Zaprojektuj kolejkę górską

Oceń:
4.19 (192)
wyświetleń: 237795

Komentarze (318)

Screeny (17)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar artur31

18 czerwca, 13:05

mój rekord 3 sekundy

Avatar karollo1324576

6 marca, 21:53

aj beliw aj ken hlaj

Avatar flaykot
(Kevin)

28 czerwca 2017, 19:18

0 sekund to mój rekord

Avatar karollo1324576

6 marca, 21:46

@flaykot: krótka trasa

Avatar MajciaHorancia

19 września 2016, 12:44

Mój rekord to 2 SEKUNDY! Wow gra superowa! ;3 :)

Avatar karollo1324576

6 marca, 21:45

@MajciaHorancia: 2 sekundy bo za krótka mapa

Avatar antonippp

4 września 2016, 16:06

mój rekord

Avatar adrian64376
(Rabuś)

12 maja 2017, 20:48

@antonippp: wow xDDDDDD

Avatar karollo1324576

6 marca, 21:46

@antonippp: 1 sekunda?? krótka mapa

Avatar GeneralIgorYT

13 lutego 2017, 20:37

101/100

Avatar niunia555
(Weronika)

23 stycznia 2017, 11:01

5/5 i do ulu

Avatar xninja37
(piotr)

5 stycznia 2017, 14:09

mam tylko transformice screena

Avatar xninja37
(piotr)

5 stycznia 2017, 14:07

a ja mam 00.00 poważnie HA HA nie umie zrobić screena :(

Avatar arkadra

20 grudnia 2016, 17:22

fajna gra polecam

Avatar Mgduel

1 października 2016, 19:59

Avatar Mgduel

1 października 2016, 19:59

nie doleciałem xd

Avatar Mgduel

1 października 2016, 19:58

dolece?XD

Avatar Vampireczka

6 lipca 2016, 20:11

Em... XD

Avatar MajciaHorancia

19 września 2016, 12:45

@Vampireczka: hheh xdd

Avatar lalamim
(Laura)

9 września 2016, 17:03

Fajna gra, bez przerwy się wywalam!

Avatar motreator

27 sierpnia 2016, 22:28

najlepsza gra w która gralem

Avatar MasterJook
(Dominik)

1 maja 2016, 11:54

zarąbistaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111

Avatar kubafnaf
(Kuba)

7 stycznia 2016, 17:31

ja mam 0 sekund

Avatar good23324243234

16 kwietnia 2016, 21:28

@kubafnaf: ja też składa się z 1 speed

Avatar lodzik226
(Julka)

31 marca 2016, 22:01

0.03 s to mój rekord.

Avatar kacperpiatek07
(Kacper)

26 lutego 2016, 11:16

kto zna tą grę??? :D

Avatar kacperpiatek07
(Kacper)

11 lipca 2016, 17:10

@kacperpiatek07: Sorka to mój brat napisał dopiero teraz zauważyłem

Avatar alkey

19 lutego 2016, 13:21

zbagowałem grę o sekund

Avatar pazio

18 lutego 2016, 18:45

gupie

Avatar PaulaSlotka
(Pa)

18 lutego 2016, 10:12

spoko

Avatar enderman10220
(oliwier)

3 lutego 2016, 19:53

lubie tą gre zrobiłem kolejke o czasie 21 sek. i tak w ogóle z phineasza i ferba

Avatar ROZWALAM_SYSTEM

20 stycznia 2016, 14:10

38 sekund

Avatar spanko

4 sierpnia 2015, 20:16

rusza się

Avatar MocarzxD

7 sierpnia 2015, 15:19

@spanko: Z, jakiej to gry

Avatar spanko

7 sierpnia 2015, 20:04

@MocarzxD: z rzadnej

Avatar MocarzxD

7 sierpnia 2015, 20:44

@spanko: A, już wiem

Avatar IDEFIX

8 stycznia 2016, 15:33

@spanko: nie

Avatar Diamecik__love

1 stycznia 2016, 17:42

4 s XD

Avatar hero1367

23 grudnia 2015, 13:48

1 sekunda :)

Avatar warreng
(patryk)

20 grudnia 2015, 11:19

2 sekundy i do ulu

Avatar martyna963

12 grudnia 2015, 17:32

mój rekord:

Avatar Patimcia23

3 grudnia 2015, 16:54

Przepraszam, ja chciałabym tylko powiadomić, że ta gra jest z bajki pod tytułem '' Fineasz i Ferb.'' Ta bajka leci w tv od poniedziałku do piątku na puls2, o 19.00.Przepraszam za zajęcie czasu.

Avatar Killer128

3 grudnia 2015, 21:16

@Patimcia23: bujaj sie

Avatar megapiksel

1 kwietnia 2016, 08:19

@Patimcia23: nie leci na disnej czanel

Avatar zajaczekwielkanocny34
(Laura)

2 sierpnia 2017, 19:42

@Patimcia23: i na "Disney XD''

Avatar Patimcia23

3 grudnia 2015, 17:07

Ja tak samo.

Avatar Patimcia23

3 grudnia 2015, 17:00

Najpierw 27 s, a potem 25.

Avatar merst67834

23 listopada 2015, 18:52

5 sekund

Avatar Newsebo123
(Sebastian)

26 października 2015, 15:14

0 sek potem dam screena

Avatar TiniStoessel2323

3 września 2015, 19:20

ja się zabiłam przy wieży eiffla :p

Avatar Pitek_1500

10 października 2015, 17:35

@TiniStoessel2323: a co ona robi?

Avatar TiniStoessel2323

25 października 2015, 17:42

@Pitek_1500:
no właśnie nie wiem xD

Avatar kacperek1037
(Kacper)

17 października 2015, 18:48

0:05

Avatar kructymek

6 lutego 2015, 20:16

mam 0 10 sekundy

Avatar Ciastuszek
(Kuba)

16 października 2015, 14:06

@kructymek: ej psst skopiuj se masz :

Avatar Ciastuszek
(Kuba)

16 października 2015, 14:05

0:13

Avatar Pitek_1500

10 października 2015, 17:41

ja nie mam tu pomysłów ale można sie tu bawić i bu (bugować) yyyy to znaczy wywalać w powietrze

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Zaprojektuj kolejkę górską

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Zaprojektuj kolejkę górską
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Zbuduj swoją własną, oryginalną kolejkę górską pamiętając o pętach, wyskokach i innych urozmaiceniach trasy. Możesz ją później wypróbować i poprawiać, aż do momentu kiedy Cię całkowicie usatysfakcjonuje.

Sterowanie

Myszka - Budowanie trasy
Strzałki - Poruszanie kolejką

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Coolest Coaster Designer Ever

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu