Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
3.46 (54)
wyświetleń: 44622

Komentarze (69)

Screeny (1)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar natalia210480
2 grudnia 2014, 14:54

lol

Avatar abbbbc
Konto usunięte
18 października 2014, 20:04

fajne

Avatar macieksto
(Maciek)
30 czerwca 2014, 10:39

gówno

Avatar kapustensko
15 czerwca 2014, 15:01

zrobiłem to w paincie

Avatar Anialeka05
(Ania)
21 lipca, 15:49
Avatar kapustensko
15 czerwca 2014, 15:00

:I

Avatar kapustensko
15 czerwca 2014, 14:56

dziwnee :I

Avatar kapustensko
15 czerwca 2014, 14:47

LOL

Avatar Nimamnie
19 kwietnia 2014, 15:48

Słabe 0/10

Avatar daniel13122003
(daniel)
24 stycznia 2014, 12:57

debilne

Avatar Szmaragd1
(Weronika)
15 stycznia 2014, 16:52

dziwne

Avatar dawid5d
(Sopelek)
9 listopada 2013, 10:30

OMG WTF xD

Avatar Exmoor
Konto usunięte
24 sierpnia 2013, 15:30

Lol

Avatar anieznajomy
23 lipca 2013, 11:35

głupie

Avatar SNIKERSS
10 lipca 2013, 21:00

Głupie

Avatar mikolaj2703
2 lutego 2013, 17:29

głupie

Avatar proPOLAKchudy
(Szymon)
2 lutego 2013, 15:28

głupie

Avatar deleted-168668
Konto usunięte
22 stycznia 2013, 12:55

Hahahah w co ja gram? ;DD

Avatar proPOLAKchudy
(Szymon)
2 lutego 2013, 15:25

w gre

Avatar kimbo88
17 stycznia 2013, 08:06

glupieeeee

Avatar pati6311
(Patrycja)
13 stycznia 2013, 15:17

mi się podoba

Avatar Dark1122
(Dark)
12 stycznia 2013, 10:25

hah wallem w ziemie i konec gry bo bilem strasznie pijany :D

Avatar Dark1122
(Dark)
12 stycznia 2013, 10:25

OMG ale potem szybko chodza

Avatar nare99
30 grudnia 2012, 11:36

Ludzie jaki debil wymyślił tą grę!?

Avatar patryk1371
6 stycznia 2013, 19:47

nawet fajna ale 4/5 p

Avatar HappyRabbit
6 stycznia 2013, 12:38

Nawet ok , ale dam 4/5 :p

Avatar damian0013
(damian)
29 grudnia 2012, 19:24

bez sensu ale fajne

Avatar patran
(Patryk)
26 grudnia 2012, 19:50

3/5 nawet nawet ale za czesto przechodza trzezwi

Avatar Ceasie
25 grudnia 2012, 19:41

beznadziejna :\

Avatar magepl
Konto usunięte
25 grudnia 2012, 17:24

durna jakaś ta gra 1/10

Avatar karol15
25 grudnia 2012, 11:02

załosna i dal dzieci

Avatar Troler15
25 grudnia 2012, 12:30

@karol15: To ty jesteś dzieckiem -.-

Avatar karol15
25 grudnia 2012, 16:47

@Troler15: ty też i co

Avatar Baca_online
25 grudnia 2012, 14:46

o co chodzi z secret game?

Avatar julcia12345
25 grudnia 2012, 15:55

@Baca_online: tego nikt nie wie

Avatar julcia12345
25 grudnia 2012, 13:48

dziwna

Avatar XLudwik
(Ludwik)
25 grudnia 2012, 11:24

0/10000000000000

Avatar kros1
(Kacper)
24 grudnia 2012, 18:56

odkryj ten szyfr jeśli odkryłeś to łapka wgórę

ARG ANSOŁAŻ 5/1

Avatar lechlegia
(endriu)
24 grudnia 2012, 19:00

@kros1: zgadzam sie z tobą sałosna ta gra

Avatar Filek
(Walerian)
24 grudnia 2012, 21:53

@kros1: odszyfruj to Ujmy edup WCleu (mwyzsucau klaep)

Avatar seba11pl
24 grudnia 2012, 21:10

SPAM OFF

Avatar lechlegia
(endriu)
24 grudnia 2012, 19:01

a ty jak odszywrowałes mój to łapka w góre

Avatar lechlegia
(endriu)
24 grudnia 2012, 19:01

załosna gra

Avatar lechlegia
(endriu)
24 grudnia 2012, 18:57

dapers to gej

Avatar Slavvek
24 grudnia 2012, 16:06

Fajna gierka na Święta ! ....

Avatar krzycho2000
24 grudnia 2012, 13:03

27 za 1 razem

Avatar kilus14
24 grudnia 2012, 13:11

@krzycho2000: gościu sie zgadzam

Avatar korko005
(jasiu)
24 grudnia 2012, 15:51

@krzycho2000: już wieżę bo muszę

Avatar Sepowaty
24 grudnia 2012, 15:01

Hahahah , o kurde , ile gwiazdek. ; DD

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Skanuj dupę

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Skanuj dupę
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (137)
Opis

W pracy macie Wigilię i odrobinę się upiłeś. Za często nie pijesz, dlatego wpadasz na genialny pomysł ze skanowaniem swojej dupy. Tylko uważaj, aby trzeźwi pracownicy Cię nie nakryli.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu