Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Znajdujesz się w tajnym ośrodku badawczym ukrytym gdzieś na wyspie Oceanu Spokojnego. Już jesteś u progu ukończenia badań nad nową bronią biologiczną, kiedy do waszej bazy wpadają uzbrojeni po zęby, agresywni żołnierze...

Sterowanie:

WASD lub Strzałki - Poruszanie się
Myszka - Strzelanie
Q lub Shift - Zmiana broni



Podobne gry:

Tower Force

Tower Force

Zagrań: 20076

Ocena: 3.7 (10)

Kategoria: Wieżyczki

Koci Oddział Uderzeniowy

Koci Oddział Uderzeniowy

Zagrań: 10683

Ocena: 4.61 (39)

Kategoria: Bijatyki

Strike Force Heroes 2

Zagrań: 449742

Ocena: 4.77 (764)

Kategoria: Strzelanki

Myśliwiec F 18

Myśliwiec F 18

Zagrań: 71123

Ocena: 4.08 (36)

Kategoria: Strzelanki

Bohater w oceanie

Bohater w oceanie

Zagrań: 6426

Ocena: 3 (11)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 915775Ulubiona: 1374

Dodaj komentarz

Avatar Koxu27

Koxu27wczoraj, 19:58

Jaka jest najlepsza snajpa pod headshoty???

Avatar tyteek

tyteek odpowiada na komentarzdzisiaj, 09:44

@Koxu27: Jacal bo ma najlepszą celność

Avatar tyteek

tyteek odpowiada na komentarzdzisiaj, 09:59

@Koxu27: Może być jeszcze Crossbow bo ma 90% celności

Avatar Koxu27

Koxu27wczoraj, 21:25

Kirke popieram :)

Avatar Kirke

Kirkewczoraj, 16:00

z a j e b i s t a gra

Avatar FuryPL

FuryPL24 lipca, 17:34

Gram Snajperem albo tankiem (tym z shotgunem) ale wole snajpera

Avatar privater_234

privater_23424 lipca, 17:07

zAL w 2 mam takie zarombiste rzeczy a jak zrobiłem misje 15 to mi sie zkasowało konto albo jak wyczysciłem kompa antywirusem

Avatar ADAMSONASC

ADAMSONASC23 lipca, 19:32

Fajna gierka 2 też zarąbista ja zawsze wybieram snajpera

Avatar filip171

filip171 (Filip) odpowiada na komentarz24 lipca, 12:07

@ADAMSONASC: mój brat też na nim gra xD

Avatar koko2

koko223 lipca, 11:28

sybko sie nuci

Avatar koko2

koko223 lipca, 11:06

za**bista gra

Avatar oskar8744

oskar874423 lipca, 06:49, edytowany

kto lubi grać tankiem
strzałka w górę a kto nie strzałka w dół

Avatar Fabian2006

Fabian200622 lipca, 21:53, edytowany

super gra kto sondzi tak samo jak ja to niech mi da stralke dogóry a jak nie
misli ktos tak samo jak ja niech mi da strzalke na dul

Avatar Fabian2006

Fabian200622 lipca, 21:50

jest ktos

Avatar oskar8744

oskar874422 lipca, 16:41, edytowany

według mnie 1 jest bardziej ogarnięta
kto za

Avatar KubaBella

KubaBella19 lipca, 18:48, edytowany

fajnie by było na multiplejerze (może w 3 będzie)

Avatar witeak

witeak (Yuri) odpowiada na komentarz20 lipca, 08:21, edytowany

@KubaBella: właśnie ja to powiedziałem -,- GJ nobie czytaj komentarze

Avatar oskar8744

oskar8744 odpowiada na komentarz22 lipca, 08:15

@KubaBella: O ile wyjdzie 3

Avatar oskar8744

oskar874421 lipca, 18:48

1 na do 100 ja 100 na 5

Avatar BlackFalcon

BlackFalcon21 lipca, 10:05

Chuck Norris jest ciężki, mi udało się do 19 fragów ale jak samobójstwo 2x koleś ze Stingerem zrobil

Avatar witeak

witeak (Yuri)19 lipca, 09:25

i szkoda że nie można grać na multi :C

Avatar witeak

witeak (Yuri)19 lipca, 08:27

szkoda że nie można dwoma mieczami :C lub sztyletami

Avatar Kamil152

Kamil15219 lipca, 07:16

@bartiko:chyba 2 lvl

Avatar bartiko

bartiko (Bartek)17 lipca, 15:50

przeszlm w 10 miin

Avatar BlackFalcon

BlackFalcon odpowiada na komentarz17 lipca, 19:54

@bartiko: tak na 100% :)czyli licząc z challengami 10 minut na 30 misji czyli nierealne

Avatar KingsMax

KingsMax odpowiada na komentarz17 lipca, 21:11

@BlackFalcon: on chyba mówił o 1 misji :D nie wiedział co robić

Avatar filipB

filipB odpowiada na komentarz18 lipca, 19:17, edytowany

@bartiko: W 10 minut to ty przeszedłeś pierwszy lewel.

Avatar Macieko13

Macieko13 odpowiada na komentarz19 lipca, 07:03

@bartiko: ale co 1 misje?

Avatar BlackFalcon

BlackFalcon17 lipca, 15:36

15:11 :D

Avatar BlackFalcon

BlackFalcon17 lipca, 15:30

ale pech z bossem 11:8 dla mnie potem łeb w łeb koniec 14;14 już go ubijalem i gnojek na farcie ...

Avatar czarekmoc

czarekmoc (Czarek)17 lipca, 12:42

napisz jak bedzies

Avatar czarekmoc

czarekmoc (Czarek)17 lipca, 12:41

boss 1 jestes??

Avatar BlackFalcon

BlackFalcon17 lipca, 12:31

UDAŁO SIE !!!! 100:78 ! :D

Avatar BlackFalcon

BlackFalcon17 lipca, 12:10

najlepiej expic na quick mathach, na max ilość graczy deathmatch :)

Avatar kroganin

kroganin15 lipca, 19:56

ale 1 czeńść jest lepsza od 2 wiem bo obie przeszłem

Avatar BlackFalcon

BlackFalcon odpowiada na komentarz17 lipca, 12:09

@kroganin: prędzej czĘść

Avatar adimistrzuniu

adimistrzuniu8 lipca, 11:31

ja se expie snajperkiem:-))))

Avatar BlackFalcon

BlackFalcon odpowiada na komentarz16 lipca, 18:53

@adimistrzuniu: taka klasa nie istnieje , prędzej ASSASIN

Avatar kroganin

kroganin15 lipca, 18:34

wygrałem gre juchu !!!!!!!!!!!!!!

Avatar kubala160

kubala160 odpowiada na komentarz15 lipca, 19:11

@kroganin: :)

Avatar kroganin

kroganin odpowiada na komentarz15 lipca, 19:54

@kubala160: co

Avatar StalkerPro

StalkerPro15 lipca, 15:56

nie da sie

Avatar czarekmoc

czarekmoc (Czarek)15 lipca, 11:14

a jak zapisać skina?

Avatar boss1

boss1 odpowiada na komentarz15 lipca, 11:38

@czarekmoc: ja ci powiem

Avatar boss1

boss1 odpowiada na komentarz15 lipca, 11:39

@czarekmoc: jesteś dostępny

Avatar kroganin

kroganin14 lipca, 20:45

super gra
10/10

Avatar boss1

boss1 odpowiada na komentarz15 lipca, 11:38

@kroganin: zgdadzam sie z tobą

Avatar czarekmoc

czarekmoc (Czarek)15 lipca, 11:13

ej

Avatar limak100

limak10015 lipca, 10:42

szkoda że nie ma na multi ):

Avatar boss1

boss115 lipca, 10:09

zaje**sta gra prawda? daje 10/10

Avatar marcik1524

marcik152414 lipca, 20:16

fajna gra oceniam 7/10

Avatar lolikzabjaka

lolikzabjaka14 lipca, 19:45

Moim zdaniem fabuła w tej grze nie jest potrzebna. Gra jest słabo zoptymalizowana. A w każdym poziomie zmienia się tylko tryb,mapa.Albo NIC
Daje 1/5
Słabe

Avatar BlackFalcon

BlackFalcon13 lipca, 13:49

14 MASAKRA !

Avatar Miko795

Miko795 (Mikołaj) odpowiada na komentarz13 lipca, 15:36

@BlackFalcon: Graj komandosem i stawiaj miny tam gdzie są capture pointy przy okazji weź sobie MG np:First Blood ,OICW

Avatar Voldek

Voldek odpowiada na komentarz13 lipca, 17:40

@Miko795: Skąd wziąć miny?

Avatar Miko795

Miko795 (Mikołaj) odpowiada na komentarz14 lipca, 07:47, edytowany

@Voldek: To killstreak nazywa się ''Bouncing Betty''

Avatar MAX600

MAX600 (Maks)13 lipca, 20:59

Można zresetować grę żeby można było grać od nowa ?

Avatar zohan7

zohan713 lipca, 16:33

jedna z lepszych gier na jeja

Avatar wojtek3334

wojtek333412 lipca, 22:32

mam sniper lvl 57

Avatar TheCakeBaker_

TheCakeBaker_ odpowiada na komentarz13 lipca, 13:33

@wojtek3334: Maksymalny lvl to 50 . Nie można mieć większego poziomu.

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.