Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar kasiulek1592

Opis:

W grze dowodzimy jednym z żaglowców - HMS Surpise i staramy się zatopić statek przeciwnika - Acheron. Mamy do dyspozycji działa z pięcioma kulami, zapas zdrowia i silne nerwy.

Sterowanie:

Spacja - Strzał
Strzałki - Poruszanie się



Podobne gry:

Ręce wojny TD

Ręce wojny TD

Zagrań: 22669

Ocena: 4.34 (26)

Kategoria: Wieżyczki

Wojna statków

Wojna statków

Zagrań: 77561

Ocena: 4.37 (32)

Kategoria: Logiczne

Wojna zombie

Wojna zombie

Zagrań: 113041

Ocena: 4.17 (45)

Kategoria: Strategiczne

Wielka wojna statków 2

Wielka wojna statków 2

Zagrań: 10379

Ocena: 3.28 (14)

Kategoria: Strategiczne

Władca wojny 2

Władca wojny 2

Zagrań: 162861

Ocena: 4.4 (50)

Kategoria: Wieżyczki

Oceń grę:

Zagrań: 99960Ulubiona: 31

Dodaj komentarz

Avatar Firestar

Konto usunięte19 maja 2013, 21:26

Co to jest za szajz ?

Avatar leparkour88

leparkour88 (mateusz)29 grudnia 2011, 23:40

taka dluga ze 2 dni ja przechodzilem;)))))

Avatar prokoxpol

prokoxpol odpowiada na komentarz24 lutego 2012, 15:51

@leparkour88: Nom ja też :D

Avatar patryk

patryk27 grudnia 2011, 20:01

super i jeszcze raz daremne

Avatar Robert10Kubica

Robert10Kubica (Michał)2 października 2011, 11:37

Nie podoba mi się gra, 1/5.

Avatar adam080899

adam080899 (Adam)26 września 2011, 09:59

fajne 5/5

Avatar maikolaj

maikolaj26 sierpnia 2011, 20:11

fajne, ale krótkie, 3/5

Avatar mieszko9

mieszko915 lipca 2011, 18:27

przeszłem wszystko i powiem 2/5

Avatar kr225

kr225 (Kacper)26 marca 2011, 20:47

jak się wsłuchamy można usłyszeć taki teks xD:
-co za morda!

Avatar damiantosz

damiantosz (damian)17 marca 2011, 10:24

wajna gra 8/10 i do ulu

Avatar deleted-102509

Konto usunięte13 lutego 2011, 17:46

1:50 mniej wiecej kazdy poziom

Avatar dajman

dajman (damian)25 sierpnia 2010, 07:16

lol 1/5

Avatar Jeja1234

Jeja1234 (Patryk)22 lipca 2010, 10:48

Żal na najtrudniejszym przeszedłem a na najłatwiejszym nie :DD

Avatar kacper200130

kacper20013017 lipca 2009, 07:26

3.5/5

Avatar mrxxx

mrxxx2 lipca 2009, 11:54

do d u p y

Avatar tomek150797

tomek150797 (tomek)19 marca 2009, 21:57

daje 2/5 nawet

Avatar slepy

slepy (Piotrek ;D)5 marca 2009, 19:05

chodziło mi o 2/5 a nie o 2.5 ;p

Avatar slepy

slepy (Piotrek ;D)5 marca 2009, 19:04

Do Wobert: Pisze się "przeszedłem" a nie "przeszłem" ;] gra nie jest rozbudowana, daje 2.5

Avatar Wobert

Wobert4 stycznia 2009, 11:46

głupie i łatwe na difficulty przeszłem bez rzadnych obrażeń 2\5

Avatar Czesio1

Czesio131 grudnia 2008, 12:43

nuuuuuuuuuda 1/5 wygralem w 5 minut 9 sekund mialem 59% życia punkty 12316 trudność najtrudniejsze

Avatar UzumakiNaruto

UzumakiNaruto17 maja 2008, 10:05

Sasuke jestes cwelem

Avatar domin

domin20 marca 2008, 09:29

Nawet niezła.

Avatar Darkowski

Darkowski (Dariusz)10 marca 2008, 18:27

Fajna

Avatar Bresio95

Bresio9510 marca 2008, 15:57

95% życia i jedna kula mnie trafiła

Avatar szopen93

szopen939 marca 2008, 20:16

Nudna gra, mało rozbudowana, słaba i nudna. I jeszcze prosta. na trudnym poziomie bez problemu wygrałem mając jedynie 24% życia stracone... żal 2/5 za grywalność.

Avatar Alikon

Alikon (Alan)9 marca 2008, 11:19

Zgadzam sie fajna

Avatar Witek1

Witek19 marca 2008, 09:37

Gra fajna tylko łatwa ;/ ani razu mnie nie trafili ;( ale dam 5 :D

Avatar fifi778

fifi7788 marca 2008, 19:36

fajna gra

Avatar norbercikbrz

norbercikbrz (Norbert)8 marca 2008, 17:23

heh michasia________96 niezłe

Avatar Michasia_96

Michasia_96 (Michalina)8 marca 2008, 16:01

Taka sobie ja dam 3\5 pięć ale nie wiem czy to nie za dużo

Avatar lotr6

lotr6 (ja)8 marca 2008, 13:50

0|1111111111111111111111111111111111111111110000000000000000000000000000000000

Avatar Mussli

Mussli8 marca 2008, 13:31

Mie sie podobało jak sie nie umi grać to sie nie gra a nie dołuje gry !!!! 5/5

Avatar Deamon10

Deamon10 (Mateusz)8 marca 2008, 11:52

' 1/5

Avatar Rafal98

Rafal988 marca 2008, 11:47

super głupia gra

Avatar Michal12323

Michal123238 marca 2008, 10:45

Głupie 1/99999

Avatar sasuke99

sasuke99 (Bartosz)8 marca 2008, 10:25

Kto dodał grę: W grę grano: Oceń grę:
waszel12
"(-(-(-(-(-.-)-)-)-)-..."
Punktów: 313
4109

Rozmiar gry: 12.61 MB

Zobacz kto lubi tę grę Zagłosuj: 1 gwiazdka 2 gwiazdki 3 gwiazdki 4 gwiazdki 5 gwiazdek
Aktualna ocena:

Ocena: 2.94 (głosów: 32)

Dodaj komentarzZaloguj się aby móc komentować gry!
Komentarze (13)auxerox 08.03.2008 | 09:17
fajne 5 jak rozwalic tego bosa fhrozenflame czy jak mu tam
join1113 08.03.2008 | 08:46
co by dac dam 1!
przemo3 07.03.2008 | 19:33
EJ no fajna gra... fajnie ze jest 1 walka daje 1 Do tibiademon 54321
tibiademon 07.03.2008 | 19:16
jaki jest kod do kalkulatora przy dzwiach
tibiademon 07.03.2008 | 19:09
o co chodzi jak wyjść z tego pokoju jaki jest kod który trzeba wpisać na wym kalkulatorze przy drzwiach
kacper19993108 07.03.2008 | 13:15
są 4 walki a co do gry 6666666666
pigu 06.03.2008 | 22:41
po pierwsze, to nie jest jedna walka, tylko jest ich kilka. po drugie daje 5. a po trzecie, trochę szkoda, że krótka, ale bardzo fajna
gotenks 06.03.2008 | 21:11
1 walka i to cała gra?
nikikiki 06.03.2008 | 19:15
daje dwa na zachente
tom11 06.03.2008 | 18:16
ale nuda 2 na zachętę
tomaszdragon 06.03.2008 | 15:57
ee..nuda2 co to ma byc
billboard 06.03.2008 | 13:18
durna gra 1
kazik27 06.03.2008 | 13:14
bardzo fajna gra daję 1

Gry z tej samej kategorii: Maple Story Pianus
Phrozenflame RPG
Uber Battle
Dragon Knight
Necromanthus Diablo
Mega Man X Virus Missio...
Megaman X RPG
Raptek Arena
Sonny
Squares and Blades
Mystic Circle Magic Mir...
Fierce Battle
Paladin
Mesiria 3
Gross Out Battle For Sl...
Sonic RPG 1 Part 2
Więcej

Avatar Bartosz95

Bartosz95 (Bartek)8 marca 2008, 10:25

3/5

Avatar grzegorzg6

grzegorzg6 (Grzegorz)8 marca 2008, 10:10

debilu nie grzegiorz tylko grzegorz

Avatar norbercikbrz

norbercikbrz (Norbert)8 marca 2008, 10:08

grzegiorz 1 2 to pierwszy drugi

Avatar Slawek00

Slawek008 marca 2008, 09:18

może być

Avatar milosz400

milosz400 (milosz)8 marca 2008, 09:04

morze byc

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.