Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar Herobrine

Opis:

Gratka dla fanów gry Minecraft. Poruszasz się po stworzonym na własne potrzeby świecie i tworzysz niepowtarzalne przedmioty. Jedyną różnicą jest to, że wszystko dzieje się w dwóch wymiarach.

Sterowanie:

WASD lub Strzałki - Poruszanie się
Myszka - Kopanie
Shift + Myszka - Układanie klocków
Ctrl - Inwentarz



Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Podobne gry:

Górnicza ciężarówka 2

Górnicza ciężarówka 2

Zagrań: 177807

Ocena: 4.23 (69)

Kategoria: Wyścigowe

Spadające klocki

Spadające klocki

Zagrań: 87712

Ocena: 4.4 (25)

Kategoria: Zręcznościowe

Niszczyciel bloczków

Niszczyciel bloczków

Zagrań: 20660

Ocena: 4.09 (22)

Kategoria: Zręcznościowe

Zjadanie bloczków

Zjadanie bloczków

Zagrań: 40249

Ocena: 4.40 (52)

Kategoria: Zręcznościowe

Un Block

Un Block

Zagrań: 22192

Ocena: 3.47 (17)

Kategoria: Logiczne

Oceń grę:

Zagrań: 703605Ulubiona: 623

Dodaj komentarz

Avatar mikolaj141

mikolaj141dzisiaj, 12:49

jak kraftuje sie miksture ekspa!

Avatar arkadiusz11

arkadiusz1129 stycznia, 18:09

zrubcie skin skkfa

Avatar marysia910

marysia910 odpowiada na komentarz29 stycznia, 20:17

@arkadiusz11: jest

Avatar jaccku321

jaccku321 (Łukasz) odpowiada na komentarzwczoraj, 18:58

@arkadiusz11: zrobiłem

Avatar mikolaj141

mikolaj141wczoraj, 13:06

jak kraftuje sie miksture ekspa

Avatar kacperyoupo

kacperyoupowczoraj, 12:34

ja też nie moge pobraci prawrzwego minecraft]
:(

Avatar Nieznany_analfabeta

Nieznany_analfabeta30 stycznia, 22:29

Bardzo fajna :) Nie mogę pobrać prawdziwego minecraft bo 11 letni komp 5/5 i do pszczółek.

Avatar mikolaj141

mikolaj14130 stycznia, 14:08

zrubcie skin kaika

Avatar mikolaj141

mikolaj14129 stycznia, 16:13

marysia910 sam jescieś dżiad mam 9 lat

Avatar marysia910

marysia910 odpowiada na komentarz29 stycznia, 17:00

@mikolaj141: ja też

Avatar arkadiusz11

arkadiusz11 odpowiada na komentarz29 stycznia, 18:08

@mikolaj141: i ja mam 9 lat

Avatar mikolaj141

mikolaj14128 stycznia, 19:37

@marysia910 ej zamknij sie głupku

Avatar marysia910

marysia910 odpowiada na komentarz29 stycznia, 08:32

@mikolaj141: zamknij morde ty dziadu który sie niezna

Avatar mikolaj141

mikolaj14128 stycznia, 20:13

kamil61 z czym mam rację???

Avatar mikolaj141

mikolaj14123 stycznia, 16:53

zrubcie skina kaiko bo lubie kaiko prosze

Avatar kamil61

kamil61 (kamil) odpowiada na komentarz28 stycznia, 16:24

@mikolaj141: masz racje

Avatar marysia910

marysia910 odpowiada na komentarz28 stycznia, 19:13

@mikolaj141: ogarnij sie!

Avatar mikolaj141

mikolaj14128 stycznia, 18:16

z czym mam rację???

Avatar marysia910

marysia91028 stycznia, 13:37, edytowany

no piszcie i dawajcie screeny!

Avatar milek321

milek32122 stycznia, 17:19

jak się zapisuje świat HELP ME proszę

Avatar arkadiusz11

arkadiusz11 odpowiada na komentarz23 stycznia, 15:44

@milek321: sam się zapisuje

Avatar milek321

milek321 odpowiada na komentarz25 stycznia, 19:01

@arkadiusz11: mi nie cioto

Avatar MineTatsi

MineTatsi odpowiada na komentarz26 stycznia, 17:42

@milek321: Graj na stronie Zanzlanz :D

Avatar ololol

ololol (Maciej) odpowiada na komentarz27 stycznia, 20:15

@milek321: jak grasz i chcesz zapisać musisz kliknąć zębatkę w prawy górnym rogu ekranu gry , a potem save and quit i zapisane.

Avatar arkadiusz11

arkadiusz1127 stycznia, 20:02

zrubcie skina skkfa

Avatar alan99

alan9927 stycznia, 09:49

fajna gra na creativie

Avatar ninjasaiyan

ninjasaiyan26 stycznia, 20:09

hej

Avatar Gabielenti

Gabielenti26 stycznia, 20:07

SPOCCZKO GIERGA
:)

Avatar adamir2004

adamir200426 stycznia, 19:26

WSZYSTKIE DYNIE ŚWIATA - ŁĄCZCIE SIĘ!!!

komentarz obrazkowy
Avatar adamir2004

adamir200426 stycznia, 18:51

ALE EXTRA! BYŁ UPDATE!!!

Avatar wilko0123

wilko012325 stycznia, 12:54

Podawajcie Seedy fajne :DDD

Avatar marysia910

marysia910 odpowiada na komentarz26 stycznia, 14:44

@wilko0123: 42424224

Avatar Gabielenti

Gabielenti26 stycznia, 10:25, edytowany

nawet :)

Avatar crepeer20

crepeer2025 stycznia, 16:27

Do dupy ta gra najlepszy jest prawdziwy minecraft !!!

Avatar marysia910

marysia910 odpowiada na komentarz25 stycznia, 18:26

@crepeer20: ty jesteś do do dupy dziadu! a gra jest fajna

Avatar crepeer20

crepeer20 odpowiada na komentarz26 stycznia, 18:57

@marysia910: Sama jesteś do dupy na 100 procent !!!

Avatar mikolaj141

mikolaj14125 stycznia, 16:46

co się robi z topaz

Avatar arkadiusz11

arkadiusz1125 stycznia, 16:44

można wejść na skyblock

co się robi z topaz

Avatar mikolaj141

mikolaj14125 stycznia, 16:43

polecam mine block jeśli ktoś niiema majcrafta tak jak ja

Avatar marysia910

marysia91025 stycznia, 10:48

ludzie czemu piszecie codźennie a wcześniej nie?!

Avatar mikolaj141

mikolaj14124 stycznia, 18:47

skraszowałem mine block bo zbudowałem reaktor nuklearny odpaliłem i nie zdążyłem uciec

Avatar daniel1992

daniel1992 (daniel) odpowiada na komentarz25 stycznia, 06:19

@mikolaj141: ta napewno

Avatar dawcio5

dawcio524 stycznia, 15:58

mogą grać dwie osoby czy nie

Avatar arkadiusz11

arkadiusz11 odpowiada na komentarz24 stycznia, 16:52

@dawcio5: Nie

Avatar marysia910

marysia910 odpowiada na komentarz24 stycznia, 17:49

@dawcio5: nie!!!!!!!1

Avatar daniel1992

daniel1992 (daniel) odpowiada na komentarz25 stycznia, 06:18

@dawcio5: NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111

Avatar mikolaj141

mikolaj14124 stycznia, 21:01

co się robi z topaz

Avatar arkadiusz11

arkadiusz1124 stycznia, 13:57

można wejść na skyblock

Avatar moonbeam

moonbeam21 stycznia, 22:33

W endzie jest tabliczka z napisem "Fus Ro Dah!" XD

Avatar daniel1992

daniel1992 (daniel) odpowiada na komentarz24 stycznia, 10:20

@moonbeam: naprawde xD

Avatar arkadiusz11

arkadiusz1123 stycznia, 15:47

jak zrobić skina?

Avatar Blerry

Blerry odpowiada na komentarz24 stycznia, 09:09

@arkadiusz11: nie wiem

Avatar daniel1992

daniel1992 (daniel) odpowiada na komentarz24 stycznia, 10:17

@Blerry: ale ja wiem musisz wejść w menu nacisnąć settings/skins
potem character skin i naciśnij select from popular skin
i wybieraj
mam nadzieje że pomogłem pozdro daniel1992

Avatar marysia910

marysia91024 stycznia, 10:03

nie wiem

Avatar arkadiusz11

arkadiusz1123 stycznia, 15:59

można posadzić drzewo z kakaem

Avatar mikolaj141

mikolaj14121 stycznia, 16:49

jak zasadcic karmel

Avatar Mistrz2000

Mistrz2000 odpowiada na komentarz22 stycznia, 16:59

@mikolaj141: z trzciny robisz cukier i ten cukier przepalasz w piecyku tak uzyskujesz karmel

Avatar oliweczka0987

oliweczka098722 stycznia, 15:32

Całkiem spoko gra

Avatar maddie203

maddie20317 stycznia, 18:51

Dlaczego bo zabiciu smoka w endzie nie mogę wrócić do normalnego świata? HELP ME!

Avatar marysia93

marysia93 odpowiada na komentarz17 stycznia, 19:54

@maddie203: możesz tylko musisz znaleść portal

Avatar Mistrz2000

Mistrz2000 odpowiada na komentarz18 stycznia, 11:23

@maddie203: portal powinien pojawić się w miejscu w którym zabiłeś smoka

Avatar maddie203

maddie203 odpowiada na komentarz21 stycznia, 21:25

@Mistrz2000: ale zabiłam go na creative i portal pojawił mi się zupełnie gdzie indziej

Avatar maddie203

maddie203 odpowiada na komentarz21 stycznia, 21:26

@marysia93: znalazłam i gdy przechodze przez niego pojawiam się w endzie tam gdzie zaczęłam :(

Avatar mikolaj141

mikolaj14121 stycznia, 16:28

doczego sluzy j czyli ten lep

Avatar mikolaj141

mikolaj14121 stycznia, 15:46

zrubcie skina kaiko bo lubie kaiko

Avatar mikolaj141

mikolaj14121 stycznia, 15:39

pewnie w nowej wersji bencie można robici machiny z moduw na minekrafta i bendoł serwery

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.