Ucieczka z oliwkowego pokoju

Gra Ucieczka z oliwkowego pokoju wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Ucieczka z oliwkowego pokoju wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 59734
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Rall123

17 listopada 2014, 21:29

Hehe udało się! :D
Najtrudniejsze było ułożenie kolorów

Avatar Rall123

17 listopada 2014, 21:30

@Rall123: WTF ale się nabrałem hahaha :D

Avatar gwynbleidd1

16 sierpnia 2013, 15:01

LOCK musicie ułożyć tak, zeby sie zgadzały kolory z tym co znajdziecie, np - L ( w moim przypadku) jest niebieskie i mozna znaleźć to na oknie jak je przetrzecie, K jest purpurowe i widac to jak sie ułoży ten kwadrat, o jest pod smietnikiem, a C musi miec taki kolor jaki macie na tej karteczce, którą wczesniej znaleźliście. Ułożenie tych kolorów jest proste, wystarczy troche pomyslec

Avatar ag6nieszka

19 października 2012, 20:46

na you tube jest pokazane jak ulozyc fake

Avatar michixxx

15 września 2012, 12:12

;

Avatar werka199875

19 lutego 2012, 20:06

ktos pomoze?? prosze pisac

Avatar werka199875

19 lutego 2012, 20:03

nie mogę otworzyć tej szuflady gdzie jest wazon!!!

Avatar werka199875

19 lutego 2012, 19:32

Jakies chińskie..

Avatar
Konto usunięte

30 czerwca 2011, 11:08

1. Klikamy na szafkę, i na wazon, wylewa się woda.
2. Wracamy do szafki i klikamy pod szafką brązową - bateria.
3. Idziemy w prawo. Klikamy na kosz i do kosza. Mamy cyferkę 4. Bierzemy kartkę. rozwijamy ją i mamy pokazane jak z latarki zrobić śrubokręt.
4. raz do tyłu, podnosimy kosz i widzimy kółko, jest to litera O, klikamy na dnie kosza i mamy kropkę. Ja mam zieloną. W tym kolorze będzie później musiała być litera, ale to na końcu gry.
5. Klikamy na biurko, i w kwiatku jest zielony klocek "3".
6. Klikamy na kołdrę, ta się odsuwa, przybliżamy się do łóżka i mamy kwadracik 6.
7.Idziemy w prawo. Klikamy na szczelinę między łóżkiem a szafą. Klikamy na kwadracik i mamy kwadracik "1".
8. Otwieramy szafę. Widzimy białą linię na białej półce, to kartka gdzie pisze w jakim kolorku ma być c, u mnie jest fioletowe.
9. Na drugiej półce druga bateria.
10. w pierwszej szufladzie pomoc - zmoczoną ścierką wodą z wazonu przetrzeć okno, ale o tym później.
11. 2 szuflada skrzynka. Wpisujemy kod 196, skąd się wziął to o tym później. 12. Otwieramy skrzynkę, bierzemy latarkę i kwadracik "7"
13. Bierzemy na pogląd latarkę i klikamy na ten sznurek, zrobi nam siś śrubokręt.
14. Wracamy do szafki z wazonem. Z boku są dwie śrubki, odkręcamy je śrubokrętem i bierzemy je, przydadzą nam się później.
15. Otwieramy szufladę, bierzemy ładowarkę i czerwony zielony "3".
16. Raz w lewo. Klikamy na ten biały kwadrat, odkręcamy śrubki śrubokrętem i bierzemy je.
17. Klikamy na ten biały prostokącik i mamy kontakt.
18. Bierzemy ładowarkę na podgląd i wsadzamy baterie do niej, a ładowarkę podłączamy do kontaktu.
19. Klikamy na widoczny róg drzwi, mamy kabelek i podłączamy go do kontaktu.
20. Mamy też niebieski klocek - 3.
21. Idziemy do tyłu i wracamy do ładowarki. Baterie się naładowały, bierzemy ładowarkę, i bierzemy ładowarkę na pogląd, zabieramy baterie. Klikamy na ten biały prostokącik i widzimy niebieskie E nie wiem po co one
22. Raz w prawo. Do tego pieska wsadzamy baterie i klikamy na czerwony przycisk, bierzemy kwadrat - 9.
23. Raz w lewo. Rozsuwamy żaluzje, i na górze, koło (jak patrzymy) lewej żaluzji jest niebieski klocek - 3.
24. Dwa w prawo. Klikamy na biurko i na ten kwadrat. Musimy dołożyć tak te kwadraciki aby wyszedł kwadrat magiczny czyli po przekątnych, w każdej kolumnie i wierszu musi być taka sama liczba po zsumowaniu, w tym przypadku 15. W 1 wierszu 834, w 2 wierszu 159, a w 3 wierszu 672.
25. Klikamy na biały przycisk i mamy zielone K, ale jak odwrócimy kwadrat to mamy czerwony, nie wiem dlaczego.
26. Spada obraz. Idziemy do szafki z wazonem, tam gdzie wykręcaliśmy śrubki jest godzina 5:30.
KONIEC!

Avatar InnaHot

2 maja 2011, 17:05

1. Klikamy na szafkę, i na wazon, wylewa się woda.
2. Wracamy do szafki i klikamy pod szafką brązową - bateria.
3. Idziemy w prawo. Klikamy na kosz i do kosza. Mamy cyferkę 4. Bierzemy kartkę. rozwijamy ją i mamy pokazane jak z latarki zrobić śrubokręt.
4. raz do tyłu, podnosimy kosz i widzimy kółko, jest to litera O, klikamy na dnie kosza i mamy kropkę. Ja mam zieloną. W tym kolorze będzie później musiała być litera, ale to na końcu gry.
5. Klikamy na biurko, i w kwiatku jest zielony klocek "3".
6. Klikamy na kołdrę, ta się odsuwa, przybliżamy się do łóżka i mamy kwadracik 6.
7.Idziemy w prawo. Klikamy na szczelinę między łóżkiem a szafą. Klikamy na kwadracik i mamy kwadracik "1".
8. Otwieramy szafę. Widzimy białą linię na białej półce, to kartka gdzie pisze w jakim kolorku ma być c, u mnie jest fioletowe.
9. Na drugiej półce druga bateria.
10. w pierwszej szufladzie pomoc - zmoczoną ścierką wodą z wazonu przetrzeć okno, ale o tym później.
11. 2 szuflada skrzynka. Wpisujemy kod 196, skąd się wziął to o tym później. 12. Otwieramy skrzynkę, bierzemy latarkę i kwadracik "7"
13. Bierzemy na pogląd latarkę i klikamy na ten sznurek, zrobi nam siś śrubokręt.
14. Wracamy do szafki z wazonem. Z boku są dwie śrubki, odkręcamy je śrubokrętem i bierzemy je, przydadzą nam się później.
15. Otwieramy szufladę, bierzemy ładowarkę i czerwony zielony "3".
16. Raz w lewo. Klikamy na ten biały kwadrat, odkręcamy śrubki śrubokrętem i bierzemy je.
17. Klikamy na ten biały prostokącik i mamy kontakt.
18. Bierzemy ładowarkę na podgląd i wsadzamy baterie do niej, a ładowarkę podłączamy do kontaktu.
19. Klikamy na widoczny róg drzwi, mamy kabelek i podłączamy go do kontaktu.
20. Mamy też niebieski klocek - 3.
21. Idziemy do tyłu i wracamy do ładowarki. Baterie się naładowały, bierzemy ładowarkę, i bierzemy ładowarkę na pogląd, zabieramy baterie. Klikamy na ten biały prostokącik i widzimy niebieskie E nie wiem po co one
22. Raz w prawo. Do tego pieska wsadzamy baterie i klikamy na czerwony przycisk, bierzemy kwadrat - 9.
23. Raz w lewo. Rozsuwamy żaluzje, i na górze, koło (jak patrzymy) lewej żaluzji jest niebieski klocek - 3.
24. Dwa w prawo. Klikamy na biurko i na ten kwadrat. Musimy dołożyć tak te kwadraciki aby wyszedł kwadrat magiczny czyli po przekątnych, w każdej kolumnie i wierszu musi być taka sama liczba po zsumowaniu, w tym przypadku 15. W 1 wierszu 834, w 2 wierszu 159, a w 3 wierszu 672.
25. Klikamy na biały przycisk i mamy zielone K, ale jak odwrócimy kwadrat to mamy czerwony, nie wiem dlaczego.
26. Spada obraz. Idziemy do szafki z wazonem, tam gdzie wykręcaliśmy śrubki jest godzina 5:30.

KOPIA ech ułożyłem to do kupy :D

Avatar
Konto usunięte

2 kwietnia 2011, 22:08

1. Klikamy na szafkę, i na wazon, wylewa się woda.
2. Wracamy do szafki i klikamy pod szafką brązową - bateria.
3. Idziemy w prawo. Klikamy na kosz i do kosza. Mamy cyferkę 4. Bierzemy kartkę. rozwijamy ją i mamy pokazane jak z latarki zrobioć śrubokręt.
4. raz do tyłu, podnosimy kosz i widzimy kółko, jest to litera O, klikamy na dnie kosza i mamy kropkę. Ja mam zieloną. W tym kolorze będzie później musiała być litera, ale to na końcu gry.
5. Klikamy na biurko, i w kwiatku jest zielony klocek "3".
6. Klikamy na kordłę, ta się odsuwa, przybliżamy się do łóżka i mamy kwadracik 6.
7.Idziemy w prawo. Klikamy na szczelinę między łóżkiem a szafą. Klikamy na kwadracik i mamy kwadracik "1".
8. Otwieramy szafę. Widzimy białą linię na białej półce, to kartka gdzie pisze w jakim kolorku ma być c, u mnie jest fioletowe.
9. Na drugiej półce druga bateria.
10. w pierwszej szufladzie pomoc - zmoczoną ścierką przetrzeć okno, ale o tym później.
wodę wylaną z wazonu

Avatar kinimod6

25 stycznia 2011, 18:14

FFFFAAAAAAKKKKKEEEEE!!!!!!!! xD

Avatar kinimod6

25 stycznia 2011, 18:07

DLA TYCH CO DALEJ MAJĄ PROBLEMY:
Kwadraciki:
> 4 - kosz na śmieci,
> 6 - pod kołdrą,
> 7 - w skrzynce z kodem,
> 1 - między szafą a łóżkiem,
> 9 - w piesku na baterie,

Klocki:
> 3 - nad oknem,
> 3 - na kwiatku,
> 3 - w szufladzie komody,
> 3 - w skrytce drzwi,
> 2 - w wysuwanej szufladce,
> 1 - w piesku na baterie,
> 2 - w sejfie,
> 3 - pod łóżkiem, xD

Avatar kinimod6

25 stycznia 2011, 17:29

Dobra przeszedłem ułożylem też FAKE. Dzięki za komenty bo bez nich nie wiem czy bym cokolwiek ruszył. Ale po FAKE było znowu TRUE - czy ono jest neutralne? A w ogóle co można robić w tym "Tajemniczym pokoju" prócz czytania chińskich napisów?

Avatar kinimod6

24 stycznia 2011, 17:13

Hej może ktoś kto to przeszedł napisał by wszystkie miejsca gdzie można znależć klocki bo ja mam 7 i brakuje mi jednego -> 3czerwony. Albo ot tak podpowiedzcie gdzie może być...

Avatar kinimod6

24 stycznia 2011, 15:52

27. Idziemy do tych pokrętów. Zielony ustawiamy na 6 kreseczkę tak jak w zegarze, a fioletową na 5 kreseczkę.
28. Pod zegarem wysuwa się półka. Bierzemy klucz i niebieski klocek - 2.
29. Idziemy do zielonej szafy i otwieramy 3 szufladę tym kluczem co przed chwilą otrzymaliśmy.
30. Bierzemy ścierkę i sztylet. Ścierką wycieramy wodę wylaną z wazonu.
31. Sztylet wsadzamy w psa. Otrzymujemy klocek czerwony - 1.
32. Widzimy takie czerwony coś w miejscu gdzie był klocek. Klikamy na to. Mamy klucz, a to czerwone to była wstążka.
33. Raz w lewo. Idziemy do okna, odsłaniamy okna i przecieramy prawe okno mokrą szmatką (pisałam o tym w pkt 10)
34. Widzimy L= jasny niebieski.
35. Klikamy na białą kartkę przy oknie i na dole tej kartki. Ona się podnosi i do niej jest przyklejona taśmą klejącą karteczka z cyframi 961 i z tych cyfr był kod do skrzynki (wspominałam o tym w pkt 11)
36. Widzimy sejf. Otwieramy go kluczek z tego psa. Mamy klamkę.
37. idziemy do łóżka i pod nim jest czerwona 3. układamy napis zgodnie z kolorami i koniec.

KOPIA....

Avatar kinimod6

24 stycznia 2011, 15:51

1. Klikamy na szafkę, i na wazon, wylewa się woda.
2. Wracamy do szafki i klikamy pod szafką brązową - bateria.
3. Idziemy w prawo. Klikamy na kosz i do kosza. Mamy cyferkę 4. Bierzemy kartkę. rozwijamy ją i mamy pokazane jak z latarki zrobić śrubokręt.
4. raz do tyłu, podnosimy kosz i widzimy kółko, jest to litera O, klikamy na dnie kosza i mamy kropkę. Ja mam zieloną. W tym kolorze będzie później musiała być litera, ale to na końcu gry.
5. Klikamy na biurko, i w kwiatku jest zielony klocek "3".
6. Klikamy na kołdrę, ta się odsuwa, przybliżamy się do łóżka i mamy kwadracik 6.
7.Idziemy w prawo. Klikamy na szczelinę między łóżkiem a szafą. Klikamy na kwadracik i mamy kwadracik "1".
8. Otwieramy szafę. Widzimy białą linię na białej półce, to kartka gdzie pisze w jakim kolorku ma być c, u mnie jest fioletowe.
9. Na drugiej półce druga bateria.
10. w pierwszej szufladzie pomoc - zmoczoną ścierką wodą z wazonu przetrzeć okno, ale o tym później.
11. 2 szuflada skrzynka. Wpisujemy kod 196, skąd się wziął to o tym później. 12. Otwieramy skrzynkę, bierzemy latarkę i kwadracik "7"
13. Bierzemy na pogląd latarkę i klikamy na ten sznurek, zrobi nam siś śrubokręt.
14. Wracamy do szafki z wazonem. Z boku są dwie śrubki, odkręcamy je śrubokrętem i bierzemy je, przydadzą nam się później.
15. Otwieramy szufladę, bierzemy ładowarkę i czerwony zielony "3".
16. Raz w lewo. Klikamy na ten biały kwadrat, odkręcamy śrubki śrubokrętem i bierzemy je.
17. Klikamy na ten biały prostokącik i mamy kontakt.
18. Bierzemy ładowarkę na podgląd i wsadzamy baterie do niej, a ładowarkę podłączamy do kontaktu.
19. Klikamy na widoczny róg drzwi, mamy kabelek i podłączamy go do kontaktu.
20. Mamy też niebieski klocek - 3.
21. Idziemy do tyłu i wracamy do ładowarki. Baterie się naładowały, bierzemy ładowarkę, i bierzemy ładowarkę na pogląd, zabieramy baterie. Klikamy na ten biały prostokącik i widzimy niebieskie E nie wiem po co one
22. Raz w prawo. Do tego pieska wsadzamy baterie i klikamy na czerwony przycisk, bierzemy kwadrat - 9.
23. Raz w lewo. Rozsuwamy żaluzje, i na górze, koło (jak patrzymy) lewej żaluzji jest niebieski klocek - 3.
24. Dwa w prawo. Klikamy na biurko i na ten kwadrat. Musimy dołożyć tak te kwadraciki aby wyszedł kwadrat magiczny czyli po przekątnych, w każdej kolumnie i wierszu musi być taka sama liczba po zsumowaniu, w tym przypadku 15. W 1 wierszu 834, w 2 wierszu 159, a w 3 wierszu 672.
25. Klikamy na biały przycisk i mamy zielone K, ale jak odwrócimy kwadrat to mamy czerwony, nie wiem dlaczego.
26. Spada obraz. Idziemy do szafki z wazonem, tam gdzie wykręcaliśmy śrubki jest godzina 5:30.

