Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.76 (250)
wyświetleń: 409598

Komentarze (899)

Screeny (12)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar majkoks2
(Maja)
11 kwietnia, 09:52

kto chce kod na 200 złota

Avatar dawid2003r
(Dawid)
27 maja, 11:29

@majkoks2: ja

Avatar MocarzxD
2 lipca, 17:50

@dawid2003r: Wejdź w credits i zró alt+f4

Avatar Akyga
28 maja, 18:37

Kto od blowa?

Avatar Anteklol
28 maja, 11:35

zajefajna grA

Avatar wengorz
8 kwietnia, 14:30

no co wow!

Avatar majkoks2
(Maja)
1 kwietnia, 16:15

ja też

Avatar pawlunio100
(Paweł)
24 marca, 12:33

złote

Avatar pawlunio100
(Paweł)
24 marca, 12:32

jestem heaterem i mam wszystkie puchary

Avatar nikola88
(Nikola)
29 marca, 14:31

@pawlunio100: prosze o to pudlo na hejty [______]

Avatar wiktorek11234
(wiktor)
16 maja, 18:52

@nikola88: nie ma problemu

Avatar dominik1112
14 marca, 14:02

bardzo fajna gierka

Avatar supermen
12 marca, 16:40

moj nick AQV

Avatar pawlunio100
(Paweł)
7 marca, 13:11

zapraszać

Avatar pawlunio100
(Paweł)
7 marca, 13:07

mój nick pawlak100

Avatar Alvis7
(Adam)
16 listopada 2015, 08:40

Mój Nick Alvis7

Możecie zapraszać XD

Avatar BroCraft12
(iza)
24 listopada 2015, 06:44

@Alvis7: a mój BroCraft12 xD

Avatar ziomy44
(filip)
6 marca, 09:54

@Alvis7: moje nazwy : ziomy44 , Mirek handlarz

Avatar bartolololo
(Bartosz)
13 lutego, 16:41

za**biaste

Avatar GzyTT
(Jeremiasz)
19 grudnia 2015, 12:07

spoko giera, dużo się zmieniło na plus od czasu kiedy ostatnio grałem ; ]

Avatar Kubox123456
8 grudnia 2015, 19:36

Fajne :-) 5/5

Avatar you444
(stasiu)
15 listopada 2015, 19:11

smoczek

Avatar Alvis7
(Adam)
16 listopada 2015, 08:18

@you444: To jest Spyro?

Avatar BroCraft12
(iza)
11 listopada 2015, 10:23

fajna gra super!!!!

Avatar zuzia7835
8 listopada 2015, 11:59

Szukam klanu lat 11 rank 1179 ogarnięta i (dziewczyna) dobre orto 1 m w klasie ;p

Avatar dominik1112
4 listopada 2015, 12:45

ta gra jest zjebista

Avatar AKmulti2016
26 października 2015, 20:21

ja też

Avatar dawidox96
20 września 2015, 15:14

POLECAM TĄ GRE

Avatar damianek23
17 września 2015, 17:34

zapraszać nick opopeczek

Avatar oliwierek20065
14 września 2015, 10:28

mój nick oliwier12 zapraszać

Avatar Oliwierek123
7 marca 2015, 11:09

10/10 fajna gra łapka w gurę komu się poduba :)

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar buchci
26 sierpnia 2015, 23:24

@BangYou_Mc_Qpe: Dokładniej:

Jak dla mnie gra jest poprostu za**bista nie potrzeba nikomu jakiejś niesamowitej grafiki.

muza 10/10

moce itp 10/10

grywalność 10/10

grafika 10/10

więc odpowiedź jest prosta 10/10
umiesz lepiej??:D

Avatar ziomek93
(Grześ)
13 września 2015, 17:08

@ReziPlayGames1: Mówi to koles który Nie umie napisac Obrazic

Avatar Nestal
31 maja 2015, 10:28

Witam wszystkich.
Prowadze grupe pod imieniem JD
Jesteś zainteresowany?
Aby dołączyć musisz wpisać swój
Nick: prokrystianpro
Lat: 13
Rank: FFA: 1233 1V1: 807 TEAM: 961

Wymagania:
- 10 lat +
- Dobra ortografia
- Ranka (byle jaka) 800+
- Ogarnięty
- Mieć czas oczywiście

I to wszystko... :) teraz tylko naciskacie odpisz i aplikujecie się.

Powodzenia.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar Deusz312
(Kacper)
10 sierpnia 2015, 20:32

@Nestal: Gra bardzo fajna ! Ale szukam clanu :) I nie wiem jaki ?! Mój nick FloremakerPL , lat 10 , ogarnięt , rank 1046 ... I co spodobało się daj znać :)

Avatar buchci
26 sierpnia 2015, 23:16

@Nestal: pisze sie ale nwm jak z czasem nick buchciPL

Avatar Deusz123
13 sierpnia 2015, 12:07

Uwaga ! To ja Deusz312 tylko hasła zapomniałem , i zmnieniłem konto XD: )

Avatar REEEEEEEEEEEEEEE
4 sierpnia 2015, 14:50

10/10 i do ulu

Avatar dominik1112
3 sierpnia 2015, 14:03

fajowa gra

Avatar dawidox96
31 lipca 2015, 21:03

fajna gra

Avatar ham22
(Jakub)
30 lipca 2015, 12:44

Halo? Jest tu kto?

Avatar lukasz649
30 lipca 2015, 16:52

@ham22: Prawie nikt tu nie przychodzi... Tylko parę komentarzy raz na miesiąc.

Avatar Luxferre
(Eksuperiusz)
31 lipca 2015, 13:05

@lukasz649: a szkoda, bo gra super

Avatar lukasz649
31 lipca 2015, 14:43

@Luxferre: Ja tu codziennie jestem, a czasami na stronie gry.

Avatar dominik1112
8 lipca 2015, 12:18

jeja jest czadowe

Avatar gieulol
(kuba)
12 lipca 2015, 10:50

@dominik1112: ile masz lat

Avatar Martoszka
Konto usunięte
19 lipca 2015, 18:02

@gieulol: Nie powinno cię to interesować ;)

Avatar gieulol
(kuba)
12 lipca 2015, 10:48

lol nic sprawdzam czy mam avatar

Avatar oskr1466
8 lipca 2015, 12:17

kto lubi gry na jeja

Avatar gieulol
(kuba)
12 lipca 2015, 10:49

@oskr1466: ja

Avatar dominik1112
8 lipca 2015, 12:16

sora za wymuszanie

Avatar dominik1112
30 czerwca 2015, 12:07

kto jest dobry w tom gre łapka w górę

Avatar LubieSonica1235
2 lipca 2015, 11:53

@dominik1112: Nie wymuszaj.

Avatar gieulol
(kuba)
4 lipca 2015, 21:37

@dominik1112: no nie wymuszaj lollll:(

Avatar mateusz1452
Edytowano - 6 czerwca 2015, 11:33

@Nestal: Wiek:10 lat (Zrobisz wyjatek ? :D)
Ortografia:Nie omylna
rank:880
Ogarniam.
I mam wiele czasu

Avatar Nestal
8 czerwca 2015, 10:09

@mateusz1452:
Zapomniałeś o nicku.

Avatar mateusz1452
8 czerwca 2015, 15:18

@Nestal: taki jak tu :)

Avatar Nestal
13 czerwca 2015, 20:18

@mateusz1452: Okej przyjmuje cię :D
Dodaj do przyjaciół i wstaw JD na początek.

Avatar mateusz1452
Edytowano - 19 czerwca 2015, 21:20

@Nestal: tylko jest jeden problem :C bo akurat tera wlasnie spadlem.. ale to nic ? Edit: juz wrocilem

Avatar kupalala123
10 czerwca 2015, 21:29

muj nik to kupa

Avatar dominik1112
9 czerwca 2015, 17:26

kto mówi ze ta gra jest cadowa łapka w górę

Avatar ab2004
5 sierpnia 2015, 12:29

@dominik1112: Po pierwsze:nie wymuszaj
Podugie:nauczsię ortografii.

Avatar oskr1466
9 czerwca 2015, 17:25

super gra mój nick to oskar1466

Avatar dominik1112
9 czerwca 2015, 17:25

czadowa gra

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Ostry zakręt 2

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Ostry zakręt 2
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (54)
Opis

Druga część ciekawej gry, w której możesz się zmierzyć z innymi graczami w rysowaniu linii. Musisz uważać aby z nikim się nie zbić i dodatkowo zbieraj udoskonalenia.

Sterowanie

Klawiatura

Oryginalny tytuł:

Curve Fever 2

Podobne gry

Hity z naszych gier