Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Piłka nożna głowami: Karciana jedenastka

powiększ pomniejsz oryginalny rozmiar

Dodane przez użytkownika, który skasował konto

Opis:

Rewelacja dla prawdziwych fanów futbolu - seria "Sports Heads" tym razem została przeniesiona do formy znanej gry karcianej, czyli "Pana". Tutaj z kolei ukłon w stronę kibiców - karty to podobizny najbardziej znanych piłkarzy, od Maradony po Lewandowskiego. Wybierz tak, aby pokonać rywala i zebrać do swojego składu najlepszych zawodników. Uda Ci się rozpoznać wszystkie karykatury?

Sterowanie:

Myszka

Miniaturka:

Oryginalny tytuł:

Sports Heads Cards: Squad Swap

Podobne gry:

Piłka nożna głowami - Euro 2012

Zagrań: 2644403

Ocena: 4.66 (1060)

Kategoria: Sportowe

Piłka nożna głowami - mistrzostwa

Zagrań: 3790661

Ocena: 4.73 (1112)

Kategoria: Sportowe

Piłka nożna głowami: Wyzwania

Piłka nożna głowami: Wyzwania

Zagrań: 220599

Ocena: 4.44 (258)

Kategoria: Sportowe

Piłka nożna głowami 2

Zagrań: 695839

Ocena: 4.36 (502)

Kategoria: Sportowe

Piłka nożna głowami

Zagrań: 2268475

Ocena: 4.71 (552)

Kategoria: Sportowe

Oceń grę:

Zagrań: 319589Ulubiona: 395

Wrzuć na FB

Dodaj komentarz

Avatar miki2013

miki2013 (Mikołaj)wczoraj, 18:06

4,5/5

Avatar pieronka

pieronka10 kwietnia, 10:40

ej słuchajcie czy to wrzesień czy to maj real nia ma jaj barcelona pije kole i strzela same gole real pije mleko i strzela za daleko :D

Avatar ganonim12

ganonim12 (kuba) odpowiada na komentarz15 kwietnia, 15:38

@pieronka: XDD

Avatar michal710

michal71010 kwietnia, 19:50

fajna 100/100 exstra

Avatar denis007

denis00710 kwietnia, 11:14

fajne 100/100

Avatar sebstian123

sebstian12327 marca, 17:23

Wszystkie kluby są dobre ale gdy inni sobie mówią barca czy real jestem bardziej za realem

Avatar kamykmilowy

kamykmilowy odpowiada na komentarz4 kwietnia, 13:14

@sebstian123: ja też :)

Avatar valdesnejmar

valdesnejmar odpowiada na komentarz9 kwietnia, 13:09

@sebstian123: to prawd

Avatar BOX18

BOX187 kwietnia, 16:30

barca do boju real do gnoju =D

Avatar lolek223

lolek2236 kwietnia, 20:19

WYMIATA PELE I ZIDAN

Avatar Opolek

Opolek5 kwietnia, 20:29

lol
LOL

Avatar pspmagister31

pspmagister314 kwietnia, 19:06

no barca

Avatar jakilol

jakilol4 kwietnia, 18:42

barca wymiata xD

Avatar fordmustang

fordmustang4 kwietnia, 17:14

Zajefajna 5/5

Avatar aleksnw

aleksnw (Aleksander)3 kwietnia, 19:08

wygrałem to

Avatar Hyder999

Hyder9991 kwietnia, 17:47

Czemu Cavani ma tylko 79?

Avatar pator

pator (Patryk)31 marca, 14:22

FAJOWE 10/10

Avatar kasia134

kasia13424 marca, 20:06

0/0

Avatar fil341

fil341 (Filip) odpowiada na komentarz26 marca, 17:03

@kasia134: czyli według ciebie ***ista?

Avatar vilu123

vilu12328 lutego, 20:20, edytowany

ja to tam lubię barce i real :)

Avatar McStrzelec

McStrzelec (Łukasz) odpowiada na komentarz17 marca, 20:54

@vilu123: Jesteś pierwszą dziewczyną która lubi sport!

Avatar Potterowa

Potterowa odpowiada na komentarz21 marca, 12:30

@McStrzelec: Ja lubię sport od 2 lat... i teąż jestem dziewczyną...(gram we wszystko co możliwe,a sczególnie w ręczną :) )

Avatar droidpl005

droidpl005 odpowiada na komentarz23 marca, 18:10

@vilu123: spoko ja jeste za realem ale do barcy nic nie mam

Avatar McStrzelec

McStrzelec (Łukasz) odpowiada na komentarz24 marca, 15:27

@McStrzelec: Sorka pomyliłem się:P

Avatar pspmagister31

pspmagister3123 marca, 17:12

ja bardzo lubiłem sport od 5
miesięcy

Avatar krystian1207

krystian1207 (Krystian)21 marca, 07:04

Lubię tą grę bo jest super 5/5

Avatar kacper731997

kacper73199720 marca, 18:06

real lepszy ale barca też dobrze gra

Avatar hakier123

hakier12319 marca, 20:13

naj lepsz barca nie real

Avatar messi135

messi13518 marca, 19:40

ja też lubię barcę i real

Avatar McStrzelec

McStrzelec (Łukasz)17 marca, 20:58

Mój skład (43)Liczba kart+[96+94+93+93+92+91+916-+90+89+89+88]Liczba punktów zawodników=1049

Avatar kacperek1037

kacperek1037 (Kacper)16 marca, 20:38

Barca rządzi kto tak uważa łapka w górę

Avatar bartoszowczarek12

bartoszowczarek12 (Bartek)15 marca, 23:10

Wiecie co ?. Wkurzacie mnie tym swoim kłóceniem się RONALDO v MESSI. Czy istnieje tylko Ronaldo i Messi ? . W kółko tylko widzę :
,, RONALDO/MESSI Ciota , Ronaldo/Messi Wymiata na boju !!! '' . Czy nie ma innych piłkarzy ?. Wkurzacie mnie już czymś takim... Myślę, że ogarnijcie się i oceniajcie gry a nie Messi - Ronaldo ..
Wiem, że zaraz mnie wyłapkujecie w dół, ale ja mam to w pompie.
Dziękuje.

Avatar zajebisty_kuba

zajebisty_kuba (Kuba)15 marca, 10:59

fajna gra daje 5/5.
a i jeszcze REAL DO BOJU A BARCA GNOJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar mozna2004

mozna20049 marca, 08:11

fajna

Avatar this1234567890

this12345678908 marca, 17:44

ale fajna tylko ten kibic gupi:) ale gra fajna:)

Avatar bartoszowczarek12

bartoszowczarek12 (Bartek)8 marca, 12:32

ludzie caly czas tylko real/barca cioty albo super klub ludzie komentujcie np gre a nie zespoly nawet nie zaluwarzacie chyba innych klubow zaraz beda glosy w dol ale taka jest prawda

Avatar damiano500

damiano5001 marca, 08:50

REAL DO BOJU A BARCA DO GNOJU !!!

Avatar MRszczota

MRszczota28 lutego, 17:10, edytowany

Uwielbiam grać w tą grę z Piłka nożna głowami
Pozdrawiam MRszczota

Avatar Robert7887

Robert788728 lutego, 14:31

spoko gra

Avatar lukaszpolska

lukaszpolska (lukasz)28 lutego, 08:08

barca do boju real do gonuju . manchester uinted to tchórze bo są jak gacie

Avatar grympis

grympis26 lutego, 15:14

kiepska 1/5

Avatar Marudasek3241

Marudasek324126 lutego, 12:46

99+82+91+94+98+88 to mój najlepszy skład

Avatar Hugo22

Hugo22 (Kacper)25 lutego, 16:08

88+84+81+94+83 mój najlepszy skład :D

Avatar McStrzelec

McStrzelec (Łukasz)18 lutego, 12:54

Mój najlepszy sklad w tej grze:Pele,Maradona,Messi,Zidane,platini,CR7,ibracadabra,badgero,Toni,Ronaldo i Falcao

Avatar Hugo22

Hugo22 (Kacper) odpowiada na komentarz24 lutego, 15:52

@McStrzelec: a jak zrobić skład własny?

Avatar McStrzelec

McStrzelec (Łukasz) odpowiada na komentarz24 lutego, 22:20

@Hugo22: Nie da sie ja wygrałem i taki mi sie ułozył

Avatar xAnielicax

xAnielicax19 lutego, 19:05

Napiszcie do mnie jakis fajny nick do gry p.s-gra super:D

Avatar KASAKADER

KASAKADER15 lutego, 08:47

barca do boju real do gnoiu

Avatar McStrzelec

McStrzelec (Łukasz) odpowiada na komentarz18 lutego, 12:32

@KASAKADER: dziecko neo nie obraza sie innych klubów.Ja jestem fanem Realu ale nie obrazam barcy

Avatar patrykkokot

patrykkokot (Eliza)16 lutego, 14:37

nieidfie jej włączyć ;P

Avatar woznica37

woznica3716 lutego, 13:58

wygrałem całą gre 2 razy

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.