Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Symulator jazdy po Google Earth 3D

Podobne gry:

Symulator jazdy po Google Earth 3D

Przed Wami kolejna odsłona symulatora jazdy Google jednak tym razem w trójwymiarze. Lokalizacje są sukcesywnie uzupełniane o budynki oraz zieleń, co pozwala na interaktywne wycieczki. Możecie nawet odwiedzić Warszawę czy Gdańsk i podziwiać nasze nowe stadiony.

Opis:

Przed Wami kolejna odsłona symulatora jazdy Google jednak tym razem w trójwymiarze. Lokalizacje są sukcesywnie uzupełniane o budynki oraz zieleń, co pozwala na interaktywne wycieczki. Możecie nawet odwiedzić Warszawę czy Gdańsk i podziwiać nasze nowe stadiony.

Sterowanie:

Strzałki



Oryginalny tytuł:

3D Driving Simulator on Google Earth

Podobne gry:

Symulator jazdy po Google Maps

Zagrań: 648950

Ocena: 4.12 (327)

Kategoria: Wyścigowe

Symulator jazdy na motorze

Zagrań: 153733

Ocena: 4.36 (100)

Kategoria: Wyścigowe

Jazda po bandzie

Jazda po bandzie

Zagrań: 63543

Ocena: 4.02 (36)

Kategoria: Wyścigowe

Symulator jazdy po Google Maps 3D

Symulator jazdy po Google Maps 3D

Zagrań: 344267

Ocena: 4.03 (98)

Kategoria: Wyścigowe

Jazda po mieście 3D

Zagrań: 488677

Ocena: 4.63 (374)

Kategoria: Wyścigowe

Joystick

Najlepsza gra roku 2014 została już wybrana!
Aby zobaczyć wyniki i poznać jak głosowali użytkownicy kliknij tutaj.

Oceń grę:

Zagrań: 426823Ulubiona: 91

Dodaj komentarz

Avatar marek3535

marek3535 (Alan)dzisiaj, 09:05

wpiszcie gta san andreas fajne miasto

Avatar pcbudzinski15

pcbudzinski1520 stycznia, 16:20

Ocena:8/10 fajne ale nie praktyczne

Avatar Sewczenkox

Sewczenkox16 stycznia, 17:53

Wjechałem w dach mojego domu B)

Avatar Hoser

Hoser10 stycznia, 15:03, edytowany

Napisałem London i mnie przeniosło do jakiegoś burdelu

Avatar Hoser

Hoser odpowiada na komentarz10 stycznia, 15:04

@Hoser: To przypomina polskie drogi

Avatar ErykXD

ErykXD (Eryk)29 kwietnia 2014, 08:45

pomocy gdy chce wejść na ta gre pisze mi "bład wczytwania strony" co mam zrobic?

Avatar adrianos283

adrianos283 (Adrian) odpowiada na komentarz10 stycznia, 09:37

@ErykXD: Zobacz zaporę proxy, jeśli jest włączona to wyłącz w panelu sterowania. Lub może to być zwykły brak neta lub sygnału. Odśwież stronę, a jak nie pomoże, to zadzwoń do dostawcy internetu. (jestem informatykiem :p)

Avatar adrianos283

adrianos283 (Adrian)10 stycznia, 09:32, edytowany

Mam 471km/h! Lokacja: Mount everest (na szczycie)

komentarz obrazkowy
Avatar Dysowkyy

Dysowkyy7 stycznia, 18:57

super gram gdy jest awaria z unity web player
a gra 10/10

Avatar hubertyp

hubertyp3 stycznia, 17:53

super gra dał bym jej 5/5!

Avatar marcelp129

marcelp129 (MARCEL)31 stycznia 2014, 17:55

FAJNA ZWIEDZILEM CALOM POLSKE

Avatar kingaringa66

kingaringa66 odpowiada na komentarz25 grudnia 2014, 18:13

@marcelp129: A byłeś w inowrocławiu?

Avatar kingaringa66

kingaringa66 odpowiada na komentarz25 grudnia 2014, 18:15

@marcelp129: Jasne on by niezwiedził całej polski na pewno

Avatar kacper38

kacper38 (Kacper)2 grudnia 2014, 20:20

wpiszcie domek to was w płaskie miasto przeniesie

Avatar kamilok04

kamilok0429 maja 2013, 19:34

Jechał ktoś na Mount Evereście 440km/h?

Avatar kacper38

kacper38 (Kacper) odpowiada na komentarz2 grudnia 2014, 20:17

@kamilok04: ja 700 :P

Avatar kali22

kali22 (kacper)10 sierpnia 2014, 18:00

W JAKIM POCZĄTKOWYM MIEŚĆE JESTEŚMY

Avatar kingaringa66

kingaringa66 odpowiada na komentarz30 listopada 2014, 18:37

@kali22: początkowe miasto to... GÓWNO wiesz!

Avatar szymon1222

szymon122221 stycznia 2014, 16:54, edytowany

mi ten samochód przypomina mitschubisi

Avatar Piotreek222

Piotreek222 (Piotr) odpowiada na komentarz26 stycznia 2014, 17:05

@szymon1222: Bo to jest mitchubisi

Avatar kacper38

kacper38 (Kacper) odpowiada na komentarz26 września 2014, 20:19

@Piotreek222: wcale że nie bo bmw na miniaturce to nawet widać

Avatar ola4800

ola4800 odpowiada na komentarz22 listopada 2014, 12:08

@kacper38: to jest mitschubisi carizma które jest do wiścigów znam sie bo mój tata to rajdowiec

Avatar GrzesioB

GrzesioB (gplay)18 lipca 2014, 13:16

obczajacie to

komentarz obrazkowy
Avatar kacper38

kacper38 (Kacper) odpowiada na komentarz26 września 2014, 20:16

@GrzesioB: gdzie ty byłeś napisz mi co to za miejscowość

Avatar Brachiozaur08

Brachiozaur08 odpowiada na komentarz20 listopada 2014, 16:26

@GrzesioB: Mózg ********

Avatar Koxu2000

Koxu2000 (Szymon)20 października 2014, 20:36

Błagam,Pomożecie? :(
Gra mi działa,Tylko Mój Samochód nie chce ruszyć!!!
Klikam WASD i strzałki,a auto ani DRGNIE!

za dobry pomysł,jak to naprawić,Dostanie Strzałke w Góre!
Help!

Avatar Violetta25

Violetta25 (Ola) odpowiada na komentarz26 października 2014, 13:59

@Koxu2000: jeszcze nie grałam ale sądzę że się jeździ strzałkami

Avatar arektatarowicz

arektatarowicz (Arek) odpowiada na komentarz17 listopada 2014, 18:15

@Koxu2000: Odśwież stronę, jak będzie okienko to na nie kliknij i NIE WCHODŹ na inne strony ani nigdzie indziej nie klikaj, bo będziesz musiał od nowa to zrobić

Avatar arektatarowicz

arektatarowicz (Arek)17 listopada 2014, 18:13, edytowany

git :)

Avatar wiki3333

wiki33338 listopada 2014, 17:04

fajna ale trochę słaba grafika do miasta ale ta to fajna :)

Avatar czokoladkaxd925

czokoladkaxd9252 listopada 2014, 20:52

jakie głupie -,- źle zrobili moje miasto -,- ważne że szkołe -,-

Avatar kicz123

kicz12315 października 2014, 21:54

jechałem 340 samochodem

Avatar MADEiinPoland

MADEiinPoland2 października 2014, 17:17

kurde nie chce mi jechać...

Avatar kacper38

kacper38 (Kacper)26 września 2014, 20:26

kurde zainstalować sie nie chce 1/5

Avatar Riddick666

Riddick666 (Grzegorz)23 marca 2014, 08:39

Tymczasem w Alpach...

komentarz obrazkowy
Avatar kacper38

kacper38 (Kacper) odpowiada na komentarz26 września 2014, 20:18

@Riddick666: lol

Avatar ShadowPiotr

ShadowPiotr (Piotr)7 września 2014, 12:26

Wpiszcie se XD to was przeniesie do Krakowa :)

Avatar Paula2211

Paula22115 września 2014, 17:54

DURNE

Avatar WellyPL

WellyPL (szymon)3 września 2014, 17:50

bylem w kijovie

Avatar KINGUSIA2221

KINGUSIA2221 (Maja)30 sierpnia 2014, 15:57

Super wpiszcie se ''Dupa'' I PRZEWIEŻIE WAS W ZAKOPANE XD

Avatar niedo

niedo20 sierpnia 2014, 18:58

nudna gra

Avatar Nikson15

Nikson15 (Nikola)20 sierpnia 2014, 12:17

głupie

Avatar Yotube

Yotube (Martyna)10 sierpnia 2014, 20:55

jak jechać

Avatar Mikky5143

Mikky5143 (Kuba)9 sierpnia 2014, 14:52

fajne xd

Avatar shadowpl221

shadowpl2215 sierpnia 2014, 19:34

a ja bylem u siebie pod domem :D

Avatar danielzpolski

danielzpolski (Daniel)2 czerwca 2013, 13:14

byłem na stadionie narodowym w warszawie

Avatar lukaszoxD

lukaszoxD (Łukasz) odpowiada na komentarz31 lipca 2014, 17:46

@danielzpolski: ja teżna euro:)

Avatar szmaragd3422

szmaragd3422 (Paweł) odpowiada na komentarz4 sierpnia 2014, 19:50

@danielzpolski: ja też

Avatar zajebisty

zajebisty (Adam)2 sierpnia 2014, 14:13

co trzeba wpisać żeby być w warszawie

Avatar julian1st

julian1st29 lipca 2014, 20:33

ej jak wpiszecie gey to was w góry przeniesie

Avatar froludek

froludek20 lipca 2014, 09:44

hej co robić gdy zinstalujecie google erth?

Avatar julian1st

julian1st odpowiada na komentarz29 lipca 2014, 20:26

@froludek: odswiesz stronę

Avatar Nikola9

Nikola9 (Gabi)23 lipca 2014, 18:13

ZA**BISTA *_*

Avatar GrzesioB

GrzesioB (gplay)18 lipca 2014, 13:18

bylem w parczewie

Avatar GrzesioB

GrzesioB (gplay)18 lipca 2014, 13:09

jechalem po wisle

Avatar Kubba123

Kubba12320 kwietnia 2013, 09:58

Jak wpiszecie "Miami" to was w jakieś góry przenosi!

Avatar LordBlaze123

LordBlaze123 (Szymon) odpowiada na komentarz2 marca 2014, 15:51

@Kubba123: to nie są góry tylko pozostałości po trzęsieniu ziemi weź sobie cały czas jedź w lewo

Avatar aleks13112006

aleks13112006 (aleks) odpowiada na komentarz6 marca 2014, 18:05

@Kubba123: a wpisz sobie "new york" zobaczysz co będzie się działo

Avatar GrzesioB

GrzesioB (gplay) odpowiada na komentarz18 lipca 2014, 12:50

@aleks13112006: w nowy jork przeniesie

Avatar Krzysiek153

Krzysiek15329 marca 2014, 18:58

wpiście sttw i patrzcie

Avatar HEBT1

HEBT1 odpowiada na komentarz17 lipca 2014, 17:46

@Krzysiek153: nic się nie dzieje

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.