Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Śródmieście

Podobne gry:

Śródmieście

Duże uaktualnienie. Przenieś się do lat 30-stych XX wieku na amerykańskie ulice. Wciel się w członka mafii i penetruj miasto szukając wrogów. Gangsterzy w tym samym kolorze ubrania są Twoimi sprzymierzeńcami, reszta to wrogowie, których należy zniszczyć.

Opis:

Duże uaktualnienie. Przenieś się do lat 30-stych XX wieku na amerykańskie ulice. Wciel się w członka mafii i penetruj miasto szukając wrogów. Gangsterzy w tym samym kolorze ubrania są Twoimi sprzymierzeńcami, reszta to wrogowie, których należy zniszczyć.

Sterowanie:

WASD - Poruszanie się
F - Atak
G - Wyciągnięcie broni
Myszka - Kamera / Strzelanie
Tab - Czat
E - Wejście do samochodu
Strzałki - Kierowanie samochodem

UWAGA! Wtyczka potrzebna do gry to Shockwave Player

Miniaturka:

Oryginalny tytuł:

Downtown 1930s

Podobne gry:

Nieosiągalne niebo

Nieosiągalne niebo

Zagrań: 22277

Ocena: 3.97 (35)

Kategoria: Multiplayer

Rebels: Reaktywacja

Zagrań: 130595

Ocena: 4.51 (201)

Kategoria: Multiplayer

Średniowieczny konflikt

Średniowieczny konflikt

Zagrań: 53791

Ocena: 4.32 (97)

Kategoria: Multiplayer

Śmiercionośne szczury

Śmiercionośne szczury

Zagrań: 60246

Ocena: 4.28 (87)

Kategoria: Multiplayer

Miejski drift

Miejski drift

Zagrań: 33031

Ocena: 4.42 (33)

Kategoria: Wyścigowe

Oceń grę:

Zagrań: 206204Ulubiona: 114

Wrzuć na FB

Dodaj komentarz

Avatar kubapolak1221

kubapolak1221 (Kuba)wczoraj, 14:56

po co tu jest kasa?

Avatar Lolfix1982

Lolfix1982 (Artur)21 września 2013, 21:55, edytowany

UWAGA!!! UWAGA!!! Ja "ksywa Arti" i SebastianPL ustaliliśmy po browarku że polskim pokojem został pokój numer 2 !!! P.s.Swoje ksywy w grze piszcie pod tym komentarzem!!! Dziękujemy za uwagę!!! ;)

Avatar ChomiczgowaxD

ChomiczgowaxD (Andrea) odpowiada na komentarzwczoraj, 14:30

@Lolfix1982: moj nick : AndziaPL

Avatar kubapolak1221

kubapolak1221 (Kuba) odpowiada na komentarzwczoraj, 14:50

@Lolfix1982: ja nazywam się zawsze kubapolak a i jak dołączyć do pokoju 2 ?

Avatar kubakmita

kubakmita (kuba)13 kwietnia, 20:13

XD 2/5 DO GÓW
:D

Avatar LuKsTa

LuKsTa (Łukasz)13 kwietnia, 18:16

Jakie znacie do tego komendy ? Nie chce się powtarzających. Znam tylko /dropbottle

Avatar smolec

smolec13 kwietnia, 17:38

slaba 2/5

Avatar Jakubek198

Jakubek198 (Jakub)12 kwietnia, 13:10

gra do bani 1/5

Avatar HydroX

HydroX26 marca, 18:06

Elo,na jakim servie gracie bo ja na classic a niektórzy na tym 2 *facepalm*!!

Avatar zyw97

zyw97 odpowiada na komentarz4 kwietnia, 09:13

@HydroX: ja tez na klasycznym

Avatar andrzej4817

andrzej481723 marca, 17:53

zafaliste co nie -_-

Avatar HydroX

HydroX odpowiada na komentarz26 marca, 18:07

@andrzej4817: Podnietaaaa?! a tak wgl. czy ktoś go o to pytał? ^_^

Avatar Mietek28

Mietek289 marca, 19:19

fajna 7/10

Avatar Magik1946

Magik1946 (Magik)7 marca, 19:35

Wie ktoś jak sie włącza świata w tych samochodach prosze o szybką odpowiedź!!! Pozdro

Avatar chomik997

chomik9971 marca, 19:30

głupia grafa

Avatar Trasformica

Trasformica21 lutego, 16:13

długo sie ładuje :(

Avatar zyw97

zyw9720 lutego, 21:18

elo to znowo ja. mój nick to Amerykanin.

Avatar Bananasek23

Bananasek23 (Zbychu)20 lutego, 16:55

mi się długo ładuje

Avatar Bananasek23

Bananasek23 (Zbychu)20 lutego, 16:52

gta Xd

Avatar Red_Mila

Red_Mila (Milena)18 lutego, 15:25

PolskaMilena

Avatar HydroX

HydroX18 lutego, 09:20

Ja się nazywam artakanPL

Avatar lolek0808

lolek080817 lutego, 20:50

********* daje 10000000%10000000

Avatar zyw97

zyw9716 lutego, 14:26

to jest* :D

Avatar zyw97

zyw9716 lutego, 14:25

jakubkox: tak t ojest multiplayer

Avatar zyw97

zyw9716 lutego, 14:24

lol
moje pseudonim to: Amerykanin

Avatar zyw97

zyw978 lutego, 20:31

Super gierka :D

Avatar Lolfix1982

Lolfix1982 (Artur)26 sierpnia 2013, 15:10

Może ustalmy jakiś "polski pokój"!!!!!!

Avatar Koksu89

Koksu89 (Adam) odpowiada na komentarz3 stycznia, 07:55

@Lolfix1982: ok! mi pasuje

Avatar daniel112

daniel112 odpowiada na komentarz1 lutego, 19:47

@Lolfix1982: ok

Avatar adrina3267

adrina32677 stycznia, 21:18

mój nick to Edo

Avatar jakubkox123

jakubkox1231 stycznia, 20:37

to jest multiplayer??

Avatar Koksu89

Koksu89 (Adam) odpowiada na komentarz3 stycznia, 07:55

@jakubkox123: tak:)

Avatar Koksu89

Koksu89 (Adam)3 stycznia, 07:54

Gra jest spoko 100/50 i do ulu :D

Avatar Lolfix1982

Lolfix1982 (Artur)9 września 2013, 19:10

Ja mam ksywę Arti i białą koszule

Avatar wdawid26

wdawid26 odpowiada na komentarz2 stycznia, 19:02

@Lolfix1982: ja mam też białom koszule

Avatar klaudiusz_m

klaudiusz_m31 grudnia 2013, 13:29

w grz mam na imie bałwan .

Avatar PrzemekVIP

PrzemekVIP21 grudnia 2013, 18:04, edytowany

Jestem Arnoldzik i gram tylko na joinie 2

Avatar verdunPL

verdunPL19 grudnia 2013, 13:41, edytowany

PLVerduNPL sie nazywam

Avatar kapsel723246498

kapsel723246498 (Nina)8 listopada 2013, 15:04

dupa i nic wiecej

Avatar loloja

loloja (google)4 listopada 2013, 23:30

najgorsza gra we wszechświecie już mario jest ciekawszy!

Avatar kuba141543

kuba141543 (kuba)21 września 2013, 15:09

a i jakby lagowało to macie słabe kompy

Avatar gwaraksa

gwaraksa (gosia) odpowiada na komentarz19 października 2013, 15:04

@kuba141543: hej

Avatar kuba141543

kuba141543 (kuba) odpowiada na komentarz25 października 2013, 23:28

@gwaraksa: co

Avatar Gracjanek03

Gracjanek0319 października 2013, 14:19

Ja mam ksywe WolterStrike

Avatar tobik205

tobik20523 września 2013, 18:34

lol

Avatar kuba141543

kuba141543 (kuba)21 września 2013, 15:08

kurcze musze jeszcze zainstalować Showake Player

Avatar prokubapl

prokubapl1 września 2013, 14:51

kto gra?

Avatar prokubapl

prokubapl1 września 2013, 14:48

super gra 5/5 i do ulu

Avatar mafiax

mafiax25 sierpnia 2013, 21:21

szukam sojuszu

Avatar PrzemekVIP

PrzemekVIP9 lipca 2013, 14:56

Nazywam się Pivip i jestem policjantem(Drużyna Niebieska)

Avatar RossLaura

RossLaura odpowiada na komentarz12 sierpnia 2013, 14:02

@Predator27: RossLaura

Avatar Predator27

Predator27 odpowiada na komentarz17 sierpnia 2013, 10:44

@RossLaura: wbijaj ja już gram w roomie 10.

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.