiem po prawej i wciskamy
16.idziemy w dół a potem w prawo bieżemy to cosi2 wptawo a pierwsze wyciągamy

Avatar brystol

7 kwietnia 2008, 18:28

ten przedmiot pasuje do skrzynki z takim przyciskiem. Wkładamy to coś i przycisko.Póżniej to nas gdzieś teleportuje

Avatar brystol

7 kwietnia 2008, 18:25

Ten przedmiot to chyba od pokoju po lewo od tej skrzynki zkluczem bo taki sam kolor

Avatar rak300

7 kwietnia 2008, 18:04

1.bieżemy kartka i długopis
2.idziemy na dół podhodimy do komputera i go włanczmy
3.włączamy każdą wiadomisic
4.wchodzimy do drzwi i idziemy na dół
5.wpisujemy 552 iteleprtujemy się na dwur.
6.przehodimy przez cały most i whodzimy do jaskini.
7.jak zobaczycie jesiniejszy przedmiot w cegłah bieżemy go i idziemy dalej
8.naciskamy obok wtyczki które tżymają wtyczke
9.otwieramy skżynie i naciskamy na wtyczke.
10.idziemy wdół a potem na koniec korytaża i idziemy na góre
11.idziemy na koniec korytaża whodzimy dopokoju i bieżemy klucz francuski który leży pod kszesłem
12.schodzimy na dół i podhodzimy do drabinki wdół.
13.podhodzimy do kwadratu i odkręcamu kluczem małe kwadraty
14.bieżemy klucz i idziemy na samą góre whodzimy do drugih drzwi otwieramy skżynke i wyciągamy pżedmiot.

i nie wiem co dalej piszcie jak przejsici plis plis

Avatar babe1

29 marca 2008, 12:35

jaka żarówke ?? co mam zrobic jak już mam te szyfry??

Avatar gumis

8 marca 2008, 17:28

juz wiem 001

Avatar gumis

8 marca 2008, 17:26

nie znam

Avatar dolemi

8 marca 2008, 15:35

Nikt w to nie gra? Niech ktoś napisze instrukcje od początku do końca.

Avatar szopen93

5 marca 2008, 17:41

bez problemu...

Avatar Jejarz

5 marca 2008, 16:45

a tą żarówkę udałoci się wsadzic w to miejsce?

Avatar szopen93

4 marca 2008, 19:39

dorcia, najpierw jak naciśniesz play to masz takie rury. A potem na pierwszym widoku naickasz na notes, następnie tam na dole włączasz komputer i naciskasz kolejno na te trzy kartki. I już masz 3 numery do teleportacji do tego urządzenia elektrycznego. :) Jak coś to piszcie :P

Avatar dorcia

4 marca 2008, 17:55

gumis a jaki jest kod powrotny

Avatar kasiulek1592

4 marca 2008, 14:26

nie musicie juz znam w tym notesiku znalazłem

Avatar kasiulek1592

4 marca 2008, 14:25

Wiecie co w tym 2 tym pudle co daje prąd trzeba wpisać?

Avatar szopen93

4 marca 2008, 10:31

Przeszedłem całe. Musze przyznać, że uwielbiam subachine. The best gra for ever. W tej części jesteśmy już w samum centrum submachine, gdyż miszają nam się różne wersje: submachine 2, lighthaus, submachine 4. Super gra, bardzo rozbudowana. Wiele pokoi i różne możliwości. Nie jest taka trudna. Jak ktoś nie daje sobie rady to niech pyta o pomoc, bądź wejdźie na youtube i wpisze Submachine 5: The Root. Jest filmik gdzie dokładnie można jak przejść. Czekam na natępne części i 5/5 :)

Avatar gumis

4 marca 2008, 09:16

tam potem wpiszcie 552

Avatar norbercikbrz

4 marca 2008, 07:09

głupie 1/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Gra utrzymana w mrocznym klimacie łodzi podwodnej. Musisz zebrać przedmioty i użyć ich w odpowiednich miejscach, żeby się wydostać. Przyda się też znajomość odgadywania kodów dostępu.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni