Piłka nożna głowami

Oceń:
4.66 (744)
wyświetleń: 4918431

Komentarze (1937)

Screeny (74)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar antekbumbum

17 października, 15:07

10/10 i do ulu

Avatar Myszunia123

9 października, 16:31

XDDDD

Avatar Warrrior21
(Karol)

3 października, 15:14

Tak Gra Prawdziwy Profesjonalista !

Avatar balun00

14 sierpnia, 14:41

8/10

Avatar wernal

19 lipca, 15:36

fajna gra

Avatar nuklear

4 lipca, 15:19

-nie chce mi się grać. nudzi mi się...
schodź z stąd natychmiast!!!
XD

Avatar juiokoli
(Dominik)

5 lipca, 16:11

@nuklear: xd

Avatar wernal

19 lipca, 15:35

@nuklear: niezile

Avatar wernal

19 lipca, 15:26

fajne

Avatar D2222222222
(Damian)

29 czerwca, 20:39

7/10

Avatar ROBLOXTV
(milioner)

4 czerwca, 14:39

bardzo fajna polecam

Avatar Ashyfresh
(Adaś)

1 czerwca, 23:41

epickie 5/5

Avatar Madziulaax

11 maja, 20:46

Fajna gra polecam </3

Avatar Stasiek1b
(Stanisław)

8 maja, 15:06

fajna gra mi się podoba

Avatar dudaa

25 kwietnia, 14:58

dzisiejszy rekord to 7na2

Avatar dudaa

24 kwietnia, 18:45

4 raz pierwsze miejsce zazdroscisz kolezanko z boku

Avatar Wiolettka123

17 kwietnia, 18:42

1 miejsce od końca

Avatar dudaa

16 kwietnia, 17:23

robiłem od początku i po1godz wygrałem

Avatar dudaa

16 kwietnia, 09:18

1miejsce

Avatar dudaa

15 kwietnia, 09:57

tylko jeszcze pelly i koniec

Avatar dudaa

15 kwietnia, 09:31

megaa;]

Avatar adamwolff

27 marca, 20:07

tak sobie

Avatar Rudowlosa_Laleczka
(Dominisia)

3 grudnia 2016, 11:11

Najlepsze!

Avatar zeeby

7 stycznia, 19:18

@Rudowlosa_Laleczka: minus za awatar

Avatar iLoveCreepypastaForever
(CandyAlice)

4 lutego, 15:05

@zeeby: minus za bycie łomem xddddd

Avatar Emilsonik
(Jakieś)

2 marca, 18:14

@iLoveCreepypastaForever: O hej, Ciebie to bym się tu nie spodziewała xD Zazwyczaj jesteś pod Kreatorami Avatarów :D

Avatar twoja_stara1

2 marca, 12:10

ujowe max

Avatar agent47pl
(Wiktor)

23 lutego, 16:52

gra dzieciństwa ! kto popiera ?

Avatar fajneto123

10 lutego, 17:41

jakie dziwne

Avatar UkrytyKrytyk

3 lutego, 19:07

Grafika: 9/10 Lubię taką grafikę
Muzyka: 5/10 Monotonna ale nie irytuje za bardzo
Grywalność: 10/10 Bardzo fajnie zrobiona gra. Daje dużo "funu"
Ocena ogólna: 8/10 Czyli polecam
Dzięki za przeczytanie komentarza :D

Avatar Kubix121
(Jakub)

28 stycznia, 17:46

Piłka główna xD

Avatar damian414
(damian)

28 stycznia, 17:07

ok gra

Avatar JAKUB148

20 stycznia, 11:05

ALE FAJNA

Avatar Lasota

9 stycznia, 10:24

Poprostu WOW gra U mnie na wsi tez tak sie gra

Avatar werwe
(Jerzy)

5 stycznia, 13:44

Super GRA świetnie się w nią gra

Avatar Sweet_Aniela

1 stycznia, 19:25

Takie sb....Hmm daje 4/5

Avatar SlendercraftandLOL
(Miłosz)

4 stycznia, 20:04

@Sweet_Aniela: Really?

Avatar Balzak

13 grudnia 2016, 16:15

WTFF

Avatar koperek21

12 grudnia 2016, 17:16

WTF?!

Avatar piesel_56_doge

14 listopada 2016, 17:58

Robert Makłowicz i Pieseł poleca.
10/10

Avatar DeJeyPizza
(Damian)

10 grudnia 2016, 21:43

@piesel_56_doge: Chilli pzdr dla kumatych xDD

Avatar piesel_56_doge

11 grudnia 2016, 10:34

@DeJeyPizza: xD wow!

Avatar qwert01

Edytowano - 9 grudnia 2016, 12:46

kto chce sie bić :/

Avatar nanana1234

5 grudnia 2016, 19:39

ta gra jest taka wnerwiająca!!!!!!!!

Avatar Maszterek583
(Zdzisław)

4 grudnia 2016, 19:40

najs

Avatar jagoda88867
(Jagoda)

4 grudnia 2016, 18:10

jak zrobić awatara w jeja

Avatar siemunki

28 października 2016, 21:26

no tak

Avatar benek12311
(ziomek)

9 listopada 2016, 09:56

@siemunki: jak nie umiesz grać to nie zwalaj winy na gre

Avatar JOHNEK98

12 listopada 2016, 14:29

@siemunki: i tak było 4-3 dla niego

Avatar benek12311
(ziomek)

1 grudnia 2016, 17:28

@JOHNEK98: Właśnie

Avatar JOHNEK98

Edytowano - 9 listopada 2016, 17:36

Słabe 1/900

Avatar Papyrusek
(Rafik)

11 listopada 2016, 19:38

@JOHNEK98: nie

Avatar JOHNEK98

12 listopada 2016, 14:28

@Papyrusek: Czemu?

Avatar Papyrusek
(Rafik)

12 listopada 2016, 17:24

@JOHNEK98: dodaje więcej frajdy, ja prawie nie umarłem grając w to z koegą

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Piłka nożna głowami

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Piłka nożna głowami
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (67)
Opis

Wcześniej był tenis głowami, a teraz mamy piłkę nożną. Postaraj się wbić piłkę do bramki przeciwnika. W trakcie gry na ekranie pojawiają się różne dodatki, które pomogą Ci pokonać przeciwnika, jeśli oczywiście je zbierzesz.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie się
Spacja - Kopnięcie

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Sports Heads: Football

Podobne gry

Hity z naszych gier