Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.33 (287)
wyświetleń: 1741069

Komentarze (884)

Screeny (15)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar kozako12
3 lutego, 20:07

glupie

Avatar NacetStar
31 stycznia, 15:05

1 level jest trudny a co mówić o 50!

Avatar Ewcia339
(Ewa)
26 stycznia, 19:53

jest udało mi sie za 2 razem

Avatar Kitten765
23 stycznia, 18:05

Łapie nerwice :'D

Avatar Kitten765
23 stycznia, 18:07

@Kitten765: Podam przykład czemu :') : deaths:345 level:1 Smutne XD

Avatar davpol09
21 stycznia, 19:28

kurde mam problem z pierwszym levelem :D doszłem najdalej do czwartego
gra 3.5/5

Avatar MrocznyKorniszon
18 stycznia, 20:25

Nie mam nerwów na tę grę xd

Avatar MistrzGrania
Edytowano - 31 grudnia 2015, 12:46

HA HA I kto ma taki levelik JA XD ps to jest level 48

Avatar pashaBICEPS123
(Rafał)
9 stycznia, 20:55
Avatar julcia120689
4 stycznia, 17:48

za 13 razem przeszłam 1 lvl :)) SWAGxd

Avatar LadyNati
(Natalia)
1 stycznia, 20:53

Nie mogę przejść drugiego poziomu xDD

Avatar AlfaWilk3
(Weronika)
Edytowano - 30 grudnia 2015, 14:23

Jak przejść 3 poziom? D:

Avatar Antek_Tanki
10 kwietnia 2015, 07:24

Jak to przejść 1 lvl plis pomużcie

Avatar Podaj64
18 listopada 2015, 14:20

@Antek_Tanki: LOL NOPE

Avatar AlfaWilk3
(Weronika)
28 grudnia 2015, 20:21

@Antek_Tanki: 1 lvl jest bardzo prosty -.-

Avatar Takimoii123
19 grudnia 2015, 21:39

nie dziw sie 2 lvl

Avatar PrOjEkT
17 grudnia 2015, 18:13

trudna

Avatar amelkafrut
16 grudnia 2015, 13:06

ale gowno

Avatar amelkafrut
16 grudnia 2015, 13:05

Nie wierze

Avatar PLSlike
15 grudnia 2015, 18:42

Podaj64 fajny fake trzeci level

Avatar mienehacker
(jasiu)
1 grudnia 2015, 21:27

to bardzo proste przeszedłem całą

Avatar Katesh
27 grudnia 2015, 12:24

@mienehacker: jak tak to poka screena

Avatar AlfaWilk3
(Weronika)
28 grudnia 2015, 20:10

@mienehacker: Dowody?

Avatar jejanepal
(julia)
28 listopada 2015, 20:50

el o el

Avatar Wiktor2015
(Wiktor)
26 listopada 2015, 18:42

ja tylko 1 raz 1768 dedów rekord świata

Avatar PatkaNatkaXD
(Patrycja)
12 listopada 2015, 17:14

zaledwie 1 level i już sie wkurzam D':<

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Podaj64
21 listopada 2015, 18:08

@Podaj64: ZNOWU REKOOOOOOORD

Avatar Podaj64
28 listopada 2015, 09:59

@Podaj64: to już nie do pobicia

Avatar Vexus123
18 listopada 2015, 20:42

YYYY aha ja 3 lvl i 18 deathow :P

Avatar Emilia222w
15 marca 2015, 14:51

Kto pobije? 50 lv. 2 dead!

Avatar Emilia222w
15 marca 2015, 14:52

@Emilia222w: Źle napisałam. Miało być: 2lv. 50 dead.

Avatar Pan_Maslo
17 marca 2015, 08:08

@Emilia222w: hhahahhahahhahaa

Avatar Kaszir
5 maja 2015, 18:06

@Emilia222w: Ja pobije nic w tym trudnego..

Avatar Podaj64
18 listopada 2015, 14:19

@Emilia222w: ja 3 lvl 34 ded

Avatar filipsuper
14 listopada 2015, 13:50

nie moge przejść pierszego poziomu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar Podaj64
18 listopada 2015, 14:08

@filipsuper: hue hue hue

Avatar kertez
9 października 2015, 10:26

Kto wymyślił tą grę???????

Avatar Woed1
28 października 2015, 17:21

@kertez: może ty

Avatar madmax2005
5 listopada 2015, 17:59

@kertez: twoja mama xD

Avatar Kamjusz
(Kamil)
5 listopada 2015, 19:42

@madmax2005: powiedział 10-o latek

Avatar madmax2005
5 listopada 2015, 17:58

ta gra jest fajna i trochę trudna,ale jest godna polecenia bo Blow w nią grał xD

Avatar jordiTV
26 października 2015, 15:16

jestem w 11 levelu

Avatar Woed1
Edytowano - 22 października 2015, 10:10

wczoraj caly dzien gralem w najtrudniejsza gre swiata 1 i teraz sobie zagram w najtrudniejsza gre swiata 2 a jutro w najtrudniejsza gre swiata 3

Avatar andrzej123419
17 października 2015, 19:26

jacie a ja mam 5 lwl jest trudny

Avatar bartolino1
(bartosz)
6 września 2015, 14:15

najgorza gra jaka istnieje nie polecam 2/10 nie grajcie w to cos imitujacego gre

Avatar viper12
19 września 2015, 17:55

@bartolino1: Jak się nie umie grać to co się Dziwisz ( ͠° ͟ʖ ͡°)

Avatar Podaj64
21 listopada 2015, 09:57

@viper12: no właśnie

Avatar Papuga_Poli
15 września 2015, 18:14

Jeny kto wymyśla takie gry!!!!!

Avatar naxibovv
13 września 2015, 14:08

masakra nie grajcie w to :-/

Avatar dominiqJ
Edytowano - 20 sierpnia 2015, 20:56

3 level jest najtrudniejszy 30 dedów na nim zarobiłem a na 1 levlu 1 dead 2 levlu 1 dead

Avatar agatka2006
7 sierpnia 2015, 08:13

przeszłam całą grałam w nią 16 godz zanim wygrałam ale udało się !!!

Avatar LubieGryTyNie
31 lipca 2015, 11:38

To jest poje**ne :D nie dotyka ma gine!

Avatar Kacper456_123
(Kacper)
17 lipca 2015, 15:12

kto przeszedł level 2 daje łape

Avatar sebekq20002
19 czerwca 2015, 13:22

Kto przeszedł 3 level daje strzałke w góre a kto nie przeszedł daje komentarz

Avatar kochanapl
23 czerwca 2015, 15:44

@sebekq20002: Popieram cie da się przejść 3 lv

Avatar placek1258
Edytowano - 23 czerwca 2015, 15:46

@sebekq20002: Przecież da się przejść chyba reszta to idioci ! Chyba nie umieją grać

Avatar kuba0021
10 lipca 2015, 14:28

@sebekq20002: przeszedłem 12lvl z tym dedów 89

Avatar maciej520
20 czerwca 2015, 11:54

pomyliłem się nie chodziło mi o ostatni level tylko o 3

Avatar maciej520
20 czerwca 2015, 11:53

ostatniego levelu nie da się przejść

Avatar RybaxD
30 maja 2015, 22:28

na 3 lvl do ostatniego dołka nie da sie wejsc

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar sebekq20002
19 czerwca 2015, 13:22

@RybaxD: Da się przejść 3 lv

Avatar Tarot
6 października 2015, 18:17

@RybaxD: da się nie trzeba lecieć do ostatniego dołka jak te kule są po lewej tylko jak są po prawej

Avatar nati200000
10 czerwca 2015, 21:11

takie trudne hahaha

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Najtrudniejsza gra świata 2

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Najtrudniejsza gra świata 2
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (96)
Opis

Druga część prawdopodobnie najtrudniejszej gry zręcznościowej świata. Tym razem do przejścia mamy 50 poziomów, a każdy trudniejszy niż w pierwszej części.

Sterowanie

Strzałki

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

The Worlds Hardest Game 2

Podobne gry

Hity z naszych gier