Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.02 (69)
wyświetleń: 176596

Komentarze (327)

Screeny (2)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar vanesska8
Edytowano - 19 lipca, 15:27

wiecie że slender umie udawać drzewo takie bez liści

Avatar lukaszbok1
(Łukasz)
17 czerwca 2014, 18:43

przygotowuje się do grania w prawdziwego slendera

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (8)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (8)
Avatar thestickman2424
(jason)
10 lipca, 14:34

@pawlos03: outlast byc straszny !!!!!!!11111 one one

Avatar vanesska8
19 lipca, 15:26

@jaccku321: Outlast ja mam 8 lat i sie nie boje outlast a mój 12 lat boi się hahahah

Avatar metrix
3 kwietnia, 12:32

A ja se chodzę i mi się znudziło wbiegłem w slendermana i krzyczę
,, chodź przytulmy się''.

Avatar thestickman2424
(jason)
10 lipca, 14:33

@metrix: ja tez

Avatar Anialeka05
26 maja, 16:22

Slender nie jest straszny! tyko śmieszny! to jest Marionetka z fnaf 2 tylko bez makeup'u XD

Avatar dastan555
(dawid)
24 maja, 10:16

bun

Avatar dastan555
(dawid)
24 maja, 10:16

8karek

Avatar trolololololololololo
(Bartek)
11 kwietnia, 13:21

nie strasznę to jest gra dla pięciolatków i jak cię złapię slender man to wyskakuje jakaś mina głupia jak nwm nie straszne ocena 3/10 -_-

Avatar Overon
6 czerwca 2014, 15:39

kto się boi to mięczak ja sobie hodze a tu kartka kolejna w prawo slender zebrałam 8/8 kartek a tu wyskakuje coś jeszcze slender i jakiś koleś nie boje się a mam 11 lat

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar Maisterpl
18 lutego, 16:49

@welypl: też mam 10 xd

Avatar MarcinPL_TV
21 marca, 21:11

@Maisterpl: Ja też XD

Avatar oliwier456
29 stycznia, 18:26

nie da sie chodzic

Avatar welypl
8 stycznia, 13:23

lol slender man lololololololololololol troloololololol

Avatar ReZi_Play_Games
21 grudnia 2014, 22:31

Słabe :/ Zagrajcie w "Slender: Dziewięć Kartek". Gra dostępna na Jeja.pl

Avatar Boksu
(ReZi)
13 grudnia 2014, 17:58

Szajs za 5 zeta

Avatar Boksu
(ReZi)
13 grudnia 2014, 14:50

Idziesz, idziesz. Pojawia Ci się strzałka wskazująca na górę. Idziesz. Idziesz jakiś czas w lewo a potem odwracasz się i idziesz w prawo przez jakiś czas. Widzisz kreski, idziesz dalej i widzisz MNIE. Gdy do MNIE podejdziesz zabijam cie

Avatar Bestever11
10 września 2014, 12:02

ile jest kartek w oryginalnej wersji

Avatar kordok
9 grudnia 2014, 15:01
Avatar wilk20
19 października 2014, 16:14

ciągle nie widzę slendera a on mnie łapie

Avatar BARY56
(Bartek)
24 sierpnia 2014, 10:40

Mój rekord 5

Avatar MonsterEnergy016
7 sierpnia 2014, 16:36

Pfff a tak zawsze się bałem a już sie nie boje

Avatar jakistam
(Wojtek)
11 lipca 2014, 14:07

moja reakcja na live : no ku*wa !!!!

Avatar jakistam
(Wojtek)
11 lipca 2014, 14:03

gram i mam live .

Avatar jakistam
(Wojtek)
10 lipca 2014, 10:51

Rekord 6/8

Avatar Jarick
27 czerwca 2014, 08:34

ale cienka gra ja idę dwa kroki w lewa a tam SleNdeR a w ogóle animacje do d***

Avatar Jarick
27 czerwca 2014, 08:31

ja też a mam 10 lat ta gra to nic w porównaniu do tych w które grałem

Avatar redmagic253
(kuba)
Edytowano - 25 czerwca 2014, 15:35

co do gry 3/5 bo ta gra jest no nawet ćiekawa ale śmieszny ten ryj na końiec
kto ma prawdziwego slendera pise--->ja mam

Avatar redmagic253
(kuba)
Edytowano - 25 czerwca 2014, 15:32

ja mam prawdziwom wersje slendera na kompie lepsze od tego gówna
ocena tego slendera:3/10 troche ćiekawe

Avatar grac100
16 maja 2014, 17:02

ja sobie grałem chodziłem i sie krenciłem w tą i tą a potem stanołem po środku i poszłem w lewo bo myślałłem że jest po prawej ale poszedłem w lewo i zobaczyłem slendermana i zobaczyłem jakiegoś gostka i kilka kresek go zasłaniało a potem się wystraszyłem i szybko wyłączyłem grę ja myślałem że dostane zawału

Avatar macieksto
(Maciek)
19 czerwca 2014, 19:34

@grac100: ochh dzięki już byłem blisko włączenia play chociaż... spróbuję zagrać

Avatar AdrianeQ
7 czerwca 2014, 14:36

jak ta morda na koniec wyskoczy

Avatar AdrianeQ
7 czerwca 2014, 14:36

ja tez mam 11 lat nie straszna najgozej jest jak slender podejdzie do siatki a ty tam stoisz to juz nie ma odwrotu slender cie zabije

Avatar AdrianeQ
4 czerwca 2014, 14:25

4\8 kartek zebralem ale naprawde super gra nie tyle co straszna ale i ciekawa

fajna gra super

Avatar panterka13
6 maja 2014, 14:11

Co to za gie!!!

Avatar Flutershy
5 maja 2014, 20:57

Ale jaja,to coś!,to mało zawału nie dostałam!,myślałam że to jakaś fajna gra?!,a tu jakieś dziwadło?!

Avatar superigi2000
(igor)
22 kwietnia 2014, 18:39

ja nie moge w to grać bo mam stracha na slendera kiedys jak choodzilem z kolegom po piwach i go szukalismy ti widzilismy bialom glowe i czrny garnitur to byl on na pewno pozniej nie moglem sasnonic calom nic ale w slendera 1 jak gralem wygralem jak zobaczylem slendera zamykalem oczy i mialem strach w w nosie i sie caly czeslem a jak pisze komentarz o slender mysle rze zaraz kolo mnie mi stanie lub wyskoczy

Avatar DarkWolf120
(Zoya)
26 kwietnia 2014, 23:42

@superigi2000: Ej może by tak troche ortografii? I poprawnego pisania? Bo coś nie wydajesz się dorosły kiedy widze tw komentarz. Bez obrazy.

Avatar Mietek28
(Miecio)
30 kwietnia 2014, 17:17

@superigi2000: czemu kopiujesz komentarz TheAdinekPL

Avatar Flutershy
5 maja 2014, 20:54

@superigi2000: Naprawdę :o???!!!

Avatar adamekas
(Adam)
4 maja 2014, 14:05

slabe

Avatar tyszecka
3 maja 2014, 16:22

Lol , to ma być straszne ,mało brakowało i bym się popłakała .Ale ze śmiechu .

Avatar opsy0987654321
(nicola)
1 maja 2014, 17:10

lol

Avatar DarkWolf120
(Zoya)
26 kwietnia 2014, 23:47

To jest nudneeee i głupie. I tak zagrałam w to. Durne jest to że ten slender ciągle nas goni a nie jak w np. Slender: The Arrival lub innych wersjach, po zebraniu 1 czy 2 kartek nas goni.

Avatar VoluminV12
20 kwietnia 2014, 16:43

aaaaaaaaaaaaaaaaaa patyczak leje w majty na widok slendera

Avatar TheAdinekPL
11 kwietnia 2014, 12:18

ja nie moge w to grać bo mam stracha na slendera kiedys jak choodzilem z kolegom po piwnicach i go szukalismy ti widzilismy bialom glowe i czarny garnitur to byl on na pewno pozniej nie moglem sasnonic calom noc ale w slendera 1 jak gralem wygralem jak zobaczylem slendera zamykalem oczy i mialem strach w w nosie i sie caly czeslem a jak pisze komentarz o slender mysle rze zaraz kolo mnie mi stanie lub wyskoczy

Avatar TheAdinekPL
11 kwietnia 2014, 12:08

ba tableta slender man 1 sto razy lepszy potwirdzam kto ma
-_-

Avatar wigo1313
(gorn)
15 marca 2014, 15:23

jedyna straszna rzecz w tej grze to grafika

Avatar wojtecki008
5 marca 2014, 09:44

najpierw w prawo strzałka do góry potem w lewo

Avatar tomcio1510
10 marca 2014, 12:40

@wojtecki008: tak, tak a i tak mnie złapie w lewo pójde i on tam będzie ico wejdę w dupka tego i game over

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Slender 2D

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Slender 2D
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (122)
Opis

Znajdujesz się w ciemnym lesie i mogłoby się wydawać, że jesteś tam sam... Czy aby na pewno? Twoim zadaniem będzie zebranie 8 karteczek i ucieczka przed Slendermanem, jeśli ten pojawi się w pobliżu.

Sterowanie

Strzałki w bok - Poruszanie się
Shift - Bieganie
Strzałka w górę / dół - Zmiana poziomu planszy

Podobne gry

Hity z naszych gier