Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Dodane przez użytkownika, który skasował konto

Opis:

Stwórz ciekawą melodię mając do wykorzystania trzy gitary: elektryczną i klasyczną. Wydobądź dźwięki z każdej z nich poprzez najeżdżanie myszką na struny.

Sterowanie:

Myszka



Podobne gry:

Szalony gitarzysta

Szalony gitarzysta

Zagrań: 23794

Ocena: 4 (20)

Kategoria: Zręcznościowe

Symulator latania C-130

Symulator latania C-130

Zagrań: 124592

Ocena: 4.23 (106)

Kategoria: Zręcznościowe

Adam i Ewa 2

Adam i Ewa 2

Zagrań: 77397

Ocena: 4.71 (46)

Kategoria: Znajdź i kliknij

Symulator goryla

Symulator goryla

Zagrań: 105002

Ocena: 4.51 (88)

Kategoria: Przygodowe

Gitarowy maniak

Gitarowy maniak

Zagrań: 39880

Ocena: 3.45 (35)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 54221Ulubiona: 56

Dodaj komentarz

Avatar Real_Madryt

Real_Madryt23 lutego, 13:12

Kto umie zagrać Hymn Polski ? Najlepiej ref. na środkowej gitarze.można spróbować :3 ja spróbowałem i się udało!

Avatar igorecki

igorecki odpowiada na komentarz3 kwietnia, 12:06

@Real_Madryt: mi też sie udało

Avatar Ronia

Ronia (roksana) odpowiada na komentarz20 maja, 15:32

@Real_Madryt: MI TAK SAMO SIE UDAŁO

Avatar SzymexxChinatown

SzymexxChinatown17 maja, 21:34

Bez sensu żadnej piosenki nie da się zagrać -.-

Jak też tak uważacie strzałka w góóóóóreeeee!!! :)

Avatar necia000

necia000 (Aneta)8 lutego 2014, 21:32

jaka gitara najlepsza:
a) 1
b) 2
c) 3
PS
od lewej strony co do gry fajna

Avatar Kraken08

Kraken08 odpowiada na komentarz4 lutego, 16:51

@necia000: D = żadna

Avatar DanKuso13

DanKuso13 (Natalia) odpowiada na komentarz15 lutego, 20:13

@necia000: a) 1

Avatar olinka

olinka2 stycznia, 14:57

1

Avatar MalinowaMisia

MalinowaMisia (Iza)24 grudnia 2014, 13:32

Jest nawet symulator Tuska. xDD

Avatar hubertyp

hubertyp24 grudnia 2014, 12:02

nie jest zła 9/10

Avatar Przemek572

Przemek572 (Przemek)7 lipca 2014, 07:57

@necia000: a)1

Avatar Przemek572

Przemek572 (Przemek) odpowiada na komentarz23 listopada 2014, 07:27

@Przemek572: Albo jednak b)2

Avatar ponczek04

ponczek04 (Bartek)16 listopada 2014, 11:04, edytowany

muza

Avatar kapermen

kapermen7 listopada 2014, 12:33

1

Avatar jjaannuusszz

jjaannuusszz (janusz)8 marca 2014, 16:36

nudne

Avatar MrsakoPl

MrsakoPl22 lutego 2014, 12:28

sipiewałem jak grałem :D

Avatar Kinley

Kinley (Nietwój)16 lutego 2014, 10:44

Słaba myślałam że będzie lepsza

Avatar Jagoda629

Jagoda6298 lutego 2014, 20:07

fajowe (fajka, fajne , fajowe, do faji ) :D

Avatar Jagoda629

Jagoda6298 lutego 2014, 20:05

uuuuuuuuuuuum

Avatar PLsamuelPL

PLsamuelPL4 lutego 2014, 13:23

fajne

Avatar wilczyca873

wilczyca873 (JulieSu)24 stycznia 2014, 11:40

gdyby działało to było by ok ;)

Avatar ChaseTheACE

ChaseTheACE7 stycznia 2014, 19:34

ja zagrałem AC/DC Back In Black

Avatar rirokziom

rirokziom23 grudnia 2013, 17:10, edytowany

słabe:(:(:(:(:(

Avatar legolas1kilich

legolas1kilich28 lutego 2013, 14:56

fajne za grałem kawałek one direcion

Avatar tateczek

tateczek odpowiada na komentarz27 kwietnia 2014, 20:12

@messi8000: ta?

Avatar OpefediDestroyer

Konto usunięte odpowiada na komentarz6 czerwca 2014, 20:34

@legolas1kilich: Ja zagrałem Śmierci Śmiech od Hunter

Avatar Maciek22211

Maciek22211 (Maciek)9 grudnia 2013, 15:15

DO ULU

Avatar solobatllesolider

solobatllesolider (dawid)3 października 2013, 17:01

do ulu

Avatar solobatllesolider

solobatllesolider (dawid)3 października 2013, 16:57

solobatlle-erectrin a river

Avatar szlaczek713

szlaczek7131 maja 2013, 19:18, edytowany

5/5 i do ulu

Avatar oskar333444566

oskar333444566 (oskar)20 kwietnia 2013, 18:02

cool
zagrałę-rabo

Avatar pansmietanka2

pansmietanka230 marca 2013, 09:34

fajna jak na gitary

Avatar legolas1kilich

legolas1kilich28 marca 2013, 16:46

aha

Avatar pooskramiacz

pooskramiacz19 marca 2013, 16:32

głupia gra

:(

Avatar FILIP090

FILIP09011 lutego 2013, 18:55

fajne

Avatar JustinBieber123

JustinBieber1236 lutego 2013, 19:48

5/5 i do pszcz♥łek ;3;3;3

Avatar kolkav5

kolkav5 (Paweł)13 października 2012, 20:24

Gitara --> ||| <Wysoko
||| <średnio
||| <Nisko

Avatar kolkav5

kolkav5 (Paweł)1 sierpnia 2012, 08:08

2/5
1 Nie można jak grać różnych dzwięków.
Np. na górze wysoki dzwięk a na dole niski.
2 Nie ma żadnej kampani itp.

Ale tak o gólnie to spoko.

Avatar Bartosz1997

Bartosz1997 odpowiada na komentarz1 sierpnia 2012, 12:34

@kolkav5: akurat dźwięki są dobrze ustawione
jeśli miałeś lub widziałeś/aś inna gitarę to znaczy że była dla osoby leworęcznej

Avatar kolkav5

kolkav5 (Paweł) odpowiada na komentarz7 września 2012, 14:57

@Bartosz1997: Ty chyba nie rozumiesz.
Nie chodzi o wygląd ale oto że w normalnej gitarze jak zabrzdękolisz wysoko to wydaje wyższy dzwięk.

Avatar Bartosz1997

Bartosz1997 odpowiada na komentarz8 września 2012, 11:35

@kolkav5: co?
wysoko chodzi Ci ze na wyższych progach czy jak?

Avatar ziomson207

ziomson2071 września 2012, 13:54

do dupy

Avatar MixYoutube

MixYoutube (kacper)29 sierpnia 2012, 12:55

iron weasel

Avatar kocur1151

kocur115122 sierpnia 2012, 14:21

ta gra to gówno i to wielkie 0/5

Avatar mic14500

Konto usunięte16 sierpnia 2012, 11:45

@najaja: a jednak się dostało

Avatar zuzasz_2001

zuzasz_200112 sierpnia 2012, 17:09

GŁUPIE TO

Avatar gg555

gg5554 sierpnia 2012, 22:06

Zależy jaki, Chaptman, to ogólnie firma, różne bassy robi

Avatar Melpheus

Melpheus odpowiada na komentarz5 sierpnia 2012, 12:06

@gg555: nom

Avatar gg555

gg5554 sierpnia 2012, 21:41

@Melpheus Bass'y mogą być nawet 32 strunowe, np. Chaptman Stick...

Avatar Melpheus

Melpheus odpowiada na komentarz4 sierpnia 2012, 22:02

@gg555: jak patrzyłem na tego chaptmana to miał 12 kluczyków

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.