Gra Wielka wojna 5 wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Wielka wojna 5 wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Po raz kolejny weźmiesz udział w wielkiej wojnie. Tym razem działania militarne trwają w Normandii, gdzie Twoja jednostka ma swoją kwaterę główną. Wykonuj powierzone Ci misje i w żadnym wypadku nie pozwól wrogom przejąć panowania nad danym terenem.
WASD - Poruszanie
Myszka - Strzelanie
R - Przeładowanie
GF - Zmiana broni
QE - Zmiana działa
Komentarze
Odśwież9 listopada 2016, 18:25
za długo sie ładuje a neta mam dobrego 200 MB/s
Odpisz
15 października 2018, 13:24
@dominikbozek123: To nie jest dobry internet
Odpisz
26 lipca 2017, 16:23
10/10 i do ulu
Odpisz
3 lutego 2014, 19:09
Kto lubi jaki czołg pisać numerami:
1.Humber Mk II
2.M16 GMC
3.M8 Greyhound
4.M3 GMC
5.M15 GMC
6.M5 Stuart
7.M8 GMC
8.M3 Grant
9.M4 Sherman
10.M26 Pershing
11.Sherman Calliope
Odpisz
6 lutego 2014, 17:33
@Fanta81: 9
Odpisz
21 lipca 2014, 10:32
@Fanta81: ja lubie 9
Odpisz
20 sierpnia 2014, 20:14
@Fanta81: ja też 9 albo 11
Odpisz
2 marca 2015, 15:31
@Fanta81: 11,10,9
Odpisz
3 marca 2015, 19:49
@Fanta81: 6
Odpisz
3 lipca 2015, 09:43
@Fanta81: 10, 11, 6 , 5
Odpisz
9 listopada 2015, 10:37
@Fanta81: 9
Odpisz
23 grudnia 2015, 12:04
@Fanta81: 9,10,11
Odpisz
11 lipca 2016, 14:45
@Fanta81: 6
Odpisz
12 lutego 2017, 07:57
@Fanta81: 9,10,11, i inne
Odpisz
23 marca 2017, 13:07
@Fanta81:
9,6,10,11
Odpisz
Edytowano - 25 lipca 2016, 20:55
Brakuje mi M4A3E8,M4 105mm, M4A3E2, M36 i M10 :(
Odpisz
2 czerwca 2016, 15:42
@fanta81 6,8
Odpisz
16 marca 2016, 20:04
@KontoUsunięte: było ich dużo bo były tanio skonstruowne wiec nie musieli oszczendzacc
Odpisz
14 lipca 2013, 21:49
sherman nie ważne jaki to gówno. Pantera albo tygrys miał go na strzała z 2,5 km kiedy zasięg działa w shermanie to 800m.
Odpisz
18 lipca 2013, 23:13
Zależy w której shermana wersji. Był pancerny czołg pancerny M4(cośtam-cośtam)M2 i sherman zrobiony pod niszczyciel M4(cośtam-cośtam)M8. Te czołgi dorównywały już pantherowi.
Odpisz
19 lipca 2013, 14:47
@Aracz: ta ciekawe kiedy je wymyslili...po wojnie?? i czy w ogóle istniały czy tylko na papierze?
Odpisz
19 lipca 2013, 21:28
M4A3E8-wariant czołgu na niszczyciel. Uczestniczył w walkach w Normandii i w Ardenach, M4A3E8-wariant czołgu szturmowego. Uczestniczył w tych samych starciach co E8. Tych czołgów obawiała się zarówno piechota, jak i wojska pancerne sił niemieckich. Sam Sherman też był dobrym czołgiem, jak nawet nie bardzo dobrym. Był uważany za jeden z najlepszych czołgów IIwojny. Bo chyba nie bez powodów jest jednym z najlepiej kojarzonych czołgów tego okresu. (choć zazwyczaj jest pokazany jako wariant E2)
Odpisz
23 lipca 2013, 11:47
@Aracz: ta jasne sherman najlepszy czołg wojny. i kto sie go bał?..chyba załogi tych czołgów że siedzą w czołgu twardym jak kartonowe pudełko a swoim działkiem nie przebijają żadnego ciężkiego czołgu.jedynym plusem m4 było to że można go było produkować w dziesiakach tysięcy i był tani w produkcji
Odpisz
Edytowano - 25 lipca 2013, 14:43
jest jezcze większe gówno German wywodzący się z shermana który nie został dodany do produkcj masowej bo był zbyt drogi w produkcj a był słaby
Odpisz
Edytowano - 27 lipca 2013, 12:58
Jeśli wiedzę czerpiesz z World of Tanks (gram, gra nie najgorsza.) to nie mam co z tobą dyskutować. Zajrzyj kiedyś do książek albo chociaż zobacz jakiś film historyczny. Napisz może jeszcze że Pz III nie mogły walczyć przeciwko KW-1, a M3-Lee nie miał szans przeciwko Pz IV.
Odpisz
28 lipca 2013, 21:41
@Aracz: mówiąc że sherman jest dobry to chyba ty czerpiesz wiedze z wota.zrozum shermany były "dobre" bo było ich dużo i na 1 tygrysa przypadało ich 10 więc mogli zajść go z kilku stron i zniszczyć.słyszałeś o wittmanie? w normandii sam na tygrysie zniszczył 15 shermanów
Odpisz
26 sierpnia 2013, 10:55
ty mislisz o taktyce logicznej ze ten ma takom predkosc a drugi ma taki zasieg to nie chodzi tylko o to bo naprzyklad oglodalem film historyczny o wojnie miedzy zydami a niemcami i zydzi wygrali choc mieli czolgi o nazwie sherman! a niemcy mieli tigery II
Odpisz
6 września 2013, 22:23
@adamo533: po pierwsze gdzie oglądałeś wojne zydów z niemcami? a po drugie uwież sherman to gówno
Odpisz
13 października 2013, 17:42
Sherman to czołg głównie strategiczny do szybkich manewrów i ataków z flanki.Były dosyć słabe w bezpośrednich starciach
Odpisz
26 grudnia 2013, 17:54
na pewno nie piszesz o shermanie firefly który miał potężne siedemnastofuntowe działo o kalibrze 76 mm
Odpisz
26 grudnia 2013, 17:55
@Aracz: sherman firefly był zrobiony pod niszczyciel, a raczej miał po prostu lepsze działo
Odpisz
26 grudnia 2013, 18:07
ten opis pasuje lepiej do t - 34 bo te czołgi były słabe i pokonały czołgi wehrmachtu tylko dzięki przewadze liczebnej
Odpisz
27 grudnia 2013, 17:56
@vader27: t-34 z działem 85 mm niszczyły pantery i tygrysy zaś shermany nie. pancerz t-34 był nowatorską konstrukcją o dużych kątach nachylenia płyt pancerza natomiast m4 to po prostu kwadratowy kloc.
Odpisz
28 grudnia 2013, 10:30
Mówisz o modelu T-34/85 z późnego okresu wojny który rzeczywiscie prawie dorównywał panterom i tygrysom, ale czołgi
T-34/76 ze słabszym działem 76 mm miał już problem z czołgami typu Panzerkampwagen VI tiger, Panzerkampfwagen V Panther lub Panzerkampfwagen IV. Oczywiscie T-34 niszczyły je ale kosztowało to wiele straconych czołgów, ponad to T-34 były bardzo zawodne - często się psuły. Kolejną wadą T-34 był brak radiostacji, rzadko ją miały, tylko wozy dowodzenia były w nią wyposażone, a brak radiostacji utrudniał wyprowadzenie skoordynowanego ataku. a co do czołgów wehrmachtu "Pantera" też miała bardzo pochyły pancerz.
Odpisz
Edytowano - 28 grudnia 2013, 10:32
wczesne shermany nie były jakimis swietnymi czołgami ale późniejsze wersje były już lepsze
Odpisz
29 grudnia 2013, 22:08
@vader27: ale późniejsze nie walczyły w II wojnie (jedynie sherman firefly ale ich było mało i amerykanie raczej ich nie używali)więc nie miały szans walczyc z tygrysem i panterą (czołgi oparte na konstrukcji t-34 są używane w niektórych krajach do dziś)
Odpisz
Edytowano - 30 grudnia 2013, 12:47
Późniejsze shermany brały udział w wojnie np. zmodyfikowany sherman M4A3E8 (easy eight ) i właśnie sherman firefly ponad to shermany często miały dodatkowe prowizorycznie pancerze np. z worków z piaskiem lub płyt pancernych miały one zapewniać ochronę przeciw pociskom z panzerfausta.
Odpisz
30 grudnia 2013, 13:10
@vader27: ale sam powiedz czy sherman miał szanse z tygrysem? czytałem kiedys na stronce poswięconej tygrysowi taką tabelke. pisało tam że tygrys przebija m4 z nawet 3,5km kiedy sherman musiał podjechać na 500 i strzelać w tył
Odpisz
30 grudnia 2013, 17:56
@vader27: wcale nie tak późnego okresu.t-34 z działem 85mm były już w uzyciu od końca 1943r-początku 1944r. a co do zawodności nic nie mogło się im stac bo wszystko było bardzo proste i można to było naprawić młotkiem i gwoździami.
Odpisz
30 grudnia 2013, 17:58
@vader27: a co do strat to sowieci mogli stracić 10 czołgów żeby zniszczyć 1 czołg niemiecki. w bitwie na łuku kurskim nawet taranowali czołgi żeby nie mogły sie ruszyć
Odpisz
31 grudnia 2013, 19:12
Naprawdę nie tak łatwo było je naprawić mimo tego że był prosty. pomyśl gdy w takim czołgu szlag trafi wentylacje komory silnika, skrzynie biegów lub pompę paliwową ( takie usterki były bardzo często spotykane ) to czołg nie pojedzie. Poza tym czasami nawet 50% stanu oddziału nie można było rzucić do boju bo stały w polowych warsztatach. Kolejną wadą dotyczącą już wszystkich radzieckich czołgów była radziecka stal pancerna z której były zrobione ich pancerze, była one bardzo twarda i krucha co oznaczało że po trafieniu które nie przebiło pancerza odłamki które odprysły od pancerz raniły lub zabijały członków załogi. Siły pancerne ZSRR minimalnie pokonaly czołgi Wehrmachtu, a przyczyniły się do tego nie tylko T-34 KW-1 i inne radzieckie czołgi. Pomagali im Amerykanie i Brytyjczycy w ramach programu Lend-Lease wysyłając im różne czołgi między innymi shermany. Działa T-34 z początków wojny też były nie najlepsze. Podsumowując wcześniejsze wersje T-34 z początku wojny dorównywały shermanom ( jeśli nie były od nich gorsze ) projek nie był zbyt dobry, wprowadzano wiele poprawek i pokonał niemieckie dywizje pancerne tylko dzięki przewadze liczebnej.
Odpisz
31 grudnia 2013, 23:57
@vader27: ruskie czołgi słabe? isu lub is takiego tygrysa na wylot przebijały. usterki w ruskim czołgu to też nie możliwe wszystko było proste i nieskomplikowane jak ak-47. wiesz czemu on jest taki nie zawodny? składa sie z 30 kilku części które odstają od siebie i nie pasuja i powstaje luz między nimi. dlatego może tam wpadać piasek błoto. to samo było z czołgami. czołgi prowadzili robotnicy z fabryki którzy prowadzili traktory, czołg od razu po wyprodukowaniu jechał z fabryki na front. natomiast w 1941 czyli wtedy kiedy niemcy zaatakowali zsrs czołgi z jednego okręgu w rosji przewyzszały liczebnie niemieckie czołgi kilkukrotnie ponadto wyprzedzały je technologicznie o kilkanaście lat kw-1 był nieprzebijalny
Odpisz
1 stycznia 2014, 00:40
@vader27: może i sherman firefly miał "potężne" działo kal.76mm ale tygrys miał jeszcze potężniejsze działo kal.88mm a np is potęzne działo kal.122mm lub isu z działem kal.152mm które niszczyło wszystko od bunkrów po ciężkie czołgi. nawet miało ksywe "łowca"
Odpisz
1 stycznia 2014, 00:41
Możliwe i to bardzo przeczytaj świat wiedzy historia wydanie 5/2013 lub książkę Davida Portera Pojazdy pancerne Armii Czerwonej dowiesz się wtedoy że T-34 było zawodne. Co do dział samobieżnych ISU : było ich bardzo mało tak jak czołgów IS które pojawiły w późnym okresie wojny kiedy rosjanie mieli mase shermanów, a ruskie czołgi rzeczywiście były słabe, bo dużą ich część stanowiły przestarzałe czołgi T-26, T-28, BT-5 lub T-60,a stal pancerna naprawdę była krucha i twarda. I NA PEWNO nie przewyższały ich technologicznie bo na początku wojny dużą część wojsk pancernych ZSRR stanowiły T-26 i BT-5, a KW-1 był rzeczywiście trudny do zniszczenia ale w póxniejszym okresie wojny ustępowały Tygrysom i Panterom i jeszcze raz T-34 był BARDZO zawodny nie chodziło o pancerz tylko o bardziej skomplikowane układy np. silnik skrzynia biegów lub chłodnica. A Panzer IV był niezłym czołgiem miał lepsze działo niż T-34, a wytrzymałość pancerza przedniego była nie wiele gorsza największą wadą był cienki pancerz przedni, a Tygrys - jeden z najlepszych czołgów II wojny światowej jego pancerz był nie do przebicia, a działo mogło przebić pancerz każdego innego czołgu II wojny światowej. Spójrzmy tez na dowodzenia czołgami Związku Radzieckiego, a czołgami Wehrmachtu. Oficerów, a szczególnie podoficerów bardzo brakowało po czystkach stalinowskich, a ci którzy pozostali sprawdzali różne taktyki walki wojskami pancernymi walcząc równocześnie z wyrafinowanym przeciwnikiem. Poza tym wtedy było już ZSRR, a nie ZSRS zmieniono nazwę chyba w 1922 roku i AK 47 powstało tuż po wojnie, a nie dawno zmarł pan Michaił Kałasznikow mianowicie 23 grudnia w Lżewsku był on projektantem AK 47 (Automat Kałasznikowa)
Odpisz
1 stycznia 2014, 00:46
w czasie II wojny światowej wyprodukowano 1885 isów z działami 152 mm a to nie zbyt dużo jak na armię czerwoną, a IS był tak samo dobry jak Tygrys
Odpisz
5 stycznia 2014, 23:03
@vader27: dobrze nie twierdze że niemieckie czołgi były złe wręcz przeciwnie ale niemcy stawiali na jakość i to ich zgubiło. czołg tygrys prowadziło się jak samochód ponieważ jego ster wyglądał jak kierownica i układ kierowniczy był bardzo skomplikowany. w ruskim t-34 były to po prostu drążki jak w traktorze na gąsienicach więc mógł go prowadzić zwyczajny rolnik. z niemieckimi było inaczej. załoga musiała przejść długie szkolenia żeby opanować sztukę obsługiwania niemieckiego czołgu. drugą sprawą była liczebność i łatwość produkcji. niemieckich pz. IV wyprodukowano przez wojne ok 8-8.5 tys. a t-34 ok 45-50 tys, (w różnych modyfikacjach). z tygrysami było to samo było ich tylko ok. 1500. więc wniosek nasuwa się sam. ruscy mogli tracić tysiące czołgów a i tak nic by to nie zmieniło bo stali mieli ile chcieli a z fabryk wyjedżało dziesiątki czołgów dziennie (czołg t-34 można produkować w fabryce traktorów lub innego sprzętu rolniczego)
zaś niemcy jak zwykle stawiali na jakość. tyle czołgów ile produkowali sowieci przez jeden dzień oni produkowali miesiąc. a co do isa było ich mniej więcej tyle samo co tygrysów ale isy miały większy pancerz i lepsze działa (is mógł przebić tygrysa na wylot)
Odpisz
5 stycznia 2014, 23:04
@vader27: wiem że ak powstał po wojnie chciałem tylko porównać prostote ak do prostoty czołgów jakie produkowali ruscy
Odpisz
6 stycznia 2014, 14:49
Zgadzam się z tobą chciałem tylko powiedzieć że naziści mieli lepsze czołgi ale ruscy pokonali ich tylko przewagą liczebną, a nie jakością poza tym niemcy byli najlepiej wyposażenie podczas II wojny światowej ich bronie przewyższały jakością bronie aliantów, a co do AK 47 to był karabin wzorowany na Sturmgewehr 44'
Odpisz
6 stycznia 2014, 17:17
@vader27: czyli jest dobrze doszliśmy do kompromisu i każdy z nas miał racje a co do shermana tą długą debata dowiedlismy że nie mógł równać tygrysowi i pantherze (a co do ak-47 kałasznikow nawet pracował z wynalazcami i projektantami stg-44)
Odpisz
6 stycznia 2014, 17:22
@vader27: gdyby nie to że niemcy walczyli na 2 frontach i p drugiej stronie byli rosjanie którzy mogli tracić dziesiątki tysięcy a nawet miliony ludzi, sprzętu itp.żeby np. zdobyć wioske czy miasto stawiam że amerykanie z shermanami mieli by bardzo duże problemy z niemcami
Odpisz
6 stycznia 2014, 19:57
Dokładnie
Odpisz
10 stycznia 2014, 19:11
racja Hitler podbił by wszystkich gdyby nie wojna z rosjanami.
Odpisz
10 stycznia 2014, 22:16
@hubercik7077: teraz widze że nie kazdy wiedze czerpie z wota. jak gadałem z innymi na początku nie mogłem tego czytać, aż brało mnie na wymioty jak czytałem te głupoty że sherman to najpotężniejszy czołg II wojny a ponadto nikt mnie nie słuchał i wypisywał coraz wieksze głupoty(przeczytaj sobie wszystkie komentarze będziesz wiedział o co chodzi :)
Odpisz
10 stycznia 2014, 22:17
oczywiście potem z vaderem doszliśmy do logicznego kompromisu
Odpisz
11 stycznia 2014, 15:47
Masz racje.
Odpisz
9 lutego 2014, 13:38
Czytam waszą kłótnie i widzę, że też w role siły czołgu wchodzi wytrenowanie i umiejętności załogi, bo pomyślcie, jakimś dobrym czołgiem strzela idiota, wtedy łatwo o rozwalenie takiego.
Odpisz
10 lutego 2014, 17:44
tak niemieckie czołgi miały swietne załogi ale ich szkolenie było czasochłonne natomiast u ruskich kierował pracownik fabryki lub rolnik. w armi czerwonej ważniejszy był sprzęt nisz człowiek
Odpisz
12 lutego 2014, 10:25
luz
Odpisz
Edytowano - 28 lutego 2014, 12:58
@Aracz: weź się *** W.o.T to najlepsza gra o czołgach kto tak uważa niech da strzałke w gore
zapraszać
nick w wot : rudy111111
Odpisz
24 lipca 2014, 14:19
@Aracz: zgadzam się z tobą
Odpisz
25 sierpnia 2014, 11:40
tiger II był dość trudnym łupem dla shermana ale nie licząc liczebności shermany zaczajały się od czasu do czasu wieża była do przebicia a w sytuacjach sam na sam z T II sherman miał ok. 50 % szans że wygra wystarczyło szybko i bardzo dokładnie strzelić w szparę pomiędzy wieżą a kadłubem
Odpisz
26 sierpnia 2014, 01:36
@jayjayjoker: Strzelić w takie miejsce z 3km(taki był zasięg tygrysa)?To raczej niemozliwe.Musiałby zajść go od boku i to z bardzo bliska(500-600m)
Odpisz
31 sierpnia 2014, 17:47
ja nie mówie o takiej odległości
Odpisz
31 sierpnia 2014, 20:27
@jayjayjoker: bez odległości to bys granatem rozje**ł więc odległość jest ważna
Odpisz
28 października 2014, 14:45
taaaaa... granatem
heh śmieszne
Odpisz
28 października 2014, 23:26
@jayjayjoker: Aby sie naśmiewać musisz najpierw coś wiedzieć.Nie słyszałeś o wiązkach granatów albo "przylepcach" które były wykorzystywane do niszczenia czołgów(czasem posrednio np.unieruchamiałeś czołg niszcząc gąsienice,podchodziłeś i wrzucałeś granaty do środka czołgu i zabijałeś załogę)
Odpisz
29 października 2014, 18:36
o wiązkach nie ale przylepce TO NIE GRANATY tylko bomby.
a to duża różnica.(myśle że masz na tyle wiedzy że wiesz jaka jest ta różnica)
Odpisz
31 października 2014, 23:47
@jayjayjoker: Wiązki to kilka granatów związanych w jeden ze wspólnym zapalnikiem. Siła wybuchu mogła niszczyć słabo i średnio opancerzone czołgi, lub ciężkie ale tylko z tyłu. Przylepce to granaty pokryte lepką substancją to je różni od zwyczajnych granatów
Odpisz
4 grudnia 2015, 15:23
to co wspierasz nazistów ?
Odpisz
24 grudnia 2015, 22:42
@adam45: Skąd te wnioski?
Odpisz
28 grudnia 2015, 20:34
bo chwalisz niemieckie czołgi
Odpisz
17 grudnia 2013, 13:07
kto gra w W.o.T?
Odpisz
16 lipca 2014, 17:52
@xdwot: ja
Odpisz
12 października 2014, 13:45
@xdwot: ja nie mogę bo nie chce mi się włączać gra world of tanks bo jak pobieram pisze mi dane uszkodzone a w war truder gram
Odpisz
6 lutego 2015, 16:36
@xdwot: ja gram w wotA
Odpisz
14 marca 2015, 10:06
@xdwot: ja
ale w blitza na tablecie
Odpisz
29 kwietnia 2015, 16:36
@xdwot: ja
Odpisz
4 grudnia 2015, 15:21
@xdwot: ja kolego
Odpisz
Edytowano - 2 lipca 2015, 18:01
Zarombista gra 5/5, ludzie jak się robi screena?
Odpisz
25 września 2015, 19:17
@Mervo: klikasz print screen potem wchodzisz w painta i klikasz wklej i wtedy zapisujesz i dajesz troche skomplikowane ale proste :)
Odpisz
25 sierpnia 2015, 13:47
10 i 3
Odpisz
15 lipca 2013, 09:40
najlepszym czołgiem amerykańskim był m 26 super persing wtartym czasach a po stronie niemieckiej tygrys królewski
Odpisz
2 marca 2015, 15:32
@wilk6: no tak bo maus miał lekkie błędy w silniku
Odpisz
25 grudnia 2014, 00:52
@jayjayjoker: przylepce są w róznym wydaniu. Widziałeś film szeregowiec ryan? tam pod koniec robią bomby przylepce. wkładają materiały wybuchowe do skarpet nasączonych czymś lepkim. a są też granaty.wyglądają podobnie jak normalne tylko są gładkie. niektóre wyglądają jak kulka lodów w rożku
Odpisz
4 listopada 2014, 06:33
dzięki za wyjaśnienie o wiązkach granatów, a przylepce to sprawa dość dyskusyjna znam tych którzy mówią że to bomba a inni że granaty
Odpisz
25 kwietnia 2014, 09:17
Bardzo mało bitew we Włoszech, a to była duża kampania chociaż mało znana bo operacja "Overlord" ją przyćmiła
Odpisz
28 marca 2014, 07:48
polecam też Wielka wojna TD
Odpisz
27 lipca 2012, 14:43
Sherman Calliope jest najlepszy tylko nie na czołgi :P. Wiekszośc tych czołgów wystepuje w World of Tanks i w Soliders ludzie honoru.A gra 5/5.
Odpisz
28 lipca 2012, 10:18
@lukasz0401: W world of tanks jest Sherman zwykły,Jumbo,Easy Eight i taki jeden premium,M4A2E4,ale calliope jest zmodyfikowanym Shermanem,u którego działo to atrapa,a bronią głowną jest wyrzutnia rakiet
Odpisz
28 lipca 2012, 16:43
@FacioPaLmUsSs: No widze że fan WoTa :D.
Odpisz
5 sierpnia 2012, 00:01
@FacioPaLmUsSs: Calliope to nazwa jednorazowej wyrzutni rakietowej montowej na wieżyczce czołgu M4 Sherman a więc działo to nie mogła być atrapa
a co do gry 5/5
Odpisz
9 września 2012, 14:21
@ikariam0: calliope byla jednolrazowa wiec dlaczego dzialo mialo by byc atrapa ? zgadzam sie z toba ... dzialo nei jest atrapa
Odpisz
7 lipca 2013, 15:21
@karetyr1997: Też gram w WoT'a. I racja Sherman Calliope (chodzi mi o tą wieżyczke) była na raz wystrzeliwana.
PS. Polecam gre Company of Heroes 1 tam jest właśnie Operacja Overlord która m.in. miała na celu zająć Normandię. I jest tam też misja która ukazuje D-Day.
Odpisz
28 lutego 2014, 13:02
@lukasz0401: *** się ja tez jestem fanem i wota i co tez mi tak napiszesz
Odpisz
27 grudnia 2013, 21:45
fajne
Odpisz
15 lipca 2013, 09:48
sorka że tyle pisze ale m26 pershing równał się z tygrysem 1 2
Odpisz
18 lipca 2013, 23:10
@wilk6: Eee... Wiedza z World of Tanks? Te czołgi walczyły różnymi taktykami i nie sposób ich porównać. Wyniku walki też niezbyt.
Odpisz
26 grudnia 2013, 17:47
@Aracz: ale można porónać ich parametry np. grubosć pancerza, penetracje pocisku wystrzelonego z działa, prędkosć, zasięg i wiele innych
Odpisz
6 sierpnia 2013, 23:34
Ale gó*** nie mogę przejść 2 misji i nawet wsparcia żadnego nie ma
Odpisz
24 lipca 2014, 14:47
@Korridas1234: jesteś nobem moja 8 letna kuzynka jest wstanie dojść do 6 poziomu
Odpisz
29 kwietnia 2015, 16:03
@Korridas1234: bo nie umiesz grać
Odpisz
15 lipca 2013, 10:50
fajna
Odpisz
15 lipca 2013, 09:56
polecam verde cz tam verdun
szczerze
Odpisz
15 lipca 2013, 09:46
przeszedłem wszystkie części:D
4 trudniejsza
Odpisz
15 lipca 2013, 09:43
a poza tym 5/5
kozacka serja gier wielka wojna rządzi :D pozdro
Odpisz
8 lipca 2013, 14:01
Ten M8 GME jest OP!D:
Odpisz
7 kwietnia 2013, 10:59
mi nie działa :(
Odpisz
30 stycznia 2013, 18:00
sorry za tą wypowiedź że jest głupia
ps brat się włamał i zaczął wszystko ochszania*
Odpisz
29 stycznia 2013, 13:04
nie umiem grać ale dobra gra 5/5
Odpisz
15 grudnia 2012, 17:28
siema...... fajna gra co nie
Odpisz
8 listopada 2012, 14:57
m26persink jest naj lepszy
Odpisz
26 grudnia 2013, 18:08
@rucinski221: chyba w grze ale w realnym swiecie na pewno nie
Odpisz
30 października 2012, 15:31
jak odblokować czolga
Odpisz
29 października 2012, 16:11
Fajne ale długo się ładuje
Odpisz
28 października 2012, 11:38
fajna gra 10 na 10
Odpisz
21 października 2012, 14:12
pershing wymiata
Odpisz
20 października 2012, 15:16
zajefajna 10/10
Odpisz
4 października 2012, 14:45
ta gra jest zawalista 10/10 i do ulu
Odpisz
14 sierpnia 2012, 14:44
fajna 4/5
Odpisz
3 sierpnia 2012, 11:37
głupia 1/5
Odpisz
12 lipca 2012, 14:20
super -jeżdżę Pershingiem i Tiger od przodu mnie nie przebija 5/5
Odpisz
2 sierpnia 2012, 10:37
@nosfreat: tez jaki tygrys bo II moze przebić
Odpisz
25 lipca 2012, 14:18
spoczko gierczka
Odpisz
20 lipca 2012, 22:22
5/5
Odpisz