Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar kuba321123

Opis:

W grze tej będziesz kopać i zbierać przeróżne surowce, które później wykorzystasz do budowy bądź tworzenia nowego ekwipunku potrzebnego do pracy. Rozbuduj swój świat i zdobądź najlepszy możliwy kilof, by wydobywać najcenniejsze minerały.

Sterowanie:

WASD lub Strzałki - Poruszanie się
Myszka - Zbieranie surowców
T - Chat



Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Podobne gry:

Arkanoid na biurku

Arkanoid na biurku

Zagrań: 49401

Ocena: 3.92 (28)

Kategoria: Zręcznościowe

Szalone plansze

Szalone plansze

Zagrań: 27923

Ocena: 3.09 (31)

Kategoria: Zręcznościowe

Pogodowe bloczki

Pogodowe bloczki

Zagrań: 20332

Ocena: 3.56 (16)

Kategoria: Zręcznościowe

Kopalnia złota - Specjalna edycja

Kopalnia złota - Specjalna edycja

Zagrań: 67102

Ocena: 4.14 (60)

Kategoria: Zręcznościowe

Złodziej informacji 2

Złodziej informacji 2

Zagrań: 60428

Ocena: 3.37 (27)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 424324Ulubiona: 599

Dodaj komentarz

Avatar oli971

oli971 (oliwia)3 stycznia, 08:40

UWAGA grasują złodzieje na koncie StarMail uwazac

Avatar owieczka2

owieczka2 odpowiada na komentarz26 lutego, 10:58

@oli971: czasami

Avatar daniel1992

daniel1992 (daniel)20 lutego, 10:37

poradnik jak najlepiej chować rzeczy;
zróbcie sobie konto gdzie chowacie rzeczy

Avatar MaryGamingPL

MaryGamingPL22 grudnia 2014, 15:12

Kto lubi tę gre?

Ja tak !

dajcie zieloną szczałkę jeżeli lubicie

Avatar nazista

nazista odpowiada na komentarz19 lutego, 17:40

@Dawdzio12345: każdy może sie tak nazwać na jeja NOOOBIE MOŻE BYĆ Z 1000 TAKICH -__-

Avatar florian001

florian001 (florian) odpowiada na komentarz20 lutego, 09:53

@MaryGamingPL: dałem ciy zielonom łape ale zgłosiłem

Avatar Shamalamamumu

Shamalamamumu (Nila)25 stycznia, 08:03

elo mam nick Nila kto mnie zna to zapraszam go na serwer na play tylko dla polaków Pozdro.

Avatar Wiktor15

Wiktor15 (Trol) odpowiada na komentarz25 stycznia, 10:19

@Shamalamamumu: siemka nila to ja wiktor15 z gry block miner pamiętasz mnie ?

Avatar Shamalamamumu

Shamalamamumu (Nila) odpowiada na komentarz25 stycznia, 14:49

@Wiktor15: tag ._.

Avatar kubowski

kubowski odpowiada na komentarz14 lutego, 10:59

@Shamalamamumu: a jak ten twój serw sie nazywa

Avatar Dawdzio12345

Dawdzio12345 odpowiada na komentarz15 lutego, 23:08

@Shamalamamumu: Ja

Avatar Pieerniczeek

Pieerniczeek11 lutego, 15:46

spoko gra :D

Avatar OLAF0009

OLAF00099 lutego, 22:06

Creating account. Please wait... i tak cały czas! Co mam zrobić?

Avatar Kamjusz

Kamjusz (Kamil) odpowiada na komentarz10 lutego, 15:23

@OLAF0009: Jaka przeglądarka?

Avatar OLAF0009

OLAF0009 odpowiada na komentarz10 lutego, 17:10

@Kamjusz: Google Chrome

Avatar Kamjusz

Kamjusz (Kamil) odpowiada na komentarz10 lutego, 18:24

@OLAF0009: Ja mam Google chrome ale spróbuj na Mozilli

Avatar Wiktor15

Wiktor15 (Trol)8 lutego, 11:36

Śnieg mnie zasypal w tuliszkowie xD

Avatar szymciu999

szymciu999 odpowiada na komentarz8 lutego, 12:20

@Wiktor15: Wiktor
dasz ten link?

Avatar szymciu999

szymciu999 odpowiada na komentarz8 lutego, 12:20

@szymciu999: to ja szymonR

Avatar Wiktor15

Wiktor15 (Trol) odpowiada na komentarz8 lutego, 12:22

@szymciu999: no dalem ci link

Avatar Kamjusz

Kamjusz (Kamil)7 lutego, 08:38

10/10 i do Pszczółek

Avatar kuba353pl

kuba353pl3 lutego, 20:37

dziwna

Avatar kacper263

kacper2633 lutego, 20:22

fajna gra

Avatar Wiktor15

Wiktor15 (Trol)1 lutego, 10:27

hej kto mnie zna to zapraszam na serwer : anglików nie wpuszczam mam nick wiktor15
pozdro

Avatar XDGT5

XDGT5 (Foxy) odpowiada na komentarz2 lutego, 19:59

@Wiktor15: hej pamientasz mnie to ja XDGT

Avatar Wiktor15

Wiktor15 (Trol) odpowiada na komentarz3 lutego, 15:41

@XDGT5: Pamiętam cię XD

Avatar Sebexan

Sebexan2 lutego, 09:11, edytowany

Pro Koks pobijcie go 100 lvl Ps: to jest anglik

komentarz obrazkowy
Avatar Sebexan

Sebexan odpowiada na komentarz13 lutego, 16:25

@daniel1992: :D a może ma 1.000.0000 :D

Avatar Sebexan

Sebexan odpowiada na komentarz13 lutego, 16:26

@daniel1992: aha xD

Avatar Wiktor15

Wiktor15 (Trol)1 lutego, 13:20

hej sebexan '-'

Avatar Sebexan

Sebexan odpowiada na komentarz1 lutego, 14:20

@Wiktor15: Hejo (:

Avatar Hemmer72

Hemmer72 (Michał)22 stycznia, 15:57

czemu czasami jak się wyjdzie z serwera nie zapisuje itemów?

Avatar kubowski

kubowski odpowiada na komentarz28 stycznia, 15:04

@Hemmer72: bo musisz wcisznonic ikone z save a masz tam konto?????

Avatar Hemmer72

Hemmer72 (Michał) odpowiada na komentarz29 stycznia, 16:00

@kubowski: Jednak jest już dobrze sory za spam.

Avatar Kacper0307

Kacper030725 stycznia, 19:10

EElo

Avatar Kacper0307

Kacper030723 stycznia, 17:36

:D

Avatar mateox15

mateox1520 stycznia, 18:55

moje konto

komentarz obrazkowy
Avatar Wiktor15

Wiktor15 (Trol)19 stycznia, 19:40

ej wbijac na mój serwer w środe o 17:30 będzie wojna nazwa serwera : wojna niebiescy vs diaxowi

Avatar Hubertoseus

Hubertoseus (Hubert)6 stycznia, 17:59

UWAGA jak będą mówić żę som hackerami i że mówiom że citujom coins to om niewieście bo będą mówić pewnie potaj haslo i konto wejdom wam i wnocy pewnie wymieniom sie i zniknie wam wszystko ! uważajcie !

Avatar mateox15

mateox15 odpowiada na komentarz19 stycznia, 17:00

@Hubertoseus: wiem że data ale kup sobie słownik

Avatar jaxd1234

jaxd1234 (Sebastian) odpowiada na komentarz8 lutego, 17:25

@Hubertoseus: kup se słownik do polskiego a nie do angielskiego -;-

Avatar marian999

marian9999 stycznia, 18:43

W MORDE JEŻA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A

Avatar oli971

oli971 (oliwia)4 stycznia, 09:18

wchodzic na konto oski125 Ziomal998 lub Ziomale998 lub Ziomale889 lub Ziomal889

Avatar zikowskyy

zikowskyy (Kuba)3 stycznia, 22:09

jak wyszukać mapę ?

Avatar meloks007

meloks0072 stycznia, 14:50

czemu mi ta gra się nie ładuje tylko pisze: Creating World

Avatar leonardo152

leonardo1521 stycznia, 23:01

czy da się w tej grze zrobić projekt dla 2 tylko tak żeby nikt inny nie wbijał
bo chce grać z kolegą

Avatar leonardo152

leonardo152 odpowiada na komentarz1 stycznia, 23:02, edytowany

@leonardo152: chodzi mi oto bo chce grać z kolegą tylko, a nie że jak ktoś wyjdzie to kto inny wbije

Avatar pawelek52p

pawelek52p (Paweł) odpowiada na komentarz2 stycznia, 08:44

@leonardo152: ni da rady

Avatar kacperrq

kacperrq1 stycznia, 16:50

KTO MA TEAM SPEAK 3 I GRA W TANKI ONLINE

Avatar jucckipl

jucckipl1 stycznia, 14:58

kto teraz gra?

Avatar link111

link11131 grudnia 2014, 10:45

Zapraszam Na Serwery: Inwazja Zombie PL I Hotel (Za Free Tylko Polacy)

Jak Ktoś Ma Three Blade Pickaxe To Nie Dodaje ;)

Avatar SSHADOWW

SSHADOWW (Adrian)26 grudnia 2014, 15:38

Jak się wyrzuca rzeczy??

Avatar mateox15

mateox15 odpowiada na komentarz27 grudnia 2014, 23:27

@SSHADOWW: chyba sie nie da

Avatar riviva

riviva odpowiada na komentarz30 grudnia 2014, 21:53

@SSHADOWW: nie da się

Avatar riviva

riviva30 grudnia 2014, 21:44

siema ja jestem riviva moze ktoś mnie jeszcze pamięta jak tak to daje łapke w góre

Avatar hazard12

hazard12 (dawidos)29 grudnia 2014, 19:23

siemka dawac skriny domuw swojich

Avatar SSHADOWW

SSHADOWW (Adrian)26 grudnia 2014, 12:42

superowe

Avatar SSHADOWW

SSHADOWW (Adrian)26 grudnia 2014, 12:41

fajne

Avatar imie7

imie722 października 2011, 11:55

jak sie coś kopie?

Avatar Dawdzio12345

Dawdzio12345 odpowiada na komentarz23 grudnia 2014, 22:54

@imie7: W grze tej będziesz kopać i zbierać przeróżne surowce, które później wykorzystasz do budowy bądź tworzenia nowego ekwipunku potrzebnego do pracy. Rozbuduj swój świat i zdobądź najlepszy możliwy kilof, by wydobywać najcenniejsze minerały. PORADNIK DLA NIEKUM,ATYCH

Avatar Dawdzio12345

Dawdzio12345 odpowiada na komentarz23 grudnia 2014, 23:01

@imie7: W grze tej będziesz kopać i zbierać przeróżne surowce, które później wykorzystasz do budowy bądź tworzenia nowego ekwipunku potrzebnego do pracy. Rozbuduj swój świat i zdobądź najlepszy możliwy kilof, by wydobywać najcenniejsze minerały.
Sterowanie:
WASD lub Strzałki - Poruszanie się
Myszka - Zbieranie surowców
T - Chat

Avatar Dawdzio12345

Dawdzio1234523 grudnia 2014, 22:53

W grze tej będziesz kopać i zbierać przeróżne surowce, które później wykorzystasz do budowy bądź tworzenia nowego ekwipunku potrzebnego do pracy. Rozbuduj swój świat i zdobądź najlepszy możliwy kilof, by wydobywać najcenniejsze minerały. Poradnik dla niekumatych tej gry!.
Dziękuję (Mój nick : Dawdzio12345)

Avatar Dawdzio12345

Dawdzio1234523 grudnia 2014, 20:27

Wbijać na mój świat : aWorld Dawdzia12345

Avatar kapioner

kapioner (Kacper)23 grudnia 2014, 06:08

Fajna gra.Oceniam 9/10.

Avatar MaryGamingPL

MaryGamingPL22 grudnia 2014, 15:22

Kto gra w tą gre i ma skypea dodaje mnie ziomreala07

Avatar MaryGamingPL

MaryGamingPL22 grudnia 2014, 15:11

Spx gra już kumam :D Serio fajne ale głupie że sie konczy kilof więc 9/10 :D

Avatar Morderca30

Morderca30 (Michał)22 grudnia 2014, 12:46

serio

Avatar Morderca30

Morderca30 (Michał)22 grudnia 2014, 11:42

ja to jestem blocker200

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.