Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Przejedź zombie

Gra może zawierać treści przeznaczone wyłącznie dla pełnoletnich użytkowników (krew, przemoc, wulgaryzmy itp.). Aby w nią zagrać konieczne jest potwierdzenie swojego wieku.
Czy potwierdzasz, że masz 18 lat i chcesz uruchomić grę?

nie

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Opis:

Ulepszaj swój wóz i przejedź jak najdłuższy dystans, by w końcu dotrzeć do helikoptera i uciec z krainy opanowanej przez zombie. Na drodze czekać Cię będzie wiele przeszkód, które utrudnią to zadanie.

Sterowanie:

Strzałki



Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Earn To Die

Podobne gry:

Przejedź zombie 2012: Część druga

Zagrań: 166380

Ocena: 4.80 (200)

Kategoria: Zręcznościowe

Przejedź zombie

Przejedź zombie

Zagrań: 97392

Ocena: 3.38 (65)

Kategoria: Wyścigowe

Szalony wujaszek kontra Zombie

Szalony wujaszek kontra Zombie

Zagrań: 61707

Ocena: 4.11 (17)

Kategoria: Bijatyki

Przejedź zombie: Superkoła

Przejedź zombie: Superkoła

Zagrań: 41979

Ocena: 4.72 (77)

Kategoria: Zręcznościowe

Przejedź zombie 2012

Zagrań: 319299

Ocena: 4.82 (266)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 456698Ulubiona: 467

Dodaj komentarz

Avatar Blowek007

Blowek0076 kwietnia, 11:35

ja mam10

Avatar wercia25

wercia2529 marca, 17:53

1234556777888899900

Avatar lender

lender4 marca, 18:19

Kto nie ma 18 lat a to włączył?

Avatar kubaxx005

kubaxx005 odpowiada na komentarz7 marca, 16:42

@lender: ja mam 19

Avatar lender

lender odpowiada na komentarz7 marca, 22:31

@kubaxx005: chyba 9 lat kłamczuchu

Avatar kubaxx005

kubaxx005 odpowiada na komentarz11 marca, 17:05

@lender: nie mam 19

Avatar sylwek1332

sylwek13324 marca, 18:08

a ja w 1 tydzień i co?

Avatar RedMaster

RedMaster4 marca, 16:54

Udało mi się zrobić w równe 30 dni

Avatar kacper12354

kacper1235428 lutego, 13:16

gra jest super przezłem w 27 dni

Avatar mar_cin73

mar_cin73 (Marcin)28 lutego, 10:54

Świetna gra 10/10 i do ulu
Na screenie mój wynik

komentarz obrazkowy
Avatar asek556

asek556 (Filip)21 lutego, 12:34

Fajna gra i do ulu 5/5

Avatar Eral10

Eral1012 lutego, 18:27

ja przeszedłem przez 29 dni

Avatar Golabek

Golabek7 lutego, 19:21

Za**biste

Avatar Adrian128

Adrian128 (Adrian)19 grudnia 2014, 12:43

super, hiper gra, 10/10 i do ulu

Avatar PajdaMen

PajdaMen20 czerwca 2014, 14:29

ja to przeszlem w 27 dni

Avatar Skorpion55050

Skorpion55050 odpowiada na komentarz15 grudnia 2014, 21:13

@PajdaMen: *Przeszedłem.

Avatar kubadeb21

kubadeb21 (kuba)27 listopada 2014, 18:09

ta gra jest ok

Avatar mrsmierc123

mrsmierc12323 listopada 2014, 10:21

gra na 100/100 i do ulu

Avatar koksu15002900

koksu150029001 sierpnia 2014, 19:50, edytowany

fajna...

Avatar michcio007

michcio007 (Michał) odpowiada na komentarz20 października 2014, 17:21

@koksu15002900: mało powiedziane!

Avatar kacper3000

kacper300019 października 2014, 15:55

super głupie 0/0 goryl

Avatar wilk20

wilk2019 października 2014, 15:43

kacper jest gupawy

Avatar wilk20

wilk2019 października 2014, 15:38

fajne bo pisze że horror ale o zombie

Avatar JUNCIA

JUNCIA18 października 2014, 21:52

lubie ta grę ;)

Avatar michcio007

michcio007 (Michał)18 października 2014, 19:26

też mi krew...

Avatar kuba1515

kuba1515 (kuba)7 października 2014, 19:41

Bardzo fajna gra i do ulubionych ;)

Avatar megalord

megalord (patryk)27 września 2014, 08:59

fajna gra

Avatar piesek123

piesek123 (Marta)23 września 2014, 18:15, edytowany

10/10 ,a co do gry to do ulu

Avatar szymekck151

szymekck151 (szymon)28 sierpnia 2014, 19:18

do ulu

Avatar kolner5

kolner515 sierpnia 2014, 22:50

10/10 i do ulu ;)

Avatar tomek25012007

tomek2501200710 sierpnia 2014, 18:57

fajna 10/10

Avatar JakubJurczyk

JakubJurczyk (Jakub)2 sierpnia 2014, 10:06, edytowany

superowa tylko szkoda ze taka krotka 4/5 i do ulubionych POLECAM przeszłem w 38 dni

Avatar koksu15002900

koksu150029001 sierpnia 2014, 19:42

Ja mam 10 lat i gram a gra 10/10 :)

Avatar filipB

filipB31 lipca 2014, 09:28

i to serio jest od 18

Avatar kuba1234

kuba12341 lipca 2014, 10:20

@PajdaMen: weśja to prszeszedłem w 21 minut.

Avatar Smok666

Smok666 odpowiada na komentarz24 lipca 2014, 11:49

@kuba1234: mu chodziło o dni w grze downie

Avatar kuba1234

kuba1234 odpowiada na komentarz25 lipca 2014, 11:02

@Smok666: słownik ?!?! downie ??? dałnie ???

Avatar polonez2004

polonez2004 (Kacper)16 lipca 2014, 20:40

hejka niech się wam dobrze gra a gierka git 5/5

Avatar OliwaDawid

OliwaDawid (Dawid)19 sierpnia 2013, 18:57

jeszcze 2 lata i moge w to grać ... a co mnie to gram xD

Avatar dawidoliwa

dawidoliwa odpowiada na komentarz15 czerwca 2014, 10:43

@OliwaDawid: Heh ;d

Avatar Nitka7

Nitka7 odpowiada na komentarz17 czerwca 2014, 14:31

@OliwaDawid: ja mam 15 ale ta gra nie jest straszna

Avatar kacperoosek

kacperoosek16 czerwca 2014, 18:35

a i przeszedłem w 29 dni

Avatar kacperoosek

kacperoosek16 czerwca 2014, 18:34

zaj*biste!!!!! kto to lubi strzałka w górę kto nie w dół

Avatar czapla45

czapla4512 czerwca 2014, 17:03

za**biaste!

Avatar SEBOL159

SEBOL159 (sebastian)6 czerwca 2014, 19:16

ta gra jest zaj@#$#a

Avatar Igor2530

Igor25302 czerwca 2014, 17:24

super auto tam jest co nie

Avatar kamil6333

kamil633316 maja 2014, 15:09

przeszłem w 17 dni

Avatar Pluto123

Pluto123 (Łukasz)6 kwietnia 2014, 16:09

jak w czerwonej ciezarowce odpalic silniki rakietowe?

Avatar mmmmmmw

mmmmmmw odpowiada na komentarz8 maja 2014, 17:43

@Pluto123: spacją

Avatar Pluto123

Pluto123 (Łukasz) odpowiada na komentarz15 maja 2014, 15:42

@mmmmmmw: dzieki

Avatar zabijaka102

zabijaka10212 maja 2014, 16:20

0_;

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.