Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.61 (49)
wyświetleń: 15592

Komentarze (28)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar pryku122
12 lipca 2012, 19:34

Tylko po***ni ludzie pisza do ulu

Avatar dawidozau
(Dawid)
18 lipca 2012, 12:09

@pryku122: tylko pojeki ja ty nie umie w to grać i nakłania wszystkich innych aby zninawidzili tę gre

Avatar pabulo888
22 lipca 2012, 13:15

@dawidozau: mam do ciebie małą prośbę, naucz się pisać jeśli łaska

Avatar dawidozau
(Dawid)
30 lipca 2012, 12:25

@pabulo888: sorry mam zjbanom klature

Avatar pabulo888
30 lipca 2012, 12:30

@dawidozau: brawo za szybkość reakcji, jak masz problem z klawiaturą to zanim wyślesz komentarz to sprawdź czy wszystko jest dobrze

Avatar hubertskowr
29 lipca 2012, 14:50

fajna gra 5/5

Avatar B_U_B_U
25 lipca 2012, 11:35

bardzo fajna 5/5 i do ulu

Avatar LuKeila
(Magda)
15 lipca 2012, 19:17

Moja znajoma tak pluje O.O
5/5 i do ulu. ;>

Avatar Lilianx33
9 lipca 2012, 13:30

Fajne XD 5/5 i do ulu ;d

Avatar bumer123
8 lipca 2012, 20:11

5\5 i do ulu

Avatar matiosw
(Mateusz)
7 lipca 2012, 22:38

Gra jest śmieszna i fajna 5/5

Avatar Patryk33
(Patryk)
7 lipca 2012, 13:03

super 5/5

Avatar jasiek999
7 lipca 2012, 10:02

5/5 i do ulu

Avatar Marcin20PL
(Marcin)
7 lipca 2012, 09:17

Super Gierka Ulepszenia itp. 5/5 i do Ulubionych -.^

Avatar tejo155
(Mateusz)
dzisiaj, 14:18

daje wszystkim po lapce w gore

Avatar matias54698
(Mateusz)
dzisiaj, 14:24

@tejo155: lesniakowi nie dałes :)

Avatar tejo155
(Mateusz)
dzisiaj, 18:55

@matias54698: bo dal najgorsza ocena

Avatar Ketjow123
(Wojciech)
dzisiaj, 15:04

gówno 0/1000000000

Avatar BigPain
(Paweł)
dzisiaj, 14:27

Fajne lamie twarze + dobra grywalność = 5/5 i do ulu

Avatar Endrju97
(Andrzej)
dzisiaj, 13:34

spoko ^^ śmieszna

Avatar przytulkotka
(Klaudia)
dzisiaj, 13:20

nawet fajne xD

Avatar wiktormens
dzisiaj, 12:33

5/5
i
do
ulu

Avatar lesniak
(adam)
dzisiaj, 11:52

gupie 1/5

Avatar zikowskyy
(Kuba)
2 stycznia, 12:51

@lesniak: dziecko srajkrafta

Avatar hotwen
dzisiaj, 10:51

są ulepszenia! gramy :P

Avatar VVAMPIR
dzisiaj, 10:39

spoko nawet fajne ale trudne :P 4/5

Avatar Andgrand
dzisiaj, 07:58

śmieszna :D 10/10 i do miodku

Avatar emil3
(Krystian)
dzisiaj, 08:45

@Andgrand: Popieram cie.

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Plująca lama

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Plująca lama
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (74)
Opis

Kto chociaż raz odwiedził ZOO lub spotkał to zwierzę w innych okolicznościach wie, że lama uwielbia pluć na ludzi. W grze wcielasz się właśnie w jedno z tych bezczelnych zwierząt i trafiasz w odwiedzających ogród zoologiczny ludzi. Pamiętaj o ulepszaniu statystyk po każdym poziomie.

Sterowanie

Myszka
1-5 - Użycie specjalnych przedmiotów

Podobne gry

Hity z naszych gier