Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar paula_m

Opis:

Celem gry jest wybudowanie prężnie rozwijającego się miasta. W praktyce musimy tylko przekładać puzzle, tak by w jednej linii znalazły się minimum trzy.

Sterowanie:

Myszka



Oryginalny tytuł:

Rome puzzle - Cradle of Rome

Podobne gry:

Budowa Rzymu 2

Budowa Rzymu 2

Zagrań: 84168

Ocena: 4.37 (43)

Kategoria: Logiczne

Atomowe puzzle: Święta

Atomowe puzzle: Święta

Zagrań: 8975

Ocena: 4.62 (16)

Kategoria: Logiczne

Smiley puzzle

Smiley puzzle

Zagrań: 84329

Ocena: 3.10 (19)

Kategoria: Zręcznościowe

Budowa Egiptu

Budowa Egiptu

Zagrań: 74176

Ocena: 3.86 (51)

Kategoria: Logiczne

Drewniane puzzle

Drewniane puzzle

Zagrań: 10189

Ocena: 2.33 (6)

Kategoria: Logiczne

Oceń grę:

Zagrań: 186687Ulubiona: 150

Dodaj komentarz

Avatar DemoLudek69

DemoLudek69 (Dagmara)11 maja, 23:01

Naprawdę fajna gra :) Szkoda, że tylko demo :c

Avatar piipiip

piipiip (Kasia)21 czerwca 2013, 14:27

super

Avatar Papa2

Papa221 grudnia 2012, 17:39

popieram

Avatar kostucha

kostucha (aga)25 sierpnia 2012, 20:38

jest super

Avatar sopels111

sopels111 (Paweł)22 października 2011, 18:08

przeszłem całom gre

Avatar sopels111

sopels111 (Paweł)22 października 2011, 18:04

16 lvel

Avatar sopels111

sopels111 (Paweł)22 października 2011, 17:48

13 lvel

Avatar sopels111

sopels111 (Paweł)22 października 2011, 17:11

wybudowałem wszystkie budynki w 1

Avatar sopels111

sopels111 (Paweł)22 października 2011, 16:45

Super gra 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/5

Avatar simon1608

simon1608 (szymcio)1 października 2011, 19:31

5/5 do ulu

Avatar damo234

damo23424 września 2011, 01:07

10/5 zajefajna giera

Avatar minimax10

minimax101 sierpnia 2011, 17:26

nie wierzyłam, ale faktycznie ta gra jest nudna! Jak ktoś chce isc juz spac, to polecam ja już przy 3 lvlu ziewałam jezeli ma byc ciekawa i wciągająca wielkie 0/5
jak ktos szuka gry usypiaczki 5/5
ja szukam ciekawej ;d

Avatar gigo33

gigo33 (Jarek)27 lipca 2011, 12:20

do bani 0/5

Avatar tanko11

tanko11 (Kamil)25 lipca 2011, 09:57

ta gra nawet na 1/5 nie zasługuje

Avatar gwiazdka26

gwiazdka2622 lipca 2011, 13:00

nudna ...

Avatar lili234

lili2343 stycznia 2009, 15:18

Dlaczego sie nie da przejsc calej gry??

Avatar Skisiu

Skisiu (Michał) odpowiada na komentarz19 lipca 2011, 19:44

@lili234: Bo jak większość gier w internecie jest to demo

Avatar migrena

migrena odpowiada na komentarz4 maja, 14:41

@lili234: Wiem. Mi też szkoda ze to nie jest pelna wersja

Avatar dajman

dajman (damian)19 lipca 2011, 18:50

zal

Avatar Gryzli97

Gryzli9712 kwietnia 2011, 22:01

dobra

Avatar nostos21

nostos21 (Robert)9 grudnia 2010, 13:56

nuda 2/5 ja na 6 lvl prawie usnołem

Avatar HarryP

HarryP (Aruś)4 lipca 2009, 09:10

8 level i mi sie znudzilo!

Avatar dzodzo70

dzodzo70 (Kuba)2 maja 2009, 22:43

jest 15 lvl

Avatar Kindelek97

Kindelek971 stycznia 2009, 19:28

Spoko

Avatar lee13

lee13 (Sebastian)26 grudnia 2008, 13:23

fajna gierka 14 poziom 5/5

Avatar Xsardimon1

Xsardimon124 lipca 2008, 12:17

super gra

Avatar witek11

witek117 lipca 2008, 14:52

fajne ale demo;;;;((((

Avatar szemala

szemala (Alicja)5 lipca 2008, 21:32

Super gierka tylko szkoda że demo 5/5 i 16 poziom na demo

Avatar kurczak1266

kurczak12663 lipca 2008, 12:04

JAK NIE WIECIE CO ZROBIĆ TO POCZEKAJCIE WAM SIĘ WYŚWIETLI

Avatar Demogonis

Demogonis2 lipca 2008, 11:31

Fajne 5/5 i dodaje do ulubionych

Avatar onizu

onizu (michał)1 lipca 2008, 22:28

taką grę można ściągnąć i tam można zapisywać za za grę 5

Avatar sasuke96

sasuke96 (ktoś)1 lipca 2008, 13:43

banalne i fajne... 5/5

Avatar agusia12

agusia12 (Agnieszka)28 czerwca 2008, 19:43

super! daję 5

Avatar deleted-7857

Konto usunięte27 czerwca 2008, 19:23

zgadzam sie bardzo fajna gierka. tak nawiasem to już w nią grałam na innej stronie i z żalem stwierdzam że brakuje jej jednej rzeczy - niemożna zapisywać, chociaż może sie myle? nie znaleźliście może jakiegoś sposobu żeby zapisać?

Avatar bunti_dccb

bunti_dccb26 czerwca 2008, 20:25

Pierwsza klasa :) Takie minigierki mnie relaksują :) 5/5

Avatar adi112

adi11225 czerwca 2008, 19:22

calkiem calkiem

Avatar Majkah

Majkah25 czerwca 2008, 17:26

ciekawa ta gra 5/5

Avatar Miecz

Miecz (tajne...)25 czerwca 2008, 15:45

jejeman fora strona fanów tej strony

Avatar Flesher

Flesher (Grzesiek)24 czerwca 2008, 17:45

fajna gra 5/5

Avatar KaiTBL

KaiTBL24 czerwca 2008, 14:53

xxKatkaxx, bo tu się daje z innych serwisów :P i trochę trwa, a moderatorzy nie zawsze się wyrobią ;d chociaż ostatni o dość dobrze jadą ;] nawet teksty dodali :P

Avatar jutia

jutia (Justyna)24 czerwca 2008, 14:15

fajna gierka

Avatar deleted-31444

Konto usunięte24 czerwca 2008, 13:26

Fajne ale demo!!!:| I dziwi mnie to czemu na tej stronce to się tak późno pojawiło na innych to już jest dawno! Fajne ale demo!!!:| Już to pisałam ale co tam to 3 razy sztuka no nie:P

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.