Bootcamp Multiplayer

Ta gra działa wyłącznie w przeglądarce Internet Explorer i Safari, ponieważ używa pluginu Unity3d.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Bootcamp Multiplayer używa niewspieranego pluginu Unity3D

Twórcy przeglądarek stopniowo wyłączają obsługę niepopularnych pluginów do gier, w tym Unity3D. Na szczęście większość gier na jeja używa pluginu Adobe Flash, który od zawsze działa prawidłowo. Coraz więcej nowych gier powstaje w czystym HTML5 i nie wymaga żadnych pluginów. W grę Bootcamp Multiplayer ciągle można zagrać w przeglądarce Internet Explorer lub Safari. Możesz też wybrać inną grę. Większość gier na Jeja będzie działać zawsze i nie ma planów ich wyłączenia. Problem dotyczy tylko niepopularnych wtyczek Unity3D, Java i Shockwave.

Oceń:
4.60 (368)
wyświetleń: 286212

Komentarze (1332)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar nikodem102

4 stycznia, 11:31

ja lubie battlefield 4,battlefield3,battlefield 1 bo tam jest kampania a ja lubie strzelanki typu battlefield bo tam nie ma zombie

Avatar MultiYT

28 grudnia 2016, 11:19

gówno nie gra

Avatar q1w2e3r4t5y6u7i8o9p0q1w2e

18 listopada 2016, 18:11

fajna

Avatar panpolski6

30 listopada 2016, 20:06

@q1w2e3r4t5y6u7i8o9p0q1w2e: super zgadzam sie z tobą

Avatar smokuu122

10 września 2016, 13:47

wkońcu znalazłem tą grę :D

Avatar DJ_Kubek078

27 sierpnia 2016, 09:36

coooooooooooooooooo?

Avatar jojak
(Tomek)

26 sierpnia 2016, 14:53

jak się kuca?

Avatar Atek24

12 marca 2016, 19:39

mój nick to takender kto soj?

Avatar Oskar_45

23 czerwca 2016, 15:50

@Atek24: ja chętnie i narobiłem skilla

Avatar jojak
(Tomek)

26 sierpnia 2016, 14:48

@Atek24: ja

Avatar XxxSweetMirxxX

23 sierpnia 2016, 14:07

troche słaba

Avatar dawidoni

1 sierpnia 2016, 10:58

3\10 :(

Avatar Boru225

14 lipca 2016, 17:34

Czemu nima serverków ?
(Nima=Niema|Serverków=Serverów:)

Avatar michalyaroii

3 czerwca 2016, 17:07

ktoś wie, czemu nie mam wyświetlonych żadnych serwerów?

Avatar KacperoXs12

11 lipca 2016, 11:50

@michalyaroii: ja tez tak mam

Avatar Kacpergamer10

Edytowano - 9 lipca 2016, 15:07

Zarąbista gierka bardzo lubie strzelanki XD a zwlaszcza multiplayer

Avatar ZorroX

1 lipca 2016, 14:09

zarąbista gjerka 10/10

Avatar krystian881

27 czerwca 2016, 10:21

za**biste
grafika 10\10
sterowanie 10|10

Avatar DeColorus123

2 czerwca 2016, 14:21

moja ocena 6/10

Avatar fraddy

16 marca 2016, 18:38

a moja oczena to 3/7

Avatar nudy345
(gabryś)

14 marca 2016, 11:07

nikt niergra

Avatar nudy345
(gabryś)

14 marca 2016, 11:05

kto sojusz lub inaczej Team dla anglików

Avatar sniper678

Edytowano - 10 marca 2016, 14:40

ja zwiadowca mój nick to sniper ALFA

Avatar Jerzu123
(Kamil)

22 czerwca 2015, 19:47

Szukam rekrutów Potrzebni: 3 granatników, 6 szturmowców 1 zwiadowca
Przed dołączeniem należy napisać : Nazwę w grze i Podać swoją pozycję
Po Dołączeniu Wpiszcie Przed nazwą ALFA

Klub ALFA

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (24)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (24)
Avatar ClonePL

1 marca 2016, 19:52

@Jerzu123: moge być granatnikiem mój nick MaSTeR

Avatar mateczek123

7 marca 2016, 18:32

@Jerzu123: Moge być szturmowcem? mój nick to mateczekPL

Avatar kubaziomek

7 marca 2016, 17:04

mam lagi scina sie

Avatar Maciek2345

4 marca 2016, 20:11

Ja sie zgłaszam na zwiadowce

Avatar janiemoge123

1 marca 2016, 20:18

ka szturmowiec

Avatar liget10000

27 lutego 2016, 16:03

mój nick to: liget

Avatar ljay123

1 marca 2016, 13:35
Avatar peleksas

3 lutego 2016, 15:50

NICK PELEKSAS

Avatar Korniszon123

1 lutego 2016, 09:07

spk ja moge

Avatar Korniszon123

31 stycznia 2016, 14:38

Niepolecam

Avatar Korniszon123

31 stycznia 2016, 14:37

Gra do dupy 2/10

Avatar misterkacper

31 stycznia 2016, 12:46

gra do dupy!

Avatar Wiktor445

26 stycznia 2016, 16:46

ta gra jest do dupy

Avatar davpol09

21 stycznia 2016, 11:28

grafika 5/5 broń 4/5 bo nie słychać wybuchów tylko jest takie trzęsienie grywalność 4/5
troche mało graczy w to gra ogólna ocena 4/5

Avatar krzychu12341

30 grudnia 2015, 14:06

jak sie zmienia bron

Avatar KapitanKokosel
(Igor)

3 stycznia 2016, 23:02
Avatar Kacpi89

29 grudnia 2015, 16:38

shiba ja sam nie wiem :I

Avatar xpiotr51

12 grudnia 2015, 15:29

kupa

Avatar ZABIJECITATE

28 listopada 2015, 18:42

ja do sojuszu laura

Avatar kamcio12380
(Kamil)

28 listopada 2015, 18:28

fajne?

Avatar shiba

23 listopada 2015, 09:53

Mam pytanie bo gram pierwszy raz, czy w to gra dużo osób?

Avatar ewcia4456

17 grudnia 2015, 18:29

@shiba: NO JASNE

Avatar shiba

17 grudnia 2015, 18:30

@ewcia4456: No, ok ale capsa wyłącz.

Avatar LauraHD
(Laura)

6 listopada 2015, 12:15

witam szukam sojuszu kto chetny

Avatar oskareczek12

8 listopada 2015, 19:41

@LauraHD: j A MOŻNa nick OsKaR

Avatar WiktorT1

22 listopada 2015, 16:56

@LauraHD: ja

Avatar abcedfggh
(przemo)

8 listopada 2015, 13:39

ja do sojuszu

Avatar abcedfggh
(przemo)

8 listopada 2015, 13:38

fajna

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Bootcamp Multiplayer

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Bootcamp Multiplayer
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Unity Web Playera. Wtyczka nie działa pod Google Chrome od wersji 42. Zalecamy używanie przeglądarki Mozilla Firefox.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę
Opis

Nasi miłośnicy strzelanek z pewnością pamiętają wersję demo gry "Bootcamp", która po prostu urzekała piękną grafiką. Twórcy poszli trochę dalej i stworzyli prostą wersję multiplayer, w której możemy zmierzyć się z innymi graczami na mapie o sporych rozmiarach. Sprawdźcie sami!

Sterowanie

WASD - Poruszanie się
Myszka - Celowanie/Strzelanie
Shift - Bieganie
Spacja - Skakanie
1,2 - Przełączanie karabin/granatnik

Podobne gry

Hity z naszych gier