Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Counter Strike Portable Beta

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Najnowsza wersja wtyczki:

Unity Web Player

Aktualna wtyczka może być wymagana do uruchomienia gry. Wtyczka nie działa pod Google Chrome od wersji 42. Zalecamy używanie przeglądarki Mozilla Firefox.

Avatar mbolszewik

Opis:

Uaktualnienie. Wersja beta klasycznego Counter Strike'a w wersji przeglądarkowej. Tym razem możesz podstawiać bomby i detonować je w dogodnym momencie. Oczywiście do wyboru szereg broni, różne serwery, drużyny i mapy. Wszystko w trybie multiplayer.

Sterowanie:

WASD - Poruszanie się
Myszka - Strzelanie
R - Przeładowanie
Spacja - Skakanie
5 - Wybór bomby
LPM - Ustawienie bomby
E - Detonacja bomby
Scroll(w myszce) - Wybór broni
C - Zmiana widoku kamery
Tab - Tablica z wynikami
Y - Czat
M - Wybór drużyny

UWAGA! Wtyczka potrzebna do gry to Unity Web Player



Podobne gry:

Counter strike

Counter strike

Zagrań: 383231

Ocena: 2.69 (216)

Kategoria: Strzelanki

Strike Force Heroes

Zagrań: 1093510

Ocena: 4.80 (1135)

Kategoria: Strzelanki

SAS 4

Zagrań: 123781

Ocena: 4.74 (167)

Kategoria: Multiplayer

Counter Strike - wersja na przeglądarkę

Zagrań: 8351485

Ocena: 4.76 (4218)

Kategoria: Multiplayer

Counter-Strike

Counter-Strike

Zagrań: 1497015

Ocena: 3.60 (241)

Kategoria: Strzelanki

Oceń grę:

Zagrań: 840087Ulubiona: 222

Dodaj komentarz

Avatar Zukoo16oo

Zukoo16oowczoraj, 19:40

Szukam klanu nożownik sniper mój nick to Zukoo16oo

Avatar villareal

villareal23 kwietnia, 20:04

UWAGA V.P.L SĄ AUTOMATYCZNIE *PL*!

Avatar villareal

villareal odpowiada na komentarzwczoraj, 13:06

@Leonidas445: to nie mój klan
ale każdego przyjmuja wiec TAK!

Avatar szczurzy

szczurzy odpowiada na komentarzwczoraj, 15:03

@Leonidas445: tak

Avatar kedziorix

kedziorix23 kwietnia, 12:44

szukam klanu 9/10 szturmowiec 7/10 nożownik sniper 7/10 nick wronoki

Avatar kedziorix

kedziorix odpowiada na komentarz25 kwietnia, 11:49

@villareal: dzięki już jestem w klanie (:

Avatar villareal

villareal odpowiada na komentarz25 kwietnia, 15:32

@kedziorix: zmieniliśmy nazwę na *PL*

Avatar zagorska189

zagorska18924 kwietnia, 19:01

Niech każdy se wbije do mojego klanu @PMF@ treningi 1 lub 2 razy w tyg bd jeszcze pisać <3

Avatar zabujczy1234567

zabujczy123456724 kwietnia, 16:33

szukam klanu

Avatar BibaXBomba

BibaXBomba24 kwietnia, 14:26

SZUKAM KLANU.

Avatar szczurzy

szczurzy22 kwietnia, 18:05

jak grać w klanie????

Avatar show998

show99822 kwietnia, 17:54

szukam klanu sniper dopiero zaczynam i ogarniam mam ts

Avatar szczurzy

szczurzy22 kwietnia, 17:34

ja dobrze narąbiam nożem ;)

Avatar villareal

villareal22 kwietnia, 17:05

V.P.L TREAZ TRENING

Avatar kapsik1232

kapsik1232 (Kacper)18 kwietnia, 10:23

Szukam klanu jestem szturmowcem. A rank to ja nwm gdzie to sprawdzić.

Avatar villareal

villareal odpowiada na komentarz21 kwietnia, 21:43

@kapsik1232: do V.P.L chodż

Avatar kapsik1232

kapsik1232 (Kacper) odpowiada na komentarz22 kwietnia, 06:55

@villareal: Ok.Ale jak mogę do niego dołączyć?

Avatar villareal

villareal odpowiada na komentarz22 kwietnia, 17:04

@kapsik1232:
1.wejdz w multiplayer
2.account panel
3.view profile
4.(obok set clan wpisujesz V.P.L)
5.kliknij SET CLAN
6. GOTOWE!
7.WITAJ W KLANIE!

Avatar wojciec

wojciec22 kwietnia, 16:26, edytowany

ja też chcę do klanu

Avatar DuJuSpikInglisz

DuJuSpikInglisz21 kwietnia, 17:52

szukam klanu nick DuJuSPikInglisz jestem nice snajperem czekam na odpowiedz

Avatar villareal

villareal odpowiada na komentarz21 kwietnia, 17:53

@DuJuSpikInglisz: do V.P.L chodż

Avatar villareal

villareal odpowiada na komentarz21 kwietnia, 17:54

@DuJuSpikInglisz: teraz trening nazwa V.P.L_TRENING

Avatar LubieGryTyNie

LubieGryTyNie odpowiada na komentarz21 kwietnia, 18:08

@villareal: mozna?

Avatar villareal

villareal odpowiada na komentarz21 kwietnia, 20:06

@LubieGryTyNie: tak

Avatar DuJuSpikInglisz

DuJuSpikInglisz21 kwietnia, 18:04

tylko map assault?

Avatar villareal

villareal odpowiada na komentarz21 kwietnia, 18:38

@DuJuSpikInglisz: będą inne

Avatar tomekcom

tomekcom21 kwietnia, 18:10

jak dojść do klanu?

Avatar DuJuSpikInglisz

DuJuSpikInglisz21 kwietnia, 18:03

ok juz pędze tylko znajde

Avatar DuJuSpikInglisz

DuJuSpikInglisz21 kwietnia, 18:01

teraz?

Avatar zagorska189

zagorska18919 kwietnia, 16:02

Uwaga zapraszam do klanu @PMF@ kto chętny szukam :
- snajperow 2x
- szturmowców 4x
- pomocnikow (karabinowcow i nożownicy)
kto chętny pisze pod komentarzem
treningi sa przynajmniej 2 lub 3 razy w tygodniu :) mój nick to _PaniMixFix_

Avatar LubieGryTyNie

LubieGryTyNie odpowiada na komentarz20 kwietnia, 14:42

@zagorska189: Ja z AUG'iem , UZI , i z czyms tam jeszcze moge xd

Avatar DuJuSpikInglisz

DuJuSpikInglisz odpowiada na komentarz21 kwietnia, 17:53

@zagorska189: jestem chętny

Avatar bestia2006

bestia200621 kwietnia, 13:23

siema zapraszam do P.K.P Polski.Klan.Polaków założyciel to P.k.P krzysiek

Avatar knur332

knur33220 kwietnia, 20:50

siema

Avatar villareal

villareal20 kwietnia, 17:18

V.P.L TRENING
nazwa:V.P.L_TRENING
MAPA:Assault new
typ:classic

Avatar szczurzy

szczurzy19 kwietnia, 21:44

10/10 i do ulu kto uważa że do ulu i 10 na 10 strzałka w góre

Avatar MrShadowPL_

MrShadowPL_8 kwietnia, 13:19, edytowany

Będzie zmiana planów, treningi co dzień, ale o 14:30-16:00 bo możliwe ze ktoś po szkole sie spóźni
Ok villareal

Avatar marcin9665

marcin9665 (Marcin) odpowiada na komentarz19 kwietnia, 15:01

@villareal: mogę dołączyć?
Plis!!!

Avatar villareal

villareal odpowiada na komentarz19 kwietnia, 20:17

@marcin9665: jasne

Avatar villareal

villareal6 kwietnia, 21:22

KLAN V.P.L Rekrutuje!
Szukamy:
-snaiperów
-nożowników
-granatników
-szturmowców
Przyjmujemy od rank 10(dlatego że mamy już dużo członków)
Trenujemy na mapach:assault new,harbour
Treningi są 2 razy w tygodniu
Zachowujemy kulturę

ZGŁOSZENIA WZÓR:
1.GG/SKYPE
2.nożownik,granatnik,szturmowiec czy snaiper

Avatar GoProLoL

GoProLoL odpowiada na komentarz19 kwietnia, 15:02

@villareal: mogę do was dołączyć ? mam rank 29 i jestem dobrym snajperem i szturmowcem

Avatar villareal

villareal odpowiada na komentarz19 kwietnia, 20:15

@GoProLoL: jasne

Avatar bestia2006

bestia200619 kwietnia, 15:28

zapraszam do kalnu P.K.P polski klan polaków

Avatar szychta

szychta19 kwietnia, 12:31

Mam, pytanko jak 64 rank najgorszy to jak zdobyc mniejszy rank? :dd

Avatar villareal

villareal odpowiada na komentarz19 kwietnia, 12:58

@szychta: musisz mieć więcej kill niż deads :)

Avatar szychta

szychta odpowiada na komentarz19 kwietnia, 14:26

@villareal: Ok, dzięki :)

Avatar RoccatTeam

RoccatTeam18 kwietnia, 15:15

Doda mnie ktoś do Klanu?
Nick taki sam jak tu :)

Avatar villareal

villareal odpowiada na komentarz18 kwietnia, 16:09

@RoccatTeam: ja do V.P.L
(JAK WEJŚĆ DO KLANU:)
1.wejdż w multiplayer
2.kliknij account panel
3.kliknij view profile
4. w miejsce wpisz V.P.L
5.kliknij SET CLAN
6GOTOWE!

Avatar Oski3

Oski3 odpowiada na komentarz19 kwietnia, 10:10

@villareal: moge też dołączyć?
Jestem szturmowcem i snajperem!

Avatar villareal

villareal odpowiada na komentarz19 kwietnia, 12:57

@Oski3: jasne zmień klan ok?

Avatar NeedYourBloody

NeedYourBloody odpowiada na komentarz19 kwietnia, 13:27

@RoccatTeam: wpisz w miejsce na klan V.P.L to do tego klanu dojdziesz

Avatar szychta

szychta19 kwietnia, 12:30

Szkoda, że teraz zrobili na Internet Explorer i Mozilla Firefox :(

Avatar Oski3

Oski319 kwietnia, 10:09

Tyle, że to sie nazywa
Critical Strike Portable Beta

Avatar zagorska189

zagorska18915 kwietnia, 18:13

siema ziomeczki mam pytanie niegralam w cs dlogo czemu niema tu skinów ??

Avatar Phatom300

Phatom300 odpowiada na komentarz16 kwietnia, 19:44

@zagorska189: siema chcesz byc w moim klanie ?

Avatar LubieGryTyNie

LubieGryTyNie odpowiada na komentarz18 kwietnia, 17:37

@zagorska189: Bo to jest Portab le , Nie wiem ale chyba w Global Ofensive tylko skiny

Avatar kapsik1232

kapsik1232 (Kacper)18 kwietnia, 10:25

Super gra 100/100.Polecam.Pierwszy raz długo mi się ładowała gra ale teraz szybko ładuje.

Avatar Predator_PL

Predator_PL17 kwietnia, 20:18

this is pro game! this is the best game this is very pro game!

Avatar dominik545

dominik54517 kwietnia, 17:36

fajne

Avatar bestia2006

bestia200617 kwietnia, 14:53

miałem 50 medalów i mi sie usunoły głupia gra nie plecam

Avatar superuber

superuber (Maks) odpowiada na komentarz17 kwietnia, 16:36

@bestia2006: to że ci się medale usunęły to nie znaczy że gra głupia głupku

Avatar bestia2006

bestia200617 kwietnia, 14:42

mam 200000000 kasy ale wywaliło i 5000

Avatar bestia2006

bestia200617 kwietnia, 14:06

kurde wywaliło mnie i mam 4000

Avatar bestia2006

bestia200617 kwietnia, 14:06

mam 6000 kasy

Avatar bestia2006

bestia200617 kwietnia, 14:05

szukam klanu!!!!!

Avatar bestia2006

bestia200617 kwietnia, 12:45

mam 25 gold medal albo 23 i jestem dobry strzelca i granatnik na surviwalu

Avatar jejapl

jejapl17 kwietnia, 11:50

Wtyczka Unity Web Player nie działa pod Google Chrome od wersji 42. Zalecamy używanie przeglądarki Mozilla Firefox.

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.