Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar Damianos234

Opis:

Gra, która jest symulacją życia w pełnym tego słowa znaczeniu. Możesz kupować domy, samochody czy telefon komórkowy. Poza tym musisz uważać, by np nie zostać przejechanym czy nie wypaść poza planszę.

Sterowanie:

Strzałki



Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Stick RPG Complete

Podobne gry:

Uratuj patyczaki

Uratuj patyczaki

Zagrań: 48962

Ocena: 3.70 (31)

Kategoria: Znajdź i kliknij

Karły

Karły

Zagrań: 44658

Ocena: 3.62 (32)

Kategoria: Przygodowe

Szybki patyczak 3

Szybki patyczak 3

Zagrań: 21177

Ocena: 3.68 (19)

Kategoria: Zręcznościowe

Stick Swipe

Stick Swipe

Zagrań: 11102

Ocena: 4 (12)

Kategoria: Przygodowe

Stick RPG 2

Zagrań: 218266

Ocena: 4.71 (415)

Kategoria: Strategiczne

Oceń grę:

Zagrań: 218016Ulubiona: 490

Dodaj komentarz

Avatar damianekk08

damianekk0817 maja, 19:51

ale gdzie mam w piszać ten kod

Avatar LeyPL

LeyPL odpowiada na komentarz28 maja, 15:18

@damianekk08: Zaczynamy zdanie z wielkiej litery. Wpisać* Kropka na końcu zdania.

Avatar kacperus1885

kacperus188517 maja, 16:58

hack wpisujemy zamiast nicku HEYZEUS!!!! z capslockiem i mamy nasz chit sami zobaczcie

Avatar damianekk08

damianekk08 odpowiada na komentarz17 maja, 19:52

@kacperus1885: proszę od powiesz gdzie mam w piszać ten kod

Avatar LeyPL

LeyPL odpowiada na komentarz28 maja, 15:17

@kacperus1885: Zaczynamy zdanie z wielkiej litery. Cheat*. I kropka na końcu zdania.

Avatar King_Cats333

King_Cats333 (szymon)24 maja, 17:56

a są inne chity na tą grę

Avatar LeyPL

LeyPL odpowiada na komentarz28 maja, 15:15, edytowany

@King_Cats333: Zaczynamy zdanie z wielkiej litery. Cheaty* Na tę grę*

Avatar damianekk08

damianekk0817 maja, 11:22

hahahaha mój ludzik jest prawie różowy i fioletowy ma chyba dużo inteligenci

Avatar damianekk08

damianekk0816 maja, 21:23

mam deskorolke jak daż tam temu ludziku ten jasny niebieski to daj mu to będziecie wiedzieć a jak mu dacie do chyba sie pojawia deskorolka w plecaku

Avatar damianekk08

damianekk0816 maja, 20:48

gdzie można kupić auto

Avatar dzakejo290

dzakejo290 (Piotr)7 lutego, 11:10, edytowany

Hack na kase: Wejdz w BANK: pisze tam 0 to to skasuj i wpisz 1e24 i klikasz DEPOSIT i kaska leci :D można tak expić na kase.
PLS: dajcie mi Zielone :)
Pss!: to duża kasa :D

Avatar dzakejo290

dzakejo290 (Piotr) odpowiada na komentarz7 lutego, 11:12

@dzakejo290: Hacked by dzakejo290

Avatar messi8000

messi8000 (Błażej) odpowiada na komentarz9 lutego, 13:38

@dzakejo290: thx!

Avatar Madzia_xD

Madzia_xD (Madzia) odpowiada na komentarz6 kwietnia, 11:26

@dzakejo290: Spoko, tylko to nie dodaje kasy, tylko zapożycza Cię w banku :)

Avatar deadxp

deadxp (Krzysztof) odpowiada na komentarz16 maja, 14:19, edytowany

@Madzia_xD: To cię nie zapożycza :)

Avatar luigi1master

luigi1master21 marca, 09:03

Czego mój ludzik jest biały?

Avatar TheFoxy

TheFoxy (NightmareFoxy) odpowiada na komentarz21 marca, 15:29

@luigi1master: Ponieważ ma dużo inteligencji.

Avatar deadxp

deadxp (Krzysztof) odpowiada na komentarz15 maja, 18:29

@luigi1master: Ma wysoką karmę tzn. jest dobry

Avatar matiExtreme

matiExtreme (kacper)6 maja, 21:32

żeby mieć auto trzeba mieć dużo charyzmy chyba

Avatar marek136

marek136 (Marek)1 maja, 17:09

GTA 2D :D

Avatar Kransito

Kransito (Piotrek)1 maja, 00:16

Przyznam że kod może i jest przydatny ale w tą gre superowo się gra bez pomocy kodów :) Jest wtedy trochę gry
Pozdrawiam wszystkich.! :)

Avatar ilux12345

ilux1234530 kwietnia, 18:54

fajna gra

Avatar suberbohater

suberbohater17 kwietnia, 17:27

JAK JEŹDZIĆ AUTEM?

Avatar Predator_PL

Predator_PL16 kwietnia, 21:39

jak jeździć autem?

Avatar antek34

antek3415 kwietnia, 18:40

fajna gra net kto tak uważa daje łapkę w górę

Avatar xmihalox

xmihalox11 kwietnia, 16:26

Mój najlepszy wynik w druken darts to 250.

Avatar misia1996

misia19967 kwietnia, 16:21

glupia gra

Avatar antex1

antex16 kwietnia, 18:49

super gierka ! 5/5 i do ulu

Avatar pinkoszmateusz

pinkoszmateusz (Mateusz)27 marca, 15:15

Fajna ale się potem nudzi 4/5 :)

Avatar pinkoszmateusz

pinkoszmateusz (Mateusz)27 marca, 15:11

Haha :D

komentarz obrazkowy
Avatar anonimowek

anonimowek22 marca, 08:06

Mam pytanie ( chociaż wiem, że i tak nikt nie odpowie).
Jak jeździć tym walonym autobusem??

Avatar slawek545

slawek5458 lutego, 22:41

Jak zdobyć deskorolke?

Avatar messi8000

messi8000 (Błażej) odpowiada na komentarz9 lutego, 14:06

@slawek545: idziesz do sklepu kupujesz papierosy i idziesz do typa obok hotelu takiego niebieskiego i dajesz mu te fajki potem klikasz shift i jeździsz myślę, że pomogłem :)

Avatar xmihalox

xmihalox odpowiada na komentarz15 marca, 20:06

@slawek545: Trzeba dać gościowi smokes czyli papierosy.

Avatar xmihalox

xmihalox15 marca, 18:34

Dałem gościowi papierosy i mi dał deskorolkę!!! XD

Avatar xmihalox

xmihalox14 marca, 18:49

Jak się robi napady?

Avatar xmihalox

xmihalox14 marca, 18:10

Jak tu się zarabia kasę?

Avatar MARTISZON5505

MARTISZON550514 marca, 12:26

JAK WPŁACIĆ KASE DO BANKU? :-)

Avatar ertosik0001

ertosik00016 marca, 12:57

jak wsiąść do auta

Avatar MARTISZON5505

MARTISZON5505 odpowiada na komentarz14 marca, 12:01

@ertosik0001: naciśnij C

Avatar guhjj

guhjj24 grudnia 2014, 14:16

co znaczy rze mój stick jest czarny?

Avatar MARTISZOM5505

MARTISZOM5505 odpowiada na komentarz25 stycznia, 13:56

@guhjj: A CO ROBIŁAŚ WCZESNIEJ ZANIM BYŁ CZARNY?

Avatar guhjj

guhjj odpowiada na komentarz31 stycznia, 15:31

@MARTISZOM5505: napady

Avatar MARTISZON5505

MARTISZON5505 odpowiada na komentarz13 marca, 14:50

@guhjj: CZYLI JESTEŚ PRZESTĘPCĄ XD

Avatar amelka191106

amelka191106 (amelka)10 marca, 19:36

Fajna gra

Avatar patryk3804

patryk3804 (Patryk)8 marca, 18:08

jak zdobyć auto

Avatar luigi1master

luigi1master odpowiada na komentarz8 marca, 21:25

@patryk3804: Normalnie

Avatar Wojak1

Wojak12 marca, 17:17

Wpisałem HEYZEUS!!!! i nie mogę jeździć autobusem

Avatar lordfranio

lordfranio21 lutego, 11:59

mój stick na początku był niebieski a potem biały

Avatar krystian789456123

krystian789456123 (Krystian)14 lutego, 13:43

napisz w imie HEYZEUS!!!! BĘDZIESZ MIAŁ KASE I SAMOCHÓD!

Avatar krystian789456123

krystian789456123 (Krystian) odpowiada na komentarz14 lutego, 13:44

@krystian789456123: HEYZEUS!!!! z wielkich liter i z !!!!

Avatar krystian789456123

krystian789456123 (Krystian) odpowiada na komentarz14 lutego, 13:46

@krystian789456123: TEŻ PRACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar Koxik180

Koxik180 (Patryk)9 października 2014, 15:31

Da sie zrobic napad na bank?

Avatar tatitija

tatitija odpowiada na komentarz9 października 2014, 16:12

@Koxik180: nie

Avatar krystian789456123

krystian789456123 (Krystian) odpowiada na komentarz9 października 2014, 18:32

@Koxik180: tak

Avatar farmezan

farmezan odpowiada na komentarz10 października 2014, 14:40

@krystian789456123: jak

Avatar krystian789456123

krystian789456123 (Krystian) odpowiada na komentarz14 lutego, 13:41

@farmezan: kup pistolet

Avatar Papugajestfajna

Papugajestfajna (Papuga)11 lutego, 13:00

Fajna gra.

Avatar dzakejo290

dzakejo290 (Piotr)9 lutego, 16:36

@messi8000
Prosze ;) a żeby obniżyć kase to kod: 2e24 (obniża kase)

Avatar adisuper22

adisuper22 (adek)29 stycznia, 15:28

żyby mieć samochów trzeba mieć 366 inteligencji 100karm 71 charm
92 strengch

Avatar guwienko

guwienko25 stycznia, 15:18

jak zrobić zdjęcie i do komentarzy ?

Avatar MARTISZOM5505

MARTISZOM5505 odpowiada na komentarz28 stycznia, 13:09

@guwienko: ULEP Z GÓWNA A POTEM WKLEJ DO KOMENTARZA ^.^

Avatar guwienko

guwienko24 stycznia, 21:33

za**bista gra 10/10

Avatar SKOCZEK23

SKOCZEK23 (Daniel)24 stycznia, 18:28

aby mieć auto trzeba na nie nacisnąć

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.