Zagubiony w kosmosie kot Nyan

Oceń:
4.62 (101)
wyświetleń: 64231

Komentarze (322)

Screeny (17)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Siarkusowyy
(Robert)

19 maja, 17:25

ekstra

Avatar Chomiczka12345
(Magda)

10 kwietnia, 17:00

25896 sprubujcie pobic :)

Avatar Chomiczka12345
(Magda)

8 kwietnia, 17:10

gdy wzielam pigulke nyan powiedzial:^#@$&$! powa nyan! xd

Avatar Chomiczka12345
(Magda)

9 kwietnia, 18:19

@Chomiczka12345: i powiedzial wtf xd

Avatar Chomiczka12345
(Magda)

9 kwietnia, 16:13

moj rekord 10890!

Avatar Chomiczka12345
(Magda)

8 kwietnia, 08:23

a wgl najlepsza wersja kota nyana uwielbiam ja i ta pigulke! xd

Avatar Chomiczka12345
(Magda)

8 kwietnia, 08:23

nwm o co wam chodzi? wiem przyznaje kotek jak wsiadal do rakiety to powiedzial cos takiego hola #%&^#@! ale nikt nie patrz na napisy tylko na gre!

Avatar wanna_XD_3457
(mateusz)

22 września 2017, 19:12

mm zawaloną pamięć kompa i nie moge se zrobić screena ale zrobiłem 96137

Avatar Natalia321357
(Natalia)

3 kwietnia 2017, 14:49

Moje wytrzymałam jak najdłużej:

Avatar wanna_XD_3457
(mateusz)

17 grudnia 2016, 17:41

ta gra rozwala! każdy lubi kota pierdzącego tęczą! no tak... może ma po prostu zajebistą muzę? a może dlatego że jest popularny? odpisujcie w komentarzach jak wy uważacie

Avatar SlendercraftandLOL
(Miłosz)

22 lutego 2017, 21:05

@wanna_XD_3457: Zajebista muzyka NyanCat'a!!!!!

Avatar NorweskiKotLesny

27 października 2016, 19:04

Jezu chyba nikt nie zna o wiele lepszej wersji na tableta nazywa się tak jak ale jest lepsza :
1. kotek nie przeklina
2.jest więcej boosterów
3. jest wiele opcji gry
4. są w niej skin packi
5. jest...
dobra resztę dowiecie się sami jak tylko zagracie

Avatar patrykolch
(fajny)

Edytowano - 23 lipca 2014, 18:08

muza i gra wypala muzg + kot pierdzący tęczą XD LOL
muj rekord 94646

Avatar Lolinda
(Emilka)

30 grudnia 2014, 21:26

@patrykolch: mózg, mój ORTOGRAFIA!!!!

Avatar adrian64376
(Rabuś)

21 października 2016, 17:08

@patrykolch: 1. Mózg* 2.Mój*

Avatar NorweskiKotLesny

13 września 2016, 17:51

teraz mam 102929

Avatar NorweskiKotLesny

12 września 2016, 20:22

ja mam 66483

Avatar emilia999
(Emilia)

8 stycznia 2016, 14:43

moje

Avatar bokil

9 czerwca 2016, 10:38

@emilia999: paczaj

Avatar bokil

9 czerwca 2016, 10:43

@emilia999: 29999

Avatar janeczek007
(Janek)

28 marca 2016, 14:03

muzyczka mega :D

Avatar jabusek

12 marca 2016, 18:44

fajn

Avatar zizigames111257
(oliwia)

25 lutego 2016, 15:47

oMG

Avatar zizigames111257
(oliwia)

24 lutego 2016, 20:33

fajowa ma 1000 mleka i 2000000 ciast

Avatar adam45

12 lutego 2016, 18:53

zawalista gierka

Avatar ninkasniezynka

9 stycznia 2016, 13:16

Mój mózg umarł c':

NAJLEPSZA GRA EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar Welpapl
(Tomasz)

2 lutego 2015, 12:39

Jak się nazywa piosenka jak się zażyje koke?

Avatar Szpurek

28 sierpnia 2015, 10:03

@Welpapl: To przerobiona wersja tej co leci w trakcie gry :)

Avatar spectra12
(Miefan)

25 października 2015, 13:25

@Welpapl: Crack Nyan

Avatar snajpercat

14 grudnia 2015, 19:36

@Welpapl: darude sandstorm XD

Avatar Akasha388

8 lutego 2015, 20:08

Nyan Cat♥ Kocham ♥

Avatar NyAn_CaT

9 maja 2015, 18:30
Avatar ClawdeenWolfie12

9 maja 2015, 19:14

@Akasha388: Dzienx że kochasz mnie :D

Avatar spectra12
(Miefan)

25 października 2015, 13:19
Avatar naxibovv

13 września 2015, 13:58

najbardziej mi się podoba crack nyan xd

Avatar dominikosxd

4 maja 2015, 06:48

jak spadał powiedział fuck

xD

Avatar AdaSweet

18 sierpnia 2015, 15:43

@dominikosxd: tsa jasne nie powiedział

Avatar AdaSweet

18 sierpnia 2015, 15:05

Avatar kumpel190

13 sierpnia 2015, 17:54

kocham nyn cata

Avatar Nutka124
(Juvia)

27 czerwca 2015, 15:43

EXTRA!

Avatar spectra12
(Miefan)

7 marca 2015, 11:12

Crack nyan jest najlepsze

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar spectra12
(Miefan)

9 maja 2015, 19:11

@NyAn_CaT: Sorry Nyan ^-^

Avatar NyAn_CaT

9 maja 2015, 19:32
Avatar kora884
(Kora)

4 maja 2015, 10:36

29092 Punktów xD

Avatar konrad63400

12 marca 2015, 18:07

:( 92346539 dobry wynik ? xD :-D :P :B ktos ma skype

Avatar Pitek_1500

6 marca 2015, 06:52

ja miałem więcej

Avatar Dominik17122003
(Dominik)

Edytowano - 27 lutego 2015, 17:46

ha 34003 a tu screen

Avatar Dominik17122003
(Dominik)

Edytowano - 27 lutego 2015, 13:22

jak on spada to mówi fAck

Avatar sebastian07

22 lutego 2015, 11:34

NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN

Avatar sebastian07

21 lutego 2015, 21:12

99999999999

Avatar lolipop2

10 lutego 2015, 19:15

27172 ktos pobije

Avatar spectra12
(Miefan)

21 lutego 2015, 17:38

@lolipop2: 9999992 Pobijesz?

Avatar spectra12
(Miefan)

6 lutego 2015, 15:55

I ♥ NYAN!

Avatar wiktorrosik
(Pushek)

Edytowano - 5 lutego 2015, 12:39

1. 4060
2. 6478

Avatar SKOCZEK23
(Daniel)

4 lutego 2015, 15:12

3428 pkt

Avatar Lolinda
(Emilka)

19 stycznia 2015, 16:51

20014

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Zagubiony w kosmosie kot Nyan

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Zagubiony w kosmosie kot Nyan
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Oto kolejna z wielu odsłon gry ze znanym kotem Nyan. Tym razem zwierzak zagubił się w kosmosie w poszukiwaniu mleka. Pokieruj nim zbierając jak najwięcej łakoci oraz jego ulubionego napoju. Strzeż się przed niebezpieczeństwami.

Sterowanie

Myszka
W - Skok

Podobne gry

Hity z naszych gier