Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.72 (146)
wyświetleń: 148249

Komentarze (188)

Screeny (2)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar didermaciek7160
17 czerwca 2014, 13:46

mam legendary xd

Avatar igo1233
16 sierpnia, 13:53

@didermaciek7160: to jest bugatti veron

Avatar didermaciek7160
16 sierpnia, 14:14

@igo1233: to nie jest veron to nazywa się bugatti legend

Avatar kamilllos
18 lipca, 17:14

ile macie lat bo ja 9

Avatar MIDAK
18 lipca, 19:51

@kamilllos: tyle samo XD dosłownie a masz fejsa ja tak

Avatar kacbor
(kacper)
28 lipca, 14:13

@kamilllos: ja tyle samo

Avatar kacbor
(kacper)
28 lipca, 14:14

@MIDAK: ja mam fejsa

Avatar adrian1000
26 maja, 15:22

super 55555555/55555555 polecam

Avatar SKOCZEK23
(Daniel)
1 marca, 10:14

fajnie jak by było więcej samochodów

Avatar ertypo
11 maja, 15:32

@SKOCZEK23: to będzie w 2

Avatar SKOCZEK23
(Daniel)
11 maja, 18:02

@ertypo: ok

Avatar ModnyShop
10 kwietnia, 17:31

GŁUBIA

Avatar Stefan13
4 sierpnia, 16:35

@ModnyShop: naucz się pisać

Avatar ModnyShop
10 kwietnia, 10:57

hit

Avatar gabriel2
5 kwietnia 2013, 08:17

mam legendary

Avatar PaweloElo
29 marca, 21:27

@gabriel2: ja na innej stronie w 8 levelu mialem legendary pff

Avatar PaweloElo
28 marca, 22:07

ja jak na innej stronie w to grałem to przeszedłem do 8 levela i miałem auto:Legendary hehe

Avatar didermaciek7160
19 października 2014, 07:09

ja zielony auto to ja

Avatar fee9l11
27 lutego, 22:48

@didermaciek7160: to nie jest multiplayer

Avatar EjLObiePlocki
3 września 2014, 21:56

LubięPlacki noobki

Avatar didermaciek7160
16 czerwca, 16:50

@EjLObiePlocki: fajny nick :D

Avatar Stefan13
4 sierpnia, 16:40

@EjLObiePlocki:

1 sam jestem noob bo to właśnie pokażałeś

2 każdy lubi placki :D

3 co placki mają wspulnego z grą ?

Avatar tym34
(Tymek)
13 sierpnia 2014, 14:42

dwu pientrowy autobus rzondzi

Avatar Piotr3Q
15 grudnia 2014, 15:58

@tym34: to było specjalnie?

Avatar wiktor17
(Elbow)
13 lutego, 10:23

@Piotr3Q: sądze że nie

Avatar didermaciek7160
13 czerwca, 12:16

@tym34: Ortografia!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar RockShoww
(Piotr)
6 sierpnia 2014, 20:30

Ładna grafika, klimatyczna muzyka, ciekawy pomysł, bardzo dobrze zrobiona gra, jak dla mnie 8/10

Avatar Gracjanmisch
(Gracjan)
4 sierpnia 2014, 08:12

geniusz to ta gra

Avatar rubert5
(Robert)
1 sierpnia 2014, 08:46

Ta gra jest taka świetna a jej twórca to prawdziwy geniusz!

Avatar jakubek97K
25 lipca 2014, 09:16

nauczcie sie pisać nie ałta tylko auta

Avatar MinecraftPs3
(KamilKacper)
28 lipca 2014, 09:21

@jakubek97K: A ty to kto użytkownik czy naucziciel !

Avatar kupcio123
(kuba)
9 lipca 2014, 07:10

100/100 :0

Avatar turek226
8 lipca 2014, 16:02

czerwone ałto to ja

Avatar turek226
8 lipca 2014, 15:59

jestesicie słabi

Avatar turek226
8 lipca 2014, 15:57

jestem w tym najlepsz mam wszystkie ałta i wszystko ulepszone

Avatar kacperktm
26 stycznia, 16:52

@turek226: auta

Avatar patryk26600
4 lipca 2014, 17:46

najlepsza gra z tej seri 1000/1000

Avatar radzik123900
16 maja 2014, 19:02

to jes fajna gra

Avatar Sniper02
(Kuba)
26 maja 2014, 20:40

@radzik123900: Jak puścić nitro ?

Avatar rafik1310
(Rafał)
27 maja 2014, 09:36

@Sniper02: Samo się włącza.

Avatar Sniper02
(Kuba)
27 maja 2014, 21:41

@rafik1310: ju wiem ;D

Avatar tomolino
22 czerwca 2014, 16:14

@Sniper02: jbmb samo sie włanca

Avatar MultiplayGames
(Adam)
Edytowano - 8 czerwca 2014, 20:20

FAJNE

Avatar MultiplayGames
(Adam)
8 czerwca 2014, 20:01

Dupe urywa jak pasów niezapniesz XD

Avatar mateuszkrzeminski
7 czerwca 2014, 08:34

fajowa

Avatar kloppi
2 czerwca 2014, 21:14

fajna 5/5

Avatar djDziki11
15 maja 2014, 19:37

gra fajna 5/5

Avatar myszka12232
(Szymon)
14 maja 2014, 16:00

dobra gra 4/5

Avatar didermaciek7160
12 marca 2014, 07:05

dobre :)

Avatar tester7
7 marca 2013, 10:55

ludzie czemu wy piszecie np. 10/10? maksymalna ocena to 5/5

Avatar Marst46
(Marcin)
17 lutego 2014, 18:28

@tester7: Może być i 10/10... To i tak jest tyle samo...

Avatar tester7
21 lutego 2014, 13:00

@Marst46: ten komentarz ma prawie rok :) gdzie ty go wygrzebałeś ? :D

Avatar Marst46
(Marcin)
21 lutego 2014, 13:05

@tester7: A kliknąłem "Losowy hit" i czytałem komentarze. Więc jakoś przypadkowo wygrzebałem :D

Avatar jakubbanas4
7 lutego 2014, 21:22

10/10 i do pszczółek

Avatar Marcin0077
6 lutego 2014, 15:50

super gra, 5/5 i do ulu :)

Avatar kubasek1
(Kamil)
21 stycznia 2014, 17:54

Fajna gra

Avatar pabulo888
8 lutego 2013, 12:02

gra 5/5

to jest pech, tak utknąć

Avatar TheOwnCityPL
(Jakub)
3 stycznia 2014, 15:27

@pabulo888: Robisz im przejazd :D

Avatar Martyna_2608
23 grudnia 2013, 14:06

Super gra 5/5 ;3

Avatar walnorbert
(Norbert)
14 grudnia 2013, 15:05

takie sobie 5/10

Avatar marcin800
12 grudnia 2013, 17:52

głupia gra

Avatar Ola69
(Aleksandra)
7 września 2013, 14:08

jak przejsc 10 lvl?

Avatar karochmal
(Bartosz)
11 grudnia 2013, 18:45

@Ola69: normalnie

Avatar Ola69
(Aleksandra)
17 grudnia 2013, 16:08

@karochmal: nie da sie

Avatar Martyna_2608
23 grudnia 2013, 14:07

@Ola69: po ludzkuu <3

Avatar CreativeSnake
(Krzysztof)
16 listopada 2013, 10:56

Zasłużone 5/5

Avatar Czekoladovy
6 września 2013, 19:33

Gra super 5/5 i do ulubionych ! Polecam kanał Niekrytego Krytyka.

Avatar kacpangt
23 czerwca 2013, 08:48

nie dostaje pieniędzy pomocy!

Avatar Ola69
(Aleksandra)
8 lipca 2013, 13:10

@kacpangt: Sorry że się pytam ale które miejsce zajmujesz

Avatar Korridas1234
20 sierpnia 2013, 23:01

@kacpangt: No to masz kibel

Avatar kacpangt
22 sierpnia 2013, 17:12

@Ola69: 1

Avatar Ola69
(Aleksandra)
25 sierpnia 2013, 14:58

@kacpangt: to nie wiem

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Wykręcony wyścig

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Wykręcony wyścig
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (166)
Opis

Szalona i dynamiczna gra, w której ścigamy się po mapie pełnej przeszkód małymi pojazdami. Po drodze do mety musimy wykonywać róźne ewolucje, jak np. salta czy jazda na dwóch kołach. Wszystkie efektowne pokazy zostaną nagrodzone pieniędzmi, które można zainwestować w rozwój swojego auta. Powodzenia!

Sterowanie

WASD lub Strzałki - Kierowanie
Spacja lub X - Skok

Oryginalny tytuł:

Renegade Racing

Podobne gry

Hity z naszych gier