Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar Kamil528

Opis:

Najnowsza odsłona jednej z waszych ulubionych serii gier! Nowa gra "Sports Heads" tym razem przenosi nas na lodowisko, gdzie zmierzymy się z rywalami w hokeju na lodzie. Tutaj w zasadzie kończą się podobieństwa do tej dyscypliny - tak jak zawsze, sama rozgrywka jest karykaturą zawodowego sportu.

Sterowanie:

Strzałki - Poruszanie się
Spacja - Uderzenie

UWAGA! Z przyczyn zależnych od twórcy, gra nie działa na przeglądarce Google Chrome. Polecamy granie na przeglądarce Firefox.



Oryginalny tytuł:

Sports Heads Ice Hockey

Podobne gry:

Tenis głowami 3

Tenis głowami 3

Zagrań: 74550

Ocena: 4.13 (68)

Kategoria: Sportowe

Hokej głowami: Mistrzostwa

Zagrań: 437671

Ocena: 4.30 (252)

Kategoria: Sportowe

Piłka nożna głowami: Karciana jedenastka

Zagrań: 441518

Ocena: 4.64 (453)

Kategoria: Sportowe

Wyścigi głowami

Wyścigi głowami

Zagrań: 16542

Ocena: 4.03 (31)

Kategoria: Wyścigowe

Piłka nożna głowami: Mundialowe wyzwania

Piłka nożna głowami: Mundialowe wyzwania

Zagrań: 109209

Ocena: 3.54 (101)

Kategoria: Sportowe

Oceń grę:

Zagrań: 527615Ulubiona: 266

Dodaj komentarz

Avatar mendalina

mendalina27 stycznia, 16:10, edytowany

kodajg kupował picolo w kauflandzie i mu nie sprzedali

Avatar dominiqJ

dominiqJ odpowiada na komentarz27 stycznia, 21:08

@mendalina: ja bym cie ograł 5:2

Avatar dominiqJ

dominiqJ27 stycznia, 21:06

lubie wszystkie gry głowami! 100000000/9 i do ulu

Avatar mendalina

mendalina27 stycznia, 16:13

łaaaaa!! ej no zjedz konia

Avatar mendalina

mendalina27 stycznia, 16:13

łaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Avatar mendalina

mendalina27 stycznia, 16:12

hihi

Avatar mendalina

mendalina27 stycznia, 16:11

na kaczorka i na dżidżi amorozo!!!!!!!!!

Avatar uKashd

uKashd (Łukasz)23 stycznia, 17:47

Fajna.

Avatar limak100

limak10028 lipca 2014, 14:26

ludzie brzestancie sie klucic wiadomo ze barsa njlepsza

Avatar zecik23

zecik23 odpowiada na komentarz3 sierpnia 2014, 18:46

@limak100: huknij sie słownikiem i to tak porządnie żeby litery wpadły

Avatar Czarnuch

Czarnuch (Dawid) odpowiada na komentarz30 grudnia 2014, 11:30

@zecik23: Heh

Avatar SUPER0OLAS0

SUPER0OLAS023 grudnia 2014, 19:03

1.Słowniki nie gryzą.2.DZIECI OGAR!!!

Avatar michumichu

michumichu21 grudnia 2014, 13:34

fajne

Avatar mokko123

mokko1231 grudnia 2014, 11:18

Kto się złoży na słownik dla analfabetów na Gry.jeja.pl

Avatar daniel98xd

daniel98xd (Daniel) odpowiada na komentarz1 grudnia 2014, 21:57

@mokko123: Ja chętnie :D

Avatar goli12

goli12 odpowiada na komentarz4 grudnia 2014, 18:18

@mokko123: ja też

Avatar uKashd

uKashd (Łukasz) odpowiada na komentarz23 stycznia, 17:48

@mokko123: Ja nie, ale jestem za tym.

Avatar SKOCZEK23

SKOCZEK23 (Daniel)20 listopada 2014, 12:52

fajne 10\10

Avatar jjziom

jjziom8 listopada 2014, 18:10

pszreszłem jea

Avatar przemek5a

przemek5a (Przemek)3 listopada 2014, 20:47

fajna gra ale troche trudna

Avatar yomanos

yomanos (Antek)10 października 2014, 14:54

ELOELO320

Avatar Vertez12345

Vertez12345 (Brajan)7 września 2014, 21:45

ELO! wszystkim

Avatar bobo1234

bobo1234 odpowiada na komentarz25 września 2014, 15:25

@Vertez12345: verteez!

Avatar yomanos

yomanos (Antek) odpowiada na komentarz29 listopada 2014, 17:11

@Vertez12345: jesteś nowy ??

Avatar nikod

nikod (nikodem)21 września 2014, 14:58

xd lubicie minecrafta vertez

Avatar Vertez12345

Vertez12345 (Brajan)7 września 2014, 21:46

hej all

Avatar THEbouncerPL

THEbouncerPL24 sierpnia 2014, 18:21

elo ziemniaki

Avatar RealRzadzi

RealRzadzi (Patryk)22 sierpnia 2014, 11:54, edytowany

6/10

Avatar sajbus123

sajbus12311 sierpnia 2014, 15:22

5/10

Avatar Mariusz123901

Mariusz123901 (Mariusz)8 sierpnia 2014, 17:10

nie wiem dlaczego mi nie działa a co do gry nie będę oceniał

Avatar jatapap123

Konto usunięte odpowiada na komentarz10 sierpnia 2014, 16:04

@Mariusz123901: UWAGA! Z przyczyn zależnych od twórcy, gra nie działa na przeglądarce Google Chrome. Polecamy granie na przeglądarce Firefox. (trochę szukania nie boli).

Avatar Mariusz123901

Mariusz123901 (Mariusz) odpowiada na komentarz10 sierpnia 2014, 19:33

ja gram na explorerze

Avatar kuchniakon25

kuchniakon258 sierpnia 2014, 08:26

xD

Avatar Neymar100

Neymar100 (Dominik)27 kwietnia 2014, 15:05

Gry głowami są super !

Avatar DAVID432

DAVID432 (Dawid) odpowiada na komentarz27 lipca 2014, 17:28, edytowany

@koloz: nie ćpie w przeciwieństwie do ciebie

Avatar damiann

damiann odpowiada na komentarz29 lipca 2014, 23:11

@koloz: mistrzem jest tylko FCB real to cioty

Avatar limak100

limak10028 lipca 2014, 14:26

sory za blendy

Avatar zuzadzi

zuzadzi11 lipca 2014, 14:03

jestm

Avatar pawlikk123

pawlikk1236 lipca 2014, 14:12

za**bista gra

Avatar kuba5555

kuba555529 czerwca 2014, 19:41

to jest do dupy :P

Avatar blondii123

blondii123 (WERONIKA)28 maja 2014, 19:16

no zapraszajcie do znaj na gg też

Avatar szymon440

szymon44025 kwietnia 2014, 19:57

nie opłaca się grać w QWOP

Avatar koloz

koloz (Marian) odpowiada na komentarz25 maja 2014, 14:14

@TheBDQJP: sojusz?

Avatar TheBDQJP

TheBDQJP odpowiada na komentarz25 maja 2014, 14:21

@koloz: Ok.

Avatar Ziomek113

Ziomek11330 kwietnia 2014, 20:22

za**biste

Avatar RedTiger

RedTiger (Sebastian)24 kwietnia 2014, 14:09

Gówniana.

Avatar Murzyn999

Murzyn99917 kwietnia 2014, 19:51

mi działa na chrome

Avatar kubarosa1

Konto usunięte odpowiada na komentarz17 kwietnia 2014, 20:25

@Murzyn999: może masz najnowszą wersję.

Avatar Pawel720

Pawel72015 kwietnia 2014, 14:49

glupie

Avatar Zyczak

Zyczak (Robert)29 marca 2014, 10:09

***iste

Avatar erykhim44

erykhim4426 marca 2014, 15:47

działa na google chrome mi!

Avatar kapi123456

kapi12345619 stycznia 2014, 18:19, edytowany

***ista tylko szkoda ze nie działa na chrome

Avatar Dawidkalwarski

Dawidkalwarski odpowiada na komentarz28 lutego 2014, 19:46

@Dark095: WIADOMO

Avatar bartekabccba

bartekabccba (Bartek) odpowiada na komentarz24 marca 2014, 19:23

@kapi123456: mi działa, a gram na chrome. chyba masz słabego kompa

Avatar realronaldo7

realronaldo7 (Łukasz)9 marca 2014, 17:22

mi działa na chrome

Avatar bartekabccba

bartekabccba (Bartek) odpowiada na komentarz24 marca 2014, 18:59

@realronaldo7: mi działa, a jestemna chrome

Avatar kamil788888

kamil7888887 marca 2014, 21:21

czadowa gra 5/5

Avatar Piter1018

Piter1018 (Piotruśś)4 listopada 2013, 16:35, edytowany

Dobry komp = niedziałająca gra XD

Avatar Dawidkalwarski

Dawidkalwarski odpowiada na komentarz25 lutego 2014, 18:13

@Piter1018: żal mi cie

Avatar RoniKoksPL

RoniKoksPL odpowiada na komentarz27 lutego 2014, 11:01

@fanjeja: Mi działa na Google Chrome :D

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.