Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Avatar robinson

Opis:

Siatkówka w zupełnie odmiennym stylu. Postacie zachowują się jak bezwładne, szmaciane lalki które trzeba najpierw okiełznać. Później gra wydaje się już przyjemna.

Sterowanie:

Strzałki - Poruszanie
Spacja - Strzał



Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Ragdoll volleyball

Podobne gry:

Wystrzelenie ludzika 4

Wystrzelenie ludzika 4

Zagrań: 24757

Ocena: 4.35 (28)

Kategoria: Zręcznościowe

Siatkówka bezwładnych kukiełek 2012

Siatkówka bezwładnych kukiełek 2012

Zagrań: 131429

Ocena: 3.45 (166)

Kategoria: Sportowe

Szmaciany bramkarz

Szmaciany bramkarz

Zagrań: 301680

Ocena: 4.32 (182)

Kategoria: Sportowe

Inwazja spadochroniarzy

Inwazja spadochroniarzy

Zagrań: 26768

Ocena: 3.67 (28)

Kategoria: Strzelanki

Siatkówka na plaży

Siatkówka na plaży

Zagrań: 269120

Ocena: 4.39 (180)

Kategoria: Sportowe

Joystick

Najlepsza gra roku 2014 została już wybrana!
Aby zobaczyć wyniki i poznać jak głosowali użytkownicy kliknij tutaj.

Oceń grę:

Zagrań: 1180228Ulubiona: 767

Dodaj komentarz

Avatar Gam_The_Star

Gam_The_Star20 stycznia, 22:13

nawet fajna 8/10

Avatar bartosz12121

bartosz12121 (bartosz)20 listopada 2014, 16:10

wajna może być >: :D

Avatar mati59

mati59 (Mateusz) odpowiada na komentarz1 grudnia 2014, 19:05

@bartosz12121: co to wajna ?

Avatar ziomek93

ziomek93 (Grześ) odpowiada na komentarz1 stycznia, 10:43

@bartosz12121: fajna nie wajna

Avatar goust

goust29 grudnia 2014, 18:30

fajne 100/100

Avatar srokimoki

srokimoki17 grudnia 2014, 13:04

rzartuje gupia ;\

Avatar srokimoki

srokimoki17 grudnia 2014, 13:01

fajna;]

Avatar Julek12

Julek12 (Dominik)26 listopada 2014, 16:49

Spoko

Avatar adisuper22

adisuper22 (adek)24 listopada 2014, 19:15

no fajna

Avatar Bartiplayer

Bartiplayer24 listopada 2014, 16:07

Bardzo fajne (*:*)

Avatar bartosz12121

bartosz12121 (bartosz)21 listopada 2014, 16:00

3 lvl poziom jest

Avatar bartosz12121

bartosz12121 (bartosz)21 listopada 2014, 12:51

super grałem i grałem asz wkoncy wygrałem

Avatar szczupak153

szczupak153 (piotrek)15 listopada 2014, 17:49

super gra 10/10 i do ulu

Avatar janek1221

janek122110 listopada 2014, 11:27

Kto gra w metina ??????

Avatar bartosz12121

bartosz12121 (bartosz) odpowiada na komentarz21 listopada 2014, 15:50

@janek1221: janek nie głubia wajna polecam ci

Avatar piotrkozicki00000

piotrkozicki0000023 października 2014, 15:04

głupia gra

Avatar janek1221

janek122115 października 2014, 19:32

Dziwna ale fajna :)

Avatar gunwiak

gunwiak (Franciszek)10 września 2014, 13:08

ta gra sie buguje wygrym 8 do 5 i nie moge się ruszyc bo mja postać sie przyczepiła do siatki . 2\10

Avatar gunwiak

gunwiak (Franciszek) odpowiada na komentarz13 października 2014, 18:43

@PatrykX101: tak to jest jak się szybko piszę

Avatar szczupak153

szczupak153 (piotrek) odpowiada na komentarz15 listopada 2014, 17:51

@adam1111: zgadzam się z tobą a ty gunwiak ile masz lat chyba z 8

Avatar Dragsteusz

Dragsteusz27 września 2014, 20:55

zaje***ta gra! grałem z kolegą i była taka beka ze prawie sie zesrałem :DDD XD

Avatar sokul

sokul23 września 2014, 19:05

lol

Avatar gunwiak

gunwiak (Franciszek)11 września 2014, 16:51

po prostu nie chce mi się pisać poskich znaków

Avatar gunwiak

gunwiak (Franciszek) odpowiada na komentarz13 października 2014, 18:42

@gunwiak: to nie ważne

Avatar Vertez12345

Vertez12345 (Brajan)26 sierpnia 2014, 20:25

FAJNA10/10 :D i do ulu

Avatar karol5000

karol500022 sierpnia 2014, 21:24

nie gra

Avatar Redu009

Redu00926 marca 2014, 14:01

jakie złamasy:)

Avatar basia60606

basia60606 (Basia) odpowiada na komentarz1 kwietnia 2014, 12:11

@Redu009: w jakim sensie?

Avatar tenyson01

tenyson01 (Pieseł) odpowiada na komentarz20 sierpnia 2014, 13:49

@basia60606: ty grasz w awatarie?

Avatar Mariusz123901

Mariusz123901 (Mariusz)13 sierpnia 2014, 16:45

spoko gra 5/5 i do ulu :)

Avatar Arturv24

Arturv248 sierpnia 2014, 11:55

JAK SIĘ ROBI SCREEN

Avatar kami2014

kami2014 (jan) odpowiada na komentarz12 sierpnia 2014, 09:15

@Arturv24: x e i p powinnono zadzilac

Avatar mikosax

mikosax9 sierpnia 2014, 19:43

Jedna z moich najbardziej ulubionych gier. 5/5

Avatar Arturv24

Arturv248 sierpnia 2014, 11:55

FAJNA 10/10

Avatar Arturv24

Arturv248 sierpnia 2014, 11:53

JAK SIĘ ROBI SCREEN

Avatar kox332

kox33227 lipca 2014, 12:29

lol

Avatar elmaciejos

elmaciejos19 lipca 2014, 16:03

trudna ale bardzo fajna 100/100 i do ulu

Avatar kamstar87

kamstar87 (Kamil)18 lipca 2014, 18:06

100000000000000000/100000000000000000

Avatar patryk26600

patryk266006 lipca 2014, 14:55

fajna gra spoko wielbie ją przeszłem

Avatar czarek13

czarek13 (czarek) odpowiada na komentarz24 lipca 2014, 09:23

@patryk26600: nie przeszłem tylko przeszedłem

Avatar pawel94851

pawel94851 (paweł) odpowiada na komentarz30 lipca 2014, 07:31

@czarek13: to jest również poprawne bo to co on napisał używano do VIII w.

Avatar Remixx

Remixx6 lipca 2014, 07:42

Naprawdę przegrałem 9:10 ...? Ale gra fajna ;D.

Avatar kaczynskialex

kaczynskialex (Alex)4 lipca 2014, 08:47

@KontoUsunięte: No to racja z oceną

Avatar dawidpali

dawidpali2 lipca 2014, 14:36

0-10 przegrałem pierwszym graczem cieżko trzeba grać żeby zdobyć dużo punktów

Avatar FunkybeanPL

Konto usunięte20 czerwca 2014, 19:04

Moja ulubiona gra. Ocena 5/5.

Avatar Olgenka

Olgenka (olgenka)31 maja 2014, 10:03

Jak tu grać, że dwie osoby grają, a nie komputer? ;O

Avatar matika7

matika7 odpowiada na komentarz8 czerwca 2014, 14:51

@Olgenka: play game i w tedy na dole pojawia się napis " 2 players mode" naciskasz i gotowe :)

Avatar matika7

matika78 czerwca 2014, 14:48

fajna :)

Avatar miksmaron

miksmaron (Michał)28 maja 2014, 15:22

za**biste

Avatar sofokles13122001

sofokles1312200119 marca 2014, 16:35

komu sie podoba lapka w gore komu nie lapka w dol (to nie jest wymuszanie)

Avatar MCPlayG

MCPlayG odpowiada na komentarz12 maja 2014, 07:16

@sofokles13122001: Dla mnie jest inaczej... :)

Avatar czarek13

czarek13 (czarek) odpowiada na komentarz24 lipca 2014, 09:24

@sofokles13122001: to może jak się podoba to w dół

Avatar Blondas19

Blondas19 (Kuba)19 marca 2014, 15:11

moze niektórym szubko się nudzi, a moze nie których wciąga ale napewno kazdy uwaza ze jest smieszna xDDD

Avatar Ronaldinho11

Ronaldinho1117 marca 2014, 19:30

Kto nalezy do grupy Pilka Nozna.Lapka w gore.

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.