KOPIA ech ułożyłem to do kupy :D

Avatar
Konto usunięte

24 sierpnia 2010, 15:04

1. Klikamy na szafkę, i na wazon, wylewa się woda.
2. Wracamy do szafki i klikamy pod szafką brązową - bateria.
3. Idziemy w prawo. Klikamy na kosz i do kosza. Mamy cyferkę 4. Bierzemy kartkę. rozwijamy ją i mamy pokazane jak z latarki zrobioć śrubokręt.
4. raz do tyłu, podnosimy kosz i widzimy kółko, jest to litera O, klikamy na dnie kosza i mamy kropkę. Ja mam zieloną. W tym kolorze będzie później musiała być litera, ale to na końcu gry.
5. Klikamy na biurko, i w kwiatku jest zielony klocek "3".
6. Klikamy na kordłę, ta się odsuwa, przybliżamy się do łóżka i mamy kwadracik 6.
7.Idziemy w prawo. Klikamy na szczelinę między łóżkiem a szafą. Klikamy na kwadracik i mamy kwadracik "1".
8. Otwieramy szafę. Widzimy białą linię na białej półce, to kartka gdzie pisze w jakim kolorku ma być c, u mnie jest fioletowe.
9. Na drugiej półce druga bateria.
10. w pierwszej szufladzie pomoc - zmoczoną ścierką przetrzeć okno, ale o tym później.
wodę wylaną z wazonu

Avatar
Konto usunięte

24 sierpnia 2010, 14:58

1. Idziemy do tyłu i wracamy do ładowarki. Baterie się naładowały, bierzemy ładowarkę, i bierzemy ładowarkę na pogląd, zabieramy baterie. Klikamy na ten biały prostokącik i widzimy niebieskie E nie wiem po co one
22. Raz w prawo. Do tego pieska wsadzamy baterie i klikamy na czerwony przycisk, bierzemy kwadrat - 9.
23. Raz w lewo. Rozsuwamy żaluzje, i na górze, koło (jak patrzymy) lewej żaluzji jest niebieski klocek - 3.
24. Dwa w prawo. Klikamy na biurko i na ten kwadrat. Musimy dołożyć tak te kwadraciki aby wyszedł kwadrat magiczny czyli po przekłtnych, w każdej kolumnie i wierszu musi być taka sama liczba po zsumowaniu, w tym przypadku 15. W 1 wierszu 834, w 2 wierszu 159, a w 3 wierszu 672.
25. Klikamy na biały przycisk i mamy zielone K, ale jak odwrócimy kwadrat to mamy czerwony, nie wiem dlaczego.
26. Spada obraz. Idziemy do szafki z wazonem, tam gdzie wykręcaliśmy śrubki jest godzina 5:30.
27. Idziemy do tych pokrętów. Zielony ustawiamy na 6 kreseczkę tak jak w zegarze, a fioletową na 5 kreseczkę.
28. Pod zegarem wysuwa się półka. Bierzemy klucz i niebieski klocek - 2.
29. Idziemy do zielonej szafy i otwieramy 3 szufladę tym kluczem co przed chwilą otrzymaliśmy.
30. Bierzemy ścierkę i sztylet. Ścierką wycieramy wodę wylaną z wazonu
31. Sztylet wsadzamy w psa. Otrzymujemy klocek czerwony - 1.
32. Widzimy takie czerwony coś w miejscu gdzie był klocek. Klikamy na to. Mamy klucz, a to czerwone to była wstążka.
33. Raz w lewo. Idziemy do okna, odsłaniamy okna i przecieramy prawe okno mokrą szmatką (pisałam o tym w pkt 10)
34. Widzimy L= jasny niebieski.
35. Klikamy na białą kartkę przy oknie i na dole tej kartki. Ona się podnosi i do niej jest przyklejona taśmą klejącą karteczka z cyframi 961 i z tych cyfr był kod do skrzynki (wspominałam o tym w pkt 11)
36. Widzimy sejf. Otwieramy go kluczek z tego psa. Mamy klamk

Avatar Klaudusia_752

29 października 2009, 14:55

LOCK
L- 3(niebieckie) i 3(zielone)
O- 2(niebieskie) i 3(czerwone)
C- 2(zielone) i 1(czerwone)
K- 3(niebieskie) i 3(czerwone)
OPEN:)

Avatar mar_457

7 września 2009, 19:51

Jaka kolor jest pod literą O ?

Avatar cysio012

8 sierpnia 2009, 19:09

co zrobic by spod zegara wysuneła sie półka krecę tymi porkłetami jak wczesniej napisali i nic :/

Avatar Kaiako

30 lipca 2009, 18:41

napis ukladam od kilku dni

Avatar Kaiako

22 lipca 2009, 19:13

wyszły mi z klocków takie kolory jak trzeba ale drzwi sie nie otwierają

Avatar Kaiako

22 lipca 2009, 18:57

jak ulozyc ten napis lock?

Avatar
Konto usunięte

23 lutego 2009, 16:44

po wejściu do tajemnego pokoju można wrócić do głównego pomieszczenia i wyjść na zewnątrz

Avatar
Konto usunięte

23 lutego 2009, 15:47

ułożyłem ten fake:
F żółty
A kolor kwadrata z wazonu
K czerwony albo zielony
E kolor z białej części tego gdzie sie dawało ładowarke
wychodzi potem kółko z rysunkiem psa, które trzeba dać do tej figurki
potem już sami się zorientujecie

Avatar chmilu

22 lutego 2009, 00:11

przeszłem:D choć nie do końca bo brakuje mi litery F :(:(:(:(:(

Avatar xsebax97xx

21 lutego 2009, 17:02

31. Sztylet wsadzamy w psa. Otrzymujemy klocek czerwony - 1.
32. Widzimy takie czerwony coś w miejscu gdzie był klocek. Klikamy na to. Mamy klucz, a to czerwone to była wstążka.
33. Raz w lewo. Idziemy do okna, odsłaniamy okna i przecieramy prawe okno mokrą szmatką (pisałam o tym w pkt 10)
34. Widzimy L= jasny niebieski.
35. Klikamy na białą kartkę przy oknie i na dole tej kartki. Ona się podnosi i do niej jest przyklejona taśmą klejącą karteczka z cyframi 961 i z tych cyfr był kod do skrzynki (wspominałam o tym w pkt 11)
36. Widzimy sejf. Otwieramy go kluczek z tego psa. Mamy klamk

Avatar xsebax97xx

21 lutego 2009, 16:40

1. Idziemy do tyłu i wracamy do ładowarki. Baterie się naładowały, bierzemy ładowarkę, i bierzemy ładowarkę na pogląd, zabieramy baterie. Klikamy na ten biały prostokącik i widzimy niebieskie E nie wiem po co one
22. Raz w prawo. Do tego pieska wsadzamy baterie i klikamy na czerwony przycisk, bierzemy kwadrat - 9.
23. Raz w lewo. Rozsuwamy żaluzje, i na górze, koło (jak patrzymy) lewej żaluzji jest niebieski klocek - 3.
24. Dwa w prawo. Klikamy na biurko i na ten kwadrat. Musimy dołożyć tak te kwadraciki aby wyszedł kwadrat magiczny czyli po przekłtnych, w każdej kolumnie i wierszu musi być taka sama liczba po zsumowaniu, w tym przypadku 15. W 1 wierszu 834, w 2 wierszu 159, a w 3 wierszu 672.
25. Klikamy na biały przycisk i mamy zielone K, ale jak odwrócimy kwadrat to mamy czerwony, nie wiem dlaczego.
26. Spada obraz. Idziemy do szafki z wazonem, tam gdzie wykręcaliśmy śrubki jest godzina 5:30.
27. Idziemy do tych pokrętów. Zielony ustawiamy na 6 kreseczkę tak jak w zegarze, a fioletową na 5 kreseczkę.
28. Pod zegarem wysuwa się półka. Bierzemy klucz i niebieski klocek - 2.
29. Idziemy do zielonej szafy i otwieramy 3 szufladę tym kluczem co przed chwilą otrzymaliśmy.
30. Bierzemy ścierkę i sztylet. Ścierką wycieramy wodę wylaną z wazonu

Avatar patix002

21 stycznia 2009, 20:05

w szafie nie ma żadnej białej półki, ani białej liny

Avatar frania

20 września 2008, 15:38

1. Klikamy na szafkę, i na wazon, wylewa się woda.
2. Wracamy do szafki i klikamy pod szafką brązową - bateria.
3. Idziemy w prawo. Klikamy na kosz i do kosza. Mamy cyferkę 4. Bierzemy kartkę. rozwijamy ją i mamy pokazane jak z latarki zrobioć śrubokręt.
4. raz do tyłu, podnosimy kosz i widzimy kółko, jest to litera O, klikamy na dnie kosza i mamy kropkę. Ja mam zieloną. W tym kolorze będzie później musiała być litera, ale to na końcu gry.
5. Klikamy na biurko, i w kwiatku jest zielony klocek "3".
6. Klikamy na kordłę, ta się odsuwa, przybliżamy się do łóżka i mamy kwadracik 6.
7.Idziemy w prawo. Klikamy na szczelinę między łóżkiem a szafą. Klikamy na kwadracik i mamy kwadracik "1".
8. Otwieramy szafę. Widzimy białą linię na białej półce, to kartka gdzie pisze w jakim kolorku ma być c, u mnie jest fioletowe.
9. Na drugiej półce druga bateria.
10. w pierwszej szufladzie pomoc - zmoczoną ścierką przetrzeć okno, ale o tym później.
wodę wylaną z wazonu

Avatar frania

20 września 2008, 15:38

11. 2 szuflada skrzynka. Wpisujemy kod 196, skąd się wziął to o tym później. 12. Otwieramy skrzynkę, bierzemy latarkę i kwadracik "7"
13. Bierzemy na pogląd latarkę i klikamy na ten sznurek, zrobi nam siś śrubokręt.
14. Wracamy do szafki z wazonem. Z boku są dwie śrubki, odkręcamy je śrubokrętem i bierzemy je, przydadzą nam się później.
15. Otwieramy szufladę, bierzemy ładowarkę i czerwony zielony "3".
16. Raz w lewo. Klikamy na ten biały kwadrat, odkręcamy śrubki śrubokrętem i bierzemy je.
17. Klikamy na ten biały prostokącik i mamy kontakt.
18. Bierzemy ładowarkę na podgląd i wsadzamy baterie do niej, a ładowarkę podłączamy do kontaktu.
19. Klikamy na widoczny róg drzwi, mamy kabelek i podłączamy go do kontaktu.
20. Mamy też niebieski klocek - 3.

Avatar frania

20 września 2008, 15:36

21. Idziemy do tyłu i wracamy do ładowarki. Baterie się naładowały, bierzemy ładowarkę, i bierzemy ładowarkę na pogląd, zabieramy baterie. Klikamy na ten biały prostokącik i widzimy niebieskie E nie wiem po co one
22. Raz w prawo. Do tego pieska wsadzamy baterie i klikamy na czerwony przycisk, bierzemy kwadrat - 9.
23. Raz w lewo. Rozsuwamy żaluzje, i na górze, koło (jak patrzymy) lewej żaluzji jest niebieski klocek - 3.
24. Dwa w prawo. Klikamy na biurko i na ten kwadrat. Musimy dołożyć tak te kwadraciki aby wyszedł kwadrat magiczny czyli po przekłtnych, w każdej kolumnie i wierszu musi być taka sama liczba po zsumowaniu, w tym przypadku 15. W 1 wierszu 834, w 2 wierszu 159, a w 3 wierszu 672.
25. Klikamy na biały przycisk i mamy zielone K, ale jak odwrócimy kwadrat to mamy czerwony, nie wiem dlaczego.
26. Spada obraz. Idziemy do szafki z wazonem, tam gdzie wykręcaliśmy śrubki jest godzina 5:30.
27. Idziemy do tych pokrętów. Zielony ustawiamy na 6 kreseczkę tak jak w zegarze, a fioletową na 5 kreseczkę.
28. Pod zegarem wysuwa się półka. Bierzemy klucz i niebieski klocek - 2.
29. Idziemy do zielonej szafy i otwieramy 3 szufladę tym kluczem co przed chwilą otrzymaliśmy.
30. Bierzemy ścierkę i sztylet. Ścierką wycieramy wodę wylaną z wazonu

Avatar seasoul

19 września 2008, 00:45

proponuje pokombinowac kolorkami bo f nie znalazlam ale mtoda prob i bledow wyszlo mi zolte dostaje sie taka kostke co sie wklada do szyji tego kota i on ozywa i dzieja sie cuda:)

Avatar Melant

27 sierpnia 2008, 17:06

Jak sie stanie przodem do drzwi to jak sie kliknie na ściane pomiędzy drzwiami a szafą ( dopiero po otworzeniu sie wyjścia ) będzie widać młotek i nim rozbijamy wazon z ktorego była woda do szmatki i bedzie litera A u mnie była ciemnoniebieska zostaje znależć litere F :)

Avatar Melant

27 sierpnia 2008, 16:51

Ooo i jeżeli chodzi o czerwony pod magicznym kwadratem i "E" pod pokrywka od kontaktu to jak już otworzy sie wyjsćcie to tam gdzie układało sie LOCK to teraz tam było FAKE ale K było odwrócone lewą do prawej. To mi stawia sprawe co sie stanie jak już dobrze ułoże napis fake? Jak ktoś sie dowie prosze o kontakt Emailem Bo gg nie mam serio XD

Avatar Melant

27 sierpnia 2008, 15:16

Ja jakoś przeszedłem .. gra jest fajna 5/5 o i niemyslalem ze drzwi bedą właśnie TAM XD o i siemka all bo jestem tu nowy

Avatar fistach96

25 sierpnia 2008, 22:01

nie było łatwo ale przeszedłem

Avatar starus12

24 sierpnia 2008, 09:43

Heh ok mi sasiad pomoze :):):):):):):) ale ogolnie gla jest the best daje 5/5

Avatar starus12

24 sierpnia 2008, 09:29

jak Zrobic ten napis LOCK??

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Twoim zadaniem jest wydostać się z oliwkowego pokoju. Szukaj przedmiotów i miejsc, gdzie możesz ich użyć.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier