Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Masz okazję stać się właścicielem wielkiego zoo, które odwiedzają codziennie setki ludzi. Rozbuduj zagrody, stawiaj sklepy i kawiarnie, by zatrzymać ludzi. Możesz również wykupić łódź, która będzie doprowadzać do zoo jeszcze więcej klientów!

Sterowanie:

Myszka



Podobne gry:

Wytwórnia hamburgerów

Wytwórnia hamburgerów

Zagrań: 112803

Ocena: 2.93 (49)

Kategoria: Logiczne

Twoje miasto 2

Twoje miasto 2

Zagrań: 30323

Ocena: 4.30 (39)

Kategoria: Strategiczne

Budowanie z drewna

Budowanie z drewna

Zagrań: 23078

Ocena: 2.48 (39)

Kategoria: Logiczne

Bitwy Transformersów

Bitwy Transformersów

Zagrań: 185099

Ocena: 4.62 (40)

Kategoria: Logiczne

Epicki budowniczy

Epicki budowniczy

Zagrań: 36181

Ocena: 3.40 (110)

Kategoria: Znajdź i kliknij

Oceń grę:

Zagrań: 92741Ulubiona: 23

Dodaj komentarz

Avatar pawels15

pawels1528 lipca, 20:33

200 milionów w 2 dni

Avatar norbi12704

norbi1270412 lutego, 19:17

ej ej voto rzesz znaczy d o u l u co no ej oddzywać się

Avatar Maciek22211

Maciek22211 (Maciek)11 stycznia, 22:35

fajna gra 5/5 i do ULU

Avatar Shogun03

Shogun03 (Sylwia)25 sierpnia 2013, 20:39

Najgorsze jest to czekanie w przedostatnim lvl. 2 godz... :/

Avatar Shogun03

Shogun03 (Sylwia)22 sierpnia 2013, 21:34

Fajna :) 5/5 i do ulu

Avatar Domcia660

Domcia66014 sierpnia 2013, 19:27

Nawet fajna. Nie trudna! 5/5 i do ulu ;*

Avatar venom22

venom22 (krzysiek)1 maja 2013, 18:43

jak robic tereny pod budowe

Avatar smoczakochanka001

smoczakochanka001 odpowiada na komentarz9 lipca 2013, 11:21

@venom22: kliknij na to pod x-em i zbuduje sie ścieszka a obok niej 3 pola

Avatar venom22

venom22 (krzysiek) odpowiada na komentarz10 lipca 2013, 18:11

@smoczakochanka001: dzieki wielkie

Avatar miki864

miki86421 grudnia 2012, 19:20

takie sobie 4/5

Avatar ojciecpotwora

ojciecpotwora (Robert)7 września 2012, 15:11

10000000000000000000m ostatnie lvl całe 5 dni włączony komp

Avatar danaken

danaken11 lutego 2012, 17:32

jakieś gówno, nie gra!

Avatar ojciecpotwora

ojciecpotwora (Robert)2 września 2012, 14:17

wszystko na ostatnim lvlu 10000000tys

Avatar ojciecpotwora

ojciecpotwora (Robert)2 września 2012, 13:06

400tys 50 dni

Avatar kolow123

kolow123 (kamil)18 sierpnia 2012, 23:07

nudrzi

Avatar megagigant105

megagigant105 (Kuba)28 maja 2012, 20:01

takie se

Avatar mico12

mico1219 maja 2012, 13:38

moze byc
5/10

Avatar allduch

allduch27 marca 2012, 14:34

badziew

Avatar Wiesio

Wiesio (DaViD)19 marca 2012, 15:35

nawed nawed ujdzie 5/10

Avatar ProGracz

ProGracz (Pro)16 marca 2012, 18:27

nudna gra ale dla zachety 2/5

Avatar Katka123

Katka123 (Kasia)16 stycznia 2012, 16:23

jak na jeja zdobyć dukaty? Pomórzcie mam konto dopiero pierwszy dzień. Jestem początkującą i jeszcze nie wiem nic o tej stronie.:(

Avatar ProGracz

ProGracz (Pro) odpowiada na komentarz16 marca 2012, 18:24

@Katka123: jakie dukaty?

Avatar olmati

olmati odpowiada na komentarz15 stycznia, 13:52

@Katka123: na jeja nie ma dukatów ani czegoś w tym stylu

Avatar brunoMars12

brunoMars123 marca 2012, 14:16

ja daje 4/10 taka sobie :P

Avatar ProMG4

ProMG4 (Ksawery)22 stycznia 2012, 22:32

hce mi sie zrobic rollercoaster odjazdowego

Avatar ProMG4

ProMG4 (Ksawery)22 stycznia 2012, 22:31

NUDO

Avatar Agatas123

Agatas12322 stycznia 2012, 10:41

nie podoba mi sie ta gra jak dla mnie to sterta nudów
opinia:0/999999999

Avatar kamilo_267

kamilo_267 (Kamil)17 stycznia 2012, 18:04

5/10 taka sobie

Avatar ognister

ognister14 stycznia 2012, 18:09

dla mnie gupia 0/10

Avatar deleted-102063

Konto usunięte10 stycznia 2012, 14:32

JAK PRZEJSC LEV 9 ?

Avatar niszczyciel5

niszczyciel5 (Szymon) odpowiada na komentarz14 stycznia 2012, 13:31

wystarczy kupić i ulepszyć monkey forest, a póżniej sklep z balonami bo mnie sie udało

Avatar lololo51

lololo5112 stycznia 2012, 17:25

0/100000

Avatar BABUSZKA555

BABUSZKA55531 grudnia 2011, 22:27

no i nic do 9 levelu dotarłam i klapa nie ma mozliwosci w tak krotkim czasie wykonac zadania,nie potrafie

Avatar deleted-102063

Konto usunięte odpowiada na komentarz10 stycznia 2012, 14:30

@BABUSZKA555: masz racje :D

Avatar deleted-102063

Konto usunięte10 stycznia 2012, 13:24

ok już nie trzebaa

Avatar deleted-102063

Konto usunięte10 stycznia 2012, 13:22

ejjj a jak zrobic na level 2 bo zaliczylem 1 i nic

Avatar deleted-102063

Konto usunięte10 stycznia 2012, 12:58

ej jak miec wiecej miejsca na budowle??

Avatar BABUSZKA555

BABUSZKA55531 grudnia 2011, 21:51

szkoda,że nie po polsku,nie wiadomo o co chodzi jak ktos nie zna języka .Nie wyraźne cele słabo widoczne

Avatar BABUSZKA555

BABUSZKA55531 grudnia 2011, 21:15

beznadziejne minus 100

Avatar czarekogor0

czarekogor027 grudnia 2011, 13:48

żal -100000000/5

Avatar LIPERS

LIPERS (Michał)26 grudnia 2011, 21:55

wykryłem w tej grze problem do wybiegu z żyrafami nikt nie idzie ale może być tylko tak u mnie a za grę 2/5 wg słaba gra ma słabe podejście mało rozbudowana ogólnie jedna z gorszych

Avatar Ziomek543

Ziomek543 (Me)23 grudnia 2011, 18:14

Głupie ta gra niema celu......

Avatar Pandoram14

Pandoram14 (Brayan)23 grudnia 2011, 14:13

fajjne

Avatar aneczka27

aneczka2722 grudnia 2011, 23:02

fajna ale szkoda że się głosu nie da wyłączyć
5/5 i do ulu

Avatar tomekx091

tomekx09122 grudnia 2011, 18:35

spokspoko

Avatar tomekx091

tomekx09122 grudnia 2011, 17:53

jest git daje 10/10

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.