Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Ścigacz

Oceń:
4.03 (59)
wyświetleń: 210756

Komentarze (44)

Screeny

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Komentarze

Odśwież
Avatar guwno12
11 kwietnia, 17:47

dlaczego niedziała:(

Avatar MsMinecarft
21 listopada 2014, 19:49

zarombista gra

Avatar paula12341
9 marca 2014, 07:09

fajowa

Avatar patmal123
(Patryk)
15 stycznia 2013, 19:02

5/5 fajna gra

Avatar bartipe
10 października 2012, 19:01

gówno nie gra 0/5

Avatar kinga1009555
12 lutego 2012, 11:42

nie działa ]

Avatar micha14
(michał)
27 czerwca 2011, 08:57

Yea przeszłem całe

Avatar banan321
28 maja 2011, 11:13

***ista gierka 5/5 do ULU

Avatar PlLukiPL
18 kwietnia 2011, 06:31

super gra 5/5 !!! i do ulu :D

Avatar micha14
(michał)
12 kwietnia 2011, 16:33

@medrasek: PlayBoy :p;P

Avatar tobolewskidamian
(D@M€K)
11 lutego 2011, 15:28

***ibi

Avatar medrasek
(bartek)
4 października 2010, 20:15

5/5 i do ulu

Avatar micha14
(michał)
1 września 2010, 16:46

5/5

Avatar Alberto
(Albert)
15 lipca 2010, 11:33

5/5 i do ulu

Avatar Cool_Men
(Sebastian)
12 lipca 2010, 21:23

Super, zgadzam się z "pukpuk", a moja ocena to 5/5

Avatar trebloooo
21 kwietnia 2009, 17:45

Oto schemat oceny gry wypowiedzenie:gra bardzo realistyczna czyli wywrotki poślicgi 2 można jechać na jednym kole twórcy gry na pocili sie zeby ja stworzyć

Avatar ADRIAN5Q
(Adrian)
25 stycznia 2009, 10:33

ej koleś jakiś bałwan dał takom nazwe jak ta gra
i sie zgadzam z tymziomkiem,pitero!

Avatar Karpiu10
(Maciek)
17 grudnia 2008, 16:45

fajoskie 5/5 i do ulu

Avatar rafal020
27 listopada 2008, 14:06

Fajna gierka:) 5/5

Avatar PATRYKX
26 listopada 2008, 18:56

fajna gierka 5/5

Avatar deleted-8902
Konto usunięte
23 listopada 2008, 18:51

fajna gra

Avatar deleted-8902
Konto usunięte
23 listopada 2008, 17:57

Avatar

Bardzo krótkie ale fajne wiec daje 5/5 zgadzam sie z p0hoo i Dami98 a ci co mowia ze ta gra jest do h*** i do *** itd. to sami sa tacy i pewnie jada na pelnym gazie na zakret daja swiece na gazie a trzeba ja predkosia kontrolowac i tu drifty trzeba umiec robic a nie na maxa je odwalac.To jest jedna z najfajniejszych gierek na tej stronie i pozdro.

Avatar maciek133
22 listopada 2008, 10:06

głupie 1/10

Avatar PITERO
15 listopada 2008, 14:18

Bardzo krótkie ale fajne wiec daje 5/5 zgadzam sie z p0hoo i Dami98 a ci co mowia ze ta gra jest do h*** i do *** itd. to sami sa tacy i pewnie jada na pelnym gazie na zakret daja swiece na gazie a trzeba ja predkosia kontrolowac i tu drifty trzeba umiec robic a nie na maxa je odwalac.To jest jedna z najfajniejszych gierek na tej stronie i pozdro.

Avatar adrianekk
15 listopada 2008, 12:50

3\5

Avatar Piotreczek1995
(Piotr)
13 listopada 2008, 21:20

mnie sie bardzo podoba niewiem jak wam i daje 5/5

Avatar Dami98
(Damian)
13 listopada 2008, 16:54

Avatar

Do Fanman:

Jak idioto skończony jeździsz po piachu, albo z niewiadomo jaką prędkością wciskasz drift na zakręcie to sie nie dziw, że sie wywraca!

p0hoo


ZGADZAM SIE Z TOBA TRZeBA UMIEĆ GRAĆ hahahah :)

Avatar pukpuk
(Tomek)
11 listopada 2008, 13:24

ogolnie spoko grafika i bardzo realnie oddana jazda motocyklem

Avatar pukpuk
(Tomek)
11 listopada 2008, 13:18

wasz stary jest do *** lamy ***one jezdzi sie po drodze a nie po krzakach czy piachu

Avatar deleted-41338
Konto usunięte
10 listopada 2008, 19:22

Jak się jeździ po haszczach to nic dziwnego, że się ścigacz ***ala xF
A gierka taka sobie... 3/5

Avatar pawlos
(Paweł)
10 listopada 2008, 18:34

takie sobie
;)

Avatar york111
9 listopada 2008, 20:29

1/5

Avatar NinjaxD
(OsKaR)
9 listopada 2008, 19:48

Nie Dziala mi :(

Avatar Piernik11
9 listopada 2008, 19:22

Bez sensu 1/5

Avatar damiane
(Damian)
9 listopada 2008, 12:28

czyli że do du-py

Avatar damiane
(Damian)
9 listopada 2008, 12:27

mi sie zaladowała i niehce mi sie dalej wlaczyć czyli że do ***

Avatar Fanman
9 listopada 2008, 12:05

zal ***a nie gra, skrecac sie prawie nie da bo sie wypi..... 1/5

Avatar Dudyx
9 listopada 2008, 11:35

mi sie w ogóle nie tnie i ze sie wypieprzacie na kazdym zakrecie to wasza wina bo jezdzi sie po drodze a nie po trawie.
gra fajna tylko ze sa tylko 3 rundy;/ wiec daje 4/5

Avatar Biolym
9 listopada 2008, 11:29

fajne daje 4/5 a co do tych zakrętów to trzeba zwolnić i skręcać ostro

Avatar zilzil
(Krzysiek)
9 listopada 2008, 11:16

ale do du py ta gra, zalosne 1/5

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Ścigacz

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Ścigacz
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Gry online":

Podgląd: Gry online

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (122)
Opis

Weź udział w wyścigach superszybkich motorów. Ekstremalna prędkość, jazda na jednym kole czy drifting dostarczą Ci dodatkowych punktów.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie
X - Podniesienie przedniego koła
Z - Drifting

Oryginalny tytuł:

Sportbike Sprint

Podobne gry

Hity z naszych gier