Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Wyścigi na krawędzi

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Najnowsza wersja wtyczki:

Unity Web Player

Aktualna wtyczka może być wymagana do uruchomienia gry. Wtyczka nie działa pod Google Chrome od wersji 42. Zalecamy używanie przeglądarki Mozilla Firefox.

Opis:

Jesteś zawodowym kierowcą lubiącym szybkie auta oraz wyścigi. Dziś masz okazję stanąć do ekstremalnego wyścigu. Wybierz swoje auto oraz trasę, którą chcesz pokonać.

Sterowanie:

Strzałki

UWAGA! Wtyczka potrzebna do gry to Unity Web Player



Podobne gry:

Wyścigi gokartów: Ultra!

Wyścigi gokartów: Ultra!

Zagrań: 28152

Ocena: 4.35 (14)

Kategoria: Wyścigowe

Jazda samochodem marzeń: Evo

Jazda samochodem marzeń: Evo

Zagrań: 55082

Ocena: 4.46 (58)

Kategoria: Wyścigowe

Formula GP Racing

Formula GP Racing

Zagrań: 70103

Ocena: 4.34 (38)

Kategoria: Wyścigowe

Paintballowe wyścigi

Paintballowe wyścigi

Zagrań: 23706

Ocena: 4.24 (29)

Kategoria: Wyścigowe

Ekstremalne wyścigi 2

Ekstremalne wyścigi 2

Zagrań: 28768

Ocena: 3.23 (17)

Kategoria: Wyścigowe

Oceń grę:

Zagrań: 77745Ulubiona: 32

Dodaj komentarz

Avatar Koxu2000

Koxu2000 (Szymon)25 sierpnia 2014, 11:56, edytowany

Ocena: 100/100

Tylko Za długo się ładuje! chyba z 1h ;/

Skorzystam z Innej Strony ;/

Avatar aarrttuurroo5

aarrttuurroo5 (Artur) odpowiada na komentarz18 kwietnia, 09:52

@Koxu2000: z jakiej strony korzystałeś

Avatar kuba353509

kuba35350918 grudnia 2014, 17:43

fajna 5/5

Avatar robert2976

robert297611 listopada 2014, 17:48

co trzeba zrobić ktoś podpowie proszę

Avatar robert2976

robert297611 listopada 2014, 17:41

dlaczego tego nie da się włączyć

Avatar mtsmts

mtsmts7 października 2012, 13:43

dobra to inaczej kto lubi minecrafta pisze ja

Avatar MrMinecraftKuba

MrMinecraftKuba odpowiada na komentarz7 listopada 2014, 21:31

@mtsmts: ja

Avatar cinek101

cinek101 (Marcin)29 lipca 2014, 19:18

ej czemu mi sie cos takiego pokazuje???? dodaje screena

komentarz obrazkowy
Avatar Koxu2000

Koxu2000 (Szymon) odpowiada na komentarz25 sierpnia 2014, 11:56

@cinek101: Mi to sie samo Pojawiło,jak chciałem Uruchomić

TrackRacing ;(

Avatar michalcr7

michalcr7 (Michał)3 sierpnia 2014, 19:03

cinek101: bo sie stara niedorobiła i trzeba dorobić jeszcze kilka detali :D

Avatar Maksix

Maksix (Michał)1 listopada 2012, 21:15

zczitowałem grę

Prędkość:800

Avatar znowugram

znowugram odpowiada na komentarz3 stycznia 2014, 10:56

@Maksix: jak???

Avatar Yoji307

Yoji307 (WatchDogs) odpowiada na komentarz7 czerwca 2014, 13:40

@Maksix: pokaż screena

Avatar Ziomek113

Ziomek1133 maja 2014, 15:38

wyścigi do dupy reszta trybów ok

Avatar Piotrek876

Piotrek87623 lutego 2014, 09:39

***ista :D

Avatar ziomal3456789

ziomal345678912 stycznia 2014, 11:17

fajna gra

Avatar Razor170

Razor170 odpowiada na komentarz18 lutego 2014, 18:31

@ziomal3456789: masz rację!!!

Avatar BomBek

BomBek8 stycznia 2014, 16:45

20000/200000

Avatar Kacper2004XD

Kacper2004XD (kacper)3 stycznia 2014, 20:43

super gra zawalista ocena moja 10000/10000

Avatar danio11

danio112 stycznia 2014, 15:37

lubie

Avatar assassin3

assassin315 października 2013, 20:23

fajne ale teraz mi sie zrobiło nazwa gry i odrazu dół żal -\ /-
-----

Avatar prokubapl

prokubapl (kuba)17 sierpnia 2013, 16:33

super gra 5/5 tylko mam pytanie jak zdobyc kase??

Avatar kaczyper

kaczyper (Kacper)27 lipca 2013, 11:24

zarypiaszcze 100000000000000000/10

Avatar fcbpawel

fcbpawel16 marca 2013, 15:00

zarypiste

Avatar Filip83

Filip833 lutego 2013, 15:11

@KontoUsunięte: a jakiego masz neta?

Avatar deleted-165300

Konto usunięte1 stycznia 2013, 18:00

ile kurde trzeba czekać????????? ładuje się i ładuje.....

Avatar Maksix

Maksix (Michał)31 października 2012, 15:11

najlepsze Interceptor

Avatar Maksix

Maksix (Michał)31 października 2012, 15:10

super gra

Avatar adek426

adek426 (adrian)27 października 2012, 14:31

spoko daje do ulu

Avatar AresXX22

AresXX2224 października 2012, 08:35

genialna gra! 5/5 i do ulu! A tak w ogóle to pierwszy raz w nią zagrałem na WOOGLIE polecam!

Avatar Filip83

Filip8317 października 2012, 14:42

łaaał numpadem też można kierować samochodem

Avatar karoleek123

karoleek12313 października 2012, 18:53

ta gra jest zaje.bista polecam 5/5

Avatar kamilex161

kamilex16113 października 2012, 17:33

ej polecam gre socermanger a te gre daje do ulu

Avatar kgmitrowicz13

kgmitrowicz1313 października 2012, 17:21

fajna gra

Avatar macias823

macias823 (MaTi)10 października 2012, 22:05

Nawt spoko :)

Avatar kaziutka12

kaziutka1210 października 2012, 14:32

kto gra w minecrafta łapka w górę . A co do gry zaje***st

Avatar Dawid187

Dawid187 odpowiada na komentarz10 listopada 2013, 19:08

@kaziutka12: LL,K,\

Avatar AVADA

AVADA9 października 2012, 18:27

Minecrafcik360 racja

Avatar Minecrafcik360

Minecrafcik3609 października 2012, 16:35

***ista gierka 5-5 do ulu

Avatar AVADA

AVADA9 października 2012, 15:13

frazeologizm wyskakuje ci bo nie masz wtyczki

Avatar seba11pl

seba11pl8 października 2012, 08:16

Szkoda że sterowanie pod "opisem" nie jest opisane w 100% !!!!

Avatar maslok1906

maslok1906 (Sebastian) odpowiada na komentarz8 października 2012, 09:07

@seba11pl: co masz na mysli?

Avatar seba11pl

seba11pl odpowiada na komentarz8 października 2012, 19:14

@maslok1906:
po lewo masz napisane że w grze są tylko strzałki do sterowania...
A jest jeszcze więcej klawiszy z funkcjami

Avatar pawelu12

pawelu12 odpowiada na komentarz9 października 2012, 14:15

@seba11pl: Dokładnie;/
Jest napisane, że same strzałki a np. W lub SPACJA to nitro...

Avatar frazeologizm

frazeologizm (Marcin)8 października 2012, 18:33

mi wyskakuje brak wtyczki

Avatar pawelu12

pawelu127 października 2012, 20:38

Świetna gra:D

Avatar AVADA

AVADA7 października 2012, 20:26

ja

Avatar jakuzkuz145

jakuzkuz145 (Kuba)7 października 2012, 18:39

Żart

A gra jest fajna 4/5

Avatar jakuzkuz145

jakuzkuz145 (Kuba)7 października 2012, 18:38

Kto napisał (ja) to debil :-)

Avatar Podgee

Podgee (Patryk)7 października 2012, 17:48

Fajna fajna ... 5/5

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.