Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar madralaXD

Opis:

Celem gry jest najpierw rozbijanie grup pęcherzyków, a później ich zbieranie. Kiedy skończysz w jednej bańce, przeskakujesz do następnej.

Sterowanie:

W A S D - Poruszanie
Myszka - Strzelanie



Podobne gry:

Czołgi z bąbelków 1.5

Czołgi z bąbelków 1.5

Zagrań: 31452

Ocena: 4.11 (27)

Kategoria: Wieżyczki

Czołgi z bąbelków

Czołgi z bąbelków

Zagrań: 59664

Ocena: 4.36 (38)

Kategoria: Wieżyczki

Czołgi z bąbelków 2

Czołgi z bąbelków 2

Zagrań: 14446

Ocena: 3.7 (10)

Kategoria: Wieżyczki

Czołg z bąbelków 2

Czołg z bąbelków 2

Zagrań: 108302

Ocena: 4.70 (144)

Kategoria: Strzelanki

Czołg z bąbelków 3

Czołg z bąbelków 3

Zagrań: 47138

Ocena: 4.68 (88)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 81831Ulubiona: 110

Dodaj komentarz

Avatar ProMG4

ProMG4 (Ksawery)7 sierpnia 2012, 15:23

jedynka i trujka maja te same imiona

Avatar arojaro

arojaro4 lutego 2012, 11:18

prooooooo gra

Avatar creeper

creeper16 stycznia 2012, 17:44

na 100 do ulu

Avatar KonsTiger

KonsTiger7 stycznia 2012, 13:43

jedna z lepszych gier w którą grałem na początku jeja:D

Avatar Wenil

Wenil7 grudnia 2011, 00:16

ale wiesz to jest klasyk od tego sie zaczelo ;)

Avatar pawelu122

pawelu122 (Paweł)24 marca 2011, 19:08

fajna:) gralem tez w 2 i3 ale 2 najlepsza

Avatar witek100

witek100 (Wiktor)9 lutego 2011, 11:41

@#!71

Avatar komp437

komp437 (Filip)11 grudnia 2010, 18:04

żal

Avatar nabijaczleweli

nabijaczleweli30 października 2010, 18:03

5\5 i ulik

Avatar CrazyFrog

CrazyFrog4 lipca 2010, 21:22

Najpierw strzela1 po tem2

Avatar Pogromca997

Pogromca997 (Piotr)3 lipca 2010, 09:10

Co??? Aha, i jest już czołg z bąbelków:areny. Ale jaki czołg w tej grze jest dalej?? 7/10

Avatar deleted-81522

Konto usunięte6 maja 2010, 13:49

fa fa fa fa za zaza ciecie cie łemłemłem sie

Avatar deleted-56996

Konto usunięte29 marca 2010, 22:24

Okropne :/. 1/5. wkurzające.

Avatar deleted-67739

Konto usunięte11 marca 2010, 18:50

2ójka jest lepsza daje 4/5 nudne lepsza 2ójka

Avatar bossszymon

bossszymon (Szymon)24 lutego 2010, 08:41

mam na fuul czolg a do gry 4/5 troche przynudza

Avatar dona2000

dona2000 (Dominika)15 czerwca 2009, 17:05

ta gra ma koniec ?

Avatar zumi13

zumi13 (Patryk)1 stycznia 2009, 19:49

***ista ta gra
przeszłem calutkie

Avatar kooles20

kooles2031 października 2008, 09:20

rozbudowalem czołg na full a co do gry 5/5 i do ulu

Avatar maniak_komputerowy

maniak_komputerowy (Piker)22 lipca 2008, 20:09

gra zarombista max

Avatar mati08

mati0822 lipca 2008, 10:22

ja rozbudowałem czołg tak że byłem w świecie pomarańczowym a co do gry 5/5 i do ulu

Avatar Nuzama

Nuzama (Patryk)13 czerwca 2008, 21:20

a co do gry 5/5 i do ulu rozbudowalem czolg na full

Avatar Nuzama

Nuzama (Patryk)13 czerwca 2008, 21:19

zarypiste a i jejaxD full czolg jest jak amsz taka aure i lejesz 1 duza 1 mala

Avatar Majoreczka

Majoreczka (Dawid)30 kwietnia 2008, 12:46

fajne daje 7/10

Avatar tiKtaaczeK

tiKtaaczeK (Artur)1 kwietnia 2008, 18:37

fajna gierca dam 4

Avatar Piatek

Piatek18 marca 2008, 07:25

fajna gra 10/10 rozbudowałem całkowicie czołga

Avatar Kraft

Kraft (Paweł)17 marca 2008, 20:17

super

Avatar seba332

seba332 (Sebastian)17 marca 2008, 19:59

SUPER xD

Avatar infor

infor16 marca 2008, 15:44

do ***

Avatar jejaxD

jejaxD16 marca 2008, 15:15

mial ktos lepiej niz duzą kulke i mala?? bo ja nie mogeawansowac

Avatar deleted-9369

Konto usunięte16 marca 2008, 11:54

super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6/5

Avatar tOmMi234

tOmMi234 (niedługie)16 marca 2008, 10:56

oglądał ktoś "gdzie jest Nemo"?
----> Moje bąbelki bąbelki bąbelki hehe super gra

Avatar scuterek

scuterek15 marca 2008, 21:13

troche dziecinne

Avatar Electricmen

Electricmen15 marca 2008, 20:07

Superowe!!!!! 10/10

Avatar lukasz1996

lukasz1996 (Łukasz)15 marca 2008, 19:50

głupie

Avatar lukasz1996

lukasz1996 (Łukasz)15 marca 2008, 19:48

proszę o dawanie 1/5 plis

Avatar zack123

zack12315 marca 2008, 19:03

fajna daje 7/10

Avatar mmatik

mmatik (Mateusz)15 marca 2008, 18:16

fajna gra

Avatar Asia41

Asia4115 marca 2008, 17:34

głupie:/

Avatar SasukeUczicha

SasukeUczicha (mateusz)15 marca 2008, 17:22

grałem 10 godz w to.

Avatar SasukeUczicha

SasukeUczicha (mateusz)15 marca 2008, 17:20

fajne stszelałem jusz 2 duzymi bomblami i karabinkiem małych.odrazu.

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.