Najtrudniejsza gra świata 2

Oceń:
4.32 (291)
wyświetleń: 1804832

Komentarze (932)

Screeny (18)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar Takasobienutka

27 lipca 2016, 21:06

Tego nie dam rady przejść!!

Avatar DeMajkel

29 lipca 2016, 14:42

@Takasobienutka: PaczeqJP na yt przeszedł wszystkie levele zobacz se go jak on to przeszedł.

PS: nieźle, ja dość sporo w to grałem i do 19 lvla doszedłem.

Avatar PaulaSlotka

17 sierpnia 2016, 16:41

@Takasobienutka: JAK DO 27LVLA przeszŁEŚ?

Avatar Przemek572
(Przemek)

3 lipca, 19:04

@DeMajkel: WOW 27 lv i tylko 23 śmierci!!!

Avatar Takasobienutka

24 lipca, 20:33

@Przemek572: Jakos dałam radę ;)

Avatar jeja_12
(Mateusz)

26 czerwca, 22:57

to jest łatwiejsze niż jedynka!!!

Avatar wilkpol

16 lipca 2016, 10:49

Poddaje sie na 3 lvl Deaths: 54

Avatar CircusBabyVIP
(Aleksandra)

14 kwietnia, 11:24

@wilkpol: nie jestem sama mam 700 deaths na 3 levelu :'c (XD)

Avatar Proiter

27 czerwca 2016, 17:21

Czemu mam problemy już tu? (Lvl 2 jakby co. Zabili mnie.)

Avatar KOBIETKA1
(homunculus)

6 lipca 2016, 14:47

@Proiter: też nie mogę tego przejść bo to z szybko chodzi

Avatar PaulaSlotka

17 sierpnia 2016, 17:05

@KOBIETKA1: JA PRZESZŁAM CAŁA GRA

Avatar CircusBabyVIP
(Aleksandra)

14 kwietnia, 11:20

@Proiter: nie martw się ja przeszłam ale za stu tysięcznym razie CX

Avatar CircusBabyVIP
(Aleksandra)

14 kwietnia, 11:18

OMG Nie mogę przejść 3 levelu XD

Avatar Axelgty

20 marca, 15:45

umiesz w tą gre umisz gra

Avatar hubix202

31 lipca 2016, 12:43

PRZESZEDLEM TA GRE W 2GODZINY 24MINUTY 56SEKUND!!!!! JEAAAAAAAAAAAAAAAAA
mialem stoper

Avatar DeMajkel

Edytowano - 30 sierpnia 2016, 13:47

@hubix202: podziwiam twą cierpliwość...

Avatar JOHNEK98

7 stycznia, 18:00

@hubix202: Gratulacje!

Avatar barbados12
(Aleksander)

28 października 2016, 21:40

W 1 części poległem na 17 poziomie, zobaczymy jak będzie tutaj :P

Avatar thecat
(Karolina)

29 lipca 2016, 17:06

Gram i gram już 2 miesiące i nie mogę 3 levela przejść :(

Avatar Kitten765
(Love)

23 stycznia 2016, 18:05

Łapie nerwice :'D

Avatar Kitten765
(Love)

23 stycznia 2016, 18:07

@Kitten765: Podam przykład czemu :') : deaths:345 level:1 Smutne XD

Avatar Verikka
(Weronika)

5 marca 2016, 12:06

@Kitten765: Nie jestem sama :)

Avatar Matrix423xx

6 kwietnia 2016, 20:58

@Kitten765: hy 19 lvl 4 xD

Avatar miszczgaming
(Suseł)

26 lipca 2016, 09:31

@Kitten765: Hah.xD

Avatar wilkpol

16 lipca 2016, 10:48

Blau_WolkeBlau_Wolke (Róża) Ja jestem na 3 level. Drugi jest taki średni trzeba unikać tych kulek. ciagle "góra i dół"

Avatar Takasobienutka

14 lipca 2016, 21:20

Doszłam do 16 lvl i nie dam rady dalej przejść

Avatar patrycjalove

29 czerwca 2016, 13:07

0/10 to najgłupsza gra świata a nie najtrudniejsza

Avatar Blau_Wolke
(Róża)

17 czerwca 2016, 17:12

Deaths: 894, Level: 2 :(((

Avatar bartowiecy
(Bartek)

5 czerwca 2016, 21:44

lol

Avatar bartowiecy
(Bartek)

12 czerwca 2016, 12:16

@bartowiecy: sorry to mój brat

Avatar Gumisiowy_Sok

16 czerwca 2016, 17:25

@bartowiecy: To dlaczego po prostu nie usuniesz komentarza
?

Avatar bartowiecy
(Bartek)

16 czerwca 2016, 19:13

@Gumisiowy_Sok: nie mogę tylko pisze mi zgłoś komentarz i odpisz :/

Avatar beniamin1212

14 czerwca 2016, 20:02

izi pizi

Avatar spokofoczka111
(ZOCHA)

28 maja 2016, 14:29

co za gowno ;-;

Avatar adameksil123

6 maja 2016, 17:31

masz racje KingaKong

Avatar Wiktorekbanan1
(Wiktor)

27 maja 2016, 21:06

@adameksil123: od tego jest opcja ,,odpisz"

Avatar jakubvip
(jakub)

6 kwietnia 2016, 21:06

spokojnie w miesiąc da się pszejść :)

Avatar thecat
(Karolina)

23 maja 2016, 17:20

@jakubvip: Nom szczera prawda ;)

Avatar domipl4

13 maja 2016, 17:43

przy czwartym sie załamalam :D

Avatar michal030805

5 marca 2016, 15:27

3 level 8 deaths

Avatar domipl4

12 maja 2016, 18:05

@michal030805: 3 lvl 0 deaths xDDD nwm jakim cudem

Avatar adameksil123

6 maja 2016, 17:28

nie ja tego nie przejde
B(* * *

Avatar jakuxd24

6 kwietnia 2016, 20:28

ffffffffffffffffffffffffffffffaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaccccccccccccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Avatar Hubert009

30 marca 2016, 18:47

no jak tak jak ty

Avatar KingaKong

25 marca 2016, 16:36

ta głupia kostka za wolno chodzi ;-;

Avatar gradus71
(dominik)

19 marca 2016, 22:19

denerwuje sie a wy

Avatar maciejeczek

1 marca 2016, 10:05

3 level 10 śmierci gra trudna ale wciąga

Avatar kertez

9 października 2015, 10:26

Kto wymyślił tą grę???????

Avatar Woed1

28 października 2015, 17:21

@kertez: może ty

Avatar madmax2005

5 listopada 2015, 17:59

@kertez: twoja mama xD

Avatar Kamjusz

5 listopada 2015, 19:42

@madmax2005: powiedział 10-o latek

Avatar maciejeczek

1 marca 2016, 10:04

@kertez: 3 level 10 śmierci

Avatar
Konto usunięte

17 lutego 2016, 11:35

Łatwiej by było gdyby się nie zacinało. :(

Avatar kozako12

3 lutego 2016, 20:07

glupie

Avatar NacetStar

31 stycznia 2016, 15:05

1 level jest trudny a co mówić o 50!

Avatar AlfaWilk3
(Undyne)

25 lutego 2016, 20:52

@NacetStar: 1 lvl jest bardzo prosty

Avatar Ewcia339
(Ewa)

26 stycznia 2016, 19:53

jest udało mi sie za 2 razem

Avatar davpol09

21 stycznia 2016, 19:28

kurde mam problem z pierwszym levelem :D doszłem najdalej do czwartego
gra 3.5/5

Avatar MrocznyKorniszon

18 stycznia 2016, 20:25

Nie mam nerwów na tę grę xd

Avatar MistrzGrania

Edytowano - 31 grudnia 2015, 12:46

HA HA I kto ma taki levelik JA XD ps to jest level 48

Avatar pashaBICEPS123
(Rafał)

9 stycznia 2016, 20:55
Avatar julcia120689

4 stycznia 2016, 17:48

za 13 razem przeszłam 1 lvl :)) SWAGxd

Avatar
Konto usunięte

1 stycznia 2016, 20:53

Nie mogę przejść drugiego poziomu xDD

Avatar AlfaWilk3
(Undyne)

Edytowano - 30 grudnia 2015, 14:23

Jak przejść 3 poziom? D:

Avatar Antek_Tanki

10 kwietnia 2015, 07:24

Jak to przejść 1 lvl plis pomużcie

Avatar Podaj64

18 listopada 2015, 14:20

@Antek_Tanki: LOL NOPE

Avatar AlfaWilk3
(Undyne)

28 grudnia 2015, 20:21

@Antek_Tanki: 1 lvl jest bardzo prosty -.-

Avatar Takimoii123

19 grudnia 2015, 21:39

nie dziw sie 2 lvl

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Najtrudniejsza gra świata 2

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Najtrudniejsza gra świata 2
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę Poczekalnia (67)
Opis

Druga część prawdopodobnie najtrudniejszej gry zręcznościowej świata. Tym razem do przejścia mamy 50 poziomów, a każdy trudniejszy niż w pierwszej części.

Sterowanie

Strzałki

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

The Worlds Hardest Game 2

Podobne gry

W co grali inni w tym miesiącu