Shakira w świecie potworów

Gra Shakira w świecie potworów wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Shakira w świecie potworów wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 10793
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Milena20066

24 grudnia 2015, 12:09

wesołych świąt!:)

Avatar Justyna139

24 września 2014, 15:12

Uuuu

Avatar szasta

30 kwietnia 2014, 08:08

jaki smutny koniec;[

Avatar konmak

19 lutego 2013, 11:21

CIĄG DALSZY55 idziemy do ducha kacperka i dajemy mu lokomotywe
56 kiedy zły duch przyjdzie do niego my szybko musimy zabrać kartke z krzesła
57 wpisujemy kod z kartki do tego przy drzwiach
58 wchodzimy i chodzimy tylko uważamy na te kafelkach co na zdjęciu są czarne
59 zabieramy parasolkę i wracamy
60 dajemy parasolkę facetowi który w świetle zamienia się w wilkołaka i rozmawiamy z nim 2 zdanie
61 zabieramy klucz ze skrytki i idziemy do pomieszczenia ze skrzynka tam gdzie był pająk
62 otwieramy kluczem skrzynie i pierzemy z niej rzeczy
63 idziemy 3x w prawo
64 układamy maski wesoła smutna zdziwiona i normalna
65 wchodzimy na górę
66 zabieramy rurkę i kartkę
67 dajemy duchowi skrzypce idziemy do czarownicy i szybko klikamy na nie
68 podnosimy długopis i łączymy z kartką
69 dajemy kartke duchowi a potem idziemy 2x do góry i dajemy ją temu facetowi
70 klikamy na organy i gramy to co mamy w książce ( na pewno znajdziecie )
71 wchodzimy do pokoju obok i gadamy z zielonym ludkiem do póki nie pójdzie z nami
72 wracamy do pokoju z duchem i 2x w prawo
73 patrzymy na obrazek i klikamy listek z x
74 idziemy do góry i bierzemy wisienke
75 wkładamy do dźwigu baterie i ruszamy nim do przodu
76 kładziemy pod magnesem kamień i wchodzimy do dźwigu po czym przyciskamy przycisk z kulą
77 wchodzimy do rozwalonego pokoju i bierzemy eliksir
78 polewamy nim wisienke
79 wracamy sie
80 przykładamy tą kratke do kartki gdzie jest dużo liter i szukamy kodu złożonego tylko z cyfr ( jest jeden pozostałe zawierają litery )
81 wpisujemy go do tego pomieszczenia gdzie był obraz z kwiatkiem
82 zabieramy karteczke
83 rurke łączymy z wisienką składamy kartke w samolot i idziemy do pokoju z ptakiem
84 naciskamy kosmitą na okienko bierzemy rurke z wisienką faceta a później samolotem na niego

Avatar kamilowski2004

19 grudnia 2013, 15:14

@konmak: dziękiiii ci!

Avatar kamilowski2004

21 grudnia 2013, 12:17

@konmak: to nie kosmita!!!

Avatar kamilowski2004

19 grudnia 2013, 15:15

uwielbiam szakire

Avatar Luna123Babe

3 czerwca 2013, 22:02

:)

Avatar Luna123Babe

3 czerwca 2013, 22:01

Beetlejuice BeetleJuice....Beetlejuice!!!!

Avatar julitta3312

23 lutego 2013, 18:24

fajne

Avatar konmak

19 lutego 2013, 11:20

1 zbieramy łopate line gume korzen i kartke zza nagrobka
2 łączymy korzeń z kartką
3 idziemy według tego co mamy na kartce
4 kopiemy tam gdzie mamy X i naciskamy na tą dziure
5 schodzimy pod tą klape
6 przylepiamy gume do granata patrzymy na niego i klikamy to kółko
7 kilikamy nim na X i szybko wychodzimy tą stroną którą weszliśmy
8 idziemy 2x w prawo
9 naciskamy na słup
10 bierzemy line i na odlatującego nietoperza
11 idziemy dalej
12 naciskamy na czaszke przy drzwiach
13 bierzemy łopate i naciskamy na węrza
14 zabieramy go i ten patyk
15 naciskamy czaszką na ostrze tej figury po czym ją do niej wkładamy
16 łączymy : patyk z liną później do tego hak i wąż
17 naciskamy to pierwsze okno i patrzymy tam
18 naciskamy na rybe w akwarium tym co przyczepiliśmy do siebie
19 a teraz tym na kota i naciskamy strzałke w dół
20 bierzemy śrubokręt i wychodzimy przez okno
21 śrubokrętem klikamy na wyróżnioną cegłę po czym klikamy ją ponownie
22 idziemy strzałką obok i naciskamy dynie
23 klikamy śrubokrętem na dynie
24 wracamy się i patrzymy przez dziurę w cegłach
25 klikamy na stopy tego faceta
26 klikamy strzałkę w górę i wchodzimy przez okno
27 klikamy na drzwi
28 zabieramy wszystko ze stolika spod stolika i jego kapelusz po czym wychodzimy
29 zkaładamy kapelusz na dynie
30 wychodzimy przez okno i puszką na klikamy na kose
31 klikamy puszke i eat
32 idziemy do roślin i wyrywamy je
33 idziemy do pokoju z trumną i przez dziure wkładamy ten biały czosnek
34 idziemy do góry
35 dajemy facetowi na koniu dynie i wychodzimy
36 kładziemy na zbroi hełm i bierzemy miecz
37 zabieramy robala obok zbroi i karmimy go szpinakiem
38 idziemy na dół robal na kostke drewna
39 bierzemy czerwoną wstążke i doczepiamy do tego Y
40 dokładamy do tego tom cebule i rzucamy tym w potwora
41 podnosimy pułapke na myszy ścierką ścieramy łzy z podłogi i wyciskamy do wiadra
42 wychodzimy i idziemy w bok
43 zdejmujemy obrazek ze ściany i podnosimy ten biały sznurek
44 idziemy na dół i podnosimy zegarek
45 przechodzimy to tak jak leżą krążki na niebieskim obrazku i otwieramy drzwi tą dźwignią
46 idziemy w bok i podnosimy skrzypce
47 wracamy się do pokoju ze skrzynią
48 łączymy biały sznurek ze skrzypcami
49 rozwalamy mieczem pajęczynę i szybko wiaderkiem z łzami na pająka
50 łączymy zegarek z pułapką i kładziemy na X za drzwiami
51 wchodzimy i bierzemy kartkę
52 wchodzimy do góry i idziemy po śladach UWAGA on zgasza światło
53 wracamy i idziemy w 2x bok i bierzemy kamień
54 schodzimy w dół i bierzemy akumulator

Avatar badacz

15 lutego 2013, 16:21

ciąg dalszy
67 dajemy duchowi skrzypce idziemy do czarownicy i szybko klikamy na nie
68 podnosimy długopis i łączymy z kartką
69 dajemy kartke duchowi a potem idziemy 2x do góry i dajemy ją temu facetowi
70 klikamy na organy i gramy to co mamy w książce ( na pewno znajdziecie )
71 wchodzimy do pokoju obok i gadamy z zielonym ludkiem do póki nie pójdzie z nami
72 wracamy do pokoju z duchem i 2x w prawo
73 patrzymy na obrazek i klikamy listek z x
74 idziemy do góry i bierzemy wisienke
75 wkładamy do dźwigu baterie i ruszamy nim do przodu
76 kładziemy pod magnesem kamień i wchodzimy do dźwigu po czym przyciskamy przycisk z kulą
77 wchodzimy do rozwalonego pokoju i bierzemy eliksir
78 polewamy nim wisienke
79 wracamy sie
80 przykładamy tą kratke do kartki gdzie jest dużo liter i szukamy kodu złożonego tylko z cyfr ( jest jeden pozostałe zawierają litery )
81 wpisujemy go do tego pomieszczenia gdzie był obraz z kwiatkiem
82 zabieramy karteczke
83 rurke łączymy z wisienką składamy kartke w samolot i idziemy do pokoju z ptakiem
84 naciskamy kosmitą na okienko bierzemy rurke z wisienką faceta a później samolotem na niego
Mam nadzieja że pomogłam ps dajcie strzałki w góre

Zgadzasz się z opinią 2Nie zgadzasz się z opinią 0

odpiszzgłoś komentarz

Avatar badacz

15 lutego 2013, 15:55

frugo963 (Kamila Smejda)10-12-2012 17:25

1 zbieramy łopate line gume korzen i kartke zza nagrobka
2 łączymy korzeń z kartką
3 idziemy według tego co mamy na kartce
4 kopiemy tam gdzie mamy X i naciskamy na tą dziure
5 schodzimy pod tą klape
6 przylepiamy gume do granata patrzymy na niego i klikamy to kółko
7 kilikamy nim na X i szybko wychodzimy tą stroną którą weszliśmy
8 idziemy 2x w prawo
9 naciskamy na słup
10 bierzemy line i na odlatującego nietoperza
11 idziemy dalej
12 naciskamy na czaszke przy drzwiach
13 bierzemy łopate i naciskamy na węrza
14 zabieramy go i ten patyk
15 naciskamy czaszką na ostrze tej figury po czym ją do niej wkładamy
16 łączymy : patyk z liną później do tego hak i wąż
17 naciskamy to pierwsze okno i patrzymy tam
18 naciskamy na rybe w akwarium tym co przyczepiliśmy do siebie
19 a teraz tym na kota i naciskamy strzałke w dół
20 bierzemy śrubokręt i wychodzimy przez okno
21 śrubokrętem klikamy na wyróżnioną cegłę po czym klikamy ją ponownie
22 idziemy strzałką obok i naciskamy dynie

Zgadzasz się z opinią 3Nie zgadzasz się z opinią 0

odpiszzgłoś komentarz
ciąg dalszy
67 dajemy duchowi skrzypce idziemy do czarownicy i szybko klikamy na nie
68 podnosimy długopis i łączymy z kartką
69 dajemy kartke duchowi a potem idziemy 2x do góry i dajemy ją temu facetowi
70 klikamy na organy i gramy to co mamy w książce ( na pewno znajdziecie )
71 wchodzimy do pokoju obok i gadamy z zielonym ludkiem do póki nie pójdzie z nami
72 wracamy do pokoju z duchem i 2x w prawo
73 patrzymy na obrazek i klikamy listek z x
74 idziemy do góry i bierzemy wisienke
75 wkładamy do dźwigu baterie i ruszamy nim do przodu
76 kładziemy pod magnesem kamień i wchodzimy do dźwigu po czym przyciskamy przycisk z kulą
77 wchodzimy do rozwalonego pokoju i bierzemy eliksir
78 polewamy nim wisienke
79 wracamy sie
80 przykładamy tą kratke do kartki gdzie jest dużo liter i szukamy kodu złożonego tylko z cyfr ( jest jeden pozostałe zawierają litery )
81 wpisujemy go do tego pomieszczenia gdzie był obraz z kwiatkiem
82 zabieramy karteczke
83 rurke łączymy z wisienką składamy kartke w samolot i idziemy do pokoju z ptakiem
84 naciskamy kosmitą na okienko bierzemy rurke z wisienką faceta a później samolotem na niego
Mam nadzieja że pomogłam ps dajcie strzałki w góre

Zgadzasz się z opinią 2Nie zgadzasz się z opinią 0

odpiszzgłoś komentarz

Avatar Danio504

24 stycznia 2013, 19:20

aha dobra wiem

Avatar Danio504

24 stycznia 2013, 17:01

gdzie ten zegarek ?
Frugo963

Avatar frugo963

11 grudnia 2012, 14:31

zapomniałam napisać że tym świdrem wykręcamy dziure w trumnie

Avatar
Konto usunięte

12 grudnia 2012, 17:06

@frugo963: Coś nie tak z tymi maskami układam jak ty napisałaś ale nic nie otwiera się

Avatar perek

13 grudnia 2012, 02:05

z maskami każdy ma INACZEJ to zależy jak masz w tej ksi.ążce czerwonej napisane, jest tam taka str. gdzie widzisz ""klawisze od pianina"" na nich numerację-- powyżej masz TEKST odnośnie masek-- ""wesoła, smutna, poważna i ... tej ostatniej nie pamiętam- w każdym razie ""happy-wesoła, sad-0 smutna- te dwie prawidłowo włóż a potem - jak nie wiesz- spróbuj obu kombinacji :) sprawdź co dane słóowo oznacza w jakimś ""translatorze"" :P

Avatar
Konto usunięte

13 grudnia 2012, 20:18

@perek: Dzięki za info

Avatar frugo963

10 grudnia 2012, 19:02

ciąg dalszy .... poprzednia część pod spodem :p
23 klikamy śrubokrętem na dynie
24 wracamy się i patrzymy przez dziurę w cegłach
25 klikamy na stopy tego faceta
26 klikamy strzałkę w górę i wchodzimy przez okno
27 klikamy na drzwi
28 zabieramy wszystko ze stolika spod stolika i jego kapelusz po czym wychodzimy
29 zkaładamy kapelusz na dynie
30 wychodzimy przez okno i puszką na klikamy na kose
31 klikamy puszke i eat
32 idziemy do roślin i wyrywamy je
33 idziemy do pokoju z trumną i przez dziure wkładamy ten biały czosnek
34 idziemy do góry
35 dajemy facetowi na koniu dynie i wychodzimy
36 kładziemy na zbroi hełm i bierzemy miecz
37 zabieramy robala obok zbroi i karmimy go szpinakiem
38 idziemy na dół robal na kostke drewna
39 bierzemy czerwoną wstążke i doczepiamy do tego Y
40 dokładamy do tego tom cebule i rzucamy tym w potwora
41 podnosimy pułapke na myszy ścierką ścieramy łzy z podłogi i wyciskamy do wiadra
42 wychodzimy i idziemy w bok
43 zdejmujemy obrazek ze ściany i podnosimy ten biały sznurek
44 idziemy na dół i podnosimy zegarek
45 przechodzimy to tak jak leżą krążki na niebieskim obrazku i otwieramy drzwi tą dźwignią
46 idziemy w bok i podnosimy skrzypce
47 wracamy się do pokoju ze skrzynią
48 łączymy biały sznurek ze skrzypcami
49 rozwalamy mieczem pajęczynę i szybko wiaderkiem z łzami na pająka
50 łączymy zegarek z pułapką i kładziemy na X za drzwiami
51 wchodzimy i bierzemy kartkę
52 wchodzimy do góry i idziemy po śladach UWAGA on zgasza światło
53 wracamy i idziemy w 2x bok i bierzemy kamień
54 schodzimy w dół i bierzemy akumulator

Avatar
Konto usunięte

11 grudnia 2012, 11:14

@frugo963: A gdzie ta dziura z pkt.33?

Avatar perek

11 grudnia 2012, 13:53

dziurę musisz ""wywiercić"" takim świdrem w tej trumnie , na dole po lewej stronie.

Avatar
Konto usunięte

11 grudnia 2012, 14:31

@perek: dzięki

Avatar frugo963

10 grudnia 2012, 20:43

ciąg dalszy
67 dajemy duchowi skrzypce idziemy do czarownicy i szybko klikamy na nie
68 podnosimy długopis i łączymy z kartką
69 dajemy kartke duchowi a potem idziemy 2x do góry i dajemy ją temu facetowi
70 klikamy na organy i gramy to co mamy w książce ( na pewno znajdziecie )
71 wchodzimy do pokoju obok i gadamy z zielonym ludkiem do póki nie pójdzie z nami
72 wracamy do pokoju z duchem i 2x w prawo
73 patrzymy na obrazek i klikamy listek z x
74 idziemy do góry i bierzemy wisienke
75 wkładamy do dźwigu baterie i ruszamy nim do przodu
76 kładziemy pod magnesem kamień i wchodzimy do dźwigu po czym przyciskamy przycisk z kulą
77 wchodzimy do rozwalonego pokoju i bierzemy eliksir
78 polewamy nim wisienke
79 wracamy sie
80 przykładamy tą kratke do kartki gdzie jest dużo liter i szukamy kodu złożonego tylko z cyfr ( jest jeden pozostałe zawierają litery )
81 wpisujemy go do tego pomieszczenia gdzie był obraz z kwiatkiem
82 zabieramy karteczke
83 rurke łączymy z wisienką składamy kartke w samolot i idziemy do pokoju z ptakiem
84 naciskamy kosmitą na okienko bierzemy rurke z wisienką faceta a później samolotem na niego
Mam nadzieja że pomogłam ps dajcie strzałki w góre

Avatar frugo963

10 grudnia 2012, 20:10

po raz kolejny ciąg dalszy
55 idziemy do ducha kacperka i dajemy mu lokomotywe
56 kiedy zły duch przyjdzie do niego my szybko musimy zabrać kartke z krzesła
57 wpisujemy kod z kartki do tego przy drzwiach
58 wchodzimy i chodzimy tylko uważamy na te kafelkach co na zdjęciu są czarne
59 zabieramy parasolkę i wracamy
60 dajemy parasolkę facetowi który w świetle zamienia się w wilkołaka i rozmawiamy z nim 2 zdanie
61 zabieramy klucz ze skrytki i idziemy do pomieszczenia ze skrzynka tam gdzie był pająk
62 otwieramy kluczem skrzynie i pierzemy z niej rzeczy
63 idziemy 3x w prawo
64 układamy maski wesoła smutna zdziwiona i normalna
65 wchodzimy na górę
66 zabieramy rurkę i kartkę
67

Avatar frugo963

10 grudnia 2012, 17:25

1 zbieramy łopate line gume korzen i kartke zza nagrobka
2 łączymy korzeń z kartką
3 idziemy według tego co mamy na kartce
4 kopiemy tam gdzie mamy X i naciskamy na tą dziure
5 schodzimy pod tą klape
6 przylepiamy gume do granata patrzymy na niego i klikamy to kółko
7 kilikamy nim na X i szybko wychodzimy tą stroną którą weszliśmy
8 idziemy 2x w prawo
9 naciskamy na słup
10 bierzemy line i na odlatującego nietoperza
11 idziemy dalej
12 naciskamy na czaszke przy drzwiach
13 bierzemy łopate i naciskamy na węrza
14 zabieramy go i ten patyk
15 naciskamy czaszką na ostrze tej figury po czym ją do niej wkładamy
16 łączymy : patyk z liną później do tego hak i wąż
17 naciskamy to pierwsze okno i patrzymy tam
18 naciskamy na rybe w akwarium tym co przyczepiliśmy do siebie
19 a teraz tym na kota i naciskamy strzałke w dół
20 bierzemy śrubokręt i wychodzimy przez okno
21 śrubokrętem klikamy na wyróżnioną cegłę po czym klikamy ją ponownie
22 idziemy strzałką obok i naciskamy dynie

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Diabeł Beetlejuice porwał chłopaka Shakiry, Gerarda Piqué, aby wrzucić do świata zombie. Pomóż piosenkarce uratować chłopaka, ale uważaj, aby i jej nic się nie stało.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni