Oceń:
4.09 (43)
wyświetleń: 53325

Komentarze (41)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar OlaXDPL

20 października 2015, 17:01

Fajna

Avatar dawid713
(Dawid)

20 lutego 2014, 11:54

3/5

Avatar marcel1232012
(marcel)

23 lipca 2013, 10:47

6

Avatar xAnielicax

22 grudnia 2012, 18:16

super!! i do ulu

Avatar deleted-126859
Konto usunięte

19 lutego 2012, 20:20

super i ul

Avatar Darexxx2

11 lipca 2010, 18:17

Głupie przeszlem 137 poziomów klikajcie F to jest silne daje 0/5

Avatar mikolajek112

5 stycznia 2012, 18:12

@Darexxx2: lol mi cie jest 30 poziomow albo 20

Avatar mikolajek112

18 lutego 2011, 13:13

takie złe że ***iste

Avatar mikolajek112

1 stycznia 2011, 18:51

wcisnijce se f

Avatar Darexxx2

11 lipca 2010, 18:14

glupie daje o/5

Avatar Gomez

12 września 2009, 16:50

ja doszłem do 9 lewelu daje5\5

Avatar frajer125
(Oskar)

17 sierpnia 2009, 09:20

nawet nawet 3/5 ,a i jak klikniecie "f" to świnka ma ćoś w stylu ochrony

Avatar Marcinu
(Tak, dobrze myślisz ;])

16 sierpnia 2009, 19:11

7 Całkiem ciekawa 4/5

Avatar mistyy

10 sierpnia 2009, 19:39

7

Avatar Piegus11
(Kuba)

10 czerwca 2009, 11:37

NIEZŁE 4/5

Avatar Hitman55

22 września 2008, 19:02

Ja doszedłem tylko do 5 rundy ale do daje ulu

Avatar misiio
(Piotr)

6 sierpnia 2008, 10:28

słaba

Avatar Ernest123
(Robert)

2 sierpnia 2008, 23:04

całkiem fajne 5/5 do ulu i mówie że byłem w 6 rundzie

Avatar SpamerPL

30 lipca 2008, 14:58

heh nienajgorsza gra. 5/10

Avatar pitbull16

29 lipca 2008, 16:19

fajne 5/5

Avatar deleted-30142
Konto usunięte

20 lipca 2008, 17:56

"F" to atak

Avatar Kurosaki
(Kuba)

19 lipca 2008, 07:54

fajna giera

Avatar sedesteresa
(Marta)

18 lipca 2008, 10:22

uwielbiam ta gre xD

Avatar Dziubek001

16 lipca 2008, 12:04

Gra powinna być w zręcznościowych ale po za tym fajne 5/5

Avatar mateusz97

11 lipca 2008, 20:57

Nawet...4/5

Avatar Ptaszek12
(Ładne :))

11 lipca 2008, 20:20

Ja nie oceniam, ale dla ułatwienia piszę, że jak wciśniecie F to świnka dostanie niezłego kopa :) Ocenka 3/5

Avatar mario2
(Maricn)

11 lipca 2008, 16:17

Grafika może być,gra ogółem głupia.Świniaki ledwo co ci coś zrobią,i za małe pole do uciekania.-Daje 1/5

Avatar Barti9000
(Bartek)

11 lipca 2008, 09:42

nawet nawet ... 4/5

Avatar HillKill

10 lipca 2008, 22:20

Świńska gra... ale o to wniej chodzi :P 5/5

Avatar macio3232

10 lipca 2008, 21:31

11runda był ktos dalej?

Avatar deleted-25703
Konto usunięte

10 lipca 2008, 13:34

Fajna ale jakaś taka...DZIWNA4/5

Avatar Hitman55

10 lipca 2008, 12:01

takie se 2/5

Avatar mateusz1029
(Mateusz)

10 lipca 2008, 10:43

takie sobie 3/5

Avatar Bezimienny1997
(Jakub)

9 lipca 2008, 19:39

daje 5/5 fajna gierka

Avatar Daniel06
(Daniel)

9 lipca 2008, 14:02

proste...
dziwne...
muzykalne...

ZNA KTOŚ KOD?! ;)

Avatar FauTziN
(Nie)

9 lipca 2008, 11:02

Dziwne... 3/5

Avatar deleted-24773
Konto usunięte

9 lipca 2008, 10:23

Super 5/5

Avatar emisel
(Emil)

9 lipca 2008, 10:20

supcio 5 i do ulu

Avatar Wysoki
(Przemek)

9 lipca 2008, 09:10

a i gra do ulu

Avatar Wysoki
(Przemek)

9 lipca 2008, 09:05

O matko pierwszemu ci sie wyswietlila ale podnieta!!!!gra juz chyba byla 8/10

Avatar sebeq126
(Sebastian)

9 lipca 2008, 09:04

LOL. ŻAL . PL!!!!!!

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Świnie w ataku

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Świnie w ataku
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena