Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
1.92 (52)
wyświetleń: 119720

Komentarze (98)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar golomb1234567890
10 kwietnia, 22:05

gupie

Avatar Tymbo11
6 lutego, 21:47

do bani

Avatar pawelek1
2 stycznia, 12:20

CR7 to dobpiero

Avatar krystian967
13 listopada 2014, 13:52

moja ocena 2 % na 10 % nie dokończona gra !!

Avatar kuba9966
22 października 2014, 19:09

wy tylko messi i ronaldo a iniesty, robbena, lewandowskiego, ronaldinho, szczesnego itp. nie ma?

Avatar dado2003
13 października 2014, 09:03

Najlepszy ronaldinho koniec >:*

Avatar placek179
(Jacek)
Edytowano - 5 lipca 2014, 11:56

Cristiano Ronaldo Jest Super .
Lionel Messi Jest Żulem Przez Wielkie ,,Ż'' Nigdy Nie Widziałem Gorszych Włosów Od Niego!.
Neymar Da Silva Santos Junior ,Jest Super.

Kto się zgadza ? Strzałka w górę :) a kto nie , W Dół :(

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar eryczek99
6 stycznia, 13:08

@maciek4993: nie lubie messiego ale się zgadzam

Avatar placek179
(Jacek)
24 lutego, 12:44

@placek179: ibra też

Avatar korus
8 sierpnia 2014, 23:13

Po komentarzach które tu zobaczyłem proponuje sobie duży faceplam.Czy to tak trudno zrozumiec że wszyscy są równi ? To że Cristiano Ronaldo zachowuje się troch jak baba to nie znaczy że to messi jest najlepszy na świecie , gdyby to messi zachowywał się trochę jak baba to pewnie byście powiedzieli o ale ten messi słaby , Ooo wole Cr7.Wiem że nie chodzi tylko oto że CR7 zachowuje się troch jak dziewczyna ale dla wszystkich trzeba miec szacunek , szacun dla tych co myślą jak ja o i sory za błędy

Avatar Makinek
(Maniek)
22 sierpnia 2014, 17:36

@korus: popieram też wolę Ronaldo

Avatar Enej233
22 lipca 2014, 07:57

Je**ięta gra

Avatar Kangurek432
5 kwietnia 2014, 14:08

ronaldo jest cool!!!!!!!!!

Avatar jacob1
(Jakub)
13 kwietnia 2014, 18:15

@Kangurek432: hahahahahahahhahahahah fajny żart

Avatar maciejka2005
(Maciej)
21 kwietnia 2014, 13:03

@Kangurek432: kolejny za ronaldo

Avatar koxxx048
4 czerwca 2014, 19:56

@Kangurek432: Sama prawda

Avatar mati1823
1 lipca 2014, 16:58

@maciejka2005: każdy ma swoje zdanie a nie takie jakie tobie się podoba

Avatar bercig15
(Hubert)
31 maja 2014, 12:23

Gra może być ale dzieci Poprawcie pismo =/

Avatar Stecu7
19 stycznia 2013, 11:28

3/10 banał idiotyzm

Avatar Klasik
10 marca 2014, 18:49

@Stecu7: a t wiesz ze ronaldo t opeda li szmat pedal bo ma kolczyki a szmata bo za pilkom nie lata

Avatar maciejka2005
(Maciej)
21 kwietnia 2014, 13:04

@Klasik: ogarnij sie ja cie nawet nie rozumie

Avatar Patryk06
(Patryk)
3 marca 2014, 17:47

11\1 1

Avatar Patryk06
(Patryk)
3 marca 2014, 17:46

ale głupie najgorszaszasza gra na całej planecie

Avatar realmadryt210
(jakub)
25 lutego 2014, 21:10

Zgadzam się z wami to jest GÓWNO a nie gra. Klaps w świecie gier na całej fali. Nieudana gra po prostu DNO. 0/5. DDDDDDDNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar kubaswider21
19 lutego 2014, 19:57

głupie

Avatar maksik00
(Maks)
13 lutego 2014, 19:18

gówno a nie gra 0/10000000 po prostu dno

Avatar jakubeikmann2004
13 lutego 2014, 15:28

najgorsza gra w którą grałem

Avatar dankan277
Konto usunięte
23 stycznia 2014, 15:31

Najlepsza gra na całym świecie!!!

Avatar CJ373
(Kacper)
5 stycznia 2014, 13:54

nauczcie się grać dzieci ! :-P

Avatar lukasz51
19 lipca 2013, 13:56

co za gówno 0/10 najgorsza gra na świecie

Avatar ArekDj24
Edytowano - 24 grudnia 2013, 12:42

@lukasz51: Zrób lepszą mośku ^^
Ale w sumie to masz racje :D

Avatar DemolgaPL
11 grudnia 2013, 16:26

najgorsza gra na świecie

Avatar Barca1899
19 września 2013, 21:01

Najlepsza gra na świecie ;D

Avatar koziol2003
13 sierpnia 2013, 20:33

góóóóóóóóóóóóóóóóóówno 0/100000000000000000000000000000000000000000000000

Avatar PeterPrevcPERO
(Szymon)
1 sierpnia 2013, 10:39

0/1000000000000000000000000000000000000000000000 gówno do dupy

Avatar Opeyon
29 lipca 2013, 23:30

gówno a nie gra

Avatar Tytan111
24 lipca 2013, 19:06

!!!!!!!!!!!!!!!!!!DNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar FuSion
(Kacper)
19 lipca 2013, 12:47

porabana gra najgorsza na swiecie 0\100000000000

Avatar zielinski432
15 lipca 2013, 12:37

jakie gówno

Avatar GalaX
(Maciek)
14 lipca 2013, 22:45

Gowno ! ! ! Jezu jaka grafa wszystko do bani -,- idiotyczna dla debili Kto sie zgadza lapka -.-

Avatar GzyTT
6 lipca 2013, 13:41

jedna z najgorszych gier w jakie grałem... 1/5

Avatar prokubapl
(kuba)
20 czerwca 2013, 21:00

gówno! 000000000000000000000000000000/5

Avatar kamilkamil1
(Kamil)
30 maja 2013, 15:27

ale gówno nigdy nie grałem w gorszą

Avatar dawidx2003
3 maja 2013, 16:39

fajgorsza gra na całym świecie

Avatar mati123124
4 kwietnia 2013, 18:15

najgorsza gra w jaką grałem

Avatar kubusdylus
29 marca 2013, 10:46

0/1000000000000000000000000000000000000000000000. Glupie.Oni se mogą faulować a ja nie !!!!!

Avatar WikilanEK
(CoCieToObchodzi)
28 lutego 2013, 20:17

do bani

Avatar KOMX8
(kamil)
8 lutego 2013, 19:55

kto to lubi jest debilem

Avatar irek4321
(irek)
28 listopada 2012, 17:18

0/10 do dupy

Avatar butelka
18 grudnia 2012, 19:34

@irek4321: 0/10 to inaczej 10/10

Avatar Grzegorz2307
(Grzegorz)
17 grudnia 2012, 21:04

fajna :)

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Piłka plażowa

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Piłka plażowa
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (113)
Opis

Połowa lata już za pasem, więc skorzystaj z być może ostatniej szansy zagrania w piłkę plażową. Wybierz swoją drużynę, typ rozgrywki i stań do walki, by zmierzyć się z bardzo zwinnymi przeciwnikami.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie się
Z - Zmiana zawodnika / Strzał
X - Odbiór / Podanie

Oryginalny tytuł:

Beach Soccer

Podobne gry

Hity z naszych gier