Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar robinson

Opis:

Siatkówka w zupełnie odmiennym stylu. Postacie zachowują się jak bezwładne, szmaciane lalki które trzeba najpierw okiełznać. Później gra wydaje się już przyjemna.

Sterowanie:

Strzałki - Poruszanie
Spacja - Strzał



Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Ragdoll volleyball

Podobne gry:

Wystrzelenie ludzika 4

Wystrzelenie ludzika 4

Zagrań: 24310

Ocena: 4.35 (28)

Kategoria: Zręcznościowe

Siatkówka bezwładnych kukiełek 2012

Siatkówka bezwładnych kukiełek 2012

Zagrań: 126657

Ocena: 3.45 (166)

Kategoria: Sportowe

Wystrzelenie ludzika

Wystrzelenie ludzika

Zagrań: 58564

Ocena: 4.45 (40)

Kategoria: Zręcznościowe

Starcie bezwładnych kukiełek

Zagrań: 101728

Ocena: 4.09 (191)

Kategoria: Bijatyki

Bezwładny człowiek

Zagrań: 320375

Ocena: 4.58 (558)

Kategoria: Zręcznościowe

Oceń grę:

Zagrań: 1147838Ulubiona: 762

Dodaj komentarz

Avatar gunwiak

gunwiak (Franciszek)11 września, 16:51

po prostu nie chce mi się pisać poskich znaków

Avatar gunwiak

gunwiak (Franciszek)10 września, 13:08

ta gra sie buguje wygrym 8 do 5 i nie moge się ruszyc bo mja postać sie przyczepiła do siatki . 2\10

Avatar adam1111

adam1111 odpowiada na komentarz10 września, 22:00

@gunwiak: kup sobie słownik bo najlepiej nie piszesz

Avatar Vertez12345

Vertez1234526 sierpnia, 20:25

FAJNA10/10 :D i do ulu

Avatar karol5000

karol500022 sierpnia, 21:24

nie gra

Avatar Redu009

Redu00926 marca, 14:01

jakie złamasy:)

Avatar basia60606

basia60606 (Basia) odpowiada na komentarz1 kwietnia, 12:11

@Redu009: w jakim sensie?

Avatar tenyson01

tenyson01 (Pieseł) odpowiada na komentarz20 sierpnia, 13:49

@basia60606: ty grasz w awatarie?

Avatar Mariusz123901

Mariusz123901 (Mariusz)13 sierpnia, 16:45

spoko gra 5/5 i do ulu :)

Avatar Arturv24

Arturv248 sierpnia, 11:55

JAK SIĘ ROBI SCREEN

Avatar kami2014

kami2014 (jan) odpowiada na komentarz12 sierpnia, 09:15

@Arturv24: x e i p powinnono zadzilac

Avatar mikosax

mikosax9 sierpnia, 19:43

Jedna z moich najbardziej ulubionych gier. 5/5

Avatar Arturv24

Arturv248 sierpnia, 11:55

FAJNA 10/10

Avatar Arturv24

Arturv248 sierpnia, 11:53

JAK SIĘ ROBI SCREEN

Avatar kox332

kox33227 lipca, 12:29

lol

Avatar elmaciejos

elmaciejos19 lipca, 16:03

trudna ale bardzo fajna 100/100 i do ulu

Avatar kamstar87

kamstar8718 lipca, 18:06

100000000000000000/100000000000000000

Avatar patryk26600

patryk266006 lipca, 14:55

fajna gra spoko wielbie ją przeszłem

Avatar czarek13

czarek13 (czarek) odpowiada na komentarz24 lipca, 09:23

@patryk26600: nie przeszłem tylko przeszedłem

Avatar pawel94851

pawel94851 (paweł) odpowiada na komentarz30 lipca, 07:31

@czarek13: to jest również poprawne bo to co on napisał używano do VIII w.

Avatar Remixx

Remixx6 lipca, 07:42

Naprawdę przegrałem 9:10 ...? Ale gra fajna ;D.

Avatar kaczynskialex

kaczynskialex (Alex)4 lipca, 08:47

@KontoUsunięte: No to racja z oceną

Avatar dawidpali

dawidpali2 lipca, 14:36

0-10 przegrałem pierwszym graczem cieżko trzeba grać żeby zdobyć dużo punktów

Avatar FunkybeanPL

Konto usunięte20 czerwca, 19:04

Moja ulubiona gra. Ocena 5/5.

Avatar Olgenka

Olgenka (olgenka)31 maja, 10:03

Jak tu grać, że dwie osoby grają, a nie komputer? ;O

Avatar matika7

matika7 odpowiada na komentarz8 czerwca, 14:51

@Olgenka: play game i w tedy na dole pojawia się napis " 2 players mode" naciskasz i gotowe :)

Avatar matika7

matika78 czerwca, 14:48

fajna :)

Avatar miksmaron

miksmaron (Michał)28 maja, 15:22

za**biste

Avatar sofokles13122001

sofokles1312200119 marca, 16:35

komu sie podoba lapka w gore komu nie lapka w dol (to nie jest wymuszanie)

Avatar MCPlayG

MCPlayG odpowiada na komentarz12 maja, 07:16

@sofokles13122001: Dla mnie jest inaczej... :)

Avatar czarek13

czarek13 (czarek) odpowiada na komentarz24 lipca, 09:24

@sofokles13122001: to może jak się podoba to w dół

Avatar Blondas19

Blondas19 (Kuba)19 marca, 15:11

moze niektórym szubko się nudzi, a moze nie których wciąga ale napewno kazdy uwaza ze jest smieszna xDDD

Avatar Ronaldinho11

Ronaldinho1117 marca, 19:30

Kto nalezy do grupy Pilka Nozna.Lapka w gore.

Avatar Siupwslup1232

Siupwslup12323 marca, 23:44

5/5 i do ulu

Avatar Harctor

Harctor31 grudnia 2013, 13:21

moja ręka zachaczyła się o siatkówke

Avatar zanaka123

zanaka123 odpowiada na komentarz3 marca, 10:22

@Harctor: siatkowka to gra a zachaczyl o siatke

Avatar MinecraftPolska

MinecraftPolska (maciej)25 stycznia, 17:47, edytowany

kto myśli że fajna gra daje zieloną jak dla mnie 5 i do ulu.

Avatar pawel94851

pawel94851 (paweł) odpowiada na komentarz21 lutego, 10:16

@Olik05: dobre

Avatar Grawat

Grawat (Sebastian) odpowiada na komentarz23 lutego, 17:59

@MinecraftPolska: nie wymusza się łapek :P

Avatar TiniStoessel55

TiniStoessel5516 lutego, 22:26

Super Polecam Tini

Avatar zanaka123

zanaka12313 lutego, 15:56

fajna jest ta gra poniewaz mozna grac jedna i dwoma osobami

Avatar UchihaItachi

UchihaItachi (Itahi)6 lutego, 20:45, edytowany

Fajna gra

Avatar maciejsawicki34

maciejsawicki34 (Maciej)6 lutego, 10:56

na poczatku nawet fajna ale potem sie nudzi

Avatar jaja12345

jaja1234527 stycznia, 13:09

trochę do dupy

Avatar ziomak

ziomak21 stycznia, 14:01

12950

Avatar Przemo007

Przemo007 (Przemek)4 stycznia, 12:17

te przeszkody czasem pomagają tak, ale bardziej przeszkadzają :(

Avatar Tassek

Tassek1 stycznia, 15:30

Mój siatkarz lata po swoim polu jak opętany xD

Avatar nonoCleoLife123

nonoCleoLife1238 grudnia 2013, 12:33

Nie wiem jak wam , ale mi te przeszkody pomagają :D xD

Avatar Harctor

Harctor odpowiada na komentarz31 grudnia 2013, 13:22

@nonoCleoLife123: mi też

Avatar seba200

seba20023 grudnia 2013, 20:11

Fajna gra tylko troche zryta

Avatar mati1420

mati1420 (Mateusz)20 grudnia 2013, 20:56

spoczko gra 9/10
lajkujcie

Avatar KakowskiApostata

KakowskiApostata15 grudnia 2013, 14:42

spoko gierka 9/10

Avatar BARTEK060119

BARTEK060119 (Bartek)10 grudnia 2013, 15:29

Glupia gra !!!!!!!!!!!

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.