Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Pomóż Finnowi i Jake'owi uratować zamrożoną księżniczkę. Wyrusz w drogę zbierając przy tym przedmioty i pomagając napotkanym postaciom.
Typ gry to przyjemna przygodówka, w której przyda się podstawowa znajomość języka angielskiego.

Sterowanie:

Myszka



Oryginalny tytuł:

Adventure Time Legends Of Ooo

Podobne gry:

Zagubiona czapka

Zagubiona czapka

Zagrań: 65784

Ocena: 4.30 (55)

Kategoria: Platformówki

Strefa Walki

Strefa Walki

Zagrań: 46127

Ocena: 4.43 (37)

Kategoria: Przygodowe

Pora na przygodę: Uwolnić cytryny

Pora na przygodę: Uwolnić cytryny

Zagrań: 31020

Ocena: 4.62 (27)

Kategoria: Platformówki

Pora na przygodę: Finn i kościotrupy

Zagrań: 144532

Ocena: 4.73 (200)

Kategoria: Zręcznościowe

Cnotliwe zadanie

Cnotliwe zadanie

Zagrań: 70561

Ocena: 3.75 (54)

Kategoria: Platformówki

Oceń grę:

Zagrań: 123999Ulubiona: 74

Dodaj komentarz

Avatar Seven_Wikusia8

Seven_Wikusia8 (Wiktoria)21 lipca, 00:33, edytowany

Ja dziś zagrałam od nowa

Avatar kasiakika89

kasiakika8925 października 2011, 18:38

Level 6
Kolejna runda jest na plaży. Schodzimy po schodach w dół . Jest rozległa plaża a na morzu pływa zamrożona świnkowa królewna . Idziemy w lewo . Bierzemy czerwone wiaderko i idziemy znów w lewo.Na molo stoi kaczka rozmawiamy z nią . Schodzimy z tego molo cofamy się i na plaży jest taka różowa ośmiornica która każe nam pozbierać puszki na plaży . Zbieramy niebieska , idziemy w prawo . Koło świnkowej królewny jest następna zbieramy ją i znów idziemy w prawo . Na schodach jest kolejna zbieramy ją . Znów schodzimy w dół i te wszystkie puszki oddajemy tej różowej ośmiornicy . Ośmiornica w ramach wdzięczności daje nam list w butelce . Idziemy w lewo i dajemy kaczce list w butelce . Wracamy do ośmiornicy klikamy na nią i wiadro na wode daje nam wode .

Avatar moniczka780

moniczka780 odpowiada na komentarz10 sierpnia 2013, 09:36

@kasiakika89: to nie jest ośmiornica tylko grudkowa królewna!!. czy ktoś to w ogóle ogląda?!. ale instrukcja w deche

Avatar Nanty02

Nanty02 odpowiada na komentarz18 listopada 2013, 16:17

@moniczka780: ja oglądam

Avatar kacperos21

kacperos21 odpowiada na komentarz23 listopada 2013, 13:42

@moniczka780: ja oglondam fajne

Avatar adrian20122012

adrian20122012 odpowiada na komentarz21 czerwca, 20:15

@moniczka780: ja też oglądam

Avatar Sakura543

Sakura543 (Kasia)8 marca, 20:22

Kto lubi Pora na przygodę? Łapka

Avatar seba2003

seba200331 grudnia 2013, 15:41

Też zauważyliście to w "Czarze Ognia" Harry Potter?

Do komentarza dołączono screena. Kliknij tutaj, aby obejrzeć.

Avatar Riddick666

Riddick666 (Grzegorz) odpowiada na komentarz3 lutego, 20:15

@seba2003: fajnie, tylko co to ma wspólnego z grą?

Avatar hej123

hej123 (adrian) odpowiada na komentarz30 marca, 14:39, edytowany

@seba2003: a co to znaczy? i gdzie to jest!?

Avatar Toralei11786

Toralei11786 odpowiada na komentarz2 maja, 22:18

@seba2003: Co to ma wspólnego z grą?

Avatar MarcelinaAbadeer

MarcelinaAbadeer (Katarzyna)25 grudnia 2013, 15:15

Takie tam na zabicie nudy ♫

Avatar punisher00

punisher0023 grudnia 2013, 18:44

oczywiście że fajne

Avatar Piszczek65

Piszczek65 (Łukasz)13 grudnia 2013, 17:57

Zaje Biste fajne polecam Pora na Przygodę!

Avatar krzysiek09

krzysiek0913 grudnia 2013, 10:00

ej co zrobić na 3 levlu

Avatar TomasFriend

TomasFriend (Thomas)24 listopada 2013, 15:41

kto wszystko przeszedl lapka

Avatar majagrabowo2002

majagrabowo2002 (martina)6 października 2013, 16:34, edytowany

nawet wajna gra 10/10

Avatar crepeer

crepeer (Kuba) odpowiada na komentarz23 listopada 2013, 14:53

@majagrabowo2002: wajna czyli jaka ......

Avatar TomasFriend

TomasFriend (Thomas) odpowiada na komentarz24 listopada 2013, 15:01

@majagrabowo2002: zgadzam sie

Avatar bunnypon

bunnypon15 listopada 2013, 17:03

fajne ;)

Avatar asiagol5

asiagol5 (Asia)18 grudnia 2012, 20:04

Wracamy w to miejsce w którym rozmawialiśmy z listonoszem . Kierujemy się w prawo . Rozmawiamy z królem . Potem przenosimy się do więzienia . Naciskamy kilka razy na to przebranie i uwalniamy siebie wychodzimy a śmietnikowa królewna zostaje w więzieniu . Idziemy w prawo i zbieramy ślimaka . Wracamy koło więzienia i idziemy w lewo . Tam znajduje się fortepian musimy odnaleźć kartkę z nutami . Kierujemy się w lewo ale nie wchodzimy w te dwa otworki tylko cały czas w lewo . Wchodzimy do tej sali gimnastycznej i rozmawiamy z tym ognikiem . Później wychodzimy stamtąd i idziemy do sali nr 2 czyli do tej z tym łóżkiem zbieramy tę kartkę z nutami i wracamy do fortepianu co jest za więzieniem . Tą kartkę dajemy na fortepian . Klikamy na książkę w więzieniu a potem na fortepian . Drzwi się odmykają zabieramy książkę . Idziemy cały czas w lewo i wracamy do tej sali gimnastycznej . Książkę dajemy ognikowi i koniec rundy 5.

Avatar Rainbow001

Rainbow001 (Gabi) odpowiada na komentarz11 czerwca 2013, 19:54

@asiagol5: ja przeczytałam tylko że WRACAMY

Avatar asiagol5

asiagol5 (Asia) odpowiada na komentarz11 czerwca 2013, 20:41

@Kasia60a: Znam, tylko że to kopiowałam. -.- -.-

Avatar taranee4545

taranee4545 (PłećDziewczyna)24 maja 2013, 17:11

NIE PISZCIE ROZWIAZAN ! jesli ktos nie umie przejsc takiej latwej gry to jest Noobem i PÓłmózgiem

Avatar Paullka

Paullka (Paulina)1 maja 2013, 18:55

Kofffam Pora na przygode!!!!!!!!!!!

Avatar Miyoki

Miyoki20 marca 2013, 10:56

Kraina Ooo rządzi :D

Avatar kitty27

kitty272 lutego 2013, 14:26

co zrobić żeby uwolnić królowom ślimakuw?

Avatar Domka11

Domka11 (Dominika) odpowiada na komentarz9 lutego 2013, 16:38

@kitty27: ślimakÓw

Avatar kamilowski2004

kamilowski2004 (kamil) odpowiada na komentarz4 stycznia, 14:21

@kitty27: podpowiedź,potem na krulową

Avatar Clodocard

Clodocard (Sebastian)27 stycznia 2013, 21:25

PNP :D I Love It ;d 5/5 i do pszczół

Avatar maciek1231

maciek1231 (maciek)20 grudnia 2012, 14:10

kraina ooo5/5

Avatar asiagol5

asiagol5 (Asia)18 grudnia 2012, 20:36

Yeah! Przeszłam!

Avatar asiagol5

asiagol5 (Asia)18 grudnia 2012, 20:01

Kolejna runda odgrywa się w różowym pomieszczeniu . Klikamy kilka razy koło kuchni i nasza koszowa królewna pojawia się obok drzwi wyjściowych . Wchodzimy do kuchni i zbieramy ślimaka , tą czerwoną kulkę oraz na wieszaku tą białą kurtkę . Wychodzimy do tego różowego pomieszczenia i kurtkę nakładamy na królewnę koło drzwi . Wtedy przylatuje wampirzyca . Rozmawiamy z wampirzycą i wychodzimy na dwór . Zbieramy z trawnika ten przedmiot podobny do lusterka . Wracamy do domu to lusterko dajemy tej wampirzycy i spod podłogi wychodzi kościotrup . Podchodzimy do niego mówimy coś do niego i wychodzimy na dwór. Tam znajduje się duch rozmawiamy z nim . Dajemy mu tą czerwoną piłeczkę a on straszy tego obok . Gdy tamten ucieka zabieramy kości i wracamy do domu . Kości dajemy kościotrupowi a on w ramach podziękowania wręcza czerwoną pelerynkę którą nakładamy na naszą królewnę . Wtedy podchodzi wampirzyca i naciskamy te chmurki rozmów i przebieramy się w królewnę śmietnikową :) Koniec rundy 4

Avatar asiagol5

asiagol5 (Asia)18 grudnia 2012, 19:59

Zbieramy ślimaka . Wchodzimy do tego domu . W pierwszym pomieszczeniu początkowo nic nie odnajdujemy . Kierujemy się w stronę salonu czyli na prawo . Na drzewku zawieszony jest mały haczyk zielony zbieramy go . Idziemy do kolejnego pomieszczenia a tam na dole znajduje się taka mała rączka którą bierzemy jako ekwipunek . Cofamy się na dwór i tą rączkę kierujemy na studnię . Dzięki temu dostajemy wiadro z wodą . Idziemy do pierwszego pomieszczenia i to wiadro nakierowujemy na uschnięty kwiatek . Klikamy na kwiatek i otrzymujemy z połączenia takie wiadro z glonami i koroną . Kierujemy się w stronę kuchni która znajduje się na końcu domku . Klikamy na ketchup i musztarde i nasze wiadro ma kolory :) Zielony haczy kierujemy na kosz i wtedy pojawia się nam koszowa królewna . Koniec rundy 3

Avatar asiagol5

asiagol5 (Asia)18 grudnia 2012, 19:57

Idziemy przed siebie spotykamy kaczkę rozmawiamy z nią . Po rozmowie idziemy znów przed siebie i pojawiają się drzwi wchodzimy na kolejną dróżkę spotykamy tam wilka w owczym sweterku naciskamy na czapkę którą mamy w dolnym pasku i kierujemy ją na wilka dajemy mu czapkę a on w zamian daje nam kłębek wełny . Idziemy znów przed siebie . Koło drzewka jest taki zielony stworek któremu dajemy ten kłębek . Znów podążamy przed siebie . Na drodze spotykamy tubylców za którymi znajduje się mały ślimak zbieramy go i odbieramy od tubylców te dzidy . Znów wracamy do zielonego stworka i te dzidy kierujemy na niego on w ramach wdzięczności daje nam szalik . Znów powracamy do kaczki i wręczamy jej szalik a kaczka daje nam koronę koniec rundy 2.

Avatar Fionna_Pora_na_Przygode

Fionna_Pora_na_Przygode30 października 2012, 19:04

szkoda mi Simona Patrickova. Tak ogólnie ;(

Avatar kamoko

kamoko (Michał)31 października 2011, 09:16

Kolejna runda odgrywa się w różowym pomieszczeniu . Klikamy kilka razy koło kuchni i nasza koszowa królewna pojawia się obok drzwi wyjściowych . Wchodzimy do kuchni i zbieramy ślimaka , tą czerwoną kulkę oraz na wieszaku tą białą kurtkę . Wychodzimy do tego różowego pomieszczenia i kurtkę nakładamy na królewnę koło drzwi . Wtedy przylatuje wampirzyca . Rozmawiamy z wampirzycą i wychodzimy na dwór . Zbieramy z trawnika ten przedmiot podobny do lusterka . Wracamy do domu to lusterko dajemy tej wampirzycy i spod podłogi wychodzi kościotrup . Podchodzimy do niego mówimy coś do niego i wychodzimy na dwór. Tam znajduje się duch rozmawiamy z nim . Dajemy mu tą czerwoną piłeczkę a on straszy tego obok . Gdy tamten ucieka zabieramy kości i wracamy do domu . Kości dajemy kościotrupowi a on w ramach podziękowania wręcza czerwoną pelerynkę którą nakładamy na naszą królewnę . Wtedy podchodzi wampirzyca i naciskamy te chmurki rozmów i przebieramy się w królewnę śmietnikową :) Koniec rundy 4

Avatar Fionna_Pora_na_Przygode

Fionna_Pora_na_Przygode odpowiada na komentarz30 października 2012, 19:03

@kamoko: wampirzyca to marcelina, nie kaczka tylko gęś, a ,,zielony stworek" to słoniczka! :(

Avatar kamoko

kamoko (Michał)31 października 2011, 09:21

Wracamy w to miejsce w którym rozmawialiśmy z listonoszem . Kierujemy się w prawo . Rozmawiamy z królem . Potem przenosimy się do więzienia . Naciskamy kilka razy na to przebranie i uwalniamy siebie wychodzimy a śmietnikowa królewna zostaje w więzieniu . Idziemy w prawo i zbieramy ślimaka . Wracamy koło więzienia i idziemy w lewo . Tam znajduje się fortepian musimy odnaleźć kartkę z nutami . Kierujemy się w lewo ale nie wchodzimy w te dwa otworki tylko cały czas w lewo . Wchodzimy do tej sali gimnastycznej i rozmawiamy z tym ognikiem . Później wychodzimy stamtąd i idziemy do sali nr 2 czyli do tej z tym łóżkiem zbieramy tę kartkę z nutami i wracamy do fortepianu co jest za więzieniem . Tą kartkę dajemy na fortepian . Klikamy na książkę w więzieniu a potem na fortepian . Drzwi się odmykają zabieramy książkę . Idziemy cały czas w lewo i wracamy do tej sali gimnastycznej . Książkę dajemy ognikowi i koniec rundy 5.

Avatar Fionna_Pora_na_Przygode

Fionna_Pora_na_Przygode odpowiada na komentarz30 października 2012, 19:00

@kamoko: ognik to palak :(

Avatar marianna980

marianna98019 października 2011, 20:30

już wiem co z korbką, ale z bajką nadal nie;)

Avatar emilka359

emilka359 (emilia) odpowiada na komentarz21 lutego 2012, 22:06

@marianna980: to pora na przygodę ;)

Avatar Fionna_Pora_na_Przygode

Fionna_Pora_na_Przygode odpowiada na komentarz30 października 2012, 18:59

@emilka359: fajny avatar

Avatar miszcz

miszcz13 października 2011, 17:05

Znam tą bajkę :D Dobry był ten odcinek z flako pożeraczem, i gąbkami które sikały jak go się przestraszyły :D

Avatar miszcz

miszcz odpowiada na komentarz12 października 2012, 11:23

Wcale tak.

Avatar deleted-156767

Konto usunięte odpowiada na komentarz13 października 2012, 13:58

@miszcz: a nie

Avatar kasiakika89

kasiakika8925 października 2011, 20:09

Level 8
Jesteśmy koło księżniczki zamrożonej w różowym lodzie . Idziemy w prawo . Koło niedźwiedzia jest taki patyk brązowy gruby zabieramy go i idziemy w prawo za niedźwiedzia . Jesteśmy na zielonym polu i zabieramy ul z drzewa. Bierzemy ten ul i nakierowujemy go na misia . Klikamy znów na misia plamimy go miodem i niedzwiedz się obraża i odchodzi . Znów idziemy w prawo i jeszcze raz w prawo . Koło różowych kwiatków zabieramy ślimaka i znów idziemy w prawo i jeszcze raz w prawo za drzewa a na takiej dróżce koło choinek znajdujemy czarny kamyk bierzemy go . Wracamy w lewo do tej księżniczki i dziemy tam gdzie był ten niedzwiedz a za nami leci wampirzyca gadamy z nią ona daje nam siekierę i odchodzi . Wracamy do tej księżniczki i tą siekierę kierujemy na nią . Odrąbiemy ją od tego patyka i idziemy znów w prawo , jeszcze raz w prawo , jeszcze raz w prawo i jeszcze raz w prawo tam znajdujemy ognik rozmawiamy z nim i dajemy mu ten czarny kamień . Daje nam ogień i wracamy do tej księżniczki w różowym lodzie . Ten ogień dajemy na księżniczkę w lodzie i roztapiamy lód uwalniając królewnę :) Przenosimy sie do zamku i gadamy z królem . Król zobaczył że ze smietnikowej królewny jest pingwin to podlatujemy do króla i koniec gry jest . Życzę udanej gry :)

Avatar deleted-156767

Konto usunięte odpowiada na komentarz11 października 2012, 18:07

@kasiakika89: Wampirzyca to Marcelina,

Avatar demichal

demichal (GIBI)15 lutego 2012, 08:27

tego sie nie da pszejść!!! 3/5

Avatar deleted-156767

Konto usunięte odpowiada na komentarz11 października 2012, 18:04

@demichal: da się. 0_0

Avatar sweetcool

sweetcool (Sylwia :3)14 września 2012, 16:26

Podpowiedzi * xd

Avatar sweetcool

sweetcool (Sylwia :3)14 września 2012, 16:26

Proste przeszłam bez odpowiedzi :D

Avatar trojan2001

trojan2001 (Bartek)24 sierpnia 2012, 18:01

Bardzo fajne, 5/5

Avatar B_U_B_U

B_U_B_U11 sierpnia 2012, 21:42

Super gra 5/5 i do ulu

Avatar polik90

polik9028 listopada 2011, 16:56

jak pszejść pingwina

Avatar mila114

Konto usunięte odpowiada na komentarz2 lipca 2012, 12:51

@polik90: wystarczy trohe z nim porozmawiać wrucić na gurę i dać wszystkie listy takiemu faciu

Avatar TophBeiFong

TophBeiFong (Julia Izabela) odpowiada na komentarz14 lipca 2012, 11:13

Słownika użyj dziewczyno.Albo autokorekty.

Avatar mila114

Konto usunięte odpowiada na komentarz19 lipca 2012, 18:23

@TophBeiFong: weż śę

Avatar senior765

senior76516 czerwca 2012, 21:07

jak przejść dom

Avatar TophBeiFong

TophBeiFong (Julia Izabela) odpowiada na komentarz13 lipca 2012, 23:00

@senior765: Dom Marceliny (dom z ogrem w ogródku), czy dom Finna i Jake'a (dom drzewo) ?

Avatar TophBeiFong

TophBeiFong (Julia Izabela) odpowiada na komentarz13 lipca 2012, 23:15

@senior765: Dom-Drzewo/Dom Finna i Jake'a-
Znajdź korbkę.
Przyczep korbkę do studni.
Podlej roślinę.
Kliknij na keczup i musztardę.
Znajdź zapach w kształcie choinki i przyczep do kosza na śmieci. A jeśli chodziło ci o dom Marceliny, to dodam jutro jak to przejść :)

Avatar TophBeiFong

TophBeiFong (Julia Izabela) odpowiada na komentarz14 lipca 2012, 11:11

@senior765: Dom Marceliny(ten z ogrem w ogródku):
Weź biały płaszcz Marceliny, i nałóż na księżniczkę zrobioną z kosza na śmieci.
Idź do ogródka i weź szczotkę do kibla.
Wejdź do domu.
Daj Marcelinie szczotkę do kibla.
Weź czerwoną piłeczkę z kuchni.(lewy dolny róg pokoju)
Idź do ogródka.
Porozmawiaj z tym śmiesznym stworkiem.
Daj mu piłeczkę.
Weź ręce i daj je kościotrupowi.
Nałóż firankę na księżniczkę zrobioną z kosza na śmieci.
Mam nadzieję że pomogłam :)

Avatar mativ4xd

mativ4xd (mateusz)15 listopada 2011, 13:08

niezła mój kolega ją wymyślił

Avatar mila114

Konto usunięte odpowiada na komentarz2 lipca 2012, 12:44

no ja mam 5.186.84.120

Avatar adrian20122012

adrian20122012 odpowiada na komentarz21 czerwca, 20:19

@mativ4xd: ha ha ha bo ci uwierzę

Avatar karslo2004

karslo200429 maja 2012, 15:18

super

Avatar deleted-134429

Konto usunięte29 maja 2012, 13:03

ale fajowe

Avatar sebcio202

sebcio202 (sebastian)6 maja 2012, 12:08

głupie

Avatar mila114

Konto usunięte25 kwietnia 2012, 17:00

fajna

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.