Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.16 (37)
wyświetleń: 98330

Komentarze (37)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Agent1000
Konto usunięte
15 kwietnia 2011, 21:25

jwjwjw spadleś z wuzka na głowe jak byłeś malutki ? ta gra zasługuje na 0/5

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Double123
(Jakub)
1 maja 2012, 20:57

skoro nie umiesz grac to stul dziob a nie obrazasz innych

Avatar Lewandowski888
28 października 2013, 17:34

@Voldek: masz racje jeśli komuś się to podobać ale to nie znaczy żeby odrazu obrażał

Avatar jwjwjw
27 grudnia 2010, 17:08

cool 5/5

Avatar sushi
21 sierpnia 2010, 15:12

nudna 1/5

Avatar deleted-23815
Konto usunięte
29 stycznia 2010, 20:07

nawet fajna 5/5

Avatar jakub123
3 czerwca 2009, 17:22

5/5 ej dzieci wiecie chociaz co to noob?

Avatar kacperdrzyzga
(Kacper)
22 marca 2009, 12:49

głupie

Avatar TERMINATOR390
5 sierpnia 2008, 15:17

Nie obrażajcie mi się tu od nobów i starych itd. itp. Nawet nie wiecie co to znaczy :)))

Avatar klama
(kamil)
3 sierpnia 2008, 11:22

a twoj stary to twoja stara patryks

Avatar patryks1994
(Patryk)
26 lipca 2008, 09:33

a ty pawel911 nawet nie wiesz co to znaczy noob a dziecko to twoj stary

Avatar deleted-28759
Konto usunięte
23 lipca 2008, 18:06

fajna gierka 4/5. Żal mi tego dziecka (patryks1994). Takie nooby zawsze tak mają...

Avatar pogromca
(michał)
1 lipca 2008, 09:38

żałosna 1.5

Avatar patryks1994
(Patryk)
30 czerwca 2008, 10:49

wez tu sie nie przezywaj jak takie bzdury pisza xD

Avatar piesek__pluton
(*******)
30 czerwca 2008, 10:34

kliksio jezeli nie masz z nim ochoty rozmawiac to czemu sam zaczynales spor? a poza tym twoje ostatnie slowo reprezentowalo cie jako osobe wulgarna. a ty patryk sie nie odzywaj bo z tego co mowisz jestes rowny z kliksiem a jezeli on jest glupim debilem to znaczy ze ty tez

Avatar Kliksio
(Bartek)
29 czerwca 2008, 18:13

patryks18994 jeżeli piszesz w następujący sposób: "ju[i jestem pierwszy", "jes jes jes jestem pierwszy" lub: "zamknij ryj ostatni idioto",używając języka z podmiejskiego rynsztoku to odbieram Cię jako człowieka opóźnionego w rozwoju i takiego traktowania się spodziewaj. Z całym szacunkiem,ale z"dziećmi czatów" na pewno nie mam zamiaru prowadzić dialogu, więc wypier****!!!

Avatar Brodzio
29 czerwca 2008, 13:14

Genialne, więcej takich kłótni przynajmniej pośmiać się można :D :D :D
A swoją drogą jak można traktować poważnie takie dzieci neo które krzyczą pierwszy?? -> Widać można
A gierka spoko

Avatar zajonclol1994
29 czerwca 2008, 10:58

patryks1994 zamilcz i się tak nie jaraj jak byś złowił złotą rybkę albo trafił 6 w totka

Avatar maxi222
29 czerwca 2008, 10:03

ludzie wezcie mi powiedzcie czy to od razu soie jest takim debilem czy to trzeba przechodzic przez jakies kursy odpowiednie ..?? :P

Avatar kaylord
29 czerwca 2008, 09:02

udzie. Weście się wszyscy opanujcie! Jak można się kłócić przez komenty na jeja?!

Avatar patryks1994
(Patryk)
29 czerwca 2008, 08:56

ty kliksio ostatni idioto wez zamknij ryj sakad wiesz jaki jestem na codzien wez sie nie odzywaj a z tym żalem to jest juz przestarzale

Avatar HillKill
28 czerwca 2008, 22:40

gierka fajna ale muza to juz rozwalająca :P :D 5/5

Avatar UzumakiNaruto
28 czerwca 2008, 21:34

w ogóle to ***a koniec tematu i koniec zaśmiecania komentów, popodawajcie sobie gg i zróbcie konferencje

Avatar UzumakiNaruto
28 czerwca 2008, 21:32

Ja ***e facet se tak dla jaj to napisał by było śmiesznie a wy go wyzywacie ja ***e ale ułomne dzieci neo same cioty na jeja prawie

Avatar Kliksio
(Bartek)
28 czerwca 2008, 18:20

nie musisz sie ośmieszać bo taki jestes na codzień...
żal...
:(

Avatar patryks1994
(Patryk)
28 czerwca 2008, 13:11

ale tez sie osmieszam przed takmi debilami to nie jest zadne osmieszenie buhehe

Avatar Trickman
(Tomasz)
28 czerwca 2008, 12:26

Patryks1994 specjalnie to robisz? Specjalnie by się wydurnić i ośmieszyć?
Co do gry to bardzo fajna 4/5.

Avatar alien
(Hubert)
28 czerwca 2008, 11:23

zgadzam sie z kubaboss poraz pierwszy jeja schodzi na psy znowu kłutnie,znowu wykrzykiwanie jestem pierwszy jestem pierwszy,obrazki co miesiąc filmy takie że szkoda gadać kiedyś jeja była to najlepsza strona a teraz szkoda gadać wszystko przez takich jak patryks1994 i jego obrońców a gra fajna 4/5

Avatar kubaboss
(Jakub)
28 czerwca 2008, 11:09

Daje 5/5 a w ogóle żal mi patryk zalPL
ja jak się dopiero zarejestrowałem to robiłem tak ale teraz? :/ ale n00b,w ogóle jeja schodzi na psy!

Avatar Cebulakp
28 czerwca 2008, 10:26

grinihno byś najpierw zapoznał ze sprawą on w prawie każdej grze sie cieszy jak dziecko pijanego buca.
PS:gra taka sobi 3/5

Avatar Grininho
28 czerwca 2008, 10:05

Kliksio sam jesteś debilem patryks1994 może to pierwszy raz był pierwszy w komentach Kliksio zaśmieca komenty A GRA 5/5 !!!!!!!!!!!!

Avatar deleted-24773
Konto usunięte
28 czerwca 2008, 09:54

zajefajna gierka 5/5

Avatar superagent
28 czerwca 2008, 09:39

i co z tego?

Avatar Kliksio
(Bartek)
28 czerwca 2008, 09:19

teraz to mówisz że specalnie?
i co ci to da??
pierwsze miesce w konkursie największych ćwierćinteligentów??
czy może złote kalesony?

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Królestwo łuku

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Królestwo łuku
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (136)
Opis

Gra, w której ćwiczysz umiejętności posługiwania się łukiem. Do dyspozycji masz 3 tryby rozgrywki: walka sam na sam, trafianie w cel i obrona wieży. Możesz też grać we dwie osoby.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu