Przygody Reemusa

Gra Przygody Reemusa wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Przygody Reemusa wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 82866
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar pinki_pie

26 lutego 2014, 17:42

100000/100000

Avatar CEM890

24 lutego 2013, 14:35

10/10

Avatar Wilczek89

22 grudnia 2012, 10:44

5/5

Avatar Karol116

30 września 2012, 14:31

durnota

Avatar diablo_piekla

29 stycznia 2011, 12:52

***a jak mi sięudało to remus zapadł się w bagnie

Avatar kamoko

24 stycznia 2011, 10:40

instrukcja przejścia gry
poziom 1:
1.klikamy na zmieniacz pór roku - otwiera się
2.klikamy na gałęzie i odłamek skalny, wylatują baterię, klikamy na nie aby wleciały do zmieniacza
3.klikamy na zmieniacz - zamyka się
4.zmieniamy porę na "kwiatek" i klikamy na kokon w prawym dolnym rogu.
5.zmieniamy porę na "słońce" wyciskamy owoce.
6.klikamy na kamyczek pod nogami kolesia, ten go bierze, potem klikamy na kolesia, rzuca kamyczkiem, gałęzie się zapalają
7.zmieniamy na zimę, klikamy na języki, potem na kolesia
poziom 2:
1.klikamy na pomarańczowego robaczka na dole
2.kiedy nadleci komar, klikamy na tą gałąź koło robaczka aby się przechyliła, a potem na komara
3.klikamy na pąki na gałęzi pod nogami reemusa
4.kiedy zakwitną klikamy na rogatego robaczka, on przeskakuje na gałąź
5.klikamy na reemusa, on straszy robaczka, z góry spada gąbka
6.klikamy na kolesia, on skacze
7.tego dingsa koło sadzawki ustawiamy pionowo w górę
8.klikamy na macki koło pomarańczowego robaczka, potem dwa razy na robaczka
9.klikamy na reemusa, on idzie dalej
poziom 3:
1.klikamy na reemusa, potem na ślimaka
2.kiedy na mrówka na górze przyniesie kamień, klikamy na nietoperza, a potem staramy się zrzucić kamień tak, aby ta rączka złapała kamień a nie jajko
3.klikamy na reemusa
4.gdy nietoperz się budzi klikamy stalagmit nad nim
poziom 4:
1.bierzemy pochodnię
2.zapalamy ją od drugiej pochodni
3.podgrzewamy zielony bąbel na balkoniku nad reemusem
4.klikamy na ciało mrówki
5.bierzemy głowę i włócznie, klikamy na reemusa
6.klikamy na tą mrówkę z notatnikiem
7.gdy dochodzimy do królowej, klikamy na reemusa, on wskakuje jej do gęby

Avatar cudi98

28 sierpnia 2010, 13:49

instrukcja przejścia gry
poziom 1:
1.klikamy na zmieniacz pór roku - otwiera się
2.klikamy na gałęzie i odłamek skalny, wylatują baterię, klikamy na nie aby wleciały do zmieniacza
3.klikamy na zmieniacz - zamyka się
4.zmieniamy porę na "kwiatek" i klikamy na kokon w prawym dolnym rogu.
5.zmieniamy porę na "słońce" wyciskamy owoce.
6.klikamy na kamyczek pod nogami kolesia, ten go bierze, potem klikamy na kolesia, rzuca kamyczkiem, gałęzie się zapalają
7.zmieniamy na zimę, klikamy na języki, potem na kolesia
poziom 2:
1.klikamy na pomarańczowego robaczka na dole
2.kiedy nadleci komar, klikamy na tą gałąź koło robaczka aby się przechyliła, a potem na komara
3.klikamy na pąki na gałęzi pod nogami reemusa
4.kiedy zakwitną klikamy na rogatego robaczka, on przeskakuje na gałąź
5.klikamy na reemusa, on straszy robaczka, z góry spada gąbka
6.klikamy na kolesia, on skacze
7.tego dingsa koło sadzawki ustawiamy pionowo w górę
8.klikamy na macki koło pomarańczowego robaczka, potem dwa razy na robaczka
9.klikamy na reemusa, on idzie dalej
poziom 3:
1.klikamy na reemusa, potem na ślimaka
2.kiedy na mrówka na górze przyniesie kamień, klikamy na nietoperza, a potem staramy się zrzucić kamień tak, aby ta rączka złapała kamień a nie jajko
3.klikamy na reemusa
4.gdy nietoperz się budzi klikamy stalagmit nad nim
poziom 4:
1.bierzemy pochodnię
2.zapalamy ją od drugiej pochodni
3.podgrzewamy zielony bąbel na balkoniku nad reemusem
4.klikamy na ciało mrówki
5.bierzemy głowę i włócznie, klikamy na reemusa
6.klikamy na tą mrówkę z notatnikiem
7.gdy dochodzimy do królowej, klikamy na reemusa, on wskakuje jej do gęby

Avatar humaj4

22 czerwca 2010, 11:26

instrukcja przejścia gry
poziom 1:
1.klikamy na zmieniacz pór roku - otwiera się
2.klikamy na gałęzie i odłamek skalny, wylatują baterię, klikamy na nie aby wleciały do zmieniacza
3.klikamy na zmieniacz - zamyka się
4.zmieniamy porę na "kwiatek" i klikamy na kokon w prawym dolnym rogu.
5.zmieniamy porę na "słońce" wyciskamy owoce.
6.klikamy na kamyczek pod nogami kolesia, ten go bierze, potem klikamy na kolesia, rzuca kamyczkiem, gałęzie się zapalają
7.zmieniamy na zimę, klikamy na języki, potem na kolesia
poziom 2:
1.klikamy na pomarańczowego robaczka na dole
2.kiedy nadleci komar, klikamy na tą gałąź koło robaczka aby się przechyliła, a potem na komara
3.klikamy na pąki na gałęzi pod nogami reemusa
4.kiedy zakwitną klikamy na rogatego robaczka, on przeskakuje na gałąź
5.klikamy na reemusa, on straszy robaczka, z góry spada gąbka
6.klikamy na kolesia, on skacze
7.tego dingsa koło sadzawki ustawiamy pionowo w górę
8.klikamy na macki koło pomarańczowego robaczka, potem dwa razy na robaczka
9.klikamy na reemusa, on idzie dalej
poziom 3:
1.klikamy na reemusa, potem na ślimaka
2.kiedy na mrówka na górze przyniesie kamień, klikamy na nietoperza, a potem staramy się zrzucić kamień tak, aby ta rączka złapała kamień a nie jajko
3.klikamy na reemusa
4.gdy nietoperz się budzi klikamy stalagmit nad nim
poziom 4:
1.bierzemy pochodnię
2.zapalamy ją od drugiej pochodni
3.podgrzewamy zielony bąbel na balkoniku nad reemusem
4.klikamy na ciało mrówki
5.bierzemy głowę i włócznie, klikamy na reemusa
6.klikamy na tą mrówkę z notatnikiem
7.gdy dochodzimy do królowej, klikamy na reemusa, on wskakuje jej do gęby

Alibaba44 | dodano: 2010-04-06 20:08 | Zgłoś do sprawdzenia

Avatar Xemit

24 maja 2010, 16:17

Jest inne przejście 4poziomu :
1.klikamy na okruszki leżącej na torbie mrówki noszącej bagaże.
2.bierzemy pochodnie
3.podpalamy ją o drugą pochodnie
4.spalamy zielony bąbel nad głową Reemusa
5.klikamy na ciało zabitej mrówki
6.bierzemy włócznie i głowę
7.klikamy na Remussa ( on podchodzi )
8.niebieski potwór wyciąga język my klikamy na okruszki i mrówka nas puszcza
Jak dojdziemy do królowej to :
1.klikamy na kłębek
2.potem na robaczka
3.znowu na robaczka
4.i jeszcze raz na robaczka
5.kłębek jest cały siwy klikamy na niego i Reemus wrzuca go do paszczy królowej

Avatar Mariota

24 maja 2010, 15:05

kurczę, jak przejść królową z tym drugim zakończeniem? :) a tak w ogóle to 5/5

Avatar Alibaba44

6 kwietnia 2010, 20:08

instrukcja przejścia gry
poziom 1:
1.klikamy na zmieniacz pór roku - otwiera się
2.klikamy na gałęzie i odłamek skalny, wylatują baterię, klikamy na nie aby wleciały do zmieniacza
3.klikamy na zmieniacz - zamyka się
4.zmieniamy porę na "kwiatek" i klikamy na kokon w prawym dolnym rogu.
5.zmieniamy porę na "słońce" wyciskamy owoce.
6.klikamy na kamyczek pod nogami kolesia, ten go bierze, potem klikamy na kolesia, rzuca kamyczkiem, gałęzie się zapalają
7.zmieniamy na zimę, klikamy na języki, potem na kolesia
poziom 2:
1.klikamy na pomarańczowego robaczka na dole
2.kiedy nadleci komar, klikamy na tą gałąź koło robaczka aby się przechyliła, a potem na komara
3.klikamy na pąki na gałęzi pod nogami reemusa
4.kiedy zakwitną klikamy na rogatego robaczka, on przeskakuje na gałąź
5.klikamy na reemusa, on straszy robaczka, z góry spada gąbka
6.klikamy na kolesia, on skacze
7.tego dingsa koło sadzawki ustawiamy pionowo w górę
8.klikamy na macki koło pomarańczowego robaczka, potem dwa razy na robaczka
9.klikamy na reemusa, on idzie dalej
poziom 3:
1.klikamy na reemusa, potem na ślimaka
2.kiedy na mrówka na górze przyniesie kamień, klikamy na nietoperza, a potem staramy się zrzucić kamień tak, aby ta rączka złapała kamień a nie jajko
3.klikamy na reemusa
4.gdy nietoperz się budzi klikamy stalagmit nad nim
poziom 4:
1.bierzemy pochodnię
2.zapalamy ją od drugiej pochodni
3.podgrzewamy zielony bąbel na balkoniku nad reemusem
4.klikamy na ciało mrówki
5.bierzemy głowę i włócznie, klikamy na reemusa
6.klikamy na tą mrówkę z notatnikiem
7.gdy dochodzimy do królowej, klikamy na reemusa, on wskakuje jej do gęby

Avatar zuziek314

6 kwietnia 2010, 15:49

Lvl2 :
1.klikamy na robaka pomarańczowego na dole
2.prezylatuje komar, klikamy na to wysokie cos ( dajmy gałąź) po lewej od pom. robaka/przechyla się/
3.klikamy na komara jak sie napije
4.klikamy na pąki tej gałęzi pod gościem
5.jak zakwitną klikamy na robala z rogiem
6.jak ten robal bedzie pod gościem klikamy na gościa
7.potem na gąbkę
8.potem na goścai on skoczy
9.klikamy na macki koło pomarańczowego robaczka, potem dwa razy na robaczka
dalej nie mam czasu

Avatar Gregory85

6 kwietnia 2010, 15:21

Są obie, jedna po nacisnięciu gałęzi na szczycie tego cielonego, a dryga za kamieniem na środku ekranu

Avatar Zaraki

6 kwietnia 2010, 12:17

nima drugiej beterii gdzie znales

Avatar loli220

6 kwietnia 2010, 07:36

instrukcja przejścia gry
poziom 1:
1.klikamy na zmieniacz pór roku - otwiera się
2.klikamy na gałęzie i odłamek skalny, wylatują baterię, klikamy na nie aby wleciały do zmieniacza
3.klikamy na zmieniacz - zamyka się
4.zmieniamy porę na "kwiatek" i klikamy na kokon w prawym dolnym rogu.
5.zmieniamy porę na "słońce" wyciskamy owoce.
6.klikamy na kamyczek pod nogami kolesia, ten go bierze, potem klikamy na kolesia, rzuca kamyczkiem, gałęzie się zapalają
7.zmieniamy na zimę, klikamy na języki, potem na kolesia
poziom 2:
1.klikamy na pomarańczowego robaczka na dole
2.kiedy nadleci komar, klikamy na tą gałąź koło robaczka aby się przechyliła, a potem na komara
3.klikamy na pąki na gałęzi pod nogami reemusa
4.kiedy zakwitną klikamy na rogatego robaczka, on przeskakuje na gałąź
5.klikamy na reemusa, on straszy robaczka, z góry spada gąbka
6.klikamy na kolesia, on skacze
7.tego dingsa koło sadzawki ustawiamy pionowo w górę
8.klikamy na macki koło pomarańczowego robaczka, potem dwa razy na robaczka
9.klikamy na reemusa, on idzie dalej
poziom 3:
1.klikamy na reemusa, potem na ślimaka
2.kiedy na mrówka na górze przyniesie kamień, klikamy na nietoperza, a potem staramy się zrzucić kamień tak, aby ta rączka złapała kamień a nie jajko
3.klikamy na reemusa
4.gdy nietoperz się budzi klikamy stalagmit nad nim
poziom 4:
1.bierzemy pochodnię
2.zapalamy ją od drugiej pochodni
3.podgrzewamy zielony bąbel na balkoniku nad reemusem
4.klikamy na ciało mrówki
5.bierzemy głowę i włócznie, klikamy na reemusa
6.klikamy na tą mrówkę z notatnikiem
7.gdy dochodzimy do królowej, klikamy na reemusa, on wskakuje jej do gęby

Avatar piterowski89

11 marca 2010, 15:36

instrukcja przejścia gry
poziom 1:
1.klikamy na zmieniacz pór roku - otwiera się
2.klikamy na gałęzie i odłamek skalny, wylatują baterię, klikamy na nie aby wleciały do zmieniacza
3.klikamy na zmieniacz - zamyka się
4.zmieniamy porę na "kwiatek" i klikamy na kokon w prawym dolnym rogu.
5.zmieniamy porę na "słońce" wyciskamy owoce.
6.klikamy na kamyczek pod nogami kolesia, ten go bierze, potem klikamy na kolesia, rzuca kamyczkiem, gałęzie się zapalają
7.zmieniamy na zimę, klikamy na języki, potem na kolesia
poziom 2:
1.klikamy na pomarańczowego robaczka na dole
2.kiedy nadleci komar, klikamy na tą gałąź koło robaczka aby się przechyliła, a potem na komara
3.klikamy na pąki na gałęzi pod nogami reemusa
4.kiedy zakwitną klikamy na rogatego robaczka, on przeskakuje na gałąź
5.klikamy na reemusa, on straszy robaczka, z góry spada gąbka
6.klikamy na kolesia, on skacze
7.tego dingsa koło sadzawki ustawiamy pionowo w górę
8.klikamy na macki koło pomarańczowego robaczka, potem dwa razy na robaczka
9.klikamy na reemusa, on idzie dalej
poziom 3:
1.klikamy na reemusa, potem na ślimaka
2.kiedy na mrówka na górze przyniesie kamień, klikamy na nietoperza, a potem staramy się zrzucić kamień tak, aby ta rączka złapała kamień a nie jajko
3.klikamy na reemusa
4.gdy nietoperz się budzi klikamy stalagmit nad nim
poziom 4:
1.bierzemy pochodnię
2.zapalamy ją od drugiej pochodni
3.podgrzewamy zielony bąbel na balkoniku nad reemusem
4.klikamy na ciało mrówki
5.bierzemy głowę i włócznie, klikamy na reemusa
6.klikamy na tą mrówkę z notatnikiem
7.gdy dochodzimy do królowej, klikamy na reemusa, on wskakuje jej do gęby
THE END

Avatar krolnem

17 lutego 2010, 19:45

super tak jak wszystkie częsci 5/5

Avatar krolnem

17 lutego 2010, 19:45

instrukcja
poziom 1:
1.klikamy na zmieniacz pór roku - otwiera się
2.klikamy na gałęzie i odłamek skalny, wylatują baterię, klikamy na nie aby wleciały do zmieniacza
3.klikamy na zmieniacz - zamyka się
4.zmieniamy porę na "kwiatek" i klikamy na kokon w prawym dolnym rogu.
5.zmieniamy porę na "słońce" wyciskamy owoce.
6.klikamy na kamyczek pod nogami kolesia, ten go bierze, potem klikamy na kolesia, rzuca kamyczkiem, gałęzie się zapalają
7.zmieniamy na zimę, klikamy na języki, potem na kolesia
poziom 2:
1.klikamy na pomarańczowego robaczka na dole
2.kiedy nadleci komar, klikamy na tą gałąź koło robaczka aby się przechyliła, a potem na komara
3.klikamy na pąki na gałęzi pod nogami reemusa
4.kiedy zakwitną klikamy na rogatego robaczka, on przeskakuje na gałąź
5.klikamy na reemusa, on straszy robaczka, z góry spada gąbka
6.klikamy na kolesia, on skacze
7.tego dingsa koło sadzawki ustawiamy pionowo w górę
8.klikamy na macki koło pomarańczowego robaczka, potem dwa razy na robaczka
9.klikamy na reemusa, on idzie dalej
poziom 3:
1.klikamy na reemusa, potem na ślimaka
2.kiedy na mrówka na górze przyniesie kamień, klikamy na nietoperza, a potem staramy się zrzucić kamień tak, aby ta rączka złapała kamień a nie jajko
3.klikamy na reemusa
4.gdy nietoperz się budzi klikamy stalagmit nad nim
poziom 4:
1.bierzemy pochodnię
2.zapalamy ją od drugiej pochodni
3.podgrzewamy zielony bąbel na balkoniku nad reemusem
4.klikamy na ciało mrówki
5.bierzemy głowę i włócznie, klikamy na reemusa
6.klikamy na tą mrówkę z notatnikiem
7.gdy dochodzimy do królowej, klikamy na reemusa, on wskakuje jej do gęby
THE END

Avatar eryk1909

9 października 2009, 20:07

***iste

Avatar piotrek6145

14 kwietnia 2009, 14:40

instrukcja
poziom 1:
1.klikamy na zmieniacz pór roku - otwiera się
2.klikamy na gałęzie i odłamek skalny, wylatują baterię, klikamy na nie aby wleciały do zmieniacza
3.klikamy na zmieniacz - zamyka się
4.zmieniamy porę na "kwiatek" i klikamy na kokon w prawym dolnym rogu.
5.zmieniamy porę na "słońce" wyciskamy owoce.
6.klikamy na kamyczek pod nogami kolesia, ten go bierze, potem klikamy na kolesia, rzuca kamyczkiem, gałęzie się zapalają
7.zmieniamy na zimę, klikamy na języki, potem na kolesia
poziom 2:
1.klikamy na pomarańczowego robaczka na dole
2.kiedy nadleci komar, klikamy na tą gałąź koło robaczka aby się przechyliła, a potem na komara
3.klikamy na pąki na gałęzi pod nogami reemusa
4.kiedy zakwitną klikamy na rogatego robaczka, on przeskakuje na gałąź
5.klikamy na reemusa, on straszy robaczka, z góry spada gąbka
6.klikamy na kolesia, on skacze
7.tego dingsa koło sadzawki ustawiamy pionowo w górę
8.klikamy na macki koło pomarańczowego robaczka, potem dwa razy na robaczka
9.klikamy na reemusa, on idzie dalej
poziom 3:
1.klikamy na reemusa, potem na ślimaka
2.kiedy na mrówka na górze przyniesie kamień, klikamy na nietoperza, a potem staramy się zrzucić kamień tak, aby ta rączka złapała kamień a nie jajko
3.klikamy na reemusa
4.gdy nietoperz się budzi klikamy stalagmit nad nim
poziom 4:
1.bierzemy pochodnię
2.zapalamy ją od drugiej pochodni
3.podgrzewamy zielony bąbel na balkoniku nad reemusem
4.klikamy na ciało mrówki
5.bierzemy głowę i włócznie, klikamy na reemusa
6.klikamy na tą mrówkę z notatnikiem
7.gdy dochodzimy do królowej, klikamy na reemusa, on wskakuje jej do gęby
THE END

Avatar Pyszczu

26 stycznia 2009, 15:07

super tak jak wszystkie częsci 5/5 i do ulu

Avatar patix002

23 stycznia 2009, 16:45

przeszłam daję 5/5

Avatar Pingeleon

19 grudnia 2008, 13:48

fajne 5/5 i do ulu

Avatar
Konto usunięte

11 grudnia 2008, 18:10

pełna instrukcja
poziom 1:
1.klikamy na zmieniacz pór roku - otwiera się
2.klikamy na gałęzie i odłamek skalny, wylatują baterię, klikamy na nie aby wleciały do zmieniacza
3.klikamy na zmieniacz - zamyka się
4.zmieniamy porę na "kwiatek" i klikamy na kokon w prawym dolnym rogu.
5.zmieniamy porę na "słońce" wyciskamy owoce.
6.klikamy na kamyczek pod nogami kolesia, ten go bierze, potem klikamy na kolesia, rzuca kamyczkiem, gałęzie się zapalają
7.zmieniamy na zimę, klikamy na języki, potem na kolesia
poziom 2:
1.klikamy na pomarańczowego robaczka na dole
2.kiedy nadleci komar, klikamy na tą gałąź koło robaczka aby się przechyliła, a potem na komara
3.klikamy na pąki na gałęzi pod nogami reemusa
4.kiedy zakwitną klikamy na rogatego robaczka, on przeskakuje na gałąź
5.klikamy na reemusa, on straszy robaczka, z góry spada gąbka
6.klikamy na kolesia, on skacze
7.tego dingsa koło sadzawki ustawiamy pionowo w górę
8.klikamy na macki koło pomarańczowego robaczka, potem dwa razy na robaczka
9.klikamy na reemusa, on idzie dalej
poziom 3:
1.klikamy na reemusa, potem na ślimaka
2.kiedy na mrówka na górze przyniesie kamień, klikamy na nietoperza, a potem staramy się zrzucić kamień tak, aby ta rączka złapała kamień a nie jajko
3.klikamy na reemusa
4.gdy nietoperz się budzi klikamy stalagmit nad nim
poziom 4:
1.bierzemy pochodnię
2.zapalamy ją od drugiej pochodni
3.podgrzewamy zielony bąbel na balkoniku nad reemusem
4.klikamy na ciało mrówki
5.bierzemy głowę i włócznie, klikamy na reemusa
6.klikamy na tą mrówkę z notatnikiem
7.gdy dochodzimy do królowej, klikamy na reemusa, on wskakuje jej do gęby
THE END

Avatar lollol

29 sierpnia 2008, 16:25

1.klikamy na pomarańczowego robaczka na dole
2.kiedy nadleci komar, klikamy na tą gałąź koło robaczka aby się przechyliła, a potem na komara
3.klikamy na pąki na gałęzi pod nogami reemusa
4.kiedy zakwitną klikamy na rogatego robaczka, on przeskakuje na gałąź
5.klikamy na reemusa, on straszy robaczka, z góry spada gąbka
6.klikamy na kolesia, on skacze
7.tego dingsa koło sadzawki ustawiamy pionowo w górę
8.klikamy na macki koło pomarańczowego robaczka, potem dwa razy na robaczka
9.klikamy na reemusa, on idzie dalej

Avatar
Konto usunięte

15 lipca 2008, 11:05

pełna instrukcja
poziom 1:
1.klikamy na zmieniacz pór roku - otwiera się
2.klikamy na gałęzie i odłamek skalny, wylatują baterię, klikamy na nie aby wleciały do zmieniacza
3.klikamy na zmieniacz - zamyka się
4.zmieniamy porę na "kwiatek" i klikamy na kokon w prawym dolnym rogu.
5.zmieniamy porę na "słońce" wyciskamy owoce.
6.klikamy na kamyczek pod nogami kolesia, ten go bierze, potem klikamy na kolesia, rzuca kamyczkiem, gałęzie się zapalają
7.zmieniamy na zimę, klikamy na języki, potem na kolesia
poziom 2:
1.klikamy na pomarańczowego robaczka na dole
2.kiedy nadleci komar, klikamy na tą gałąź koło robaczka aby się przechyliła, a potem na komara
3.klikamy na pąki na gałęzi pod nogami reemusa
4.kiedy zakwitną klikamy na rogatego robaczka, on przeskakuje na gałąź
5.klikamy na reemusa, on straszy robaczka, z góry spada gąbka
6.klikamy na kolesia, on skacze
7.tego dingsa koło sadzawki ustawiamy pionowo w górę
8.klikamy na macki koło pomarańczowego robaczka, potem dwa razy na robaczka
9.klikamy na reemusa, on idzie dalej
poziom 3:
1.klikamy na reemusa, potem na ślimaka
2.kiedy na mrówka na górze przyniesie kamień, klikamy na nietoperza, a potem staramy się zrzucić kamień tak, aby ta rączka złapała kamień a nie jajko
3.klikamy na reemusa
4.gdy nietoperz się budzi klikamy stalagmit nad nim
poziom 4:
1.bierzemy pochodnię
2.zapalamy ją od drugiej pochodni
3.podgrzewamy zielony bąbel na balkoniku nad reemusem
4.klikamy na ciało mrówki
5.bierzemy głowę i włócznie, klikamy na reemusa
6.klikamy na tą mrówkę z notatnikiem
7.gdy dochodzimy do królowej, klikamy na reemusa, on wskakuje jej do gęby
THE END

Avatar pulkownik

8 lipca 2008, 18:51

znam dobre zakończenie :
gdy dochodzimy do mrówki to:
1.klikamy na pomarańczowego robaczka
2.klikamy na dabke
3.klikamy na reemusa,zeby skoczył do buźi

Avatar mily_95

2 lipca 2008, 14:28

no nie moge na tym 3 poz. nie udaje mi sie tego kamienia dobrze zrzucic

Avatar lolnik

30 maja 2008, 14:22

cita to michal ,karol i wiktoria tu kamil

Avatar kiwika

27 maja 2008, 19:36

1.klikamy na reemusa, potem na ślimaka
2.kiedy na mrówka na górze przyniesie kamień, klikamy na nietoperza, a potem staramy się zrzucić kamień tak, aby ta rączka złapała kamień a nie jajko
3.klikamy na reemusa
4.gdy nietoperz się budzi klikamy stalagmit nad nim

Avatar kiwika

27 maja 2008, 19:30

1.klikamy na pomarańczowego robaczka na dole
2.kiedy nadleci komar, klikamy na tą gałąź koło robaczka aby się przechyliła, a potem na komara
3.klikamy na pąki na gałęzi pod nogami reemusa
4.kiedy zakwitną klikamy na rogatego robaczka, on przeskakuje na gałąź
5.klikamy na reemusa, on straszy robaczka, z góry spada gąbka
6.klikamy na kolesia, on skacze
7.tego dingsa koło sadzawki ustawiamy pionowo w górę
8.klikamy na macki koło pomarańczowego robaczka, potem dwa razy na robaczka
9.klikamy na reemusa, on idzie dalej

Avatar Kagema

27 maja 2008, 15:48

a jak sie ukuje to szupko wskakujcie!

Avatar Kagema

27 maja 2008, 15:46

znam inne zakończenie 4 poziomu

1. bieżemy pochodnie i podpalamy od drugiej
2. zabijamy strażnika bieżemy włucznie bez głowy!!!
3. klikamy na Reemusa gdy mrówka spuści barierke z bestią. Klikamy na bestię i nic wiecej robić nie musicie

Avatar koludek

27 maja 2008, 03:12

no nie za ciekawe

Avatar kajko

26 maja 2008, 20:37

uuuuuuuuuu 9/10 a dzięki
Jordok za instrukcje

Avatar julaa

26 maja 2008, 20:30

jordok ja naciskam na gałęzie i wylatuje tylko jedna bateria

Avatar julaa

26 maja 2008, 20:24

ej oco chodzi w pierwszym lewelu proszę pomóżcie

Avatar czaro30

26 maja 2008, 19:58

o żal dla matrix2000 pisze się przeszedłem lolu.

Avatar matrix2000

26 maja 2008, 16:17

PRZESZŁEM TO WY 20 SEC.

Avatar danielos97

25 maja 2008, 17:55

fajne przeszedlem cale

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Gra typu point and click, w której musimy wysilić swoje szare komórki, by rozwiązać zagadkę. Naszym celem jest zbadanie wnętrza wulkanu.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier