Król podziemi

Oceń:
4.32 (134)
zagrań: 154769

Komentarze (241)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar DAWID1234444

18 sierpnia 2016, 10:35

eloo

Avatar BaDinGa_Boy

Edytowano - 4 lipca 2016, 20:48

Fajna gra 5/5
Zamierzam kupić pełną wersję.

Avatar ola845

4 czerwca 2016, 11:23

fajna 10/10

Avatar matitula555

18 marca 2016, 21:53

super

Avatar lukaszz123

8 listopada 2015, 16:15

mam 98 procent i mi sie dalej nie ładuje !

Avatar kacperking2

24 sierpnia 2015, 13:33

@MrMinecraftkuba:a mi w niecałą sekunde.

Avatar kubsze1234

25 kwietnia 2015, 08:31

ja tam gram pierwszy raz nie wiem czy jest kol

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar wiedzma102

31 sierpnia 2015, 14:13

@Predator_PL: hehe ;3

Avatar suberbohater44

22 stycznia 2016, 21:10

@kubsze1234: Naucz się najpierw pisać a wtedy komentować.

Avatar kosiarzzx

30 czerwca 2015, 14:03

szybko sie ładuje 30sek i gotowe a to 1 raz xD

Avatar asman

1 lutego 2015, 17:27

mi w trzy minuty się załadowało

Avatar Adamsonx

1 lutego 2015, 17:09

kurde ale krótko !

Avatar Arrow1223

30 grudnia 2014, 11:02

Kupiłem pełną wersje polecam ;)

Avatar MalarzDawid

5 lipca 2014, 18:14

ja najbardziej lubię takie gry kto ze mną daje w kurę

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar GoldenLloyd

16 marca 2015, 06:57

@lolmister2003: sam jestes nie noramlny niedoje**ny deklu

Avatar Legolas9988

19 października 2015, 19:14

@MalarzDawid: spoko kup se kurę w sklepie albo żywe na targu (jak oczywiście spotkasz)

Avatar empak2005

10 listopada 2014, 11:38

do du py gr a

Avatar robert1212

8 listopada 2014, 15:06

tak

Avatar iphone109

5 listopada 2014, 19:57

robert

Avatar iphone109

5 listopada 2014, 19:56

szkoda ze demo

Avatar robert1212

22 października 2014, 16:13

ja po pobijem

Avatar szymon345

18 października 2014, 10:39

lewe l10 kto pobije

Avatar TheHunterMikiPL

18 października 2014, 09:53

do dupy lepiej se kupić sacred

Avatar elmo1

16 lipca 2014, 20:28

ZAL ZE DEMO

Avatar kuba1234

2 lipca 2014, 19:48

mi się załadowała w 10 sekund.

Avatar Sebastian111

2 lipca 2014, 11:48

mi w 2 minuty

Avatar emika3

2 lipca 2014, 08:15

o

Avatar MrMinecraftKuba

Edytowano - 27 czerwca 2014, 19:14

mi sie zaladowala w 4 minuty

Avatar ziomstyle

23 czerwca 2014, 14:38

ta gra załadowała 1godz.

Avatar kasadin

22 czerwca 2014, 17:10

smut

Avatar kasadin

22 czerwca 2014, 17:10

demo D:

Avatar
Konto usunięte

11 czerwca 2014, 13:57

szkoda że demo... :/

Avatar albert80

17 maja 2014, 17:34

super 100000/15

Avatar klasoman

17 kwietnia 2014, 07:54

MI SIE ZAŁADOWAŁA W 12 MINUT

Avatar nidza121

25 stycznia 2014, 20:46

fajne ale szkoda ze demo
:(

Avatar Pr3dat0r1

25 stycznia 2014, 21:14

@nidza121: assassyn

Avatar nidza121

30 stycznia 2014, 23:45

@Pr3dat0r1: tak

Avatar ola22ninja

3 kwietnia 2014, 21:15

@nidza121: num szkoda że demo

Avatar wojtecki008

25 stycznia 2014, 21:05

mi sie Nie ładuje

Avatar Pansimietanka123

15 listopada 2013, 16:29

jej Vertez

Avatar Snajper3223

Edytowano - 15 listopada 2013, 18:02

@Pansimietanka123: fajna gra 5/5

Avatar Pansimietanka123

15 listopada 2013, 18:07

Avatar MRKroQ

25 stycznia 2014, 17:24

@Pansimietanka123: Ogarnij się równie dobre on może mieć nick vertez jak ty pan śmietanka ! Tyle że ty się nie podszywasz

Avatar KingsMax

25 stycznia 2014, 11:25

ogar ludzie jest 99% szans na to że nie są to prawdziwi youtuberzy

Avatar SebaGanjaMafia

16 listopada 2013, 00:19

spoko

Avatar CTSG_Kamil

2 lipca 2013, 10:37

***ista 6/6

Avatar skkf22

2 sierpnia 2013, 14:13

@CTSG_Kamil: siemka ctsg

Avatar CTSG_Kamil

3 sierpnia 2013, 23:23

@skkf22: Siemka

Avatar hej123

15 listopada 2013, 11:53

@skkf22: siemka skkf

Avatar kara111574

11 listopada 2013, 16:06

ctsg mój brat jest twoim fanem oglonda CIEBIE NA YTUBE

Avatar MrPPP

21 października 2013, 18:21

długo sie all Ładuje :D

Avatar chirox18

2 sierpnia 2013, 15:36

ALE SUCHAR DEMO DAJE 0/5 ale ciekawa ogółem ale 0 punktów za demo (myślałem że pełna wersja) DEMO DO DUPY

Avatar domi18001

7 czerwca 2013, 11:49

to była demówka

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Król podziemi

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Król podziemi
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Słudzy Vulkhana zdobyli ziemię Wielkich Północnych Gór bez jakichkolwiek sprzeciwów. Nikt nie ważył się stanąć im na drodze, a jeśli to zrobił został pokonany. Czy Tobie uda się powstrzymać siły zła?

Sterowanie

WASD lub Strzałki - Poruszanie się
Myszka - Atak
Shift - Wybór umiejętności
Spacja - Użycie umiejętności

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Dungeon King

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu