Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Przejedź zombie

Uwaga

Gra może zawierać treści przeznaczone wyłącznie dla pełnoletnich użytkowników (krew, przemoc, wylgaryzmy itp.). Aby w nią zagrać konieczne jest potwierdzenie swojego wieku. Czy potwierdzasz, że masz 18 lat i chcesz uruchomić grę?

TAK NIE

Wybraliście najlepszą grę 2015 roku!

Oceń:
4.77 (317)
wyświetleń: 485797

Komentarze (618)

Screeny (9)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Wiktormac
7 lutego, 11:01

8 dni i co?

Avatar BRZOZIU
5 lutego, 12:34

za**bista 10/10

Avatar diana121483
25 stycznia, 19:16

20 dni pobijecie?

Avatar Tomaszlis
11 stycznia, 17:47

dojechałem na oparach

Avatar xVejder
20 czerwca 2015, 16:44

23 dni :3 pobijajcie

Avatar xXLionXx
(Dawid)
10 grudnia 2015, 20:38

@xVejder: łał 22 ico pobijesz mnie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Avatar PCGamer
1 stycznia, 19:33

@xXLionXx: Napisz gdzie mieszkasz, to ja Cię pobiję :)

Avatar xXLionXx
(Dawid)
1 stycznia, 20:04

@PCGamer: znalazl sie cwaniaczek

Avatar warreng
16 grudnia 2015, 19:42

fajne ale mam lepszą grę wolfteam

Avatar kuba1234
1 lipca 2014, 10:20

@PajdaMen: weśja to prszeszedłem w 21 minut.

Avatar Smok666
24 lipca 2014, 11:49

@kuba1234: mu chodziło o dni w grze downie

Avatar kuba1234
25 lipca 2014, 11:02

@Smok666: słownik ?!?! downie ??? dałnie ???

Avatar xVejder
20 czerwca 2015, 16:45

@kuba1234: yyy to się pisze Downie a wymawia dałnie

Avatar Gamer312PL
7 czerwca 2015, 16:43

eXtra Super duper gra

Avatar zombe
9 maja 2015, 15:31

ja 10

Avatar zombe
8 maja 2015, 19:53

superowe

Avatar Blowek007
6 kwietnia 2015, 11:35

ja mam10

Avatar wercia25
29 marca 2015, 17:53

1234556777888899900

Avatar lender
(Aleskandier)
4 marca 2015, 18:19

Kto nie ma 18 lat a to włączył?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar lukasiek
(Łukasz)
10 czerwca 2015, 21:34

@kubaxx005: Data urodzenia 2004-8-21 Do szkoły jak się liczyć nie umie

Avatar kubaxx005
(kuba)
11 czerwca 2015, 16:05

@lukasiek: ja umiem liczyć ale mozna byle jako date wpisac jak sie hce

Avatar sylwek1332
(sylwek)
4 marca 2015, 18:08

a ja w 1 tydzień i co?

Avatar KacperZap
(Kacper)
25 maja 2015, 19:27

@sylwek1332: Nie możliwe chyba że Hacked :)

Avatar Kiseriox
(Kuba)
10 grudnia 2015, 18:40

@sylwek1332: a ja kiedyś w kilka godzin chyba 3 lub 2

Avatar sylwek1332
(sylwek)
12 stycznia, 20:15

@KacperZap: KPISZ SE TAK BYŁO
!!!!

Avatar RedMaster
4 marca 2015, 16:54

Udało mi się zrobić w równe 30 dni

Avatar kacper12354
28 lutego 2015, 13:16

gra jest super przezłem w 27 dni

Avatar mar_cin73
(Marcin)
28 lutego 2015, 10:54

Świetna gra 10/10 i do ulu
Na screenie mój wynik

Avatar asek556
(Filip)
21 lutego 2015, 12:34

Fajna gra i do ulu 5/5

Avatar Eral10
12 lutego 2015, 18:27

ja przeszedłem przez 29 dni

Avatar Golabek
7 lutego 2015, 19:21

Za**biste

Avatar Adrian128
(Adrian)
19 grudnia 2014, 12:43

super, hiper gra, 10/10 i do ulu

Avatar PajdaMen
20 czerwca 2014, 14:29

ja to przeszlem w 27 dni

Avatar Skorpion55050
15 grudnia 2014, 21:13

@PajdaMen: *Przeszedłem.

Avatar kubadeb21
(kuba)
27 listopada 2014, 18:09

ta gra jest ok

Avatar mrsmierc123
23 listopada 2014, 10:21

gra na 100/100 i do ulu

Avatar koksu15002900
Edytowano - 1 sierpnia 2014, 19:50

fajna...

Avatar michcio007
(Michał)
20 października 2014, 17:21

@koksu15002900: mało powiedziane!

Avatar kacper3000
19 października 2014, 15:55

super głupie 0/0 goryl

Avatar wilk20
19 października 2014, 15:43

kacper jest gupawy

Avatar wilk20
19 października 2014, 15:38

fajne bo pisze że horror ale o zombie

Avatar JUNCIA
18 października 2014, 21:52

lubie ta grę ;)

Avatar michcio007
(Michał)
18 października 2014, 19:26

też mi krew...

Avatar kuba1515
(kuba)
7 października 2014, 19:41

Bardzo fajna gra i do ulubionych ;)

Avatar megalord
(patryk)
27 września 2014, 08:59

fajna gra

Avatar piesek123
(Marta)
Edytowano - 23 września 2014, 18:15

10/10 ,a co do gry to do ulu

Avatar szymekck151
(szymon)
28 sierpnia 2014, 19:18

do ulu

Avatar kolner5
15 sierpnia 2014, 22:50

10/10 i do ulu ;)

Avatar tomek25012007
10 sierpnia 2014, 18:57

fajna 10/10

Avatar JakubJurczyk
(Jakub)
Edytowano - 2 sierpnia 2014, 10:06

superowa tylko szkoda ze taka krotka 4/5 i do ulubionych POLECAM przeszłem w 38 dni

Avatar koksu15002900
1 sierpnia 2014, 19:42

Ja mam 10 lat i gram a gra 10/10 :)

Avatar filipB
31 lipca 2014, 09:28

i to serio jest od 18

Avatar polonez2004
(Kacper)
16 lipca 2014, 20:40

hejka niech się wam dobrze gra a gierka git 5/5

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Przejedź zombie

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Przejedź zombie
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (97)
Opis

Ulepszaj swój wóz i przejedź jak najdłuższy dystans, by w końcu dotrzeć do helikoptera i uciec z krainy opanowanej przez zombie. Na drodze czekać Cię będzie wiele przeszkód, które utrudnią to zadanie.

Sterowanie

Strzałki

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Earn To Die

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu