Bush - Antyterrorysta

Oceń:
4.61 (226)
wyświetleń: 321893

Komentarze (249)

Screeny (4)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Yumiko

16 sierpnia 2007, 21:42

Buuu nie da sie zabijac przechodni ..a bynajmniej na dłuższą mete

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar mateox

23 sierpnia 2016, 09:58

@Yumiko: Czy to już jest koniec mojej podróży?
Podczas której zwiedziłem najstarszego użytkownika, najstarszy obrazek, a teraz tu, tak tu!
Tutaj jest najstarszy komentarz.
Zwiedziłem najstarszą grę, filmik, dowcip, tekst, sms, widziałem najgorszy komentarz na Jeja, najpopularniejszy, najlepszy obrazek, jak i najgorszy, najgorszą grę, widziałem użytkownika z największą ilością strzałek, widziałem tego z największą ilością w dół, widziałem już tyle, jednak dalej nie widziałem najlepszego komentarza na Jeja, więc jako internetowy archeolog, wyruszam w dalszą podróż.
W poszukiwaniu najlepszego komentarza, a dla was potomni, zostawiam ten komentarz, pamiętajcie!
Mateox tu był!

Avatar Podaj64

28 maja, 15:57

@mateox: wcale że nie...

Avatar Knife
(Ruskie)

10 grudnia 2016, 08:06

Przeszedłem >:)

Avatar BoomBoom

29 lipca 2016, 19:37

Śmieszne.

Avatar Lyroy

22 sierpnia 2007, 13:32

UUUUUUUUUUUUUU nie wiem co powiuedziec 6

Avatar Mysz_Komputerowa

6 marca 2016, 18:20

@Lyroy: Czyżby najstarszy komentarz na jeja?

Avatar Kubox123456

18 marca 2016, 14:29
Avatar pawelo1234567890

15 marca 2016, 18:36

za**bista

Avatar olakot123

13 lutego 2016, 16:01

nawet nawet ujdzie jako fajne

Avatar damico
(damian)

28 stycznia 2016, 12:41

głupie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar jasioczekmax23

26 stycznia 2016, 11:51

może być

Avatar cinek

16 sierpnia 2007, 05:42

gierka calkiem ciekawa, ale zakonczenie..... ON CHCE PRECLA KROLOWEJ!!!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar Wiiilku

13 września 2015, 22:22

@DoggEusz: Ty też nie ^^

Avatar Podaj64

13 stycznia 2016, 17:25

@Wiiilku: ty też nie ^^ ^^ ^^

Avatar Musiing
(Kuba)

29 grudnia 2015, 16:21

2/5

Avatar marcellito
(marcel)

18 listopada 2015, 12:48

to iest baba bo ja mam 30 lat i wiem lepiei co nie Xray15

Avatar Miuosh
(Miłosz)

22 listopada 2015, 17:25

@marcellito: lepiei ok....

Avatar ogiogi

16 sierpnia 2007, 14:37

fajne

Avatar TheMiecina

21 listopada 2015, 21:45

@ogiogi: Witaj staruszku.

Avatar Xray15
(bartek)

29 kwietnia 2015, 07:24

fajnie by było jak by ta baba bo jej zniszczyli czapke to zamiasy pistoleto to granata wyciąga

Avatar
Konto usunięte

21 października 2015, 19:08

@Xray15: bobasie to nie baba tylko królowa angli a to nie czapka tylko korona... przedszkolaku.

Avatar Juljan

17 września 2015, 20:30

gra z dziecinstwa stare czasy

Avatar Niunila

1 lipca 2015, 22:06

Super

Avatar ronaldo636
(paweł)

15 czerwca 2015, 20:19

nawet nawet
spoko

Avatar krzysiek207

11 czerwca 2015, 20:48

mój wynik 274790 gra fajna

Avatar Magda133

29 kwietnia 2015, 14:00

BABKA MA PUKAWKE W CUJ

Avatar chinczyk626
(krzysztof)

6 maja 2014, 17:13

W mniemaniu twórców gry 14 lat to 7 lat... Tu się nawet krew nie leje Xd

Avatar Xray15
(bartek)

29 kwietnia 2015, 07:40

@chinczyk626: 1 raz krew się polała w tym slołmonsym

Avatar kikojanek
(bartek)

18 kwietnia 2015, 15:33

fajna gra 10000000000000000000000000000|10

Avatar FilipSuska

4 kwietnia 2015, 15:02

8/10

Avatar FilipSuska

4 kwietnia 2015, 15:01

super

Avatar
Konto usunięte

4 lutego 2015, 21:58

Ekstra :D Szkoda ze tak szybko się przechodzi :D Ale ogólnie fajna :D Jest druga część jeszcze, wszystko dzieję się w białym domu, macie tu linka: www.gry.jeja.pl/278,obron-bialy-dom.html

Avatar vektor1234

29 stycznia 2015, 11:39

nudna gra n-g-ś najgorsza gra świata

Avatar niko478

23 sierpnia 2014, 22:02

fajna gra pełno akcji

Avatar TruckerGT

8 sierpnia 2014, 11:45

Fajne 5/5 i do ulu

Avatar jaccku321
(Jacek)

28 lipca 2014, 10:36

podobne jest ,,Prezydencki paintball" :D

Avatar Mobis531

2 lipca 2014, 10:14

fajna gierka 5/5

Avatar macskito6
(Maciej)

27 czerwca 2014, 15:42

Ej mam pytanie była jeszcze podobna gra tylko że z tuskiem XD jak ona sie nazywała?

Avatar LuiGGiPC

15 czerwca 2014, 11:29

całkiem spoko

Avatar konsi1
(Michał)

3 czerwca 2014, 14:08

GÓWNA GRA 1/5 !

Avatar superigi2000
(igor)

30 maja 2014, 15:50

jakie gówno nie moge włączyć

Avatar dobrypolakPL

6 maja 2014, 20:26

gra!!! 1 słowo SUPCIO! :D i mam pytanie czy ktoś zna hasło instalacyjne do garry`s mod?? jak tak to proszę piszcie błagam bo chce se pograć dam mu łapkę w GÓRE!!!!

Avatar dawidoliwa

6 maja 2014, 15:05

Nom ta gra jest Spoko !

Avatar philipspaweladam
(paweł)

27 kwietnia 2014, 14:28

napi**dyka starzec a ma słaby ruch

Avatar Toki53
(Sylwek)

19 kwietnia 2014, 14:43

epicka gra

Avatar maciejds

8 kwietnia 2014, 20:11

nieskońćzoności super ta gra

Avatar black6

16 marca 2014, 20:11

dam tom grę na 100 i pół

Avatar zajebisty_kuba
(Kuba)

16 marca 2014, 13:05

i przeszłem cała

Avatar zajebisty_kuba
(Kuba)

16 marca 2014, 13:04

fajna ta gra daje 5/5

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Bush - Antyterrorysta

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Bush - Antyterrorysta
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (67)
Opis

Prezydent Bush wciela się w postać antyterrorysty.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie się
S - Przykucnięcie
R - Przeładowanie
Myszka

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Bush Royal Rampage

Podobne gry

Hity z naszych gier