Kwiatowy obrońca

Oceń:
4.62 (43)
wyświetleń: 25703

Komentarze (34)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar dawidos007

21 stycznia 2017, 16:55

lol

Avatar dawidos007

21 stycznia 2017, 16:55

ja daję 1000000000000000000(...)00000000000/10

Avatar
Konto usunięte

27 lutego 2015, 12:22

ale super !!!!!!!!!!!

Avatar
Konto usunięte

18 listopada 2014, 12:37

Fajna do ulu

Avatar draculaurahigh
(julia)

6 stycznia 2014, 12:37

do ulub

Avatar draculaurahigh
(julia)

13 lipca 2013, 14:26

kto lubi tą grę łapka wgórę a kto nielubi w dół

Avatar draculaurahigh
(julia)

13 lipca 2013, 14:22

5/5

Avatar rafalpac

19 listopada 2011, 09:09

daje 5/5 i do ulu

Avatar VVAMPIR

19 listopada 2011, 12:30

@rafalpac: glupi avatar matin2 to najgorsza gra na swiecie tylko dzieci 12 latki w to graja

Avatar lulul

26 maja 2013, 16:33

@VVAMPIR: nie matin tylko metin to najlepsza gra na świecie nie licząc virtualmt2 Xenoxmt2 i promt2

Avatar TombaPL

15 grudnia 2012, 12:09

spoko 5/5 i do ulu

Avatar usio1999
(Mateusz)

14 sierpnia 2012, 10:00

Fajna gra 5/5

Avatar
Konto usunięte

10 lipca 2012, 22:59

Faajne :P 5/5... Lubię takie gry.

Avatar zlotek90
(Mateusz)

10 maja 2012, 16:44

fajna 5/5 i do ulu!!!!

Avatar wila17

4 maja 2012, 15:47

super

Avatar Lutycja

18 marca 2012, 20:14

FAJNA

Avatar
Konto usunięte

12 marca 2012, 14:19

:P

Avatar Klaudusia33

25 stycznia 2012, 18:36

jak na razie nieźle mi idzie. Ale i tak nie lubie wiezyczek

Avatar Majka360

15 grudnia 2011, 19:05

Fajna dawać zielone kto się zgadza ^^

Avatar coool333
(cp ka er roszyfruj)

5 grudnia 2011, 18:41

exstra gra 5/5 i do ulu

Avatar coool333
(cp ka er roszyfruj)

5 grudnia 2011, 18:42
Avatar coool333
(cp ka er roszyfruj)

5 grudnia 2011, 18:44

@coool333: zart wrzyciu jej nie dodal do ulu najwyzej 3/5

Avatar Wronek

28 listopada 2011, 16:18

Fajne 5/5

Avatar Mewto
(Bartek)

22 listopada 2011, 08:38

strasznie nudna gra... 4/5

Avatar Oveja
(Klaudia)

21 listopada 2011, 06:35

Miła dla oka ^^ 5/5 i do ulu

Avatar kam1l1987

20 listopada 2011, 13:36

ee nudne

Avatar szymon44454

19 listopada 2011, 16:30

głupie jak but 0/5

Avatar przemozar
(Przemek)

19 listopada 2011, 13:45

fajne 5/5 i do ulu

Avatar VVAMPIR

19 listopada 2011, 12:48

atam takie se 4/5 fajna ale nudne sie robi malo trybow gry

Avatar bratgarfilda
(dawid)

19 listopada 2011, 11:43

mi nawala... wszedłem na bonus i wygrałem!!!!

Avatar Jeja1234
(Patryk)

19 listopada 2011, 09:15

spoko gra do ulu 4/5

Avatar cortez

19 listopada 2011, 09:08

5/5 i do ulu :)!!

Avatar United

19 listopada 2011, 08:51

nawet fajna

Avatar hadesik13

15 listopada 2011, 09:30

dosyć trudne, ale fajne 5/5 i do ulu, chociaż nie lubię gier typu wieżyczki

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Kwiatowy obrońca

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Kwiatowy obrońca
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Twoim zadaniem będzie bronić najstarszego drzewa przed kolejnymi falami duchów. Zasadzaj nowe jednostki broniące, ulepszaj je i posiłkuj się zaklęciami, które pomogą Ci w walce. Jeśli będziesz wytrwały uda Ci się odblokować bonusowe poziomy.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu