Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
3.69 (107)
wyświetleń: 153484

Komentarze (117)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar kryha3213
9 maja, 16:55

a ja za realem Madryt

Avatar Kacper456_123
(Kacper)
30 lipca, 12:24

@kryha3213: a logo Barcelony masz na profilu...

Avatar striker4556
3 lipca, 14:59

Zawisza Bydgoszcz to najlepszy klub kto nie wieży tego w ch...

Avatar striker4556
3 lipca, 14:55

psv psv psv psv to najlepszy klub miszcz miszcz miszcz holandi hahaha walić real i barce bo psv najlepszy

Avatar LubieGryPl
(Adrian)
17 listopada 2011, 20:25

C.Ronaldo pluje messi zlizuje REAL !!!!!!11111

Avatar michal124fcb
28 kwietnia, 08:35

@LubieGryPl: chyba ty na wśi

Avatar damiano2005
26 marca, 16:45

09
12

Avatar koko223
25 marca, 23:09

real

Avatar lpgpolska
2 lutego, 19:45

a ja za chelsea

Avatar klykiec
24 maja 2014, 08:46

kto jest za realem i barcą łapka w górę

Avatar koloz
(Marian)
10 czerwca 2014, 20:31

@klykiec: TYLKO REAL!

Avatar kuba3201
23 października 2014, 19:43

@koloz: BARCA!

Avatar przemek5a
(Przemek)
20 listopada 2014, 19:09

@klykiec: Górnik Wałbrzych

Avatar Szymi2004
Konto usunięte
8 lipca 2014, 18:23

Fajna gierka 5/5 i do ulubionych

Avatar Thoorek
16 kwietnia 2014, 21:31

dziwna gra

Avatar PRO1234
(dawid)
29 marca 2014, 14:14

Real i Barca jest dobra to po co sie klucice

Avatar pator
Konto usunięte
8 kwietnia 2014, 18:55

@PRO1234: no właśnie

Avatar filipek121
3 kwietnia 2014, 20:44

fajna gra

Avatar filipek121
3 kwietnia 2014, 20:47

@filipek121: sory głupia gra

Avatar Ziemianin
1 października 2012, 19:50

Nie rozumiem. W każdej grze o piłce nożnej każdy pisze co jest lepsze. Niech będzie Real, niech Barca a jak kto chce to Borussia. To obleśne. Jeden lubi Barcę drugi Real i co z tego ? Nic.

Ocena
Muzyka 2/5
Grafika 3/5
Ogólna gra 4/5
Cel gry 3/5
Suma: 12/20
12/20 skracamy do /5 czyli dzielimy obie liczby na 4 a to =3/5

Komentarz do gry:
Mogła być lepsza grafika, muzyka itd.

Pozdrawiam

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar Siupwslup1232
25 marca 2014, 08:33

@Kacper5652: Madryt to Miasto! a nie Real!

Avatar Siupwslup1232
25 marca 2014, 08:36

@Ziemianin: Święta prawda ,nie wiem jakiejś cioty dają w dół łapki ciągle real i barca

Avatar hanter013
21 stycznia 2014, 20:37

zdobyte gole: 11
stracone gole: 3
suma: 8

Avatar Kacper5652
(Kacper)
11 grudnia 2013, 17:09

Wygrałem całą grę
zdobyte gole 7
stracone gole 0
w sumie 7-0=7

Avatar Kacper5652
(Kacper)
Edytowano - 11 grudnia 2013, 16:57

Walcie w okienko to gole będą latali jeden po drugim

Avatar FINSTER_1234
6 kwietnia 2013, 19:04

No i to jest gra! 5/5 i do pszczół :))

Avatar CrisRonaldo7
19 marca 2013, 12:55

nawet fajna ,z początku nie łapałem ale nawet fajna 4/5 !!!

Avatar Patryk933
5 marca 2013, 20:24

5/5 ale do ulu nie idzie!!!!:)

Avatar Patryk933
5 marca 2013, 20:21

Nawet fajna ,nie powiem że do dupy:)

Avatar saturn321
16 listopada 2012, 19:21

real króle barca żule

Avatar deleted-163203
Konto usunięte
11 grudnia 2012, 18:36

@saturn321: i poco takie komentarze .... pewnie chcesz mieć zielone łapki .Myślę że piszesz to bo twoim zdaniem real jest lepszy.Nie można napisać że real jest najlepszy albo coś w tym stylu.Ludzie nie piszcie takich głupot bo inni użytkownicy tego nie popierają:|

Avatar Patryk933
5 marca 2013, 20:20

@saturn321: oooooooo nie,nie,nie,nie odwrotnie :barca króle real zule,hihi no nie????

Avatar adam1134
(adam)
28 marca 2014, 17:08

@Patryk933: takie głupoty obydwa to dobre kluby i nie ma jakiś tam głupot o królach i żulach

Avatar rowerek
15 listopada 2012, 20:02

5/5

Avatar adrian0404
11 listopada 2012, 13:28

KTO JEST ZA BRARCĄ TO JEST ŻUL KTO ZA REALEM JEST SPOKO

Avatar Black1990
11 października 2012, 07:19

2/5 bez sensu glupia

Avatar krystian09
25 sierpnia 2012, 13:36

Kto jest za Realem Madryt łapka w górę !

Avatar krystian09
25 sierpnia 2012, 13:35

Fajna gra :q

Avatar Piterpk91
(Artur)
21 lipca 2012, 16:11

Gra zaje.. 5/5

Avatar krystian58
(Krystian)
9 lipca 2012, 12:33

dobre 5/5 FC BARCELONA JEST SPOKO

Avatar ryszardxx
(Konrad)
4 lipca 2012, 08:14

Barca to pala

Avatar WaZZuPP9
(√ιקM@TeUUSsZ)
2 czerwca 2012, 22:50

ej tak w ogóle o czym wy tutaj piszecie? to nie jest post na temat "kto lepszy real czy barca"

Avatar zenobi
3 października 2011, 15:15

Real Madryt barrca to frajeży nie umia grać a messi też

Avatar Umpa94
13 kwietnia 2012, 18:38

@zenobi: ty nie umiesz pisać z kolei
frajeży?

Avatar deleted-130631
Konto usunięte
25 kwietnia 2012, 21:08

@Umpa94: no lol :P

Avatar pisera
21 kwietnia 2012, 00:10

yyyyyyyyyyyyy..........LOL

Avatar ppatrykk
(Patryk)
19 kwietnia 2012, 15:41

Spoko gierka 9/10

Avatar damianek126p
18 kwietnia 2012, 15:15

kto za Legią łapka w góre

Avatar kamilek2001
(nie ważne)
8 listopada 2011, 11:56

real rzadzi barca zuyle ostatnio rel barce rozdupil 4:0
higuain i c.ronadlo rzadza i casillas karnego bronil

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar deleted-126859
Konto usunięte
13 kwietnia 2012, 17:10

@Umpa94: chyba masz kpment na kazdej grze piljarskiej (to dobrze)

Avatar trollface319
(Mateusz)
28 marca 2014, 18:33

@kamilek2001: masz szczęście ze przekroczyłem limit negatywnych opini

Avatar deleted-138535
Konto usunięte
10 kwietnia 2012, 12:16

Fajna gra 10/10

Avatar matimarek01
9 kwietnia 2012, 22:39

Weźcie się ogarnijcie @-y!!!Każdy lubi klub jaki mu się podoba.

Avatar deleted-137208
Konto usunięte
31 marca 2012, 16:30

5/5 kto za barcą łapka w góre

Avatar tayker2001
31 marca 2012, 12:32

10/10 i przy okazji kto za real to łapka w góre

Avatar stachu1922
2 stycznia 2012, 21:29

przestancie ***a o tej barcelonie i realu wiekszosc jest za barca bo messi jest i tyle

a gra super 4/5 i do ulu

Avatar ultimateGohan
18 marca 2012, 16:47

@stachu1922: racja

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Rzuty karne

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Rzuty karne
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (130)
Opis

Możesz strzelać, możesz bronić. Ale nie zapomnij najpierw potrenować! Musisz nawet wiedzieć gdzie przyłożyć nogę do piłki.

Sterowanie

Myszka

Oryginalny tytuł:

Freekick Football

Podobne gry

Hity z naszych gier