Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Wybraliście najlepszą grę 2015 roku!

Oceń:
4.07 (281)
wyświetleń: 373866

Komentarze (635)

Screeny (2)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar lalunia323
1 lutego, 17:35

ha ha

Avatar agent112
(agent)
25 stycznia, 16:11

dugo misię ładuje

Avatar BartekIOla
19 listopada 2015, 09:50

123456789 to mój numer telefonu

\

Avatar Crutezy_Artist
(Mariola)
19 listopada 2015, 19:51

@BartekIOla: bo co dalas/dales swój numer tel?

Avatar Prota
5 grudnia 2015, 18:11
Avatar martynaeliza
21 grudnia 2015, 17:40

@Crutezy_Artist: bo jest głupi

Avatar martynaeliza
26 grudnia 2015, 18:11

@Crutezy_Artist: dobrze powiedziane

Avatar BartekIOla
19 listopada 2015, 09:49

ja lol

Avatar Zakrzycha
(Szymon)
3 listopada 2015, 15:49

lol nie ładuje

Avatar airsofter
(Tymek)
31 sierpnia 2015, 16:22

ja grałem w minecraft classic na jeja

Avatar zakimi
(Bartek)
13 października 2015, 14:56

@airsofter: a ja nie moge odpwoeic czemu hmmm...?

Avatar bakeneko
(Neko)
1 stycznia 2015, 23:42

Ei... nie chwalcie się, że macie minecrafta, drapacze chmur itp. (nie ma czym) ... Bo to jest żałosne. ... ... .... BOŻE!!! Kto chwali się, że ma tą grę !! To nie ma się czym chwalić, co drugi, przeciętny, młody człowiek ją ma lub miał!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar airsofter
(Tymek)
Edytowano - 25 sierpnia 2015, 17:44

@bakeneko: 10000 razy lepsze od minecraft jest Five Nights at Freedy

Avatar Cinbiring
(Mateusz)
20 września 2015, 21:47

@airsofter: zgadzam się

Avatar Texiii
(Anja)
26 sierpnia 2015, 18:59

całkiem całkiem

Avatar WelcomeSzymon
1 sierpnia 2015, 16:37

XD

Avatar szczurek51032
31 lipca 2015, 20:45

Gówno

Avatar Ventox
(Daniel)
23 lipca 2015, 18:36

DO DUPY

Avatar thestickman2424
15 lipca 2015, 13:50

super ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Avatar Zuzu69
12 czerwca 2015, 18:14

eeeeeee oco tu chodzi o_O

Avatar Magda742
(Magda)
8 czerwca 2015, 18:29

Jak się w to gra?!?!?! jak się moby zabija, i jak wszystko?

Avatar adolf2
1 maja 2015, 21:04

super gra poleca adlof2 misztrz gier i

Avatar olek17507
(Aleksander)
17 kwietnia 2015, 20:25

polecam

Avatar olek17507
(Aleksander)
17 kwietnia 2015, 17:15

5/5

Avatar weroniczka121
(Weronika)
22 lutego 2015, 12:14

?

Avatar creeper0
Konto usunięte
21 marca 2015, 21:15

@weroniczka121: co to ma wspólnego z grą???

Avatar olek17507
(Aleksander)
17 kwietnia 2015, 16:41

właśnie

Avatar fabi123
(fabian)
3 kwietnia 2015, 13:19

fajna 5/5

Avatar mikigra8888
(Mikołaj)
2 kwietnia 2015, 21:16

ŋówńó

Avatar Ginap
Edytowano - 25 stycznia, 23:00

@mikigra8888: Ortografia -_-

Avatar mikigra8888
(Mikołaj)
26 stycznia, 17:28

@Ginap: Co???

Avatar Ginap
28 stycznia, 21:25

@mikigra8888: Gówno 1-0 grasz dalej?

Avatar mikigra8888
(Mikołaj)
28 stycznia, 21:39

@Ginap: umrzyj

Avatar sebatolo
15 marca 2015, 13:18

trochę głupie

Avatar pysiabiel90
13 marca 2015, 18:18

niezła

Avatar Dariusia_xD
(Daria)
20 lutego 2015, 15:02

Jakie to głupie

Avatar wikimikilili
11 lutego 2015, 14:19

ja wiem o co chodzi

Avatar majka100
10 lutego 2015, 10:40

oco w niej chodzi

Avatar jake28
(alex)
4 lutego 2015, 19:10

suuuuuuuuuper gra!

Avatar Vertez12345
16 stycznia 2015, 19:24

bakeneko potwierdzam mam Minecraft i czy ja się chwale? Nie! o i jeszcze coś co 7 człowiek na jeja.pl się nie chwali :)

Avatar bakeneko
(Neko)
1 stycznia 2015, 23:59

Zapomniałam jeszcze dodać, że spoko gierka ^^

Avatar weronika5050
24 grudnia 2014, 07:54

Fajna gierka

Avatar zosiaxd
14 listopada 2014, 10:35

no ba

Avatar xHubertGames
27 października 2014, 13:22

w ogóle NIE DA SIE DISPENSERUW KUPIC!

Avatar olek17507
(Aleksander)
Edytowano - 17 kwietnia 2015, 17:09

@xHubertGames: trzeba przejść na adventure deserted beach

Avatar xHubertGames
27 października 2014, 13:15

i tak wgl komentarze sa do oceniania a nie do np, klucenia sie , spamienia i tp......

Avatar xHubertGames
27 października 2014, 09:24

ej mam problem wtyczka nie chce mi sie zainstalowac pomoc pomoc !

Avatar xHubertGames
27 października 2014, 09:30

@xHubertGames: okej musialem sciagnanc ze strony

Avatar AiSnajp234
10 stycznia 2013, 14:46

Kto ma minecraft 1.4.6 ja mam 60 serwuw

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (17)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (17)
Avatar Fabian2345
Konto usunięte
28 października 2014, 13:12

@xHubertGames: chodzi mi o betę 1.7.2 :)

Avatar cracker
13 marca 2015, 17:38

@xHubertGames: no wiesz co? najlepszy jest minecraft by zyczu

Avatar HammyFire48
(Dawid)
30 września 2014, 16:45

Jak dacie mi chociaż 2 strzałki w górę to nagram ją i może pokażę(jak mi się uda)jak pokonałem Herobrine'a(sorry za błąd jeśli będzie)i doszłę do 100 levelu.

Avatar xHubertGames
27 października 2014, 09:21

@HammyFire48: a podasz kanal ??

Avatar Miszalke
26 października 2014, 18:41

FAJNE ?

Avatar wilk20
19 października 2014, 15:25

dwujka jest lepsza od jedynki ale w jedynce ma się odrazu fszystkie materiały

Avatar nelabajka
Edytowano - 19 października 2014, 18:23

@wilk20: tak a jeszcze lepszy jest słownik pisze się wszystkie

Avatar Kocikira12
24 października 2014, 17:14

@nelabajka: a ty co nauczyciel?

Avatar lody55555
14 maja 2014, 18:38

taka fajna gra

Avatar wilk20
19 października 2014, 15:26

@lody55555: zgadza sie

Avatar jakubbanas4
4 października 2014, 14:13

ja mam 1.0.0

Avatar fajonek
8 czerwca 2014, 19:35

najlepiej zeby bedrok sie ładował

Avatar Darksziver
18 sierpnia 2014, 11:22

@fajonek: hehe no nigdy sie nie zaladuje i sory za pismo

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Minecraft Tower Defence 2

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Minecraft Tower Defence 2
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (97)
Opis

Druga część gry, w której chronisz swojego terytorium w Minecraftowej grze. Wyznacz ścieżkę i broń swojej ziemi przy pomocy pułapek, wieżyczek i kolejnych odkrywanych broni.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier