Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Żadna praca nie hańbi, a niektóre są niezbędne. Tak jak w tej grze, w której Twoim zadaniem będzie... wywóz odpadków z kanalizacji. Uważaj na wyboje, bo Twoja płynna zawartość może wypaść z ciężarówki i narobić bałaganu. Nie rozpędzaj się zbytnio, bo Twoim punktem docelowym jest ostra przepaść!

Sterowanie:

Strzałki - Poruszanie
Spacja - Załadowanie



Oryginalny tytuł:

Poo Dumper

Podobne gry:

Nissan Juke R

Nissan Juke R

Zagrań: 54985

Ocena: 3.27 (29)

Kategoria: Wyścigowe

Kupo-klikacz

Zagrań: 178949

Ocena: 4.15 (335)

Kategoria: Klikaj - rozwijaj

Kupo-maszyna

Kupo-maszyna

Zagrań: 12043

Ocena: 3.82 (17)

Kategoria: Znajdź i kliknij

Wielka ciężarówka

Wielka ciężarówka

Zagrań: 147031

Ocena: 4.4 (45)

Kategoria: Wyścigowe

Wyścig quadem 2

Wyścig quadem 2

Zagrań: 60127

Ocena: 3.93 (15)

Kategoria: Wyścigowe

Oceń grę:

Zagrań: 432750Ulubiona: 93

Dodaj komentarz

Avatar kidler123454

kidler12345411 listopada, 19:01

kto gra w sf game na 15 świecie

Avatar DamPlayGames

DamPlayGames24 października, 21:10

lololololololololololololololololololololol!!!!!!

Avatar KozaczQPL

KozaczQPL (Kamil)14 października, 21:01, edytowany

Jeszcze nigdy nie widziałem gry która by była taka OBSRANA i DO DUPY. Kiedy w nią grałem miałem KUPE radości .









A co do gry : 2,5/5

Avatar wikiki

wikiki11 października, 21:13

jednak guwiena gra!

Avatar wikiki

wikiki11 października, 21:11

ale nawet zaje bista gra!!!!!

Avatar wikiki

wikiki11 października, 21:09

kupa naserio lol

Avatar EmoCia

EmoCia (Niewiemjakie)11 października, 10:40

to kupa to kórdę 100 tonowa jakaś

Avatar PanUranu

PanUranu odpowiada na komentarz11 października, 11:06

@EmoCia: Co to "kórdę"?

Avatar EmoCia

EmoCia (Niewiemjakie) odpowiada na komentarz11 października, 17:13

@PanUranu: sorki kurdę

Avatar nicola8815

nicola88154 października, 09:05

0/10
WTF

Avatar The_Sweet

Konto usunięte27 września, 16:23

wtf xd

Avatar kornosi

kornosi6 września, 09:34

gra super 83468658638638653865835693/95797979

Avatar kupa12354

kupa123544 września, 18:53

kto za messim to ciota

Avatar mats1234

mats1234 (Mateusz) odpowiada na komentarz20 września, 20:02

@kupa12354: wal sie ze tak ladnie powiem
a tak w ogole messi to koks

Avatar kali89

kali89 odpowiada na komentarz10 października, 12:53

@kupa12354: reeeal gooooola barca do przedszkola ronaldo to król messi to żul1!!!!!

Avatar SirPomaranczaXD

SirPomaranczaXD (Maciej) odpowiada na komentarz11 października, 22:49

@kali89: Chyba na odwrót.

Avatar kacper0071

kacper0071 (Kacperiusz)3 września, 12:57

ale gunwo

Avatar kamilka9080

kamilka90801 września, 16:16

głupia gra lepszej nie mogli dać

Avatar Damian33221123

Damian3322112331 sierpnia, 16:04

bardzo rzadko :) są takie słabe gry

Avatar jestemolga

jestemolga31 sierpnia, 15:48

Polecam z tej serii: Skacząca ciężarówka

Avatar PoToBiE

PoToBiE (Michał)28 sierpnia, 19:43

gra -10000000000000000000000000 na 0

Avatar Adrianixxx123

Adrianixxx12326 sierpnia, 22:20

japierdziele kto jest taki posrany żeby zrobić taką gre xD

Avatar Madzikka

Madzikka (Ewelina)26 sierpnia, 18:02

jakim popaprańcem trzeba być by zrobić taką gre o.o

Avatar sracz13

sracz13 (Patryk)26 sierpnia, 16:06

kto mi zrobi loda?

Avatar haloo00

haloo0016 sierpnia, 08:09

głupszej gry nie mieli

Avatar IgorKoksu

IgorKoksu12 sierpnia, 13:19

lol wft co to za gra

Avatar DanielJarosz

DanielJarosz (Diego)11 sierpnia, 15:52

0/10

Avatar Daria2002

Daria2002 (Daria)11 sierpnia, 15:42

LOL

Avatar kacperkox1

kacperkox17 sierpnia, 11:07

wtf

Avatar blackdawid3

blackdawid329 lipca, 12:52

debil wymyslił tom gre

Avatar Kirke

Kirke odpowiada na komentarz1 sierpnia, 15:00

@blackdawid3: a ty nim jesteś

Avatar blackdawid3

blackdawid3 odpowiada na komentarz2 sierpnia, 20:27

@Kirke: fajnie ale to cb miałem na myśli :)

Avatar kapitroll

kapitroll28 lipca, 23:06

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo dziwna gra

Avatar Basketkaxd

Basketkaxd28 lipca, 18:57

gówno nie leci ;c

Avatar kinimod6

kinimod627 lipca, 17:38

Hahahahaha win :D
Ale i tak gówno nie gra :P

komentarz obrazkowy
Avatar KubaBella

KubaBella16 lipca, 21:53

gówniana gra

Avatar jacob1

jacob1 (Jakub) odpowiada na komentarz27 lipca, 08:38

@KubaBella: dosłownie :D

Avatar kwiatuszek97

kwiatuszek9715 lipca, 13:10

fajna gra daje jej 6 / 10 :) :3

Avatar piesek123

piesek123 (Marta)13 lipca, 17:58

naj naj naj głupsza gra na świecie

Avatar skkf321

skkf32113 lipca, 13:19

debilska gra

Avatar Penek18

Penek187 lipca, 20:48

TROOOLOLOOOOLOOO

Avatar Dkife

Dkife6 lipca, 09:24

LOL

Avatar raindbowdaszh46

raindbowdaszh463 lipca, 12:37

świat schodzi na psy!!!!

Avatar iga955

iga95528 czerwca, 20:48, edytowany

takie se gówno

Avatar iga955

iga955 odpowiada na komentarz28 czerwca, 20:51

@iga955: masz racje

Avatar Jarick

Jarick27 czerwca, 08:11

racja świat schodzi na koty

Avatar olinek1

olinek1 (oliwia) odpowiada na komentarz3 lipca, 12:41

@Jarick: jaki gópek

Avatar dastan555

dastan555 (dawid)26 czerwca, 11:19, edytowany

durna

Avatar konsi1

konsi1 (Michał)1 czerwca, 19:28

2/5 głupia

Avatar konsi1

konsi1 (Michał)1 czerwca, 19:25

wiem !

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.