Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Wrestlingowe skoki

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Najnowsza wersja wtyczki:

Unity Web Player

Aktualna wtyczka może być wymagana do uruchomienia gry.

Avatar Radzio17

Opis:

Było już "Przeciąganie stołu", przyszła pora na grę w podobnym stylu. Wciel się w zapaśnika, który może bronić się i atakować tylko skokami. Połam swojego rywala, zanim on zrobi to z Tobą!

Sterowanie:

Strzałka w górę

UWAGA! Wtyczka potrzebna do gry to Unity Web Player



Oryginalny tytuł:

Wrestle Jump

Podobne gry:

Skoki do wody

Skoki do wody

Zagrań: 257191

Ocena: 4.01 (123)

Kategoria: Sportowe

Skacząca piłeczka 3D

Skacząca piłeczka 3D

Zagrań: 58634

Ocena: 3.12 (40)

Kategoria: Platformówki

Jump gear

Jump gear

Zagrań: 111703

Ocena: 3.41 (77)

Kategoria: Wyścigowe

Zwinna małpka

Zwinna małpka

Zagrań: 133881

Ocena: 4.38 (59)

Kategoria: Platformówki

Skoki narciarskie DX

Skoki narciarskie DX

Zagrań: 418468

Ocena: 3.79 (149)

Kategoria: Sportowe

Oceń grę:

Zagrań: 168248Ulubiona: 294

Dodaj komentarz

Avatar MACIUX123

MACIUX123dzisiaj, 15:16

SUPER GIERKA

Avatar kujonic

kujonic19 stycznia, 16:48

Mój najwyższy wynik to 2854, a najniższy to 0, gra spoko, ale powinno być po pierwsze więcej plansz bo tak to się powtarzają, i drugie wybór koloru zapaśnika

Avatar ziomek93

ziomek93 (Grześ)17 stycznia, 09:49

to geje
;D

Avatar oliwierek20065

oliwierek20065 odpowiada na komentarz17 stycznia, 17:01

@ziomek93: takie jak ty xd

Avatar mlodyptaq

mlodyptaq (Artur)8 stycznia, 21:01

luki wygral sto razy mójkolega osimdiesiont razy

Avatar riviva

riviva24 grudnia 2014, 21:13

kto myśli ,że oni powinni się czasami puścić ręce

Avatar Virusowsky

Virusowsky (Sebastian) odpowiada na komentarz3 stycznia, 02:54

@riviva: Nie zrozumiałem twojego komentarza możesz go napisać jeszcze raz poprawnie?

Avatar olikox123

olikox12325 grudnia 2014, 18:20

fajna gra dla 2 osób POLECAM Magda Gejzer

Avatar princessmiku

princessmiku (elisa)17 grudnia 2014, 15:37

bardzo fajna. a na dodatek robili koło -,-

Avatar princessmiku

princessmiku (elisa) odpowiada na komentarz17 grudnia 2014, 15:40

@princessmiku: ale koło!

Avatar kaapii

kaapii (kacper)13 grudnia 2014, 16:40

6/10

Avatar bolo9571

bolo957121 listopada 2014, 12:49

zarąbista gierka,ja z moim kolegą w to ciupiemy

Avatar JakubMadridista7

JakubMadridista7 (Jakub)21 listopada 2014, 08:42

Największy mam Chuk Noris 6454 B| Ale nie mogę dać screena :/

Avatar roki45

roki4528 października 2014, 16:02

jaki mozna miec największy power bo ja mam caly czas największy 6453 Chuck Noris pisze

Avatar farmerek

farmerek odpowiada na komentarz18 listopada 2014, 17:31, edytowany

@roki45: nie wiem

Avatar farmerek

farmerek3 listopada 2014, 16:08

ten kto mi da łapke w góre i mi odpisze temu dam łapke w góre

Avatar buhaczek

buhaczek odpowiada na komentarz10 listopada 2014, 17:59

@farmerek: ale masz obrazek dałem ci łapke jaki uśmiech :0

Avatar dami532

dami532 odpowiada na komentarz17 listopada 2014, 12:35

@farmerek: Wymuszasz łapki

Avatar janek437

janek437 odpowiada na komentarz19 grudnia 2014, 12:42

@farmerek: wymuszasz łapki

Avatar MrMinecraftKuba

MrMinecraftKuba odpowiada na komentarz30 grudnia 2014, 18:14

@farmerek: Aha

Avatar SilverHedgehog

SilverHedgehog (Igor)3 listopada 2014, 20:55, edytowany

aresztuję cię za taki żarcik...gąbeczka

Avatar sticker1212

sticker1212 (Mateusz)28 października 2014, 15:30

Dragon Shot 1887 XD

Avatar brajanos

brajanos28 października 2014, 10:24

ja miałem 2147

Avatar koxxx048

koxxx04826 marca 2014, 14:48

jakiego mieliście największego powera ja 2157

Avatar sebastianboss2

sebastianboss2 (Sebastian) odpowiada na komentarz4 września 2014, 20:36

@koxxx048: 2897 xD

Avatar damian103

damian103 (Damian) odpowiada na komentarz20 października 2014, 23:06

@koxxx048: Atomic Suplex 3032

Avatar szymcio1236

szymcio123611 października 2014, 12:20

ja miałem 3236 powera

Avatar olunia9920

olunia9920 (rafał)28 września 2014, 21:03

Pobije ktoś? (screen!) Gra 5/5 i do ulu.

komentarz obrazkowy
Avatar Bartek72163

Bartek72163 (Bartek) odpowiada na komentarz28 października 2014, 10:36

@olunia9920: Power 2105 - Atomic driver!
Nie moge dać screena, bo nie chce się wstawić na tej stronce xd

Avatar MineXreX

MineXreX odpowiada na komentarz14 listopada 2014, 13:06

@olunia9920: madafaka!!!!!!!!!!

komentarz obrazkowy
Avatar MixeR250

MixeR25028 września 2014, 18:18

ja zrobilem mu suplexa xD

Avatar MixeR250

MixeR25028 września 2014, 11:20

fajna

Avatar bobo1234

bobo123425 września 2014, 15:18

koza snieżna xD

Avatar MineXreX

MineXreX25 września 2014, 13:29

atomic buster 2707

Avatar MineXreX

MineXreX25 września 2014, 13:28

dragon breaker 1440

Avatar skate07071

skate0707114 września 2014, 13:34

Wut ?

komentarz obrazkowy
Avatar TakZwanyForeverAlone

TakZwanyForeverAlone (Mariusz)9 września 2014, 16:00

to jest głupie wtyczka unity do gry 2D ? A pozatym fajna gra i do ulu

Avatar jestemolga

jestemolga26 sierpnia 2014, 16:59

Mój avatar to króliczek podobny do małej Śnieżynki. XD

Avatar Serphis

Serphis (Jakub) odpowiada na komentarz1 września 2014, 20:17

@jestemolga: HAHAHAHAHAHHAA ALE DOBRE XDD

Avatar nikon62

nikon6218 sierpnia 2014, 17:32

super z kolegami sie przy tym uśmiałem

Avatar szymon5pajsert

szymon5pajsert18 sierpnia 2014, 13:39

daje 1/1

Avatar szymon5pajsert

szymon5pajsert14 sierpnia 2014, 17:01

to jest małżeństwo zombie? czy co ?

Avatar Stalowa_Poduszka48

Stalowa_Poduszka488 sierpnia 2014, 17:07

0 powera!? WUT!?

Avatar minecraft123456789

minecraft1234567895 sierpnia 2014, 11:13

gdy kucnie to naciskajcie szczalke lub w

Avatar Kostus0013

Kostus001331 lipca 2014, 18:15

Wynik mojej walki z Chuckiem Norrisem (ja byłem czarnymi)

komentarz obrazkowy
Avatar marek2004

marek2004 (Marek) odpowiada na komentarz14 sierpnia 2014, 20:19

@Kostus0013: taaaaaaaaaa

Avatar Kostus0013

Kostus0013 odpowiada na komentarz15 sierpnia 2014, 11:32

@marek2004: taaaaaaaaaaaaaaaaaaak się przekomarzałem (to był troll)

Avatar trzemek

trzemek19 lipca 2014, 21:24

polecam ją 10/10!!!!!!! najlepiej z kolegami!

Avatar yendlooch

yendlooch17 lipca 2014, 12:17

a jak sie nazywa wersja że jest wiatr bo grałem w taką

Avatar BazilBhoy

BazilBhoy (Mateusz)14 czerwca 2014, 12:45

Gra do dupy co bys nie robił i tak przegrasz !

Avatar Kostus0013

Kostus0013 odpowiada na komentarz14 lipca 2014, 12:31

@BazilBhoy: Ja przynajmniej wiem, że jeśli gra jest za trudna do przejścia, to nie znaczy, że jest do dupy.

Avatar antekk5

antekk5 odpowiada na komentarz31 lipca 2014, 08:51, edytowany

@BazilBhoy: Jeśli uważasz,że ta gra jest według ciebie za trudna,to powinieneś ćwiczyć.Najlepiej na 2 osobach.A że gra według ciebie jest do dupy,bo zawsze przegrywasz,to to,że masz zbyt małe umiejętności w gry tego typu.Według mnie gra jest w porządku,nawet jeżeli przegrywam.Daję 5/5.

Avatar TheBDQJP

TheBDQJP7 maja 2014, 19:02

Świetna gra!
Szczególnie polecam zagrać z kolegami!
5/5

Avatar bambucz

bambucz odpowiada na komentarz10 czerwca 2014, 19:35

@TheBDQJP: j

Avatar hej123

hej123 (adrian)1 czerwca 2014, 21:28

power flash 1123

Avatar hej123

hej123 (adrian)1 czerwca 2014, 21:26

mustle cuper 1103

Avatar hej123

hej123 (adrian)1 czerwca 2014, 21:25

diving slam 909

Avatar PABLOPAWEL

PABLOPAWEL1 czerwca 2014, 21:04

ta gra przypomina mi raczej taniec z gwiazdami nisz zapasy XD

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.