Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Wybraliście najlepszą grę 2015 roku!

Oceń:
4.53 (242)
wyświetleń: 360093

Komentarze (275)

Screeny (1)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar xElsax
19 stycznia, 20:52

Boże!A czy wy w ogóle wiecie co to znaczy słowo "Zboczne"!?

Avatar Ssaki
(Alicja)
16 października 2015, 17:28

ja też jestem dziewczną i w to gram

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar kornik090
26 grudnia 2015, 19:30
Avatar Kerpoto
16 stycznia, 23:35

@Ssaki: też jestem dziewczyną Pozdro ;D

Avatar Aniulcia
30 grudnia 2015, 11:50

to jest fajowe

Avatar GokuSupersajanin4
(Natalia)
2 lutego 2014, 16:29

zboczona jak nie wiem
co z nas diewczyny robią

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (11)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (11)
Avatar kristofer13
9 lipca 2015, 11:26

@mati59: prezydent Obama się znalazł

Avatar samochud123
25 grudnia 2015, 16:57

@kristofer13: Król Wrzechświata sie znalazł

Avatar anielskabeti
11 sierpnia 2015, 19:14

ja przeszłam całe zboczone mocno :(

Avatar Skorpione
(Karol)
11 grudnia 2015, 16:45

@anielskabeti: Zboczone? ty nigdy nie widziałaś Japonii, albo Chin... W Chinach jest takie święto płodności... Te chore pojeby robią lizaki w kształcie penisa... Lub pochwy........ ONI SIĘ ZA TO ZABIJAJĄ!!!
Nadal myślisz, że ta gra jest zboczona?
(wyżej nie wymieniłem wszystkiego, szkoda słów...)

Avatar mienehacker
(jasiu)
6 grudnia 2015, 18:17

zboczona ale fajna

Avatar filip2015
8 listopada 2015, 19:06

55930

Avatar RainbowDash1000
3 listopada 2015, 21:55

To jest SUPER :D

Avatar jeremi22
16 października 2015, 23:57

porno

Avatar The_Box
8 października 2015, 14:52

nwm czemu ale jestem dziewczyną i w to gram xDD

Avatar patrykwnek12345
(Patryk)
24 grudnia 2014, 20:15

18060 wynik haha

Avatar Kamiek
(Kamil)
22 kwietnia 2015, 14:15

@patrykwnek12345: ja miałem 33600

Avatar natmil16
(Natalia)
16 września 2015, 16:44

@patrykwnek12345: 189380 screen za chwilę

Avatar natmil16
(Natalia)
16 września 2015, 16:47

@natmil16: oto on:

Avatar Boiled_sweet
(Julia)
11 sierpnia 2015, 20:35

Chore :o

Avatar KOXEREK
(Nikodem)
4 sierpnia 2015, 19:17

(Do większości) Poziom inteligencji większości "dzieci", które brały udział w tej "konwersacji" wynosi nie mniej, nie więcej ale równe 0. :)

Avatar marcel513339281
28 czerwca 2015, 19:07

fajne

Avatar Tajemniczyyy
8 czerwca 2015, 19:57

zboczone

Avatar striker4556
5 czerwca 2015, 11:08

prawda dziewczyny z nami robiom masakre

Avatar GermanBall
(Kuba)
6 czerwca 2015, 13:45

@striker4556: Powiedziała "dziewczyna" z nickiem striker4556

Avatar twilight101
(Paulina)
Edytowano - 26 kwietnia 2015, 16:17

1 SUPER

Avatar Kuba0501
(Kuba)
6 czerwca 2015, 13:14

@twilight101: Po luj numerujesz komentarze.

Avatar Kuba0501
(Kuba)
6 czerwca 2015, 13:14

@Kuba0501: A po za tym numerowanie... nie "1" tylko "1."

Avatar striker4556
5 czerwca 2015, 11:10

gupie

Avatar oliwiadzie
(Oliwia)
27 maja 2015, 18:31

166490 na końcowym kto pobije ?

Avatar Ania232
(Anna)
17 maja 2015, 14:40

Wsyzscy to zboki :O

Avatar Kamiek
(Kamil)
1 maja 2015, 20:01

kto widział bardziej zboczoną grę od tej?

Avatar Muzycznik
26 kwietnia 2015, 08:41

głupie ;-;

Avatar twilight101
(Paulina)
Edytowano - 26 kwietnia 2015, 16:25

@Muzycznik: mi sie to podoba tak jak w komentarzu 1

Avatar martiiiiiii
(martyna)
5 kwietnia 2015, 17:38

no masz racie

Avatar martibuja
22 kwietnia 2015, 16:04

@martiiiiiii: co wam powiem miaam stary komputer i ja jestem martiiiiiii a teraz jestem martibuja

Avatar MokryAdam
(Adam)
19 kwietnia 2015, 18:59

Ciekawe czemu to jest hitem *lenny face*

Avatar Kamiek
(Kamil)
22 kwietnia 2015, 14:13

@MokryAdam: na jeja są sami zboczeńcy XD

Avatar martiiiiiii
(martyna)
5 kwietnia 2015, 17:43

jak daci nastempny poziom

Avatar niciu123
9 października 2014, 17:12

OlOl jakie zboki z was :D ?!

Avatar lololoer
Edytowano - 7 listopada 2014, 18:08

@niciu123: a ty to niby nie jak ty też w to grałeś

Avatar trollerka
26 marca 2015, 21:13

@niciu123: no właśnie (ja nie gram tylko czytam komy)

Avatar trollerka
26 marca 2015, 21:12

każdy kto mi da łapke w dół i da koma daje łapke w góre

Avatar gORb123
26 marca 2015, 16:38

hehehehehehhehehueue

Avatar nekromancer
26 marca 2015, 11:19

znacie podobne gry

Avatar nekromancer
26 marca 2015, 10:24

jest super podoba mi sie lvl 2 przeszlem calom gre

Avatar londi
(igor)
26 marca 2015, 09:57

czyje sie jak zboczeniec

Avatar Natalia123a
(Natalia)
25 lutego 2015, 07:20

I co myślicie o tej grze??? :D

Avatar kuba15112
(Foxy)
3 marca 2015, 16:19

@Natalia123a: jest zboczona ale za**bista

Avatar Natalia123a
(Natalia)
14 marca 2015, 08:35
Avatar Korneliaa
3 marca 2015, 17:58

To jest chore, ale z innej strony fajne

Avatar eliza109
(Eliza)
7 marca 2015, 11:37

@Korneliaa: Ale jest jeden fakt.Męszczyźni są tą grą zachwyceni !I to jest nie fajne. :P

Avatar Amcia89
5 marca 2015, 11:22

karolina masz racje

Avatar ziomek93
(Grześ)
3 marca 2015, 17:34

nawet

Avatar FREDY123
25 lutego 2015, 22:05

PRZESZŁEM :D

Avatar Hibye122
17 lutego 2015, 18:52

of of af af :D

Avatar santiago118
14 lutego 2015, 18:03

krótka

Avatar karakandasen
2 lutego 2015, 17:49

dobre

Avatar nmkolpws_kou
1 lutego 2015, 19:42

ZBOCZONE

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Zdjęcia majtek

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Zdjęcia majtek
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (97)
Opis

Twoim zadaniem jest robienie jak najlepszych zdjęć majtek celebrities. Musisz się gdzieś zaczaić i w najmniej oczekiwanym momencie pstryknąć fotkę. Im lepszą zrobisz tym więcej pieniędzy za nią dostaniesz.

Sterowanie

Myszka

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Under Cover

Podobne gry

Hity z naszych gier