Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.75 (246)
wyświetleń: 340598

Komentarze (855)

Screeny (12)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar dawidox96
wczoraj, 21:03

fajna gra

Avatar ham22
30 lipca, 12:44

Halo? Jest tu kto?

Avatar lukasz649
30 lipca, 16:52

@ham22: Prawie nikt tu nie przychodzi... Tylko parę komentarzy raz na miesiąc.

Avatar Luxferre
(Maciej)
wczoraj, 13:05

@lukasz649: a szkoda, bo gra super

Avatar lukasz649
wczoraj, 14:43

@Luxferre: Ja tu codziennie jestem, a czasami na stronie gry.

Avatar Nestal
31 maja, 10:28

Witam wszystkich.
Prowadze grupe pod imieniem JD
Jesteś zainteresowany?
Aby dołączyć musisz wpisać swój
Nick: prokrystianpro
Lat: 13
Rank: FFA: 1233 1V1: 807 TEAM: 961

Wymagania:
- 10 lat +
- Dobra ortografia
- Ranka (byle jaka) 800+
- Ogarnięty
- Mieć czas oczywiście

I to wszystko... :) teraz tylko naciskacie odpisz i aplikujecie się.

Powodzenia.

Avatar lukasz649
Edytowano - 13 czerwca, 19:56

@Nestal: Akurat mam wszystkie wymagania.
16 lat
Bardzo dobra ortografia
Rank: FFA 1200, 1v1 1156, Team 906
Ogarnięty
Zawsze mam czas (Jak mnie nie będzie to daje znać)

Avatar Nestal
13 czerwca, 20:18

@lukasz649: No okej :D, przyjmuje cię
Dodaj do przyjaciół i wstaw JD na początek.

Avatar lukasz649
Edytowano - 14 czerwca, 11:17

@Nestal: I jak coś mój nick - Impossible1234 (Może mnie widziałeś) ;>

Avatar MocarzxD
(Kacpyr)
27 lipca, 16:22

@Nestal: Wiek 10 lat.

Nick:Mocarz312

Ranga:Początkujący ;)

Dobra Ortografia

Jestem ogar

Jeśli chcesz mogę być codziennie :)

Avatar dominik1112
8 lipca, 12:18

jeja jest czadowe

Avatar gieulol
(kuba)
12 lipca, 10:50

@dominik1112: ile masz lat

Avatar Martoszka
19 lipca, 18:02

@gieulol: Nie powinno cię to interesować ;)

Avatar gieulol
(kuba)
12 lipca, 10:48

lol nic sprawdzam czy mam avatar

Avatar oskr1466
8 lipca, 12:17

kto lubi gry na jeja

Avatar gieulol
(kuba)
12 lipca, 10:49

@oskr1466: ja

Avatar dominik1112
8 lipca, 12:16

sora za wymuszanie

Avatar dominik1112
30 czerwca, 12:07

kto jest dobry w tom gre łapka w górę

Avatar LubieSonica1235
(Jacek)
2 lipca, 11:53

@dominik1112: Nie wymuszaj.

Avatar gieulol
(kuba)
4 lipca, 21:37

@dominik1112: no nie wymuszaj lollll:(

Avatar mateusz1452
Edytowano - 6 czerwca, 11:33

@Nestal: Wiek:10 lat (Zrobisz wyjatek ? :D)
Ortografia:Nie omylna
rank:880
Ogarniam.
I mam wiele czasu

Avatar Nestal
8 czerwca, 10:09

@mateusz1452:
Zapomniałeś o nicku.

Avatar mateusz1452
8 czerwca, 15:18

@Nestal: taki jak tu :)

Avatar Nestal
13 czerwca, 20:18

@mateusz1452: Okej przyjmuje cię :D
Dodaj do przyjaciół i wstaw JD na początek.

Avatar mateusz1452
Edytowano - 19 czerwca, 21:20

@Nestal: tylko jest jeden problem :C bo akurat tera wlasnie spadlem.. ale to nic ? Edit: juz wrocilem

Avatar kupalala123
10 czerwca, 21:29

muj nik to kupa

Avatar dominik1112
9 czerwca, 17:26

kto mówi ze ta gra jest cadowa łapka w górę

Avatar oskr1466
9 czerwca, 17:25

super gra mój nick to oskar1466

Avatar dominik1112
9 czerwca, 17:25

czadowa gra

Avatar SchabowyPL
7 czerwca, 19:57

Fajna gierka...

Avatar farmerek
(łukasz)
29 maja, 19:24

mi nie działa czemu??????

Avatar krzysiulka10
29 maja, 12:46

a nie lapka w góre? lapka w góre to chyba like tak?

Avatar lukaszolo
22 maja, 22:51

chyba like

Avatar dominik1112
20 maja, 13:55

Kto mi da Majka

Avatar dominik1112
20 maja, 13:51

Plis

Avatar dominik1112
20 maja, 13:49

Kto mi nie da to siebie

Avatar dominik1112
20 maja, 13:48

Kto mi da Majka plis

Avatar dominik1112
20 maja, 13:46

Haha

Avatar dominik1112
19 maja, 17:15

fajna gra(:

Avatar Matrix131
16 maja, 19:28

jasno ciemno jasno ciemno jasno ciemno

Avatar dominik1112
12 maja, 16:12

cemu to nie jest hit?

Avatar lukasz649
8 maja, 20:45

@Sonic159: Jeżeli chcesz GRUBOŚĆ to masz ją tu:

Avatar lukasz649
8 maja, 20:46

@lukasz649: Czemu nie można usuwać komentarzy jak się pomyłkę zrobiło?!

Avatar lukasz649
14 kwietnia, 18:48

Czemu to nie jest hit?!

Avatar dominik1112
28 kwietnia, 12:15

@lukasz649: masz racje cemu to niejest hit?

Avatar kacperek00909
(kacper)
6 maja, 20:12

@dominik1112: ELO TO JA KACPER założyłem konto

Avatar wiktor1472
8 maja, 13:39

super gra

Avatar tobiasz3622
15 listopada 2014, 20:09

kto zemnom zagra?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar PogodnyLuj
26 listopada 2014, 19:27

@mytfek: Ty lepiej popatrz jak ty piszesz a nie :)... poprostu on nie umie może pisać?

Avatar Michaelpl03
(Michał)
8 maja, 07:32

@PogodnyLuj: Dlatego każą mu się nauczyć.
Złota łopata za odkopywanie komentarzy już jest moja, nie chcę drugiej.

Avatar Oliwierek123
7 marca, 11:09

10/10 fajna gra łapka w gurę komu się poduba :)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar BangYou_Mc_Qpe
7 kwietnia, 20:47

@Oliwierek123: Opisze,ci tą grę bo ocenia sie tak.
Muzyka 7/10

PowerApy 10/10

Grywalność 9/10

To Moja ocena :D

Avatar Michaelpl03
(Michał)
8 maja, 07:29

@ReziPlayGames1: Poucza słownikiem.
Sam pisze "obraźić".

Avatar micha7379
(michał)
7 maja, 14:35

fajna gra tylko kto niema flashplay to niebędzie mógł grac

Avatar lukasz649
Edytowano - 6 maja, 18:58

Mam pytanie... Czy w Curve Radio muzyka jest na żywo?

Avatar micha7379
(michał)
6 maja, 18:10

mi nsie

Avatar lukasz649
26 kwietnia, 15:54

Wut?!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (13)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (13)
Avatar lukasz649
1 maja, 14:56

@lol11222: Bo myślałem że będziesz wiedział o co chodzi...

Avatar Haku16
6 maja, 15:07

@lol11222: Masz rację

Avatar Sonic159
(ACoCieTo)
2 maja, 15:01

Patrzczie na tą grubość....

Avatar lukasz649
2 maja, 17:14

@Sonic159: Miałem o wiele większą...

Avatar Haku16
5 maja, 16:17

@Sonic159: Ja miałem jak 2 razy to coś co ty pokazałeś,i myslisz że ktoś ci powie "O jakie duże ja takiego nie miałem"...

Avatar Haku16
6 maja, 15:05

@lukasz649: Noooo on sobie,powiększył Cheater jeden...

Avatar lukasz649
8 maja, 20:47

@Sonic159: (Drugi raz przez pomyłkę) Jeżeli chcesz GRUBOŚĆ to masz ją tu:

Avatar kacperek00909
(kacper)
1 maja, 16:50

super gra

Avatar oliwierek20065
23 kwietnia, 14:53

1 w 2013,2014,2015 haha

Avatar lukasz649
Edytowano - 23 kwietnia, 15:10

@oliwierek20065: ...Popatrz uważnie, na całą stronę...

Avatar oliwierek20065
23 kwietnia, 15:22

@lukasz649: aha patrzałem tylko na tego nicolas01 sorki mój błąd :'C

Avatar nikolas01
17 grudnia 2012, 14:45

Heh pobije ktoś ? :D I oczywiście ja wygrałem ;P
lO.Okać Scr. :D

Avatar nikolas01
17 grudnia 2012, 19:32

@nikolas01: Sry nie dałem screena xD Dodam pozniej xD

Avatar nikolas01
19 grudnia 2012, 21:24

@nikolas01: To jest ten scr. Co miałem dołączyć do tamtego komentarza ;p

Avatar karol99_99
21 grudnia 2012, 12:15

@nikolas01: Brawo :D

Avatar lol11222
21 kwietnia, 18:39

@nikolas01: szukałem jakieś ciekawe screeny i znalazłem to...

Avatar dominik1112
17 kwietnia, 11:33

jak ise kupuje snacek

Avatar lukasz649
17 kwietnia, 18:44

@dominik1112: *się, *znaczek. Znaczek się kupuję, jak jesteś zarejestrowany i masz odpowiednią ilość monet, lub konto Premium. (Nie wiem czy trzeba mieć po prostu monety czy konto Premium)

Avatar dominik1112
21 kwietnia, 15:11

@lukasz649: dzięki (:

Avatar dominik1112
21 kwietnia, 16:00

@lukasz649: wiem już kupiłem i mam konto

Avatar dominik1112
16 kwietnia, 14:51

kto lubi

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Ostry zakręt 2

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Ostry zakręt 2
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (127)
Opis

Druga część ciekawej gry, w której możesz się zmierzyć z innymi graczami w rysowaniu linii. Musisz uważać aby z nikim się nie zbić i dodatkowo zbieraj udoskonalenia.

Sterowanie

Klawiatura

Oryginalny tytuł:

Curve Fever 2

Podobne gry

Hity z naszych gier